Wat een uitstekend tijdstip om dit met ons te delenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
De appeltaart staat weer klaar voor de lunch over een kleine twintig minuten, @:GGMM
Ik vind half twaalf ook een mooie tijd voor de lunch, bedankt!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een uitstekend tijdstip om dit met ons te delen
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vind half twaalf ook een mooie tijd voor de lunch, bedankt!
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk het knikkende Eddie Murpy gifje. Maar die kon ik niet zo snel vinden
Moest je verplicht GTST meekijken of was het eigen keuze?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:27 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Schoot zojuist toch even in de lach toen ik zag dat Arnie Alberts aan het Jayden-fonds heeft gedoneerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moest je verplicht GTST meekijken of was het eigen keuze?Toen ik na 8'en naar bed mocht had ik inmiddels een eigen tv op m'n kamer staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Doe maar luxequote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Toen ik na 8'en naar bed mocht had ik inmiddels een eigen tv op m'n kamer staan.
En een paar jaar later de pc met internetverbinding en toen kon het grote rukken pas echt beginnen jaaaaaaaaaaaa.quote:
GTA San Andreas Hot Coffee Mod genotquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En een paar jaar later de pc met internetverbinding en toen kon het grote rukken pas echt beginnen jaaaaaaaaaaaa.
Niet met de Break Out?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
En een paar jaar later de pc met internetverbinding en toen kon het grote rukken pas echt beginnen jaaaaaaaaaaaa.
Middenposter Hitkrant was beter, liet wat meer aan de verbeelding over. Mariah Carey in louter een bloesje, dat soort dingen.quote:
Drie kwartier er overdoen om één mp3 naar binnen te halenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Tijdens het ICQ-en?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie kwartier er overdoen om één mp3 naar binnen te halen
Gernot
gigi d'agostino the riddle.mp3quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Drie kwartier er overdoen om één mp3 naar binnen te halen
Gernot
@Surinamequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:04 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben niet te laat, gewoon tijdblind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |