De AFAS brengt het ook alsof het een nationale finale is ofzoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:30 schreef Max23 het volgende:
Zelfs shownieuws had een item met de Bankzitters
Ik ken hier dus helemaal niemand vanquote:Verschillende bekende Nederlanders hebben deelgenomen aan video's van de Bankzitters, waaronder Carlos Platier Luna, Frank van der Slot, Kelvin Boerma, Qucee, Marije Zuurveld, Giovanni Latooy, Giel de Winter, Juultje Tieleman, Milan Knol, Jeremy Frieser en LinkTijger.
Ze doen er in ieder geval alles aan.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
De AFAS brengt het ook alsof het een nationale finale is ofzo![]()
[ twitter ]
Ach ja, de Bankzitters hebben wel een grote fanbase bij de jeugd, vandaar ook die 3 nummers in de top 2000quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:59 schreef blackswangreen het volgende:
Wikipedia:
[..]
Ik ken hier dus helemaal niemand vanIk word oud.
Ook lees ik dat hun eerste stappen in de muziekscene waren in een videoclip van Suzan & Freek. Helemaal toppie!
Toch weet ik niet of het gaat aan slaan bij de jeugd in andere landen, Bankzitters hebben ook eerst jaren YouTube video's gemaakt en zo een fanbase gekregen, niet omdat hun nummers zo bijzonder zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ach ja, de Bankzitters hebben wel een grote fanbase bij de jeugd, vandaar ook die 3 nummers in de top 2000
Dat is misschien wel slim ja, anders krijgen we allemaal artiesten die het zo aanpakken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:03 schreef GeorgeM het volgende:
Ze verwachten dat we vandaag al wat horen over hoe ze de inzending willen kiezen.
Verdere procedurequote:Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Jesper23 het volgende:
Zeer goede keuze van AVROTROS om Twan aan te stellen. Voor het eerst sinds jaren staat ook het "authentieke song met een persoonlijke boodschap" riedeltje niet bij de eisen voor het inzenden van een nummer (zie: https://www.avrotros.nl/e(...)stival-2024-geopend/).
En ze staan in de Top 2000!1111quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:59 schreef blackswangreen het volgende:
Wikipedia:
[..]
Ik ken hier dus helemaal niemand vanIk word oud.
Ook lees ik dat hun eerste stappen in de muziekscene waren in een videoclip van Suzan & Freek. Helemaal toppie!
Misschien lezen ze hier mee.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Jesper23 het volgende:
Zeer goede keuze van AVROTROS om Twan aan te stellen. Voor het eerst sinds jaren staat ook het "authentieke song met een persoonlijke boodschap" riedeltje niet bij de eisen voor het inzenden van een nummer (zie: https://www.avrotros.nl/e(...)stival-2024-geopend/).
Oké dan stuur ik ook iets in.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ook een stuk in de Telegraaf: ‘vocaal zijn de 5 geen krachtpatsers. Ook muzikaal gezien valt er wel wat af te dingen op de producties van de Bankzitters, maar enthousiast zijn ze wel, de videoclips zijn erg levendigen de hebben een leuke dosis humor’.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |