Wat is jouw mening over deze zaak, @Kukelecucktsju10 ? Persoonlijk vind ik het toch wel een beetje raar!quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over deze zaak, @:Kukelecucktsju10 ? Persoonlijk vind ik het toch wel een beetje raar!
[ twitter ]
ik probeerde er gisteren toevallig een te kopen, maar blijkbaar verkopen ze geen vanmoof fietsen meer lolquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:36 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland heb jij een #vanmoof fiets?
Ik vind je vandaag zeer bijzonder stevig in je uitspraken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan over een week weer weggaan zeker.
Om over 4 maanden weer terug te komen met één of andere onbegrijpelijke username.
Nee, ik investeer geen tijd meer in jou.
Ik heb een beetje slecht geslapen vannacht.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je vandaag zeer bijzonder stevig in je uitspraken.
Gaat alles goed?
Dan hoop ik dat je vannacht lekker zal slapen. Wens ik jou via deze weg een bijzonder fijne nachtrust.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een beetje slecht geslapen vannacht.
Bedankt voor de interesse, dit doet me goed
GL brotherquote:Op donderdag 13 juli 2023 07:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Vanmiddag naar ziekenhuis. Gesprek met oncoloog over verder traject.
Sterktequote:Op donderdag 13 juli 2023 07:58 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Vanmiddag naar ziekenhuis. Gesprek met oncoloog over verder traject.
Mirage Racewayquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mograine? (Ik doe vandaag avg maat )
Grof goud verdienen aan een doodzieke marktquote:
Net ontbeten. Uitsmijtertje.quote:Op donderdag 13 juli 2023 10:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu drie croissantjes met ramen in m'n Cola Zero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |