Misschien kunnen ze die van Hamilton nog een paar keer herhalen.quote:
die had PIA hoorde ik een aantal ronden geleden. ook toen stond hij er niet bij.quote:
Zullen de boel wel monitoren, alvast een verklaring voor afwijkingen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hadden ze 'm net nog verteld...
Snap niet wat je als team moet met een bericht over de wind.
Ze gaven hem net wel informatie over in welke bochten het het ergst zou zijn. Tuurlijk hebben zij er wel wat aan, want dan kunnen zij daar weer feedback op geven.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Hadden ze 'm net nog verteld...
Snap niet wat je als team moet met een bericht over de wind.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er is altijd een FL gereden vanaf ronde 1.
Correct, maar dus nog totaal niet boeiend.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had PIA hoorde ik een aantal ronden geleden. ook toen stond hij er niet bij.
Olav is senielquote:Op zondag 9 juli 2023 16:22 schreef Gehrman het volgende:
Olav had voorspeld dat Alonso zou gaan winnen hier want Silverstone is de achtertuin van AM.
kan best nog niet boeiend zijn maar het werd gevraagd dus ik gaf antwoord.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Correct, maar dus nog totaal niet boeiend.
Maar vooruit
[ afbeelding ]
Ik vermoed een complot.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:30 schreef Jane het volgende:
Leclerc valt ook weer vies tegen. Sorry voor de fans.
De Ferrari zal de bandjes wel weer opvreten.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:30 schreef DKUp het volgende:
Ik had verwacht dat Charlie wel makkelijk rond de 2e of 3e positie zou komen, wie weten na de pitstops.
Doet Russell ook al. Komt niet eens voorbijquote:Op zondag 9 juli 2023 16:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Ferrari zal de bandjes wel weer opvreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |