abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 14:20:16 #1
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209852143
Het duurt nog even, maar ook in 2024 zijn we er ongetwijfeld weer bij op het ESF. Nadat onze hoop in bange dagen Mia & Dion er (misschien) niet in slagen de beker mee naar huis te nemen, is het tijd voor de vraag: Wie moeten we volgend jaar sturen, zodat we wel winnen en het ESF terugkomt naar Nederland?

De selectiemethode blijft vermoedelijk hetzelfde. Discussie over een NSF kan hier: ESF / Discussie: NSF terughalen Ja of de Nee

Er zijn een aantal namen die vaak genoemd worden:

Jaap Reesema: Deze ster uit Terwolde stuurde in 2021 al een liedje in, samen met Armin van Buuren. Hij heeft dus de ambitie om mee te doen. S10 won de voorselectie, en helaas hebben we nooit kunnen horen hoe briljant zijn inzending was, want die is niet uitgebracht.

Son Mieux: Die zijn vorig jaar echt doorgebroken voor het grote publiek met Multicolor, en hebben nog wat van dergelijke platen gemaakt.

Goldband: Dat liedje van die fakking ambulance staat al 35 weken hoog in de Single Top 100, en zo'n deuntje zou het ongetwijfeld goed doen op het ESF. Live schijnen ze iets minder te zijn, niet mijn woorden, maar wel van diverse anderen hier in ESF.

Davina Michelle: Eén van de beste zangeressen binnen onze landsgrenzen. Ze heeft ook al ervaring op het ESF-podium met de intervalact van 2021. Ze scoorde met 2 covers een nummer 1-hit en in gezelschap van de immer vrouwvriendelijke Marco Borsato en wederom Armin van Buuren een grote hit met Hoe Het Danst. Haar eigen solo-singles lijken wel iets minder hitgevoelig te zijn.

Di-Rect: Nog een band die in staat moet zijn het gewenste niveau voor een ESF te bereiken. Ze hebben wel een vrij drukke concertagenda, met onder meer een reeks concerten in Ahoy in de Kerstvakantie, dus het is de vraag of ze wel tijd hebben voor een ESF. Anderzijds treden ze ook over de grens op, en dan is dit natuurlijk het ideale podium om in heel Europa door te breken.

Stefania: Die deed al eens mee namens Griekenland met Last Dance, en met een leuke act werd ze 10e. Daarna heeft ze nog diverse andere singles uitgebracht (straks even uitzoeken welke dat waren, red.). Ze heeft zelf aangegeven graag nog eens namens Nederland te gaan.

De Staat: Een garantie voor een uniek geluid op het ESF en dat is precies wat met name de televoters tegenwoordig erg aanspreekt.

Froukje: Als S10 het linkerrijtje kan halen, zou haar grote vriendin daardoor geïnspireerd kunnen zijn. Het is van dat duo wel degene met iets minder uitstraling.

Floor Jansen en/of Anneke van Giersbergen: Op het ESF is de Eftelingmetal nooit zo goed vertegenwoordigd geweest, dus een goede kans dat je als enige in de soort alle televotes naar je toe trekt, aangevuld met de stemmen van een internationale fan base. En de vakjury zal ongetwijfeld ook wild worden van de vocale capaciteiten.

Blanks: Niet degene met de meest inclusieve artiestennaam uit dit rijtje, maar Cornald liet eerder weten van hem gecharmeerd te zijn en hij deed al eens mee aan De Beste Zangers.

Rolf Sanchez: Hij zingt in het Spaans, dat is lekker internationaal.

Nielson: Dit is wel een type met de juiste uitstraling voor een ESF. Een leuke Zweedse hit erbij en hij kan de hero of our time worden.

Kovacs: Wordt altijd genoemd in dit soort topics dus nu ook.

Rondé: Je wil niet weten wat Patty Brard met Rondé. Een band die aardig aan de weg timmert en redelijk 'organisch' steeds succesvoller wordt. Nu klaar voor de volgende stap naar het ESF-podium?

Claude: Hij was er opeens, en dat met Ladada, een liedje dat op het ESF lachend Top 10 zou scoren. Zou hij het nog eens willen herhalen en nu willen inzenden?

Flemming: Net als nog wat soortgenoten een ster in eigen land. Misschien dat er een internationale hit inzit.

Meau: Vanuit het niets een hit scoren, dat heeft zij gedaan. Specifiek dat liedje zou op een ESF ook best scoren, maar het is de vraag of ze nog zo'n knaller heeft.

En als al het andere faalt, dan is er nog altijd:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met het risico topkandidaten over het hoofd te zien, zijn dit wat voorbeelden van mensen die succesvol zijn en eerder in deze topics genoemd zijn. Vroeger noemden we ook altijd nog Elize (die het in 2019 blijkbaar echt heeft geprobeerd), Eva Simons of dat harpmeisje van de Voice, maar die zijn ondertussen wel redelijk over the hill. Artiesten als Danny Vera, Suzan & Freek en Naaz hebben eerder aangegeven niet naar het ESF te willen.

Dit soort topics leent zich volgens sommigen ook uitermate goed voor geestigheid, dus probeer eens een ludieke opmerking van het kaliber "We moeten volgend jaar Zanger Rinus sturen", en misschien is dat wel precies de 250e keer dat die grap wordt gemaakt, en gaat u met de jubileumtrofee naar huis. Ook de Jostiband of Dries Roelvink in zijn gele zwembroek zijn bijzonder geinige voorbeelden. Lee Towers, voor de 12 punten uit Vilnius. Dat filmpje waarin Sieneke en Frans Bauer roepen mee te willen doen even opzoeken is ook altijd leuk. Normaal, omdat Kroatië het dit jaar zo leuk deed, kan ook nog.

Maar bij voorkeur toch serieuze reacties. Roept u maar:

Wie moet Nederland in 2024 vertegenwoordigen op het ESF?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_209852430
Mark Rutte.
pi_209852888
Misschien krijgen we in augustus of september al meteen een naam ofzo, aangezien ze geen oproep hebben gedaan voor het inzenden van nummers. Anders weet ik ook niet helemaal wat ze aan het doen zijn.
pi_209853509
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit moeten we toch echt niet willen, als heel Nederland al over Dion en Mia heen valt vanwege hun vocalen moeten we deze "grap" echt niet willen sturen. Sowieso zullen ze er dan ook al één moeten thuis laten, want ik tel 7 gezichten.

Lijkt me vooral een leuke publiciteitsstunt.
Het wordt nu inderdaad gewoon een manier om aandacht te genereren, omdat ze weten dat Nederland nogal Eurovisie-obsessed is. En dat heeft Avrotros ook wel over zichzelf afgeroepen, door een inzending te sturen waarvan heel Nederland denkt: mijn god, dat kan m'n buurmeisje zelfs beter.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 17:22:53 #5
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209854395
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef Em31 het volgende:
Misschien krijgen we in augustus of september al meteen een naam ofzo, aangezien ze geen oproep hebben gedaan voor het inzenden van nummers. Anders weet ik ook niet helemaal wat ze aan het doen zijn.
Denk ik ook, net als in de tijd van Douwe Bob of Ogene. Gewoon in september of oktober een naam, en klaar.
pi_209855427
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:50 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dit moeten we toch echt niet willen, als heel Nederland al over Dion en Mia heen valt vanwege hun vocalen moeten we deze "grap" echt niet willen sturen. Sowieso zullen ze er dan ook al één moeten thuis laten, want ik tel 7 gezichten.

Lijkt me vooral een leuke publiciteitsstunt.
Wat Goldband kan dat kunnen wij ook, moeten ze gedacht hebben.
pi_209855604
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef Em31 het volgende:
Het zou me niet helemaal verbazen als ‘ze’ niet zo heel veel ESF-gerelateerds aan het doen zijn momenteel in vakantietijd hoor. Als ik even snuffel is Hila nu in Toscane. Carolien is volgens de Volkskrant razend druk met het maken van programma’s en podcasts. Sander is terug van een trip naar Terschelling. Cornald krijgt deze dagen vrijwel permanent het schuim op de bek van Mark Rutte (dus in tegenstelling tot wat post 2 suggereert, gaat die waarschijnlijk niet). En de baas van de Avrotros zal er ook wel niet zo druk mee zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 11 juli 2023 @ 19:23:57 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_209855683
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het zou me niet helemaal verbazen als ‘ze’ niet zo heel veel ESF-gerelateerds aan het doen zijn momenteel in vakantietijd hoor. Als ik even snuffel is Hila nu in Toscane. Carolien is volgens de Volkskrant razend druk met het maken van programma’s en podcasts. Sander is terug van een trip naar Terschelling. Cornald krijgt deze dagen vrijwel permanent het schuim op de bek van Mark Rutte (dus in tegenstelling tot wat post 2 suggereert, gaat die waarschijnlijk niet). En de baas van de Avrotros zal er ook wel niet zo druk mee zijn.
misschien is hij druk met de afwijzingen versturen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_209855925
Ze hebben vandaag wél de website bijgewerkt: https://www.avrotros.nl/eurovisie-songfestival/home/

Meeste nieuwsberichten van de homepage gehaald, banner van Mia & Dion vervangen door Loreen, ondertekst van de banner gewijzigd naar Malmö 2024. In voorgaande jaren werd er eigenlijk helemaal niks aan de website gedaan totdat er eens een artiest bekend te maken was. Wellicht dan snel nieuws?
pi_209856124
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 19:16 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat je wel doorhad dat ik niet letterlijk nu bedoel :+ maar deze periode aangezien de nummers normaal voor 1 september binnen moeten zijn.
pi_209856393
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:09 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik ga ervan uit dat je wel doorhad dat ik niet letterlijk nu bedoel :+ maar deze periode aangezien de nummers normaal voor 1 september binnen moeten zijn.
Ja, maar nu was mijn nieuwsgierigheid gewekt wat al die figuren aan het uitspoken zijn!
pi_209856399
Al sluit ik niet uit dat het eerste ‘grote’ nieuws de vervanger van Jan in de commissie is.
pi_209856403
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:
Al sluit ik niet uit dat het eerste ‘grote’ nieuws de vervanger van Jan in de commissie is.
Durven we nog te gokken op Wouter Hardy of Ilse Delange?

Of dan toch.. Edsilia?
pi_209856423
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:29 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, maar nu was mijn nieuwsgierigheid gewekt wat al die figuren aan het uitspoken zijn!
De prioriteiten van de commissie zijn in ieder geval duidelijk niet op orde!
pi_209856459
Zostraks was er een uitgebreid item over in het Jeugdjournaal met de Bankzitters en ze lijken wel serieus |:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209857979
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 20:34 schreef GeorgeM het volgende:
Zostraks was er een uitgebreid item over in het Jeugdjournaal met de Bankzitters en ze lijken wel serieus |:)
Het is ook idd iets voor groep 7 en 8.
pi_209858448
De AVROTROS is ze wel recent gaan volgen en ook fanpages enzo :') :{w
pi_209858588
Doe mij dan maar de cokesnuivers van Goldband hoor. Dat is nog wel genietbare muziek, bij vlagen. Deze jongens hebben écht helemaal geen talent, zijn ook helemaal geen muzikanten natuurlijk.

Is er eigenlijk al een goede muzikant die interesse heeft getoond? Of blijven we voorlopig met de Kraantje Pappies en Bankzitters zitten?
pi_209858824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:47 schreef blackswangreen het volgende:
Doe mij dan maar de cokesnuivers van Goldband hoor. Dat is nog wel genietbare muziek, bij vlagen. Deze jongens hebben écht helemaal geen talent, zijn ook helemaal geen muzikanten natuurlijk.

Is er eigenlijk al een goede muzikant die interesse heeft getoond? Of blijven we voorlopig met de Kraantje Pappies en Bankzitters zitten?
En Kris Kross. We moeten het nu idd hebben van de crème de la crème :')
Heeft er nog een artiest een tweetje de wereld ingestuurd ala S10?
  dinsdag 11 juli 2023 @ 23:10:05 #20
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209858830
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef Em31 het volgende:
De AVROTROS is ze wel recent gaan volgen en ook fanpages enzo :') :{w
Oh god, we krijgen weer acht jaar ellende hè? :')
Koel en donker bewaren
pi_209858840
Of zou het kunnen dat sommige artiesten zich (verdacht) stil houden omdat ze al gepolst zijn door de commissie?
pi_209859016
Zelfs shownieuws had een item met de Bankzitters
pi_209859094
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 23:30 schreef Max23 het volgende:
Ja, die fotograaf, Edwin Rutten :? wilde ook Di-rect. Ik ben het wel met hem eens dat ze internationaal ontploffen als ze meedoen (mits met een goed nummer à la Soldier On of This is how My Heart was won).
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209859114
Ik snap het niet, Marcel heeft toch wel eens door laten schemeren wel mee te willen doen :?
Maar misschien waren ze toen nog niet zo groot.
George Michael
pi_209859368
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 23:39 schreef GeorgeM het volgende:
Ik snap het niet, Marcel heeft toch wel eens door laten schemeren wel mee te willen doen :?
Maar misschien waren ze toen nog niet zo groot.
https://www.telegraaf.nl/c/1337745355/

quote:
De Haagse band Di-rect peinst er niet over om Nederland te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Dit laten ze woensdag weten tijdens de 538 Ochtend.
Helaas.
pi_209859926
In 2019 leek het ze nog wel wat, maar daar is dus iets misgegaan. ;(
pi_209859939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 23:30 schreef Max23 het volgende:
De AFAS brengt het ook alsof het een nationale finale is ofzo _O-
twitter
pi_209860151
Wikipedia:
quote:
Verschillende bekende Nederlanders hebben deelgenomen aan video's van de Bankzitters, waaronder Carlos Platier Luna, Frank van der Slot, Kelvin Boerma, Qucee, Marije Zuurveld, Giovanni Latooy, Giel de Winter, Juultje Tieleman, Milan Knol, Jeremy Frieser en LinkTijger.
Ik ken hier dus helemaal niemand van :) Ik word oud.

Ook lees ik dat hun eerste stappen in de muziekscene waren in een videoclip van Suzan & Freek. Helemaal toppie!
pi_209860558
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:23 schreef Em31 het volgende:

[..]
De AFAS brengt het ook alsof het een nationale finale is ofzo _O-
[ twitter ]
Ze doen er in ieder geval alles aan.
George Michael
pi_209860582
Ook een stuk in de Telegraaf: ‘vocaal zijn de 5 geen krachtpatsers. Ook muzikaal gezien valt er wel wat af te dingen op de producties van de Bankzitters, maar enthousiast zijn ze wel, de videoclips zijn erg levendig |:) en de hebben een leuke dosis humor’. |:) |:) |:)
George Michael
pi_209860590
Ze verwachten dat we vandaag al wat horen over hoe ze de inzending willen kiezen.
George Michael
pi_209860652
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:59 schreef blackswangreen het volgende:
Wikipedia:
[..]

Ook lees ik dat hun eerste stappen in de muziekscene waren in een videoclip van Suzan & Freek. Helemaal toppie!
Ach ja, de Bankzitters hebben wel een grote fanbase bij de jeugd, vandaar ook die 3 nummers in de top 2000
  woensdag 12 juli 2023 @ 09:13:54 #33
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209860698
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:09 schreef Max23 het volgende:

[..]
Ach ja, de Bankzitters hebben wel een grote fanbase bij de jeugd, vandaar ook die 3 nummers in de top 2000
Toch weet ik niet of het gaat aan slaan bij de jeugd in andere landen, Bankzitters hebben ook eerst jaren YouTube video's gemaakt en zo een fanbase gekregen, niet omdat hun nummers zo bijzonder zijn.
  woensdag 12 juli 2023 @ 09:16:06 #34
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209860719
Nederlandse kinderen vinden vooral dit leuk aan de bankzitters

Wat betreft songfestival pakken ze wel groot uit, het was ook bij het jeugdjournaal

pi_209860735
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:03 schreef GeorgeM het volgende:
Ze verwachten dat we vandaag al wat horen over hoe ze de inzending willen kiezen.
Dat is misschien wel slim ja, anders krijgen we allemaal artiesten die het zo aanpakken.
pi_209861165
twitter
  woensdag 12 juli 2023 @ 09:59:29 #37
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209861172
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:58 schreef Jesper23 het volgende:
[ twitter ]
En
twitter
  woensdag 12 juli 2023 @ 09:59:57 #38
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209861178
Nieuwe head of delegation Twan van de Nieuwenhuijzen verantwoordelijk voor de Nederlandse inzending en delegatie Eurovisie Songfestival
Eurovisie Songfestival / 12 jul 2023

De afgelopen periode heeft AVROTROS haar deelname aan het Songfestival nauwkeurig onder de loep genomen en naar aanleiding daarvan een aantal wijzigingen doorgevoerd. De belangrijkste is de aanstelling van Twan van de Nieuwenhuijzen die verantwoordelijk wordt voor het gehele project op weg naar het Eurovisie Songfestival 2024. Ook gaat AVROTROS op zoek naar nieuwe leden ter aanvulling op de huidige selectiecommissie.
Aanstelling Twan van de Nieuwenhuijzen

Twan van de Nieuwenhuijzen start per direct als Head of Delegation bij AVROTROS en is daarnaast voorzitter van de selectiecommissie. Twan begeleidt de commissie bij de selectie, is eindverantwoordelijk voor de totstandkoming van de act en voert de delegatie aan in aanloop naar en tijdens het Songfestival. Met de aanstelling van Twan wordt dit proces voor de Nederlandse inzending van begin tot eind bewaakt en begeleid.

Twan van de Nieuwenhuijzen: “Trots ben ik met het verzoek van AVROTROS om dit uitdagende en unieke project te gaan leiden. Ik kijk er naar uit om met de kennis en ervaring die ik de afgelopen jaren heb opgedaan bij het Eurovisie Songfestival een sterke en overtuigende inzending voor Nederland neer te zetten.”

Eric van Stade: “Twan van de Nieuwenhuijzen is in onze ogen de perfecte kandidaat om de projectorganisatie van de Nederlandse delegatie te leiden. Met zijn jarenlange ervaring als Head of Contest bij het Eurovisie Songfestival draag ik mijn rol als voorzitter van de selectiecommissie met veel vertrouwen aan hem over.”

Van de Nieuwenhuijzen had een prominente rol binnen de internationale productieteams van de Eurovisie Songfestivals in Rotterdam (2021), Turijn (2022) en Liverpool (2023). Als Head of Contest werkte hij nauw samen met omroeporganisatie EBU en met alle deelnemende delegaties bij de totstandkoming van hun act.
Uitbreiding selectiecommissie

Met de aanstelling van Twan van de Nieuwenhuijzen treedt Eric van Stade (algemeen directeur AVROTROS) terug uit de selectiecommissie. De commissie wordt verder uitgebreid met nieuwe vertegenwoordigers uit de muziekindustrie.
Inschrijvingen 2024 geopend

Vanaf nu is de inschrijving voor het 68e Eurovisie Songfestival in Zweden in 2024 geopend. Artiesten, componisten, tekstschrijvers, producers en platenlabels worden van harte uitgenodigd om een authentieke, onderscheidende en competitieve song in te zenden voor Europa’s grootste muziekshow. Van de Nieuwenhuijzen gaat tevens actief in gesprek met artiesten, producers en labels om ze te enthousiasmeren een song in te sturen. Inschrijven kan vanaf nu tot zaterdag 30 september 23:59 uur via songfestival@avrotros.nl
pi_209861307
Zeer goede keuze van AVROTROS om Twan aan te stellen. Voor het eerst sinds jaren staat ook het "authentieke song met een persoonlijke boodschap" riedeltje niet bij de eisen voor het inzenden van een nummer (zie: https://www.avrotros.nl/e(...)stival-2024-geopend/). :)
pi_209861332
Twan :D wat een goed idee ^O^
  woensdag 12 juli 2023 @ 10:13:17 #41
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209861334
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Jesper23 het volgende:
Zeer goede keuze van AVROTROS om Twan aan te stellen. Voor het eerst sinds jaren staat ook het "authentieke song met een persoonlijke boodschap" riedeltje niet bij de eisen voor het inzenden van een nummer (zie: https://www.avrotros.nl/e(...)stival-2024-geopend/). :)
Verdere procedure

Elke inzending ontvangt een bevestiging van correcte ontvangst.
In een aantal sessies selecteert de commissie een klein aantal kansrijke inzendingen.
De teams achter deze inzendingen kunnen worden uitgenodigd om de song live te komen zingen en het eventuele verdere traject te bespreken.
Streven is om uiterlijk medio december de definitieve keuze te maken.

Ook goed dat er nu sessies zijn waar nummers gezongen wordt ^O^
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 juli 2023 @ 10:13:48 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_209861341
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 07:59 schreef blackswangreen het volgende:
Wikipedia:
[..]

En ze staan in de Top 2000!1111
  woensdag 12 juli 2023 @ 10:14:29 #43
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209861357
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Jesper23 het volgende:
Misschien lezen ze hier mee.
pi_209861424
Dat is alvast een positieve stap. Nu nog een paar echte muzikanten in de commissie en we're good to go.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2023 @ 10:22:55 #45
163650 Greys
pi_209861467
Allemaal zeer goede wijzigingen. Ook dat die directeur uit de commissie is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_209861478
Dit lijken me positieve ontwikkelingen, ook de detaillering van de regels doet me genoegen. Dat is eigenlijk wel een bevestiging van ons vermoeden dat het in ieder geval in 2023 een soort chique theekransje was.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 juli 2023 @ 10:24:01 #47
163650 Greys
pi_209861481
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_209861484
Dat zijn sowieso goede ontwikkelingen. In de eerste plaats dat de selectie intern blijft en we niet voor een mensonterend NSF gaan. Daarnaast dat het hoofd van de selectiecommissie na de keuze betrokken blijft, en niet zoals dit jaar de handen er iets te opzichtig vanaf trekt op het moment dat het misgaat ^O^

Twan lijkt me sowieso iemand met kennis van de TV-wereld en voldoende gezond verstand om erbij te hebben. Ik moet wel zeggen dat er in zijn interview met de Ding-a-Dong podcast ook wel het één en ander aan onzin uitkwam, maar overall heb je natuurlijk veel liever zo iemand dan eigenlijk alle anderen die nu nog in de commissie zitten. In de ideale wereld zou je eigenlijk een heel nieuw team van een stuk of 4 rond hem bouwen. Twan - Ilse - Wouter Hardy - S10, en eventueel Cornald als continue factor, of iets in die richting, in plaats van de wat oude en zo op het oog weinig toevoegende andere figuren die er nu nog in zitten.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 juli 2023 @ 10:27:19 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_209861524
Lijkt me een goede zet ^O^ En inderdaad goed dat ze er nu ook bij vermelden dat de inzenders een ontvangstbevestiging krijgen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  ESF Reporter woensdag 12 juli 2023 @ 10:27:43 #50
87554 Cee
Welluk?
pi_209861533
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 09:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ook een stuk in de Telegraaf: ‘vocaal zijn de 5 geen krachtpatsers. Ook muzikaal gezien valt er wel wat af te dingen op de producties van de Bankzitters, maar enthousiast zijn ze wel, de videoclips zijn erg levendig |:) en de hebben een leuke dosis humor’. |:) |:) |:)
Oké dan stuur ik ook iets in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')