Pardon?!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:03 schreef rups33 het volgende:
Kijk alle losers hier verzamelen en interessant doen over F1 maar toen Verstappen niet bekend was keek niemandzielige mensen
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
McLaren is de morele winnaar van het weekendheb je het overleeft daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier alleen de aardlek maar dat was wel erg dichtbijOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het voor veel coureurs de enige kans om in hun carrière een zege te pakken.
Dat wel, maar toch willen ze allemaal gewoon wereldkampioen worden, hoe onrealistisch die kansen ook zijn bij velenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Als de keuze is je gehele carrière middenmoot/achterhoede en nooit in de buurt van het podium komen, of de kans ooit een GP op je naam te schrijven, zouden veel coureurs daar voor tekenen denk ik.
Nou nee, want de helft was al naar binnen geweest.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als er een SC is, profiteert vrijwel altijd iedereen er idd van. En dat is volkomen logisch ook.
Niet happen, gewoon negeren. Zit waarschijnlijk zich suf te rukken op alle reacties nu.quote:
Come to think of it... Hier ook 1994. Maar toen niet structureel, dat pas vanaf 1999quote:
Vandaar ook 'vrijwel altijd'quote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou nee, want de helft was al naar binnen geweest.
McLaren had de upgrade al vorige week bij Lando en nu bij beide en de ervaring van vorige week kon je nu tweakenquote:Op zondag 9 juli 2023 18:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja, of de Britse teams (incl. Mercedes) hebben wat opgeschroefd voor deze GP, ofzo? Ik bedoel, ik weet niet hoe dat precies werkt, maar het viel wel op dat ze allemaal ineens beter mee konden komen, imho.
Het is in Haren ingeslagen en dan rijdt de brandweer vlak bij mij langsquote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je het overleeft daar?
hier alleen de aardlek maar dat was wel erg dichtbij
Max zou zonder SC ook wel eerste eindigen.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:12 schreef PS. het volgende:
[..]
Heeft Max ook gewoon van geprofiteerd, maar dat benoem je dan niet.
Jank je daar nog om? Het is inmiddels redelijk te verwachten dat ze tijdens de race strategische fouten maken, dat doen ze al jaren.quote:
Dát is pas een *nep-fan.quote:
Klopt hoor, maar ik vind het raar dat het wederom om Hamilton draait die gigantisch heeft geprofiteerd, terwijl Max exact hetzelfde voordeel had.quote:
ah je zit in de buurt van de brandweer, ja dan loeit het flink.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is in Haren ingeslagen en dan rijdt de brandweer vlak bij mij langs
Ja, voor McLaren heb ik idd wel goed hoop dat het doorzet.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
McLaren had de upgrade al vorige week bij Lando en nu bij beide en de ervaring van vorige week kon je nu tweaken
nee, een aanrijroute voor het zuiden van de stadquote:Op zondag 9 juli 2023 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah je zit in de buurt van de brandweer, ja dan loeit het flink.
Ferrari is inmiddels een beetje de B100 van de F1quote:Op zondag 9 juli 2023 18:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Jank je daar nog om? Het is inmiddels redelijk te verwachten dat ze tijdens de race strategische fouten maken, dat doen ze al jaren.
Ik bedoel het neit lullig van ": oh user moet jankenboehoe" maar Ferrari maakt gewoon altijd fouten.
Ik kan daar niet meer om janken, ik moet er eerder om lachen.. beetje als een boer met kiespijn (wordt het BBB of toch CDA?)..
Maar het ligt toch echt aan het team zelf.
Eerder dachten we nog dat het aan Binotto moest liggen maar Vasseur zit er nu en dat is toch echt wel een goede teambaas.
Ze hebben deze race Leclerc te vroeg laten pitten (terwijl er een kans op regen was en er mogelijk nog naar inters gegaan had moeten worden) en later wilden ze Sainz ook nog laten pitten terwijl die net een paar ronden eerder al hadden laten pitten.. die banden waren net een beetje op temperatuur!
Het is dat Sainz er tegenin ging maar ook toen kwam het niet duidelijk over bij het team.
Ik weet niet wie de strategie doet bij Ferrari maar die moet vervangen worden.
heeft nog in de fik gestaan voor het vaderland!quote:
Hopelijk is de troll opgerot.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet happen, gewoon negeren. Zit waarschijnlijk zich suf te rukken op alle reacties nu.
Mag ik wel over jouw kant gaan?quote:Op zondag 9 juli 2023 18:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Hopelijk is de troll opgerot.
Kon het ff niet over mn kant laten gaan
Misschien net met z'n moeder en/of zus gepraat.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:18 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen is blijkbaar bekaf want er begint opeens een licht Belgisch accent door te klinken.
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, die focus op HAM is soms niet helemaal gezond.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Klopt hoor, maar ik vind het raar dat het wederom om Hamilton draait die gigantisch heeft geprofiteerd, terwijl Max exact hetzelfde voordeel had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |