Wat een onzin, je kent me helemaal niet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ongevoelige aard komt weer boven.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, je kent me helemaal niet.
Oh je hebt gewoon een foto in je FoBo joh, was altijd al benieuwd naar een gezichtquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zie ik er wel goed uit voor m'n leeftijd.
Ik denk ook wel dat je hem kan hebbenquote:Op donderdag 13 juli 2023 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan zie ik er wel goed uit voor m'n leeftijd.
Al bijna de helft, dat gaat prima.quote:Op donderdag 13 juli 2023 13:53 schreef Oriente het volgende:
Oriente in GC / Crowdfunding uitvaart Jayden
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.
Dat er voor allerlei zaken die niet per sé verband houden met een gebrek aan geld inzamelingsacties zijnquote:
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik blijf dat de meest vreemde reflex in de huidige maatschappij vinden, maar als mensen er troost uit halen prima.
Maar dat laatste zie je wel vaak gebeurenquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.
Het is niet "ach wat erg, hier wat geld om je te troosten".
Ik begrijp dat dus niet. De dag dat jr. werd geboren was er een uitvaartverzekering voor hem. Al is het er maar voor dat zijn kinderen later daar niet voor hoeven te betalen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa in deze situatie heeft het wel echt een doel toch. Snap wel dat je niet verzekerd bent voor de uitvaart van een 18-jarige.
Het is niet "ach wat erg, hier wat geld om je te troosten".
Nee die was er niet, dat is de hele reden van de inzamelingquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat laatste zie je wel vaak gebeuren
Geen idee of er hier een uitvaartverzekering is inderdaad.
Oke, het was ook meer een algemene ergernis dan specifiek dit en las dat nergens.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die was er niet, dat is de hele reden van de inzameling
Snap je punt, maar vind dit daar niet onder vallen.
Die is dit jaar in Nijmegen. Nu er geen hond meer op af komt uiteraard.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:28 schreef GGMM het volgende:
Als straks het glazen huis weer is gaan we daar weer over klagen.
Klinkt als een gemiddeld langdurig huwelijkquote:Op donderdag 13 juli 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Dit is echt een hele goede OP
Ik had wel een advies van jouw kant verwacht in het topic.quote:Op donderdag 13 juli 2023 15:37 schreef onlogisch het volgende:
Jongens. Dit is echt een hele goede OP
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:40 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ertrek-uit-nederland
Erg mooi
Announce Beanquote:Op donderdag 13 juli 2023 16:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Hopelijk kunnen we deze winter weer met zijn allen RTL7 uitlachen en ouderwets bingo spelen
Vrij matige burn, dit. Gaat het wel goed met je? Vakantie nodig?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
ViaPlay is voor mensen die niks waard zijn.
Dit is echt supetoevallig, ik weet niet of je dit wist of niet, maar ik heb volgende week een weekje vrijquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vrij matige burn, dit. Gaat het wel goed met je? Vakantie nodig?
Blijf je bij deze uitspraak als je weet dat @Tarado Viaplay heeft?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:17 schreef GGMM het volgende:
ViaPlay is voor mensen die niks waard zijn.
Ik vraag me zelfs af wat iemand in VBL te zoeken heeft als die de Premier League niet kijkt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Blijf je bij deze uitspraak als je weet dat @:Tarado Viaplay heeft?
Wat heeft Ajax met de PL te makenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af wat iemand in VBL te zoeken heeft als die de Premier League niet kijkt.
Daar zullen Ajax' tegenstanders komend Europees seizoen ook niet uit komen.quote:
Sommige mensen houden helaas niet van echt voetbalquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af wat iemand in VBL te zoeken heeft als die de Premier League niet kijkt.
Komend jaar moet ik voor Bournemouth, Brighton en Brentford juichen. Wat een drukte.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige mensen houden helaas niet van echt voetbal
Weer eens wat anders dan Liverpool en Cityquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komend jaar moet ik voor Bournemouth, Brighton en Brentford juichen. Wat een drukte.
Oh, daar was ik al een tijdje op uitgekeken. Ik heb allang de switch gemaakt naar interessant beleid en/of trainers.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Liverpool en City
quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:
Aardappelen, groente en vleesquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Sommige mensen houden helaas niet van echt eten
2 burgers met gebakken aardappelenquote:Op donderdag 13 juli 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gefeliciteerd maat. (nog steeds teleurgesteld over het uitblijven van een reisverslag met foto'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |