Harvard Collegequote:Op zondag 9 juli 2023 16:07 schreef TheVoice4ever het volgende: zelfs al verliest Max hier een nietig raceje, heeft ie nog een riante voorsprong
![]()
of de motor, ik heb het idee dat ze die flink opgeschroefd hebben.. 75 jaar Silverstond, Brits team die speciaal hier met updates komt, speciale livery..quote:Op zondag 9 juli 2023 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, of de banden gaan ze parten spelen.
Piastri ook.quote:
doen we eens een Brit aanmoedigen is het weer niet goedquote:Op zondag 9 juli 2023 16:09 schreef PS. het volgende:
We hebben het allemaal wel over Norris, maar Piastri
Nou nou nouquote:Op zondag 9 juli 2023 16:10 schreef Newone82 het volgende:
Ik hoop dat Norris max eraf ramt. Go norris!
Al besproken.quote:
niet eens echt. Norris deed het gewoon goed en Pia ookquote:
Het is stillll aan de overkantquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:10 schreef Newone82 het volgende:
Ik hoop dat Norris max eraf ramt. Go norris!
echt hequote:
Dat gaan ze sowieso niet doenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:11 schreef Duiveltja het volgende:
Nu zou het leuk zijn als de 2 mclarens gaan battlen.
Het is gewoon knap dat je iedere seconde een verkeerde camera kan inschakelen. Echt niet normaal.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:12 schreef MoreDakka het volgende:
Ik denk ik kijk even, maar die regie is echt onmenselijk slecht.
Ze volgen Red Bull wel zo verquote:Op zondag 9 juli 2023 16:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zegt waarschijnlijk meer over Ferrari dan over McLaren
Helaasquote:Op zondag 9 juli 2023 16:11 schreef Duiveltja het volgende:
Nu zou het leuk zijn als de 2 mclarens gaan battlen.
Ze zijn te druk met Merc bezig.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Het is gewoon knap dat je iedere seconde een verkeerde camera kan inschakelen. Echt niet normaal.
GWRquote:Op zondag 9 juli 2023 16:12 schreef Nizno het volgende:
Russel moppert wel maar ik wil beelden wie de 'dader' echt was
Jij blijft dit maar benoemen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:14 schreef tripel7 het volgende:
F1tv commentatoren die denken dat lewis ook maar op enige manier relevant is deze race😂
Tijd voor een Red Bullquote:
Deed Hulk wel echt zelfquote:
Heb ik ook weleensquote:
omakutje.nlquote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
Als iemand nog een goede stream heeft hou ik mij aanbevolen, F1TV werkt niet mee
Tnx broquote:Op zondag 9 juli 2023 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Als iemand nog een goede stream heeft hou ik mij aanbevolen, F1TV werkt niet mee
omakutje.nl
Doet het hier prima.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
Luxemburg doet het wel goedquote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
Aldi internet @Zipportalquote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
ViaPlayquote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
VER kan nog niet wegrijden.quote:
Bij de quali kreeg Stroll een steentje op z'n vinger terwijl hij 200+km/u reed..quote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ninjasterren. Stel je voor dat zo'n stuk carbon tegen iemand z'n helm aanvliegt
Daar hebben we Stroll voor.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:17 schreef LTVDK het volgende:
Om de een of andere reden vermoed ik dat Russell iets heel doms gaat doen wat ook een SC veroorzaakt
PIA.quote:
Maar 1 Alpine onderdeel, schade is te overzien.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heb ik Alpine ingeruild voor McLaren
Ze moeten iets om VER zo min mogelijk in beeld te brengen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:18 schreef DKUp het volgende:
Jeetje de replay van Hammie die Alonso inhaalt. Zo boeiend is de race.
Het is Hamilton op Silverstone, die wordt nog wel 6x vanuit alle hoeken herhaaltquote:Op zondag 9 juli 2023 16:18 schreef DKUp het volgende:
Jeetje de replay van Hammie die Alonso inhaalt. Zo boeiend is de race.
HAM DotDquote:Op zondag 9 juli 2023 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is Hamilton op Silverstone, die wordt nog wel 6x vanuit alle hoeken herhaalt
en een wonder dat Piastri het volhoudquote:Op zondag 9 juli 2023 16:20 schreef tripel7 het volgende:
Wel gaaf dat Norris tot nu iig P2 weet vol te houden ❤️
Hebben wij een goede herhaling van Max op Norris gezien of alleen die debiele on-board live?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
De meest suffe DRS inhaal die te lang op zich liet wachten moet nog even herhaald want Hamilton.
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:21 schreef Nizno het volgende:
russel heeft al een drup op zn vizier, is dat zweet?
Net wat druppeltjes op mijn vizier.quote:
'Nothing to see here, move along'quote:
Olav heeft er gewoon niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 9 juli 2023 16:22 schreef Gehrman het volgende:
Olav had voorspeld dat Alonso zou gaan winnen hier want Silverstone is de achtertuin van AM.
Kan er niets vanquote:Op zondag 9 juli 2023 16:22 schreef tralalala het volgende:
Perez nog steeds niet in de top 10 met zo'n auto
Dat mag.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:23 schreef El-Plan het volgende:
Ik hoop op regen
Ik hoop op een resultaat voor McLaren
Ik hoop op een resultaat in de regen voor McLaren
Moet jij wetenquote:Op zondag 9 juli 2023 16:23 schreef El-Plan het volgende:
Ik hoop op regen
verkeerde petjequote:
Met die username moet je voor Alonso en dus Aston Martin zijnquote:Op zondag 9 juli 2023 16:23 schreef El-Plan het volgende:
Ik hoop op regen
Alonsoquote:Op zondag 9 juli 2023 16:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met die username moet je voor Alonso en dus Aston Martin zijn
Dat is nog van de Engelse zaadlozingen na het passeren van ALO door HAM.quote:
quote:
quote:
ja zeggik verkeerd petje, hij kreeg 1 van een fan die was mooier, kan het plaatje niet vindenquote:
Misschien kunnen ze die van Hamilton nog een paar keer herhalen.quote:
die had PIA hoorde ik een aantal ronden geleden. ook toen stond hij er niet bij.quote:
Zullen de boel wel monitoren, alvast een verklaring voor afwijkingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hadden ze 'm net nog verteld...
Snap niet wat je als team moet met een bericht over de wind.
Ze gaven hem net wel informatie over in welke bochten het het ergst zou zijn. Tuurlijk hebben zij er wel wat aan, want dan kunnen zij daar weer feedback op geven.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hadden ze 'm net nog verteld...
Snap niet wat je als team moet met een bericht over de wind.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is altijd een FL gereden vanaf ronde 1.
Correct, maar dus nog totaal niet boeiend.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had PIA hoorde ik een aantal ronden geleden. ook toen stond hij er niet bij.
Olav is senielquote:Op zondag 9 juli 2023 16:22 schreef Gehrman het volgende:
Olav had voorspeld dat Alonso zou gaan winnen hier want Silverstone is de achtertuin van AM.
kan best nog niet boeiend zijn maar het werd gevraagd dus ik gaf antwoord.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Correct, maar dus nog totaal niet boeiend.
Maar vooruit
[ afbeelding ]
Ik vermoed een complot.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:30 schreef Jane het volgende:
Leclerc valt ook weer vies tegen. Sorry voor de fans.
De Ferrari zal de bandjes wel weer opvreten.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:30 schreef DKUp het volgende:
Ik had verwacht dat Charlie wel makkelijk rond de 2e of 3e positie zou komen, wie weten na de pitstops.
Doet Russell ook al. Komt niet eens voorbijquote:Op zondag 9 juli 2023 16:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Ferrari zal de bandjes wel weer opvreten.
ik heb er nu al zin anquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |