In Drenthe doen we niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ideaal verhaal voor als het hunebedtijd is
Ah, u woonde bij de Waasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:28 schreef Fred_B het volgende:
In mijn regio werd het nooit enger dan de Heen en Weerwolf volgens mij.
Het zal de karameltaart zijn geweest, die heeft wel vaker een onverwachte uitwerking op mensen.quote:
VAN MIJ MAG HET!quote:
Je kan terug lezen he, zoveel posts is dat nietquote:
Het weerbericht voor de komende dagen bevalt me welquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lighting. It's getting exciting.
Vooral het afkoelenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:36 schreef NailQueen het volgende:
Thunder and lighting. It's getting exciting.
Klinkt een stuk realistischer dan wat ik gewend ben van plannen over een nieuw pretpark *kuch* Witchworld *kuch*quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Meer details bekend: wat kunnen we verwachten van Puy du Fou in Nederland?
Interessant artikeltje wel
Wat dacht je van Nature Wonder World!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Klinkt een stuk realistischer dan wat ik gewend ben van plannen over een nieuw pretpark *kuch* Witchworld *kuch*
Oh jaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nature Wonder World!
Scheelt allicht dat dit een serieuze partij is met ervaring, maar het klinkt mij ook prettig realistisch in de oren. Hoop steeds meer dat het er ook echt gaat komen zo!
Zonet stortregen gehadquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:57 schreef sportfreak het volgende:
Afgelopen zondag code oranje enzo en zit je helemaal klaar voor het natuurgeweld maar komt er niks. En nu onverwacht een hele show met bliksem, donder en alles erop en eraan
Ik ookquote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was het warme weer al zat toen het nog koeler was.
Ook de meters bier?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:57 schreef sportfreak het volgende:
Afgelopen zondag code oranje enzo en zit je helemaal klaar voor het natuurgeweld maar komt er niks. En nu onverwacht een hele show met bliksem, donder en alles erop en eraan
Dan moet je maar hopen dat je een geschikte pomp in de buurt hebtquote:
Je maakt er nu wel een hele bijzondere combinatie van.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Is de waarheid intussen duidelijk over Brammert en Rikkert?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit klinkt niet echt inclusief.quote:De initiatiefnemers denken aan shows die refereren aan de Tachtigjarige Oorlog, het Leidens Ontzet, de Hollandse Waterlinie, de Gouden Eeuw en de Franse Tijd in Nederland. Toeschouwers belanden zo midden in "historische slagvelden".
Niet te verwarren met het zangduo Brammy en Ellert uiteraard.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een hele bijzondere combinatie van.
Het klinkt ook als een Floriade-achtige flop. Wie rijdt er nou naar Drenthe voor een soort live action Game of Thrones.quote:
Wie rijdt er nou naar Les Épesses (waar Nantes de enige grotere stad is binnen ongeveer een uur rijden) voor een soort live action Game of Thrones? Nou, toch ruim twee miljoen mensen per jaarquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een Floriade-achtige flop. Wie rijdt er nou naar Drenthe voor een soort live action Game of Thrones.
Fransen hebben toch veel meer dat patriottische besef van hun eigen geschiedenis, zijn daar ook veel meer mee bezig. In Nederland leeft dat niet. Kan me niet voorstellen dat het een succes wordt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:23 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wie rijdt er nou naar Les Épesses (waar Nantes de enige grotere stad is binnen ongeveer een uur rijden) voor een soort live action Game of Thrones? Nou, toch ruim twee miljoen mensen per jaar
Inclusief draken? Ik ben al onderweg!quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het klinkt ook als een Floriade-achtige flop. Wie rijdt er nou naar Drenthe voor een soort live action Game of Thrones.
Het is wel een educatief verantwoord schoolreisje, dus daarmee kun je het park in het voorjaar aardig gevuld krijgen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:31 schreef Em31 het volgende:
Geen idee of het werkt, volgens mij gaan er ook genoeg mensen naar dingen zoals het Zuiderzeemuseum, dus wie weet valt het mee.
Nou zit je daar in het oost'n natuurlijk wel meer in BBB-Trots op Nederland-achtig gebied. Ik bedoel, in de Parijse banlieues zie je ook weinig Frans patriottisme maar die zullen ook niet naar dat Franse park gaan. Maar er zijn simpelweg veel meer Fransen, en ook veel meer trotse Fransen, dan trotse Nederlanders om zo'n park te vullen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel een educatief verantwoord schoolreisje, dus daarmee kun je het park in het voorjaar aardig gevuld krijgen.
Maar patriottisme wordt in Nederland vrij snel veroordeeld, en zaken als de Hollandse Waterlinie of de Franse Tijd in Nederland zijn volgens mij gewoon nagenoeg onbekend bij een groot deel van het volk. Dus ik betwijfel ook of dat voor een breed publiek aansprekend is.
Arme Geraldquote:Op dinsdag 11 juli 2023 13:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:strani ze kennen tegenwoordig de helden van 1988 niet eens meer
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Fransen hebben toch veel meer dat patriottische besef van hun eigen geschiedenis, zijn daar ook veel meer mee bezig. In Nederland leeft dat niet. Kan me niet voorstellen dat het een succes wordt.
Aan de andere kant blijft Soldaat van Oranje ook telkens weer verlengd worden tot en met sint-juttemisquote:Op woensdag 12 juli 2023 11:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel een educatief verantwoord schoolreisje, dus daarmee kun je het park in het voorjaar aardig gevuld krijgen.
Maar patriottisme wordt in Nederland vrij snel veroordeeld, en zaken als de Hollandse Waterlinie of de Franse Tijd in Nederland zijn volgens mij gewoon nagenoeg onbekend bij een groot deel van het volk. Dus ik betwijfel ook of dat voor een breed publiek aansprekend is.
Dit klinkt een stuk interessanter dan menig ander park. Het zou mij zeker interesseren.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 23:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Had ik gedaan, maar dan nog ken ik het verhaal niet. Is de eerste keer dat ik het lees/hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan terug lezen he, zoveel posts is dat niet
Vandaag naar Wildlands gegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |