6 wins in a row.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar was die 2e bokaal voor? Hier stond de Tour alweer aan..
ow ja die reclame heb ik vrijdag volgens mij voorbij zien komen.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Serie met een 4.7 op IMDB
https://www.imdb.com/title/tt13235822/?ref_=ext_shr_lnk
😂
Hier ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op zondag 9 juli 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
dat weet Max ook nog niet want ze hebben hem niet uit kunnen delenquote:Op zondag 9 juli 2023 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vraag me regelmatig af of dat zijn ding wel is..quote:Op zondag 9 juli 2023 17:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heeft ook eens een kans om een vrouw vol te spuiten, ik snap dat ie z'n kans neemt
Om zure Britten te homerunnen.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 17:53 schreef gbm het volgende:
Max nog steeds eerste in het constructeurs kampioenschap
Jawel, alleen het meisje sprintte weg toen er champagne werd gespotenquote:Op zondag 9 juli 2023 17:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat weet Max ook nog niet want ze hebben hem niet uit kunnen delen
Eerst volgieten en dan leegslobberen!quote:Op zondag 9 juli 2023 17:56 schreef Evenstar het volgende:
Die gouden trophy krijgen ze toch ieder jaar? Die gaat wel weer meteen terug, is meer symbolisch.
Dat is de officiele British GP beker van de RAC.quote:
Omdat die meteen ingeleverd wordt en al sinds net na de oorlog wordt gebruikt zijn ze er wel wat voorzichtiger meequote:
moet ik viaplay echt aanzetten voor dat soort dingen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |