In Drenthe doen we niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ideaal verhaal voor als het hunebedtijd is
Ah, u woonde bij de Waasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:28 schreef Fred_B het volgende:
In mijn regio werd het nooit enger dan de Heen en Weerwolf volgens mij.
Het zal de karameltaart zijn geweest, die heeft wel vaker een onverwachte uitwerking op mensen.quote:
VAN MIJ MAG HET!quote:
Je kan terug lezen he, zoveel posts is dat nietquote:
Het weerbericht voor de komende dagen bevalt me welquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lighting. It's getting exciting.
Vooral het afkoelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lighting. It's getting exciting.
Klinkt een stuk realistischer dan wat ik gewend ben van plannen over een nieuw pretpark *kuch* Witchworld *kuch*quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Meer details bekend: wat kunnen we verwachten van Puy du Fou in Nederland?
Interessant artikeltje wel
Wat dacht je van Nature Wonder World!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt een stuk realistischer dan wat ik gewend ben van plannen over een nieuw pretpark *kuch* Witchworld *kuch*
Oh jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nature Wonder World!
Scheelt allicht dat dit een serieuze partij is met ervaring, maar het klinkt mij ook prettig realistisch in de oren. Hoop steeds meer dat het er ook echt gaat komen zo!
Zonet stortregen gehadquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:57 schreef sportfreak het volgende:
Afgelopen zondag code oranje enzo en zit je helemaal klaar voor het natuurgeweld maar komt er niks. En nu onverwacht een hele show met bliksem, donder en alles erop en eraan
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was het warme weer al zat toen het nog koeler was.
Ook de meters bier?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:57 schreef sportfreak het volgende:
Afgelopen zondag code oranje enzo en zit je helemaal klaar voor het natuurgeweld maar komt er niks. En nu onverwacht een hele show met bliksem, donder en alles erop en eraan
Dan moet je maar hopen dat je een geschikte pomp in de buurt hebtquote:
Je maakt er nu wel een hele bijzondere combinatie van.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de waarheid intussen duidelijk over Brammert en Rikkert?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit klinkt niet echt inclusief.quote:De initiatiefnemers denken aan shows die refereren aan de Tachtigjarige Oorlog, het Leidens Ontzet, de Hollandse Waterlinie, de Gouden Eeuw en de Franse Tijd in Nederland. Toeschouwers belanden zo midden in "historische slagvelden".
Niet te verwarren met het zangduo Brammy en Ellert uiteraard.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een hele bijzondere combinatie van.
Het klinkt ook als een Floriade-achtige flop. Wie rijdt er nou naar Drenthe voor een soort live action Game of Thrones.quote:
Wie rijdt er nou naar Les Épesses (waar Nantes de enige grotere stad is binnen ongeveer een uur rijden) voor een soort live action Game of Thrones? Nou, toch ruim twee miljoen mensen per jaarquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een Floriade-achtige flop. Wie rijdt er nou naar Drenthe voor een soort live action Game of Thrones.
Fransen hebben toch veel meer dat patriottische besef van hun eigen geschiedenis, zijn daar ook veel meer mee bezig. In Nederland leeft dat niet. Kan me niet voorstellen dat het een succes wordt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wie rijdt er nou naar Les Épesses (waar Nantes de enige grotere stad is binnen ongeveer een uur rijden) voor een soort live action Game of Thrones? Nou, toch ruim twee miljoen mensen per jaar
Inclusief draken? Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een Floriade-achtige flop. Wie rijdt er nou naar Drenthe voor een soort live action Game of Thrones.
Het is wel een educatief verantwoord schoolreisje, dus daarmee kun je het park in het voorjaar aardig gevuld krijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:31 schreef Em31 het volgende:
Geen idee of het werkt, volgens mij gaan er ook genoeg mensen naar dingen zoals het Zuiderzeemuseum, dus wie weet valt het mee.
Nou zit je daar in het oost'n natuurlijk wel meer in BBB-Trots op Nederland-achtig gebied. Ik bedoel, in de Parijse banlieues zie je ook weinig Frans patriottisme maar die zullen ook niet naar dat Franse park gaan. Maar er zijn simpelweg veel meer Fransen, en ook veel meer trotse Fransen, dan trotse Nederlanders om zo'n park te vullen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel een educatief verantwoord schoolreisje, dus daarmee kun je het park in het voorjaar aardig gevuld krijgen.
Maar patriottisme wordt in Nederland vrij snel veroordeeld, en zaken als de Hollandse Waterlinie of de Franse Tijd in Nederland zijn volgens mij gewoon nagenoeg onbekend bij een groot deel van het volk. Dus ik betwijfel ook of dat voor een breed publiek aansprekend is.
Arme Geraldquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:strani ze kennen tegenwoordig de helden van 1988 niet eens meer
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fransen hebben toch veel meer dat patriottische besef van hun eigen geschiedenis, zijn daar ook veel meer mee bezig. In Nederland leeft dat niet. Kan me niet voorstellen dat het een succes wordt.
Aan de andere kant blijft Soldaat van Oranje ook telkens weer verlengd worden tot en met sint-juttemisquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel een educatief verantwoord schoolreisje, dus daarmee kun je het park in het voorjaar aardig gevuld krijgen.
Maar patriottisme wordt in Nederland vrij snel veroordeeld, en zaken als de Hollandse Waterlinie of de Franse Tijd in Nederland zijn volgens mij gewoon nagenoeg onbekend bij een groot deel van het volk. Dus ik betwijfel ook of dat voor een breed publiek aansprekend is.
Dit klinkt een stuk interessanter dan menig ander park. Het zou mij zeker interesseren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Had ik gedaan, maar dan nog ken ik het verhaal niet. Is de eerste keer dat ik het lees/hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan terug lezen he, zoveel posts is dat niet
Vandaag naar Wildlands gegaan.quote:
Stukje slavernij valt er altijd wel in te passenquote:
Wildlands is wel tofquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag naar Wildlands gegaan.
En mijn ouders zijn vandaag naar Arnhem, naar de dierentuin daar.
Je weet dat jullie die Tachtigjarige Oorlog verloren hè?quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit klinkt een stuk interessanter dan menig ander park. Het zou mij zeker interesseren.
Dat hoort er ook altijd wel bij als je op vakantie bent in Drenthe. Een dagje naar de dierentuin in Arnhemquote:Op woensdag 12 juli 2023 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag naar Wildlands gegaan.
En mijn ouders zijn vandaag naar Arnhem, naar de dierentuin daar.
En een persoonlijke, authentieke, onderscheidende en betekenisvolle boodschap uitdragen?quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ook een stuk in de Telegraaf: ‘vocaal zijn de 5 geen krachtpatsers. Ook muzikaal gezien valt er wel wat af te dingen op de producties van de Bankzitters, maar enthousiast zijn ze wel, de videoclips zijn erg levendigen de hebben een leuke dosis humor’.
![]()
![]()
@Cee als je toch bezig bent, is dit misschien ook iets.quote:
Putting the Cee in CDAquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
[..]
@:cee als je toch bezig bent, is dit misschien ook iets.
Je moet even de Telegraaf mailenquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:20 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter heeft kaartjes voor Taylor Swift
@:billdauterive, heb jij nog kaartjes kunnen / willen kopen?
Jammer van de overige eisen anders had bijna de gehele SC alvast kunnen solliciteren.quote:
Ook echt Van der Plas van de week dat ze hem er heeeeel graag bij wil, maar nee niet als premier.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:29 schreef Redefine het volgende:
Ik lees dat Omtzigt zich niet gaat aansluiten bij BBB. Mooi, want dan zou die partij helemaal groot worden. Plus dat Omtzigt ook helemaal daar niet bij past.
Ja precies. Populisme ten top. Want ook vanuit BBB zou iemand als Omtzigt niet passen. Al blijft het apart dat die eerder dit jaar/vorig jaar meedeed met hun geroeptoeter.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook echt Van der Plas van de week dat ze hem er heeeeel graag bij wil, maar nee niet als premier.![]()
Ja die stemmen wil iedereen wel natuurlijk.
Ik noteer het op m’n To Do lijst.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
[..]
@:cee als je toch bezig bent, is dit misschien ook iets.
Eerlijk gezegd vind wel vaker dat hij soms wat dubieuze dingen deeltquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja precies. Populisme ten top. Want ook vanuit BBB zou iemand als Omtzigt niet passen. Al blijft het apart dat die eerder dit jaar/vorig jaar meedeed met hun geroeptoeter.
Dit vind ik een mooie woordspeling.quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:03 schreef Yesse het volgende:
Ik had altijd een goede band met de fietsenwinkel
Irritant, dat soort dingen!quote:Op woensdag 12 juli 2023 16:03 schreef Yesse het volgende:
Ik had altijd een goede band met de fietsenwinkel
Vorige week: kinderzitje voor de fiets was, ondanks een gemaakte afspraak, niet op voorraad.
Deze week: zitje is op voorraad maar, ondanks dat juist dit zitje was geadviseerd, is men is niet zeker of het wel past..
Heel veel plezier daarquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik noteer het op m’n To Do lijst.
Groeten uit Berlijn trouwens.
Veel plezier daar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook hij is wat teveel in zichzelf gaan geloven ja.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind wel vaker dat hij soms wat dubieuze dingen deeltSoms van die tweets dat hij duidelijk inspeelt op wat wappies willen horen.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
Wat eten we met dit warme weer met soms onweer? Juist ja, hete bliksem
Viel Spaß!quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb me onderweg naar huis bedacht en ga nu voor loempiaquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:06 schreef NailQueen het volgende:
Wat eten we met dit warme weer met soms onweer? Juist ja, hete bliksem
Loempiaquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me onderweg naar huis bedacht en ga nu voor loempia
Ik vond de Iglo-variant lekkerder dan het huismerk! Dus zelfs als die duurder zou zijn, zou ik die weer kiezenquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:35 schreef H_T het volgende:
@:Arizona mijn lokale Lidl heeft Iglo Fish Cuisine in de vriezer naast hun huismerkvariant. Alleen is die van Iglo nu in de aanbieding en daardoor de goedkopere optie en nu weet ik niet meer waar ik op aan kan in het leven
Ik heb een Iglo Italiano meequote:Op woensdag 12 juli 2023 18:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond de Iglo-variant lekkerder dan het huismerk! Dus zelfs als die duurder zou zijn, zou ik die weer kiezen
Nee, Billie had wel heel lief aangeboden dat ik met hen meekonquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:45 schreef Arizona het volgende:
@:Meke natuurlijk ook! Heb jij kaartjes kunnen / willen kopen?
Wat dan? Ik brand van nieuwsgierigheid nu!quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:28 schreef Meke het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan wat eigenlijk best goed bij deze TT past
Dochter kon ook helemaal geen kaarten (of prijzen) kiezen, ze kregen gewoon random 4 kaarten toegewezen. 80 euro pp voor zitplaatsen op de tweede ring. Ze waren er in ieder geval heel bij meequote:Op woensdag 12 juli 2023 19:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, Billie had wel heel lief aangeboden dat ik met hen meekonMaar vond het toch wel gek dat je geen prijzen wist van tevoren en wat ik zag was best duur, dus heb nee gezegd. Hoop wel dat hen zelf kaarten heeft
Heeel goedquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat dan? Ik brand van nieuwsgierigheid nu!
Nee maar er was volgens mij eerst überhaupt ook niet eens beschikbaar wat er allemaal bestondquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dochter kon ook helemaal geen kaarten (of prijzen) kiezen, ze kregen gewoon random 4 kaarten toegewezen. 80 euro pp voor zitplaatsen op de tweede ring. Ze waren er in ieder geval heel bij mee
Dat lijkt me ook wel leuk om eens te doen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeel goed![]()
Dungeons & DragonsKon je in een café doen, en ik mocht aan de noobtafel waar het spel extra goed werd uitgelegd
Ja best wel hequote:Op woensdag 12 juli 2023 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar er was volgens mij eerst überhaupt ook niet eens beschikbaar wat er allemaal bestond![]()
Maar dat is nog wel prima, maar eigenlijk ook al best duur voor tweede ring
Het is gelukt (soort van). Vrijheid terug, niet meer alles met de autoquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Irritant, dat soort dingen!
Nu ja, laat ze het maar proberen of het past en zo niet, dan moeten ze maar een andere leveren
Was het ook wel, maar vond het ook wel ontzettend ingewikkeldquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk om eens te doen.
Ja dat scheelt dan welquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja best wel he.
Nou ja, ze zijn er in ieder geval bij. En ze hoeven niet extreem vroeg er te zijn om wat te zien. Dochter is nogal klein, dus een staanplaats zou helemaal dramatisch zijn
Ga je het vaker spelen denk je?quote:Op woensdag 12 juli 2023 20:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Was het ook wel, maar vond het ook wel ontzettend ingewikkeldDit was in Rotterdam, dus wellicht nog aan te reizen voor je?
Bij mij is er een groepje collega's die dit 1 keer in de zoveel tijd op vrijdagavond samen doen. Heel cute, ze zijn zo gepassioneerdquote:Op woensdag 12 juli 2023 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Heeel goed![]()
Dungeons & DragonsKon je in een café doen, en ik mocht aan de noobtafel waar het spel extra goed werd uitgelegd
Ja. ik heb kaartjes voor Taylor Swiftquote:Op woensdag 12 juli 2023 15:20 schreef Arizona het volgende:
Mijn dochter heeft kaartjes voor Taylor Swift
@:billdauterive, heb jij nog kaartjes kunnen / willen kopen?
Ik was er al klaar mee toen het nog koeler was. Ik zie op tegen zaterdag. Wèèr tegen de 30 graden en benauwdquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:39 schreef molloot200 het volgende:
Also, goedenavondIedereen een beetje de warme dagen overleefd hier?
Een deel van de reden dat ik niet vanavond naar mijn vrijwilligerswerk ben is dat ik gok dag ik vanavond veel beter kan slapen dan afgelopen nacht en het morgen dus makkelijker zal gaanquote:Op woensdag 12 juli 2023 21:50 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was er al klaar mee toen het nog koeler was. Ik zie op tegen zaterdag. Wèèr tegen de 30 graden en benauwd
En heb je al iemand die met je mee wil?quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja. ik heb kaartjes voor Taylor Swift
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |