wat verschrikkelijk. van dezelfde trieste makers als Super- supermax zo te zien.quote:
yup en ze hebben deze ookquote:Op zondag 9 juli 2023 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
wat verschrikkelijk. van dezelfde trieste makers als Super- supermax zo te zien.
Hij maakte een goede kans, maar we zullen het nooit weten.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef Zwoerd het volgende:
Zou Piastri podium gehaald hebben als de SC wat eerder naar binnen zou zijn gegaan?
Piastri ging rondje 30 naar binnen en toen had hij 9,4 seconden voorsprong op Hamilton.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef Zwoerd het volgende:
Zou Piastri podium gehaald hebben als de SC wat eerder naar binnen zou zijn gegaan?
denk dat de bandenkeuze ook niet handig is geweest. Medium of Softs dan had Oscar meer kans gehad.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij maakte een goede kans, maar we zullen het nooit weten.
Ik denk het niet, Hamilton klaagde wel over de softs maar Russell reed er ook een goede lange stint mee en zijn rondetijden bleven goed.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:02 schreef Zwoerd het volgende:
Dat denk ik ook. Waarom ze dan naar hard gingen... geen idee.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat de bandenkeuze ook niet handig is geweest. Medium of Softs dan had Oscar meer kans gehad.
Hoor net in de herhaling (ja sky stond nog aan) dat Brown zei dat ze beiden op nieuwe banden willen hebben en dat dat de enige soort was waar ze nog nieuwen van hadden. (als ik het goed gehoord heb)quote:Op zondag 9 juli 2023 22:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Waarom ze dan naar hard gingen... geen idee.
Hmm. Tenzij die oude banden echt helemaal gaar waren, had ik de gok gewaagd en ze op mediums of softs gezet. Dan was het verdedigen misschien wat makkelijker.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoor net in de herhaling (ja sky stond nog aan) dat Brown zei dat ze beiden op nieuwe banden willen hebben en dat dat de enige soort was waar ze nog nieuwen van hadden. (als ik het goed gehoord heb)
De naam Hamilton noemt hij überhaupt niet. Totale onzin wat je zegtquote:Op zondag 9 juli 2023 21:33 schreef franske19 het volgende:
[..]
Indirect, heb het een beetje aangedikt. Hij zei dat Piastri diegene was die eigenlijk de verdiende podium winnaar was en niet Hamilton.
als hij zegt dat Oscar het podium verdient heeft wie zou er dan af moeten?quote:Op zondag 9 juli 2023 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De naam Hamilton noemt hij überhaupt niet. Totale onzin wat je zegt
we zullen het nooit weten misschien wel zoals spectrum ook zegt dat de banden te heet waren geworden en dat dat ook niet goed was.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm. Tenzij die oude banden echt helemaal gaar waren, had ik de gok gewaagd en ze op mediums of softs gezet. Dan was het verdedigen misschien wat makkelijker.
Van Medium naar Medium kon niet.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hmm. Tenzij die oude banden echt helemaal gaar waren, had ik de gok gewaagd en ze op mediums of softs gezet. Dan was het verdedigen misschien wat makkelijker.
Die komt wellicht nog wel op het podium dit seizoen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
Toch vind ik het geen gekke zet. Max klaagde continu dat zijn softband te heet werd.
Oscar mag zeker tevreden zijn met een P4
Vandaar ook 'of softs'quote:
Ik zou het Oscar zeker gunnen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die komt wellicht nog wel op het podium dit seizoen.
Het is best hilarisch, zeker vanaf 8:50.quote:
Ooooooohquote:
Ook dat ze hard hadden klaar gezet onder vsc. Toen werd het full sc, maar nog snel wisselen was te riskantquote:Op zondag 9 juli 2023 22:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hoor net in de herhaling (ja sky stond nog aan) dat Brown zei dat ze beiden op nieuwe banden willen hebben en dat dat de enige soort was waar ze nog nieuwen van hadden. (als ik het goed gehoord heb)
Het liep goed af en laat zien dat ze wel stappen hebben gezet en Mercedes dus eigenlijk niet zo, maar het zal wel een beetje stuivertje wisselen blijven voorlopig tussen team 2-5.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook dat ze hard hadden klaar gezet onder vsc. Toen werd het full sc, maar nog snel wisselen was te riskant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |