Sainz bij Red Bull zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 9 juli 2023 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beide Ferrari boys komen weer eens thuis van een ijskoude kermis.
Hoe groot de eer ook is om voor het Ferrari rood te mogen rijden... er komt toch een moment dat je verder gaat kijken, zou je zeggen?![]()
Audi project, mogelijk tweede Merc stoeltje, mogelijk tweede RB stoeltje...
Dat tweede stoeltje bij RBR wil eigenlijk niemand, dan weet je dat je gewoon altijd de tweede rijder gaat zijn, ja je pakt wel de nodige puntjes bij elkaar en misschien af en toe een keer een zege, maar dat is het dan ook welquote:Op zondag 9 juli 2023 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hoe groot de eer ook is om voor het Ferrari rood te mogen rijden... er komt toch een moment dat je verder gaat kijken, zou je zeggen?![]()
Are you ready to eat those words?quote:
Baby boy heeft het script niet gelezen, de Merc is een wheelbarrow en het is alleen Lewis die er voor zorgt dat ze nog een beetje bovenin mee kunnen doen.quote:
ik was idd geneigd er op te gaan reageren. Zag hem toen ik naar die joseph op zoek was... heerlijkquote:
Ik hoop het, zou echt tof zijn voor ze. Piastri op het podium zou echt tof zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:10 schreef Jane het volgende:
Ben echt benieuwd of McLaren dit een beetje vol kan houden, de rest van het seizoen. Dan hebben ze echt een verrassend grote stap gezet, want ze waren een paar races geleden nog werkelijk nergens te bekennen.
en de SCquote:Op zondag 9 juli 2023 18:10 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Baby boy heeft het script niet gelezen, de Merc is een wheelbarrow en het is alleen Lewis die er voor zorgt dat ze nog een beetje bovenin mee kunnen doen.
ik hoop oprecht van nietquote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Is deze opleving van McLaren niet een track-specifiek dingetje?
Dat kan. We gaan het in Hongarije zienquote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Aan de andere kant is het voor veel coureurs de enige kans om in hun carrière een zege te pakken.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat tweede stoeltje bij RBR wil eigenlijk niemand, dan weet je dat je gewoon altijd de tweede rijder gaat zijn, ja je pakt wel de nodige puntjes bij elkaar en misschien af en toe een keer een zege, maar dat is het dan ook wel
Als de keuze is je gehele carrière middenmoot/achterhoede en nooit in de buurt van het podium komen, of de kans ooit een GP op je naam te schrijven, zouden veel coureurs daar voor tekenen denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat tweede stoeltje bij RBR wil eigenlijk niemand, dan weet je dat je gewoon altijd de tweede rijder gaat zijn, ja je pakt wel de nodige puntjes bij elkaar en misschien af en toe een keer een zege, maar dat is het dan ook wel
Achter the next best thing aanrennen, dat doen we in Nederland nou nóóit.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:09 schreef PS. het volgende:
[..]
Hihi iemand zegt wat op twitter, laten we dat op FOK! uitmeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Sainz moet eens de ballen van zijn Pa lenenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
je moet alleen een goeie mindset hebben als je er zit dat je echt niet een verkeerd idee krijgtquote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het voor veel coureurs de enige kans om in hun carrière een zege te pakken.
Mja ze waren nu wel echt overduidelijk het tweede team, en vorige race kon je het verschil ook heel duidelijk zien toen Norris de update al wel had en Piastri nog nietquote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Nee natuurlijk niet, Lewis dwong het geluk zelf af door zijn buitenaards goede stint op mediums.quote:
Ja, dat is dus ook verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Achter the next best thing aanrennen, dat doen we in Nederland nou nóóit.![]()
Komende winter zit het teletoeter publiek net zo makkelijk weer in Thialf of in Alexandra Palace om naar pijltjes gooien te kijken.
Tja, of de Britse teams (incl. Mercedes) hebben wat opgeschroefd voor deze GP, ofzo? Ik bedoel, ik weet niet hoe dat precies werkt, maar het viel wel op dat ze allemaal ineens beter mee konden komen, imho.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:11 schreef beantherio het volgende:
Als er een SC is, profiteert vrijwel altijd iedereen er idd van. En dat is volkomen logisch ook.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Heeft Max ook gewoon van geprofiteerd, maar dat benoem je dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |