zouden ook oude beelden kunnen zijn van vorige week, of die week ervoor, al die andere weken ervoorquote:
Boegeroep is immers alleen ene probleem als het op Zandvoort is.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Nog nooit zo'n stilte gehoord bij het uitreiken van een P1
Check, daar gaat geen mute plaatsvinden natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Boegeroep is immers alleen ene probleem als het op Zandvoort is.
Nee er moest nog een bokaal worden uitgereikt eigenlijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beetje laat met de champagne muziek.
Zat nog te kloten met die mute knop zeker.
nee Lando en Max waren baldadig en begonnen lekker op tijdquote:Op zondag 9 juli 2023 17:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beetje laat met de champagne muziek.
Zat nog te kloten met die mute knop zeker.
Maar de audio wordt echt niet weggedraaid hoor, echt niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:48 schreef LTVDK het volgende:
Nog nooit zo'n stilte gehoord bij het uitreiken van een P1
Nee, hij kijkt wel uit na alle kritiek - gok ik zoquote:
maar dan hebben we altijd De Vries nog.. HA!quote:Op zondag 9 juli 2023 17:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
de britten willen gewoon dat Max zo snel mogelijk opgerot is uit de sport
is 11 record?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:50 schreef Nober het volgende:
11 GP zeges op rij
McLaren-Honda (1 Brazil-11 Belgium 1988)
Red Bull Racing-Honda (22 Abu Dhabi 2022-10 Great Britain 2023)
hij deed het volgens de LHs vanwege de flybyquote:Op zondag 9 juli 2023 17:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, hij kijkt wel uit na alle kritiek - gok ik zo
Yup, evenaring, en over 2 weken.....quote:
welke serie?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:52 schreef Mothzor het volgende:
Wtf viaplay, zit je met gezin te kijken en dan ga je zo’n voorstukjes van een serie promoten??
Wie?quote:
Dit weten we nog niet kan wel nieuw beleid zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:52 schreef daNpy het volgende:
F1 en voornamelijk Mercedes die statements maken tegen 'abuse' en dan draaien ze het publiekgeluid weg in Engeland. Spreek de fans dan ter plekke aan zoals in Nederland wèl gebeurt. Daar wordt het geluid ook niet weggedraaid en spreken de presentatoren zich er tegen uit.
niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
6 wins in a row.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar was die 2e bokaal voor? Hier stond de Tour alweer aan..
ow ja die reclame heb ik vrijdag volgens mij voorbij zien komen.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Serie met een 4.7 op IMDB
https://www.imdb.com/title/tt13235822/?ref_=ext_shr_lnk
😂
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
dat weet Max ook nog niet want ze hebben hem niet uit kunnen delenquote:Op zondag 9 juli 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vraag me regelmatig af of dat zijn ding wel is..quote:Op zondag 9 juli 2023 17:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft ook eens een kans om een vrouw vol te spuiten, ik snap dat ie z'n kans neemt
Om zure Britten te homerunnen.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 17:53 schreef gbm het volgende:
Max nog steeds eerste in het constructeurs kampioenschap
Jawel, alleen het meisje sprintte weg toen er champagne werd gespotenquote:Op zondag 9 juli 2023 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat weet Max ook nog niet want ze hebben hem niet uit kunnen delen
Eerst volgieten en dan leegslobberen!quote:Op zondag 9 juli 2023 17:56 schreef Evenstar het volgende:
Die gouden trophy krijgen ze toch ieder jaar? Die gaat wel weer meteen terug, is meer symbolisch.
Dat is de officiele British GP beker van de RAC.quote:
Omdat die meteen ingeleverd wordt en al sinds net na de oorlog wordt gebruikt zijn ze er wel wat voorzichtiger meequote:
moet ik viaplay echt aanzetten voor dat soort dingen?quote:
Nogal ja. En Aston Martin ook wel een beetje.quote:
Pfff, spelbrekersquote:Op zondag 9 juli 2023 17:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat die meteen ingeleverd wordt en al sinds net na de oorlog wordt gebruikt zijn ze er wel wat voorzichtiger meeVandaar dat men zo moeilijk deed m.b.t. champagne.
De rijder zeker.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Er was iets stuk aan de auto van Nyck na de tweede stop
Jaquote:Op zondag 9 juli 2023 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ik viaplay echt aanzetten voor dat soort dingen?
Bok!?quote:
Serieus?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Er was iets stuk aan de auto van Nyck na de tweede stop
dat werd in de voorl;aatste ronde wel door commentaar viaplay gesuggereerd dat dat de reden wil zou moeten zijn geweestquote:
Nee. Zie mijn post.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh wacht. Kan nooit 6 wins in a row zijn als Vettel er meer had
Ik vond de Vries echt wel prima rijden. Alleen die onzin dat hij niet met Yuki mocht vechten had niet gehoeven.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat werd in de voorl;aatste ronde wel door commentaar viaplay gesuggereerd dat dat de reden wil zou moeten zijn geweest
Maar da's geen record.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh wacht. Kan nooit 6 wins in a row zijn als Vettel er meer had
quote:Op zondag 9 juli 2023 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is de officiele British GP beker van de RAC.
Dat Aramco ding is de gesponsorde.
Voor specifiek 6 op rij wordt geen beker uitgegeven hoor.quote:
dat sloeg idd nergens opquote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond de Vries echt wel prima rijden. Alleen die onzin dat hij niet met Yuki mocht vechten had niet gehoeven.
Clutching at straws here.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef Nizno het volgende:
bij SKY hebben ze nog een manier gevonden om Lewis te noemen bij de podiumplek van mclaren
de eerste pudiumplek sinds lewis destijds tweede voor hun werd
Ja Lando is goede vriendjes met Max, dus dat is geen echte Brit natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef Nizno het volgende:
bij SKY hebben ze nog een manier gevonden om Lewis te noemen bij de podiumplek van mclaren
de eerste pudiumplek sinds lewis destijds tweede voor hun werd
Mja, Lando en Max zijn allebei Vlaams...quote:Op zondag 9 juli 2023 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Lando is goede vriendjes met Max, dus dat is geen echte Brit natuurlijk
Ik ook.. hij is op sommige punten vrij vrouwelijk..quote:Op zondag 9 juli 2023 17:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vraag me regelmatig af of dat zijn ding wel is..
Was wel een degelijke inhaalrace van hem. Maar ik had gehoopt dat hij gepusht had om Alonso nog te pakken.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:05 schreef Nizno het volgende:
perez zn banden waren ruk en hij werd van de baan gedrukt
ow dat ging nog over de kwali
Sainz bij Red Bull zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 9 juli 2023 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beide Ferrari boys komen weer eens thuis van een ijskoude kermis.
Hoe groot de eer ook is om voor het Ferrari rood te mogen rijden... er komt toch een moment dat je verder gaat kijken, zou je zeggen?![]()
Audi project, mogelijk tweede Merc stoeltje, mogelijk tweede RB stoeltje...
Dat tweede stoeltje bij RBR wil eigenlijk niemand, dan weet je dat je gewoon altijd de tweede rijder gaat zijn, ja je pakt wel de nodige puntjes bij elkaar en misschien af en toe een keer een zege, maar dat is het dan ook welquote:Op zondag 9 juli 2023 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe groot de eer ook is om voor het Ferrari rood te mogen rijden... er komt toch een moment dat je verder gaat kijken, zou je zeggen?![]()
Are you ready to eat those words?quote:
Baby boy heeft het script niet gelezen, de Merc is een wheelbarrow en het is alleen Lewis die er voor zorgt dat ze nog een beetje bovenin mee kunnen doen.quote:
ik was idd geneigd er op te gaan reageren. Zag hem toen ik naar die joseph op zoek was... heerlijkquote:
Ik hoop het, zou echt tof zijn voor ze. Piastri op het podium zou echt tof zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:10 schreef Jane het volgende:
Ben echt benieuwd of McLaren dit een beetje vol kan houden, de rest van het seizoen. Dan hebben ze echt een verrassend grote stap gezet, want ze waren een paar races geleden nog werkelijk nergens te bekennen.
en de SCquote:Op zondag 9 juli 2023 18:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Baby boy heeft het script niet gelezen, de Merc is een wheelbarrow en het is alleen Lewis die er voor zorgt dat ze nog een beetje bovenin mee kunnen doen.
ik hoop oprecht van nietquote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Is deze opleving van McLaren niet een track-specifiek dingetje?
Dat kan. We gaan het in Hongarije zienquote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Aan de andere kant is het voor veel coureurs de enige kans om in hun carrière een zege te pakken.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat tweede stoeltje bij RBR wil eigenlijk niemand, dan weet je dat je gewoon altijd de tweede rijder gaat zijn, ja je pakt wel de nodige puntjes bij elkaar en misschien af en toe een keer een zege, maar dat is het dan ook wel
Als de keuze is je gehele carrière middenmoot/achterhoede en nooit in de buurt van het podium komen, of de kans ooit een GP op je naam te schrijven, zouden veel coureurs daar voor tekenen denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat tweede stoeltje bij RBR wil eigenlijk niemand, dan weet je dat je gewoon altijd de tweede rijder gaat zijn, ja je pakt wel de nodige puntjes bij elkaar en misschien af en toe een keer een zege, maar dat is het dan ook wel
Achter the next best thing aanrennen, dat doen we in Nederland nou nóóit.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Hihi iemand zegt wat op twitter, laten we dat op FOK! uitmeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Sainz moet eens de ballen van zijn Pa lenenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
je moet alleen een goeie mindset hebben als je er zit dat je echt niet een verkeerd idee krijgtquote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het voor veel coureurs de enige kans om in hun carrière een zege te pakken.
Mja ze waren nu wel echt overduidelijk het tweede team, en vorige race kon je het verschil ook heel duidelijk zien toen Norris de update al wel had en Piastri nog nietquote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Nee natuurlijk niet, Lewis dwong het geluk zelf af door zijn buitenaards goede stint op mediums.quote:
Ja, dat is dus ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Achter the next best thing aanrennen, dat doen we in Nederland nou nóóit.![]()
Komende winter zit het teletoeter publiek net zo makkelijk weer in Thialf of in Alexandra Palace om naar pijltjes gooien te kijken.
Tja, of de Britse teams (incl. Mercedes) hebben wat opgeschroefd voor deze GP, ofzo? Ik bedoel, ik weet niet hoe dat precies werkt, maar het viel wel op dat ze allemaal ineens beter mee konden komen, imho.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Als er een SC is, profiteert vrijwel altijd iedereen er idd van. En dat is volkomen logisch ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Heeft Max ook gewoon van geprofiteerd, maar dat benoem je dan niet.
Pardon?!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:03 schreef rups33 het volgende:
Kijk alle losers hier verzamelen en interessant doen over F1 maar toen Verstappen niet bekend was keek niemandzielige mensen
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren is de morele winnaar van het weekendheb je het overleeft daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier alleen de aardlek maar dat was wel erg dichtbijOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het voor veel coureurs de enige kans om in hun carrière een zege te pakken.
Dat wel, maar toch willen ze allemaal gewoon wereldkampioen worden, hoe onrealistisch die kansen ook zijn bij velenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als de keuze is je gehele carrière middenmoot/achterhoede en nooit in de buurt van het podium komen, of de kans ooit een GP op je naam te schrijven, zouden veel coureurs daar voor tekenen denk ik.
Nou nee, want de helft was al naar binnen geweest.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als er een SC is, profiteert vrijwel altijd iedereen er idd van. En dat is volkomen logisch ook.
Niet happen, gewoon negeren. Zit waarschijnlijk zich suf te rukken op alle reacties nu.quote:
Come to think of it... Hier ook 1994. Maar toen niet structureel, dat pas vanaf 1999quote:
Vandaar ook 'vrijwel altijd'quote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou nee, want de helft was al naar binnen geweest.
McLaren had de upgrade al vorige week bij Lando en nu bij beide en de ervaring van vorige week kon je nu tweakenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, of de Britse teams (incl. Mercedes) hebben wat opgeschroefd voor deze GP, ofzo? Ik bedoel, ik weet niet hoe dat precies werkt, maar het viel wel op dat ze allemaal ineens beter mee konden komen, imho.
Het is in Haren ingeslagen en dan rijdt de brandweer vlak bij mij langsquote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je het overleeft daar?
hier alleen de aardlek maar dat was wel erg dichtbij
Max zou zonder SC ook wel eerste eindigen.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Heeft Max ook gewoon van geprofiteerd, maar dat benoem je dan niet.
Jank je daar nog om? Het is inmiddels redelijk te verwachten dat ze tijdens de race strategische fouten maken, dat doen ze al jaren.quote:
Dát is pas een *nep-fan.quote:
Klopt hoor, maar ik vind het raar dat het wederom om Hamilton draait die gigantisch heeft geprofiteerd, terwijl Max exact hetzelfde voordeel had.quote:
ah je zit in de buurt van de brandweer, ja dan loeit het flink.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is in Haren ingeslagen en dan rijdt de brandweer vlak bij mij langs
Ja, voor McLaren heb ik idd wel goed hoop dat het doorzet.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
McLaren had de upgrade al vorige week bij Lando en nu bij beide en de ervaring van vorige week kon je nu tweaken
nee, een aanrijroute voor het zuiden van de stadquote:Op zondag 9 juli 2023 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah je zit in de buurt van de brandweer, ja dan loeit het flink.
Ferrari is inmiddels een beetje de B100 van de F1quote:Op zondag 9 juli 2023 18:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jank je daar nog om? Het is inmiddels redelijk te verwachten dat ze tijdens de race strategische fouten maken, dat doen ze al jaren.
Ik bedoel het neit lullig van ": oh user moet jankenboehoe" maar Ferrari maakt gewoon altijd fouten.
Ik kan daar niet meer om janken, ik moet er eerder om lachen.. beetje als een boer met kiespijn (wordt het BBB of toch CDA?)..
Maar het ligt toch echt aan het team zelf.
Eerder dachten we nog dat het aan Binotto moest liggen maar Vasseur zit er nu en dat is toch echt wel een goede teambaas.
Ze hebben deze race Leclerc te vroeg laten pitten (terwijl er een kans op regen was en er mogelijk nog naar inters gegaan had moeten worden) en later wilden ze Sainz ook nog laten pitten terwijl die net een paar ronden eerder al hadden laten pitten.. die banden waren net een beetje op temperatuur!
Het is dat Sainz er tegenin ging maar ook toen kwam het niet duidelijk over bij het team.
Ik weet niet wie de strategie doet bij Ferrari maar die moet vervangen worden.
heeft nog in de fik gestaan voor het vaderland!quote:
Hopelijk is de troll opgerot.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet happen, gewoon negeren. Zit waarschijnlijk zich suf te rukken op alle reacties nu.
Mag ik wel over jouw kant gaan?quote:Op zondag 9 juli 2023 18:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk is de troll opgerot.
Kon het ff niet over mn kant laten gaan
Misschien net met z'n moeder en/of zus gepraat.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:18 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen is blijkbaar bekaf want er begint opeens een licht Belgisch accent door te klinken.
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, die focus op HAM is soms niet helemaal gezond.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar ik vind het raar dat het wederom om Hamilton draait die gigantisch heeft geprofiteerd, terwijl Max exact hetzelfde voordeel had.
ja dat kan ook, net zo irritantquote:Op zondag 9 juli 2023 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, een aanrijroute voor het zuiden van de stad
Sainz heeft anders een stuk grotere ballen dan Leclerc..quote:Op zondag 9 juli 2023 18:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sainz moet eens de ballen van zijn Pa lenen
ik denk niet dat ze eerder het weekend verzaakt hebben.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:22 schreef Jane het volgende:
Ik moet zeggen, Mercedes verraste me wel enigszins. Dus misschien waren het toch een paar zandzakken vrijdag of Mick heeft heel goed werk gedaan in de simulator.
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:23 schreef Sally het volgende:
[..]
hey. pas op he, geen ongewenste intimiteiten!
Ik ben heel netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mwa, Mercedes heeft vooral heel erg goed geprofiteerd van het gekut bij Ferrari en een beetje geluk dat Aston er niet echt lekker bij zat dit weekendquote:Op zondag 9 juli 2023 18:22 schreef Jane het volgende:
Ik moet zeggen, Mercedes verraste me wel enigszins. Dus misschien waren het toch een paar zandzakken vrijdag of Mick heeft heel goed werk gedaan in de simulator.
Dat, maar ook hoe Lando verdedigde tenopzichte van Lewis op de harde band vond ik echt heel erg netjes.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze eerder het weekend verzaakt hebben.
De simulator kan het zijn maar vergeet niet dat als de SC niet was geweest dat Max en Lando en ook Piastri al veel verder vooruit waren en Lewis er echt niet bij was gekomen.
Dtm, karten, de trapwagen van de kinderen vd buren, allemaal beter dan bij Ferrari zittenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
absoluut. Lando deed het echt super!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat, maar ook hoe Lando verdedigde tenopzichte van Lewis op de harde band vond ik echt heel erg netjes.
Dat vond ik desondanks dat toch wel erg gaaf om te zien. Maar het kan ook zijn dat hij zich geïntimideerd voelde door Lewis.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
absoluut. Lando deed het echt super!
Jammer dat Oscar dat niet voor elkaar kon krijgen in het mee gaan
hier rijden ze 4 straten verderop langs (tenzij ze hier dichterbij moeten zijn uiteraard maar dat is in 7 jaar nog niet voor gekomen) ik zou het wel irritant vinden als ze dichterbij zouden zijnquote:
Kan het idd ook geweest zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vond ik desondanks dat toch wel erg gaaf om te zien. Maar het kan ook zijn dat hij zich geïntimideerd voelde door Lewis.
Tenzij je naam Daniel is, dan vertrek je wel naar zo'n middenmoot team, om vandaar naar achterin de grid te kukkelen tot op het punt dat een team je betaald om gewoon weg te gaan, om vervolgens als showpony bij RB te gaan vinden dat je dat vind dat je heel veel recht hebt op dat tweede stoeltje...quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als de keuze is je gehele carrière middenmoot/achterhoede en nooit in de buurt van het podium komen, of de kans ooit een GP op je naam te schrijven, zouden veel coureurs daar voor tekenen denk ik.
Als dat een referentie is naar de Logitech B100 snap ik je meteenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ferrari is inmiddels een beetje de B100 van de F1
kweenie of Daniel echt vindt dat hij recht heeft. vooral zn fans die dat vindenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Tenzij je naam Daniel is, dan vertrek je wel naar zo'n middenmoot team, om vandaar naar achterin de grid te kukkelen tot op het punt dat een team je betaald om gewoon weg te gaan, om vervolgens als showpony bij RB te gaan vinden dat je dat vind dat je heel veel recht hebt op dat tweede stoeltje...
Was een rocketship, zou ie toch moeten wetenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:33 schreef Nizno het volgende:
Russel heeft geen idee waar de snelheid vandaan kwam van McL
Eerder deze B100quote:Op zondag 9 juli 2023 18:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als dat een referentie is naar de Logitech B100 snap ik je meteen
Uiteindelijk is Silverstone een power-circuit en McLaren heeft nou eenmaal een hele sterke motorquote:Op zondag 9 juli 2023 18:33 schreef Nizno het volgende:
Russel heeft geen idee waar de snelheid vandaan kwam van McL
Zonde van die motorquote:
ze hebben de confetti gevonden voor de party modequote:Op zondag 9 juli 2023 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk is Silverstone een power-circuit en McLaren heeft nou eenmaal een hele sterke motor
Kunnen ze beter iets anders gaan zoekenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben de confetti gevonden voor de party mode
? Ricciardo had gewoon overwinningen en podiumplekken bij RB. De stelling was: "niemand wil dat tweede stoeltje bij RB". Ik geef aan dat er genoeg coureurs zijn, die ipv een gehele carrière in de middenmoot zonder zicht op ook maar 1 podium of een overwinning, zouden tekenen voor die positie.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Tenzij je naam Daniel is, dan vertrek je wel naar zo'n middenmoot team, om vandaar naar achterin de grid te kukkelen tot op het punt dat een team je betaald om gewoon weg te gaan, om vervolgens als showpony bij RB te gaan vinden dat je dat vind dat je heel veel recht hebt op dat tweede stoeltje...
Er zit meer achter dat verhaal.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:30 schreef tripel7 het volgende:
[..]
kopie worden van Alonso om je teammate te supportenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zit meer achter dat verhaal.
Ricciardo kreeg 30 miljoen per jaar bij Renault terwijl ie bij Red Bul hoogstens de kans kreeg om als P2 te einidgen.
Ja Ric zat bij Renault hoogtens in de top 10 maar lreeg wel 60 miljoen voor 2 jaar.
Red Bull heeft 'm hoogstens teruggevraagd om nog bij Alpha Tauri te rijden, vervanging van De Vries.
Als trainer van Tsunoda kan ie ook nog helpen.
Nyck verdient voor deze race echt wel meer credit. Hij reed prima, en had enkele inhaalacties. Plus hij reed ook een periode voor Tsunoda.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Nyck krijgt weer eens de schuld voor het falen van zijn team en pech met de SC. Gras is groen. Ze vergeten voor het gemak waar zijn teamgenoot geëindigd is.
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Nyck krijgt weer eens de schuld voor het falen van zijn team en pech met de SC. Gras is groen. Ze vergeten voor het gemak waar zijn teamgenoot geëindigd is.
Alonso is er toch om nog een beetje geld te verdienen zodat het zoontje van de baas z'n hobby kan uitoeffenen?quote:Op zondag 9 juli 2023 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kopie worden van Alonso om je teammate te supporten
Gaat niet gebeuren, want Max wil toch alles winnenquote:
Hij reed 0.6-0.7s per ronde sneller na zijn stop, het gat naar Tsunoda was maar 4 seconden. Dat was gewoon een inhaalactie geweest.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nyck verdient voor deze race echt wel meer credit. Hij reed prima, en had enkele inhaalacties. Plus hij reed ook een periode voor Tsunoda.
ric is ook een PRgozert en kan mogelijk in de AT ook punten sprokkelenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alonso is er toch om nog een beetje geld te verdienen zodat het zoontje van de baas z'n hobby kan uitoeffenen?
Maar hij mocht niet inhalen van zijn teamquote:Op zondag 9 juli 2023 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed 0.6-0.7s per ronde sneller na zijn stop, het gat naar Tsunoda was maar 4 seconden. Dat was gewoon een inhaalactie geweest.
Helmut is echt een eikel. Perez doet het prima op zondag, dus die mag blijven.quote:
Dat was na de SC.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar hij mocht niet inhalen van zijn team
Tsunoda heeft natuurtlijk ook een beetje plotarmor ivm Honda.quote:
Ik snapte niet dat hij stopte onder de vsc/sc gelijkquote:Op zondag 9 juli 2023 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Nyck heeft vandaag niet slechter gedaan dan Tsunoda. Ik blijf herhalen dat hij die tweede stop niet had moeten makenquote:
De fimpjes van Max en Daniel destijds waren ook altijd hilarisch, die 2 hadden gewoon veel fun samen.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ric is ook een PRgozert en kan mogelijk in de AT ook punten sprokkelen
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De fimpjes van Max en Daniel destijds waren ook altijd hilarisch, die 2 hadden gewoon veel fun samen.
Of Daniel met de AT punten kan pakken weet ik verder niet, de wagen is ook niet goed.
Dan kan echt wel met het team samen wat tweaken net als dat max dat ook konquote:Op zondag 9 juli 2023 18:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De fimpjes van Max en Daniel destijds waren ook altijd hilarisch, die 2 hadden gewoon veel fun samen.
Of Daniel met de AT punten kan pakken weet ik verder niet, de wagen is ook niet goed.
Hij heeft het beter gedaan, want hij kon 13 ronden langer door op de softs en kwam rap dichtbij na z'n stop.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nyck heeft vandaag niet slechter gedaan dan Tsunoda. Ik blijf herhalen dat hij die tweede stop niet had moeten maken
Als je helemaal achteraan start kan je met een RB natuurlijk ook een flink stuk meer inhalen.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helmut is echt een eikel. Perez doet het prima op zondag, dus die mag blijven.
Gezien de overmacht van VER is dat logisch, die heeft nu geen goede teammaat nodig.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helmut is echt een eikel. Perez doet het prima op zondag, dus die mag blijven.
Dat kan je Helmut niet wijs maken.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als je helemaal achteraan start kan je met een RB natuurlijk ook een flink stuk meer inhalen.
Al blijft Perez vooral in het begin van de race te lang achter anderen hangen en kan ie pas wat proghressie maken na de pitstops.. mogelijk komt dat ook door RB strategie.
AT heeft al langere periode problemen, daarom ging Gasly er ook weg.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan kan echt wel met het team samen wat tweaken net als dat max dat ook kon
Opzich was de soft wel beter dan de hard maar dan hadden ze daar 4 ronden eerder voor moeten kiezen inderdaad.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan je Helmut niet wijs maken.
Nyck had gewoon buiten moeten blijven tijdens de VSC, ik vraag me echt af welke klapmongool 4 ronden oude banden wil wisselen ten koste van 3 posities.
Ja, Daniel had podium plekken en overwinningen bij RB, maar dat was niet goed genoeg voor hem, hij ging liever naar een middenmoot team om daar eerste rijder te zijn, dan bij RB tweede rijder te zijn. Uiteindelijk is z'n ego z'n nekslag geworden, eerst weggaan bij RB omdat duidelijk was dat hij daar niet de positie van eerste rijder zou krijgen. Dan zit dus liever voor veel geld bij Renault in de middenmoot, maar wel eerste rijder, McLaren idem, maar daar waren z'n prestaties zo slecht dat ze hem liever nog een zak geld gaven om vooral niet terug komen. Aanboden van HAAS en Williams waren ook niet goed genoeg voor hem, terwijl met wat hij de afgelopen twee jaar heeft laten zien blij mocht zijn dat er überhaupt iemand is die hem nog wilde. Nu is alles weer niet goed genoeg voor hem, en moet het weer meer, meer, meer zijn voor hem ( https://www.crash.net/f1/(...)reates-path-red-bull.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:39 schreef Repentless het volgende:
[..]
? Ricciardo had gewoon overwinningen en podiumplekken bij RB. De stelling was: "niemand wil dat tweede stoeltje bij RB". Ik geef aan dat er genoeg coureurs zijn, die ipv een gehele carrière in de middenmoot zonder zicht op ook maar 1 podium of een overwinning, zouden tekenen voor die positie.
ik dacht dat Nyck op mediums reed?quote:Op zondag 9 juli 2023 19:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich was de soft wel beter dan de hard maar dan hadden ze daar 4 ronden eerder voor moeten kiezen inderdaad.
Leuk verhaal, maar wat moet ik er verder mee?quote:Op zondag 9 juli 2023 19:01 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ja, Daniel had podium plekken en overwinningen bij RB, maar dat was niet goed genoeg voor hem, hij ging liever naar een middenmoot team om daar eerste rijder te zijn, dan bij RB tweede rijder te zijn. Uiteindelijk is z'n ego z'n nekslag geworden, eerst weggaan bij RB omdat duidelijk was dat hij daar niet de positie van eerste rijder zou krijgen. Dan zit dus liever voor veel geld bij Renault in de middenmoot, maar wel eerste rijder, McLaren idem, maar daar waren z'n prestaties zo slecht dat ze hem liever nog een zak geld gaven om vooral niet terug komen. Aanboden van HAAS en Williams waren ook niet goed genoeg voor hem, terwijl met wat hij de afgelopen twee jaar heeft laten zien blij mocht zijn dat er überhaupt iemand is die hem nog wilde. Nu is alles weer niet goed genoeg voor hem, en moet het weer meer, meer, meer zijn voor hem ( https://www.crash.net/f1/(...)reates-path-red-bull.
Zoals iemand een tijdje terug opmerkte, Daniels grootste vijand is z'n eigen ego, en als hij een stuk realistischer zou zijn, zou hij zichzelf niet steeds dieper in de kuil die hij voorzichzelf gegraven heeft gooien. Ik hoop dat ze bij RB slim genoeg zijn om hem te houden aan z'n showpony rol, en anders mag hij het ergens anders proberen, er is genoeg talent op de grid waarvan ik liever zie hoe hun in dat stoeltje zouden presteren (zoals een Lando).
Hij kwam van softs en reed op mediums. Niets mis mee, daar had ie makkelijk op kunnen verdedigen.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich was de soft wel beter dan de hard maar dan hadden ze daar 4 ronden eerder voor moeten kiezen inderdaad.
Soft kon niet hèquote:Op zondag 9 juli 2023 19:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
De softs gingen al 28 ronden mee, dan had ie op medium inderdaad makkelijk de rest van de race uit moeten kunnen rijden.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kwam van softs en reed op mediums. Niets mis mee, daar had ie makkelijk op kunnen verdedigen.
Voor mij doet die met de krabben in singapore het, ik voel me daarin heel erg verbonden met Max😅quote:
Of een beetje de hype van het moment.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
deze dusquote:Op zondag 9 juli 2023 19:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Voor mij doet die met de krabben in singapore het, ik voel me daarin heel erg verbonden met Max😅
Dat er ook een coureur is die liever niet dat tweede stoeltje bij rb herft, tot hij erachter kwam dat ie zelf daardoor z'n eigen carrière compleet om zeep geholpen heeft.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar wat moet ik er verder mee?
MB dacht na Brazilië vorig jaar ook dat ze voortaan de strijd zouden aangaan met RB, met deze auto's is inmiddels wel duidelijk dat je meerdere races nodig hebt of iets echt een verbetering is, of een toevaltreffer.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
Of een beetje de hype van het moment.
In het begin van het seizoen was Perez eventjes talk of the town, hij zou het Max wel even laten zien dat hij net zo goed was.
En we hebben de periode Alonso- Aston Martin gehad. Iedereen had het er over en nu is het weer middelmaat bij AM.
En begrijpelijkerwijs gaat het nu vooral over McLaren.
Eerst maar even rustig een poosje de boel aanzien.
quote:
Hoe leuk ze ook waren voor ons, ik heb sterk de indruk dat Max in z'n daaropvolgende contract onderhandelingen heeft meegenomen dat er veel minder van dit soort verplichte PR/Marketing momenten zouden zijn.quote:
Ik denk dat dat eerder was omdat de keren dat Max en Checo het samen deden het veel minder enthousiast was.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Hoe leuk ze ook waren voor ons, ik heb sterk de indruk dat Max in z'n daaropvolgende contract onderhandelingen heeft meegenomen dat er veel minder van dit soort verplichte PR/Marketing momenten zouden zijn.
In die jaren was het ieder weekend wel raak. Tegenwoordig is er hooguit een aantal keer per jaar een schijtlol content dingetje.
Ja, en? Ik had het over coureurs die de keuze hebben tussen hun hele carrière in de middenmoot/achterhoede rijden zonder ooit een podium of overwinning te behalen, of door dat tweede stoeltje bij RB wel die kans krijgen. Ricciardo had al podia/overwinningen bij RB alvorens hij die overstap maakte, dus die valt niet in die categorie.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:08 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat er ook een coureur is die liever niet dat tweede stoeltje bij rb herft, tot hij erachter kwam dat ie zelf daardoor z'n eigen carrière compleet om zeep geholpen heeft.
Ik denk niet dat Max daar wat over te zeggen heeft. Red Bull bestaat juist door dit soort PR dingen. Als het een simpele frisdrank was zonder dit soort momenten waren ze never nooit zo groot geweest.quote:Op zondag 9 juli 2023 19:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Hoe leuk ze ook waren voor ons, ik heb sterk de indruk dat Max in z'n daaropvolgende contract onderhandelingen heeft meegenomen dat er veel minder van dit soort verplichte PR/Marketing momenten zouden zijn.
In die jaren was het ieder weekend wel raak. Tegenwoordig is er hooguit een aantal keer per jaar een schijtlol content dingetje.
Dit denk ik ook eerder inddquote:Op zondag 9 juli 2023 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder was omdat de keren dat Max en Checo het samen deden het veel minder enthousiast was.
dat zie je nu wel nu Dan er weer is dat ze sindsdien alweer een paar meer hebben gedaan
Ik kijk meestal gewoon een paar oude jaaroverzichten, of een aantal uitgebreide samenvattingen van oude races op het eerstvolgende circuit waar ze gaan racen.quote:
Hier is 'ie!quote:
quote:
We forgotquote:
"Oh my God!"quote:
Het zou ook zomaar waar kunnen zijn.quote:
Ik gok op Red Calf. Het is immers het juniorenteam van RBR.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
AT heeft al langere periode problemen, daarom ging Gasly er ook weg.
Maar dat probleem gaat ook niet lang duren, AT stopt en er komt een nieuwe naam.
Ze willen het weer meer aan Red Bull linken dus wie weet komt Toro Rosso weer terug
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik gok op Red Calf. Het is immers het juniorenteam van RBR.
Madquote:Op zondag 9 juli 2023 19:01 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ja, Daniel had podium plekken en overwinningen bij RB, maar dat was niet goed genoeg voor hem, hij ging liever naar een middenmoot team om daar eerste rijder te zijn, dan bij RB tweede rijder te zijn. Uiteindelijk is z'n ego z'n nekslag geworden, eerst weggaan bij RB omdat duidelijk was dat hij daar niet de positie van eerste rijder zou krijgen. Dan zit dus liever voor veel geld bij Renault in de middenmoot, maar wel eerste rijder, McLaren idem, maar daar waren z'n prestaties zo slecht dat ze hem liever nog een zak geld gaven om vooral niet terug komen. Aanboden van HAAS en Williams waren ook niet goed genoeg voor hem, terwijl met wat hij de afgelopen twee jaar heeft laten zien blij mocht zijn dat er überhaupt iemand is die hem nog wilde. Nu is alles weer niet goed genoeg voor hem, en moet het weer meer, meer, meer zijn voor hem ( https://www.crash.net/f1/(...)reates-path-red-bull.
Zoals iemand een tijdje terug opmerkte, Daniels grootste vijand is z'n eigen ego, en als hij een stuk realistischer zou zijn, zou hij zichzelf niet steeds dieper in de kuil die hij voorzichzelf gegraven heeft gooien. Ik hoop dat ze bij RB slim genoeg zijn om hem te houden aan z'n showpony rol, en anders mag hij het ergens anders proberen, er is genoeg talent op de grid waarvan ik liever zie hoe hun in dat stoeltje zouden presteren (zoals een Lando).
Ik verwacht nu wel dat je alle Tweets hier gooit van dit account nu ik het niet meer kan zienquote:
Tja, Tsunoda begon ook niet heel sterk en die zit er ook nog steeds. Ik denk niet dat ze De Vries er tijdens het seizoen al uitschoppen, maar een tweede jaar lijkt toch niet erg waarschijnlijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:19 schreef El_Thijs het volgende:
We kunnen speculeren wat we willen, we horen het toch pas later. Het kan ook best zijn dat Helmut de Vries nog een kans geeft. Het kan ook zijn dat de Vries volgend jaar niet meer rijdt. Het kan alle kanten op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem best wel eens willen zien rijden in de RB.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:23 schreef daNpy het volgende:
De Vries kan gewoon naar red bull, Verstappen haalt het wcc toch al in zijn eentje.
In het middenveld rondtoeren lukt de Vries ook wel met de RB.
Kan het nooit slechter doen dan Perez.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou hem best wel eens willen zien rijden in de RB.
Nou, Perez doet het niet slecht maar hij mag wel wat agressiever worden.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het nooit slechter doen dan Perez.
Uh, tuurlijk wel.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het nooit slechter doen dan Perez.
Kunnen ze wel vol inzetten op de ontwikkelingquote:Op zondag 9 juli 2023 20:30 schreef TweedeKlum het volgende:
RBR stopt gewoon met de tweede auto na de zomer, ivm de budgetcap.
quote:Op zondag 9 juli 2023 20:30 schreef TweedeKlum het volgende:
Je maakt een grapje? Hij haalt keer op keer Q3 niet, en rijd met een auto die met een straatlengte voorsprong iedere race wint niet eens het podium. Met deze auto zou je iedere race podium moeten kunnen halen.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, Perez doet het niet slecht maar hij mag wel wat agressiever worden.
Klopt allemaal maar een alternatief dat haalbaar is en de zekerheid dat die het direct beter zal doen is er gewoon niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:32 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? Hij haalt keer op keer Q3 niet, en rijd met een auto die met een straatlengte voorsprong iedere race wint niet eens het podium. Met deze auto zou je iedere race podium moeten kunnen halen.
Kunnen ze weer nét dat beetje extra doen met catering en hospitality.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:30 schreef TweedeKlum het volgende:
We doen hier net alsof in 2021 en 2022 iemand anders naast Verstappen in de redbull zat.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt allemaal maar een alternatief dat haalbaar is en de zekerheid dat die het direct beter zal doen is er gewoon niet.
Waarschijnlijk ook alleen maar vanwege Honda, hoewel hij dit seizoen best aardig presteert.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Tja, Tsunoda begon ook niet heel sterk en die zit er ook nog steeds.
Die zit nog tot 2025 vast, Marko krijgt die ook niet los denk ik. Plus Albon zit echt goed bij Williams. Minder druk, lekker racen en Sargeant laten zien hoe het moet.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:43 schreef Questular het volgende:
Albon lekker terug in de RB en Perez lekker dansen met vrouwen in Monaco.
Dan zal denk ik de vriendschap tussen Max en Alonso enorm op de proef worden gesteld. Dan zie ik liever Hulkenberg.quote:
Denk het niet, maar lijkt me best tofquote:
Normaal gesproken hebben coureurs bij zulke teams een clausule in hun contract, waardoor ze weg mogen als er een topteam aanklopt.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zit nog tot 2025 vast, Marko krijgt die ook niet los denk ik. Plus Albon zit echt goed bij Williams. Minder druk, lekker racen en Sargeant laten zien hoe het moet.
echter Perez kan prima voor een eigen afstelling kiezen, hij heeft een eigen kant van de pit.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik wil best geloven dat de Red bull met de afstelling van Verstappen een vreselijk lastig te besturen auto is.
Perez lijkt mij geen slechte coureur namelijk.
Dat begrijp ikquote:Op zondag 9 juli 2023 21:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben coureurs bij zulke teams een clausule in hun contract, waardoor ze weg mogen als er een topteam aanklopt.
Sergio Perez rijdt natuurlijk gewoon met zijn eigen setup.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik wil best geloven dat de Red bull met de afstelling van Verstappen een vreselijk lastig te besturen auto is.
Perez lijkt mij geen slechte coureur namelijk.
Dit. Hij wil alleen te veel Max kopiëren, maar dat kan gewoon niet, want dan ben je altijd langzamer dan wanneer je dicht bij je eigen natuur blijftquote:Op zondag 9 juli 2023 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
echter Perez kan prima voor een eigen afstelling kiezen, hij heeft een eigen kant van de pit.
Zei Russell dat?quote:Op zondag 9 juli 2023 21:22 schreef franske19 het volgende:
Ging lekker tijdens de interview rondes. Gasly boos op Sainz, Sainz boos op Ferrari, Russell noemt Hamilton's podium onverdiend. Heb nog geen beelden gezien van Stroll en Gasly samen maar dat zal ook niet echt vriendschappelijk geweest zijn.
Ik ga die even terugkijkenquote:Op zondag 9 juli 2023 21:22 schreef franske19 het volgende:
Ging lekker tijdens de interview rondes. Gasly boos op Sainz, Sainz boos op Ferrari, Russell noemt Hamilton's podium onverdiend. Heb nog geen beelden gezien van Stroll en Gasly samen maar dat zal ook niet echt vriendschappelijk geweest zijn.
quote:Op zondag 9 juli 2023 21:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Zei Russell dat?Dat heeft hij niet in de cursus Mercedes 101 geleerd
Indirect, heb het een beetje aangedikt. Hij zei dat Piastri diegene was die eigenlijk de verdiende podium winnaar was en niet Hamilton.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vond 'm al niet echt het type om een lijnvlucht te nemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 10:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
[..]
Het 'weg doen' van zijn prive jet was slechts ordinaire belastingontduiking. Hij least de jet terug via zijn eigen leasemaatschappij.![]()
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
De boordradio van Russell tijdens de race liet al aan niets te wensen overquote:Op zondag 9 juli 2023 21:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Sainz heeft alle reden om boos op Ferrari te zijn. Wat een prutsers zijn dat strategisch gezien.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:22 schreef franske19 het volgende:
wat verschrikkelijk. van dezelfde trieste makers als Super- supermax zo te zien.quote:
yup en ze hebben deze ookquote:Op zondag 9 juli 2023 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
wat verschrikkelijk. van dezelfde trieste makers als Super- supermax zo te zien.
Hij maakte een goede kans, maar we zullen het nooit weten.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef Zwoerd het volgende:
Zou Piastri podium gehaald hebben als de SC wat eerder naar binnen zou zijn gegaan?
Piastri ging rondje 30 naar binnen en toen had hij 9,4 seconden voorsprong op Hamilton.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef Zwoerd het volgende:
Zou Piastri podium gehaald hebben als de SC wat eerder naar binnen zou zijn gegaan?
denk dat de bandenkeuze ook niet handig is geweest. Medium of Softs dan had Oscar meer kans gehad.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij maakte een goede kans, maar we zullen het nooit weten.
Ik denk het niet, Hamilton klaagde wel over de softs maar Russell reed er ook een goede lange stint mee en zijn rondetijden bleven goed.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef Zwoerd het volgende:
Dat denk ik ook. Waarom ze dan naar hard gingen... geen idee.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat de bandenkeuze ook niet handig is geweest. Medium of Softs dan had Oscar meer kans gehad.
Hoor net in de herhaling (ja sky stond nog aan) dat Brown zei dat ze beiden op nieuwe banden willen hebben en dat dat de enige soort was waar ze nog nieuwen van hadden. (als ik het goed gehoord heb)quote:Op zondag 9 juli 2023 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Waarom ze dan naar hard gingen... geen idee.
Hmm. Tenzij die oude banden echt helemaal gaar waren, had ik de gok gewaagd en ze op mediums of softs gezet. Dan was het verdedigen misschien wat makkelijker.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoor net in de herhaling (ja sky stond nog aan) dat Brown zei dat ze beiden op nieuwe banden willen hebben en dat dat de enige soort was waar ze nog nieuwen van hadden. (als ik het goed gehoord heb)
De naam Hamilton noemt hij überhaupt niet. Totale onzin wat je zegtquote:Op zondag 9 juli 2023 21:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Indirect, heb het een beetje aangedikt. Hij zei dat Piastri diegene was die eigenlijk de verdiende podium winnaar was en niet Hamilton.
als hij zegt dat Oscar het podium verdient heeft wie zou er dan af moeten?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De naam Hamilton noemt hij überhaupt niet. Totale onzin wat je zegt
we zullen het nooit weten misschien wel zoals spectrum ook zegt dat de banden te heet waren geworden en dat dat ook niet goed was.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm. Tenzij die oude banden echt helemaal gaar waren, had ik de gok gewaagd en ze op mediums of softs gezet. Dan was het verdedigen misschien wat makkelijker.
Van Medium naar Medium kon niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm. Tenzij die oude banden echt helemaal gaar waren, had ik de gok gewaagd en ze op mediums of softs gezet. Dan was het verdedigen misschien wat makkelijker.
Die komt wellicht nog wel op het podium dit seizoen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch vind ik het geen gekke zet. Max klaagde continu dat zijn softband te heet werd.
Oscar mag zeker tevreden zijn met een P4
Vandaar ook 'of softs'quote:
Ik zou het Oscar zeker gunnen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die komt wellicht nog wel op het podium dit seizoen.
Het is best hilarisch, zeker vanaf 8:50.quote:
Ooooooohquote:
Ook dat ze hard hadden klaar gezet onder vsc. Toen werd het full sc, maar nog snel wisselen was te riskantquote:Op zondag 9 juli 2023 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoor net in de herhaling (ja sky stond nog aan) dat Brown zei dat ze beiden op nieuwe banden willen hebben en dat dat de enige soort was waar ze nog nieuwen van hadden. (als ik het goed gehoord heb)
Het liep goed af en laat zien dat ze wel stappen hebben gezet en Mercedes dus eigenlijk niet zo, maar het zal wel een beetje stuivertje wisselen blijven voorlopig tussen team 2-5.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook dat ze hard hadden klaar gezet onder vsc. Toen werd het full sc, maar nog snel wisselen was te riskant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |