Nogal ja. En Aston Martin ook wel een beetje.quote:
Pfff, spelbrekersquote:Op zondag 9 juli 2023 17:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat die meteen ingeleverd wordt en al sinds net na de oorlog wordt gebruikt zijn ze er wel wat voorzichtiger meeVandaar dat men zo moeilijk deed m.b.t. champagne.
De rijder zeker.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Er was iets stuk aan de auto van Nyck na de tweede stop
Jaquote:Op zondag 9 juli 2023 17:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ik viaplay echt aanzetten voor dat soort dingen?
Bok!?quote:
Serieus?quote:Op zondag 9 juli 2023 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
Er was iets stuk aan de auto van Nyck na de tweede stop
dat werd in de voorl;aatste ronde wel door commentaar viaplay gesuggereerd dat dat de reden wil zou moeten zijn geweestquote:
Nee. Zie mijn post.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh wacht. Kan nooit 6 wins in a row zijn als Vettel er meer had
Ik vond de Vries echt wel prima rijden. Alleen die onzin dat hij niet met Yuki mocht vechten had niet gehoeven.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat werd in de voorl;aatste ronde wel door commentaar viaplay gesuggereerd dat dat de reden wil zou moeten zijn geweest
Maar da's geen record.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 18:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh wacht. Kan nooit 6 wins in a row zijn als Vettel er meer had
quote:Op zondag 9 juli 2023 17:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is de officiele British GP beker van de RAC.
Dat Aramco ding is de gesponsorde.
Voor specifiek 6 op rij wordt geen beker uitgegeven hoor.quote:
dat sloeg idd nergens opquote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond de Vries echt wel prima rijden. Alleen die onzin dat hij niet met Yuki mocht vechten had niet gehoeven.
Clutching at straws here.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef Nizno het volgende:
bij SKY hebben ze nog een manier gevonden om Lewis te noemen bij de podiumplek van mclaren
de eerste pudiumplek sinds lewis destijds tweede voor hun werd
Ja Lando is goede vriendjes met Max, dus dat is geen echte Brit natuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2023 18:01 schreef Nizno het volgende:
bij SKY hebben ze nog een manier gevonden om Lewis te noemen bij de podiumplek van mclaren
de eerste pudiumplek sinds lewis destijds tweede voor hun werd
Mja, Lando en Max zijn allebei Vlaams...quote:Op zondag 9 juli 2023 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Lando is goede vriendjes met Max, dus dat is geen echte Brit natuurlijk
Ik ook.. hij is op sommige punten vrij vrouwelijk..quote:Op zondag 9 juli 2023 17:56 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vraag me regelmatig af of dat zijn ding wel is..
Was wel een degelijke inhaalrace van hem. Maar ik had gehoopt dat hij gepusht had om Alonso nog te pakken.quote:Op zondag 9 juli 2023 18:05 schreef Nizno het volgende:
perez zn banden waren ruk en hij werd van de baan gedrukt
ow dat ging nog over de kwali
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |