Deed Hulk wel echt zelfquote:
Heb ik ook weleensquote:
omakutje.nlquote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
Als iemand nog een goede stream heeft hou ik mij aanbevolen, F1TV werkt niet mee
Tnx broquote:Op zondag 9 juli 2023 16:16 schreef Gehrman het volgende:
Als iemand nog een goede stream heeft hou ik mij aanbevolen, F1TV werkt niet mee
omakutje.nl
Doet het hier prima.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
Luxemburg doet het wel goedquote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
Aldi internet @Zipportalquote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
ViaPlayquote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PS. het volgende:
VER kan nog niet wegrijden.quote:
Bij de quali kreeg Stroll een steentje op z'n vinger terwijl hij 200+km/u reed..quote:Op zondag 9 juli 2023 16:15 schreef PzKpfw het volgende:
Ninjasterren. Stel je voor dat zo'n stuk carbon tegen iemand z'n helm aanvliegt
Daar hebben we Stroll voor.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:17 schreef LTVDK het volgende:
Om de een of andere reden vermoed ik dat Russell iets heel doms gaat doen wat ook een SC veroorzaakt
PIA.quote:
Maar 1 Alpine onderdeel, schade is te overzien.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Gelukkig heb ik Alpine ingeruild voor McLaren
Ze moeten iets om VER zo min mogelijk in beeld te brengen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:18 schreef DKUp het volgende:
Jeetje de replay van Hammie die Alonso inhaalt. Zo boeiend is de race.
Het is Hamilton op Silverstone, die wordt nog wel 6x vanuit alle hoeken herhaaltquote:Op zondag 9 juli 2023 16:18 schreef DKUp het volgende:
Jeetje de replay van Hammie die Alonso inhaalt. Zo boeiend is de race.
HAM DotDquote:Op zondag 9 juli 2023 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is Hamilton op Silverstone, die wordt nog wel 6x vanuit alle hoeken herhaalt
en een wonder dat Piastri het volhoudquote:Op zondag 9 juli 2023 16:20 schreef tripel7 het volgende:
Wel gaaf dat Norris tot nu iig P2 weet vol te houden ❤️
Hebben wij een goede herhaling van Max op Norris gezien of alleen die debiele on-board live?quote:Op zondag 9 juli 2023 16:20 schreef Weltschmerz het volgende:
De meest suffe DRS inhaal die te lang op zich liet wachten moet nog even herhaald want Hamilton.
quote:Op zondag 9 juli 2023 16:21 schreef Nizno het volgende:
russel heeft al een drup op zn vizier, is dat zweet?
Net wat druppeltjes op mijn vizier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |