SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Bryan Adams - Can't Stop This Thing We Started
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn heel veel liedjes die Crazy heten. Ik had ooit eens het idee om een themashow te doen met verschillende nummers die dezelfde titel hebben, maar het is ondoenlijk. Er staat meer dan 10 uur muziek in de werkmap
Ik had een ijsje halverwege de middag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Er is toe
Ik heb een tijdje terug ijs als toetje gegeten
Nee, eerder een terugkerende 'rubriek'. Heb ook nog andere ideeën die nog steeds niet zijn uitgevoerd.quote:
Zou je ook een themashow van kunnen maken. Single-remixes versus de oorspronkelijke albumversiesquote:
Ik merk dat het scheelt dat er geen druk is.....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:45 schreef DJ11 het volgende:
Een cover van Mrs. Robinson. Maar ben vergeten door wie.
Gezellig en welkom terug.quote:
Wel toevallig dat DJ11 het afscheid ook net vanavond inzette met Elton John.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:08 schreef Melting het volgende:
@:livelink :
https://www.nu.nl/muziek/(...)zoD9KaWQ8DixJLOeWq24
Ik ben net 3 seconden ingetuned…quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Is er nog een anonieme luisteraar verder?
Rataplan luistert ook nog mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
De anonieme luisteraar heeft zich verrassend snel onthuldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar pas rond 19.00 uur.
Ben net thuis van een warm avondje…
De drukte viel wel mee, ruimte genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?
Gezellig dat je er bij bent. Kun je wel een beetje tegen de hitte?quote:
Part II:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?
Eigenlijk is die wel heel succesvol geweest.quote:
Cliffhangerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Part II:
Ja, het was de moeite waard, altijd leuk als een ander ook draait wat je zelf vaak draait…
Maar
En nog vele andere producties…quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk is die wel heel succesvol geweest.
quote:
Zeker, die 'maar' had daar niet moeten staan…quote:Op zondag 9 juli 2023 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dan hou ik het er op dat je een leuke avond hebt gehad.
Zit buiten op m'n terras een biertje te nuttigen en dat is gelukkig voldoende om de hitte de baas te kunnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bij bent. Kun je wel een beetje tegen de hitte?
Hier nu 25 graden en in onze slaapkamer 27. De zolder is niet altijd handig als slaapkamer.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds vrij warm. Het zou hier nu 23 graden moeten zijn. Ik heb de boel opengezet een poosje geleden. Het was toen 27 graden in de woonkamer.
Hier buiten staat de thermometer nog altijd op 27 gradenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier nu 25 graden en in onze slaapkamer 27. De zolder is niet altijd handig als slaapkamer.
Dit vond ik indertijd zo'n zeiknummer. En nog steeds wel, eigenlijk.quote:
Ik vind Hail Hail Rock 'n Roll beterquote:Op zondag 9 juli 2023 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vond ik indertijd zo'n zeiknummer. En nog steeds wel, eigenlijk.
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:15 schreef DJ11 het volgende:
Deze heren gingen ook een cover opnemen van He Ain't Heavy, He's My Brother
[ afbeelding ]
Maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:15 schreef DJ11 het volgende:
Deze heren gingen ook een cover opnemen van He Ain't Heavy, He's My Brother
[ afbeelding ]
Maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel een overgangetje na het festival…
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:22 schreef livelink het volgende:
Ik hoor dit echt voor het eerst. En hopelijk ook voor het laatst.
1998 las ik net. Toen was ik met van alles bezig, maar niet met muziek.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Deze was toch best bekend in de jaren 90.
Wel zoals ik die ken…quote:Op zondag 9 juli 2023 00:25 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt niet als de MJ-versie die ik ken.
De versie die ik in mijn hoofd heb is oneindig veel zeikeriger. Dit klinkt eigenlijk veel beter.quote:
Nog zeikeriger dan dit?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De versie die ik in mijn hoofd heb is oneindig veel zeikeriger. Dit klinkt eigenlijk veel beter.
Ja, echt veel zeikeriger. Maar misschien heb ik dat er in mijn hoofd van gemaakt.quote:
Ik had vanmiddag ook zin in een kerstfilm. Maar dat heb ik altijd als het zo warm is. Mentale afkoeling, zeg maar.quote:
Na middernacht gaan ze weer verder?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:31 schreef livelink het volgende:
Mijn nieuwe achterburen schreeuwen de hele boel bij elkaar, maar stoppen braaf met al hun overlast tussen 23.00 en 00.00
Daar kan ik mee leven.
Misschien, maar dan word ik er overduidelijk niet mee wakker van.quote:
Het is vies plakkerig, ik zit inmiddels binnen met de ventilator op stand 2.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:01 schreef livelink het volgende:
Jeetje, wat is het benauwd. Het zweet stroomt langs mijn rug zodra ik ook maar iets doe.
En was vanochtend toch wel druk met het uitzoeken van spullen met mijn dochter. Nu ze klaar is met haar studie kunnen er daar wel een hoop zaken van weg en na haar verhuizing zijn er weer spullen richting ons gegaan, terwijl mijn man juist nu haar kamer wil gaan inrichten als zijn hobbykamer.
Dus door een deel van haar spullen gegaan. Wat kan weg, wat wil zij houden en wat wil ik houden (schoenen en sieraden bijvoorbeeld).
Het ruimt wel op, maar we zijn er nog lang niet.
Ja, een volle vuilniszak weg en een tas vol chemisch/elektrisch afval en nog steeds maar 3 lades leeg en nog 3 te gaan. En dan ligt er nog van alles in haar bedlades. Bovendien achter de schotten al haar winterkleding. Ze had meer kastruimte in haar vorige kamer.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is vies plakkerig, ik zit inmiddels binnen met de ventilator op stand 2.
Hoera voor opruimen
Hier is ook bijna niets gevallen.quote:Op zondag 9 juli 2023 16:59 schreef livelink het volgende:
En alweer voorbij. Dat was heel kort en niet zo krachtig.
Ja, ik heb vanavond ook nog gewandeld. Daar was het gisteren en vandaag overdag echt te warm voor.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wat regen maar het is vooral echt afgekoeld
Goedemorgen livelink. Je bent weer vroeg.quote:
Ja, te warm helaas.quote:Op maandag 10 juli 2023 05:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Je bent weer vroeg.![]()
Ook zo slecht geslapen?
Daar had ik geen last van. Maar toch slecht geslapen.quote:
Oh wat ergquote:Op maandag 10 juli 2023 05:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van. Maar toch slecht geslapen.
Mag straks trouwens naar een crematie. Vrouwelijke oud collega heeft vorige week zelfmoord gepleegd.
Sterkte!quote:Op maandag 10 juli 2023 05:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van. Maar toch slecht geslapen.
Mag straks trouwens naar een crematie. Vrouwelijke oud collega heeft vorige week zelfmoord gepleegd.
Ik hoop het ook voor jullie. Wij hebben van die velux dakramen. Daar helpt geen screen tegen, vermoed ik.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks worden de zipscreens gemonteerd, ik hoop dat ze goed gaan helpen tegen de warmte in huis
Dat ziet er prima uit, Raf! Ging de verhuizing een beetje soepel? Lekkere hoge kamer, zo te zien!quote:Op maandag 10 juli 2023 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best prima uitzicht vanuit mijn kamer.
Ja ging op zich wel prima, alleen nieuwe bureau en bereaustoel zijn niet geleverd, maar afgegeven bij een ophaalpunt. Hopelijk morgen of overmorgen met busje van hier ophalen.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit, Raf! Ging de verhuizing een beetje soepel? Lekkere hoge kamer, zo te zien!
Velux heeft zonwering voor buiten op de ramen, en anders heeft Sun-eclipse, wat MadMaster ook heeft, ook iets voor op dakramen. Van Velux hebben wij dit https://www.praxis.nl/ver(...)l-mhl-5-5060/5283897 had ik in mijn huis in Woerden ook. De buren hebben het ook net op hun vier dakramen gemonteerdquote:Op maandag 10 juli 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jullie. Wij hebben van die velux dakramen. Daar helpt geen screen tegen, vermoed ik.
Ik ben kapot; het slechte slapen begint me wel echt op te breken. Net even een uurtje gewandeld, maar het zweet loopt nu in straaltjes over mijn rug. Zo vies benauwd is het nog. Ik doe tegenwoordig aan 10.000 stappen bij elkaar sprokkelen in plaats van lopen lijkt het.
Da’s een fraai uitzicht zegquote:Op maandag 10 juli 2023 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit hoor.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was lang geleden dat ik een nieuwe mobiele telefoon bestelde zeg, maar goed, voor ¤16,41 ben ik weer klaar voor de toekomst. Van dat bedrag is ¤6,41 thuiskopieheffing
Een echte autotelefoon uit de Amerikaanse filmsquote:
Mijn broertje was daar ook. Ik vroeg me al af of jij daar ook zou zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 06:08 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Gisteren naar concert van Iron Maiden in de Ziggo Dome geweest. Daarom vandaag maar een uurtje later beginnen.
En nu weet je het, mysterie opgelostquote:Op woensdag 12 juli 2023 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broertje was daar ook. Ik vroeg me al af of jij daar ook zou zijn.
Kun je eindelijk echte koffie gaan drinken.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:55 schreef RipCity het volgende:
http://www.twitter.com/staartvos Fokker overleden bij auto ongeluk.
Volgens mij welquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, heeft iemand van jullie een idee of dit Tailfox betreft?
[..]
Ik heb hem (een soort van) ontmoet tijdens de R49 Efteling meet, maar herken z'n foto niet.quote:
Ik begrijp die opmerkingen over het slechte geluid in de Ziggo Dome nooit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals altijd geweldig.
Alleen het geluid in de Ziggodome is bedroevend.
Oh bah…quote:
Mijn ervaring is dat het geluid daar juist heel erg goed is. Zeker voor zo’n grote zaal.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals altijd geweldig.
Alleen het geluid in de Ziggodome is bedroevend.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp die opmerkingen over het slechte geluid in de Ziggo Dome nooit.
Heb er toch aardig wat concerten meegemaakt, van de subtiele Ennio Morricone tot het oorverdovende The Prodigy, en ik heb er nog nooit slecht geluid meegemaakt.
In welk opzicht slecht dan?
Ik vond het niet duidelijk klinken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het geluid daar juist heel erg goed is. Zeker voor zo’n grote zaal.
Ik wijt het aan de oude mannen die een bak herrie maken...quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:35 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het niet duidelijk klinken.
Misschien speelde het ook mee, dat ik aan de zijkant onder de tribune stond.
En misschien moet de zanger gewoon eens duidelijker articuleren.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wijt het aan de oude mannen die een bak herrie maken...
Goedemiddag.quote:
Maar dat is een heel goede reden, veel plezierquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:42 schreef Melting het volgende:
Morgenavond kan ik niet draaien.
Mijn broer wordt morgen 50 en ik word daar verwacht.
Zaterdag ben ik er uiteraard wel gewoon.
50 is ook wel een mijlpaal!quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:42 schreef Melting het volgende:
Morgenavond kan ik niet draaien.
Mijn broer wordt morgen 50 en ik word daar verwacht.
Zaterdag ben ik er uiteraard wel gewoon.
Goedemorgen Melting. En gefeliciteerd met je broerquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)maanslagen~ae282212/quote:‘Privé-vuurwerkshow’ voor vijftigste verjaardag in wijde omtrek te horen: 'Dit waren bomaanslagen’
quote:Op donderdag 13 juli 2023 06:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. En gefeliciteerd met je broer![]()
Maar was dit niet een beetje overdreven?
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)maanslagen~ae282212/
Dank je wel, Symph.quote:Op donderdag 13 juli 2023 07:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Gefeliciteerd met je broer Melting
Ik heb vanmorgen besteld. Maar toen waren alleen de ivoren kleur oordopjes nog maar beschikbaar.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Tradities zijn er om in ere te houden…
Er is weer een aanbieding van Gilette scheermesjes bij Kruidvat, nu met keuze uit JBL oordopjes of een kledingstomer https://www.kruidvat.nl/g(...)21-b597-c845467ab415
Symph gaat al jaren voor de zwerverlook. Eerder ging dat er na een paar weken helemaal af, maar dan wel electrisch. Z’n huid kon daar niet zo goed tegen en het werd nooit netjes omdat hij altijd stukjes oversloeg. Dus nu maar minimaal 1 keer per week met de tondeuse bijhouden, maar dat bijhouden vindt hij niet zo nodigquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen besteld. Maar toen waren alleen de ivoren kleur oordopjes nog maar beschikbaar.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph gaat al jaren voor de zwerverlook. Eerder ging dat er na een paar weken helemaal af, maar dan wel electrisch. Z’n huid kon daar niet zo goed tegen en het werd nooit netjes omdat hij altijd stukjes oversloeg. Dus nu maar minimaal 1 keer per week met de tondeuse bijhouden, maar dat bijhouden vindt hij niet zo nodigdus het is echt de verlopen zwerverlook de meeste tijd
Momenteel nog niks ingepland. Denk in het najaar nog een week of 2-3 verlof opnemen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb jij deze zomer ook nog vakantie? Hier begint over een week de vakantie van 5 weken
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 05:06 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Strijd om te kunnen slapen maar opgegeven.
Goedemorgen Melting. Leuke avond gehad?quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 05:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Leuke avond gehad?
Goedemorgen Raf.quote:
Het belangrijkste staatquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
Al een beetje gesetteld?
SPOILER: TV op plank ipv op meubel :s)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Vooraf-track omstreeks 19:24 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:30 uur: DJ11 - F
quatorze juillet.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:27 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 heeft op de kalender gekeken en pakt door....
Vanavond - heel snel in elkaar gezet - een uitzending die al heel lang een keer moest gebeuren:
[..]
Vooraf-track omstreeks 18:54 uur.
Vooraf-track net snel even ge-edit: er stond 18:54 uur, moet 19:24 uur zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
quatorze juillet.
Ik schakel zometeen wel in
Ik neem aan dat je om 19.00 begint? Anders wordt het wel een hele lange vooraf-track.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:27 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond - heel snel in elkaar gezet - een uitzending die al heel lang een keer moest gebeuren:
[..]
Vooraf-track omstreeks 19:24 uur.
Ah, ik was te langzaam.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je om 19.00 begint? Anders wordt het wel een hele lange vooraf-track.
Ik wilde eerst 19:00 uur proberen, maar alle muziek opsnorkelen kost toch even wat tijd. Ik moet nog even wat etenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je om 19.00 begint? Anders wordt het wel een hele lange vooraf-track.
Ah… Frankie goes to Hollywood, Faithless, Fish…. Etc etc, nicequote:Op vrijdag 14 juli 2023 18:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vooraf-track omstreeks 19:24 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Die was niet zo erg Frans, maar ik wil met alle plezier een liedje van 'm klaarzettenquote:
Bijna goed. Ik doe een Franse thema-uitzending (die al heel lang een keer moest gebeuren). Verzoekjes zijn welkom via DMquote:
Ik kan die tracks van Oxygene en Equinox nooit onthouden qua nummering..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik doe een Franse thema-uitzending (die al heel lang een keer moest gebeuren). Verzoekjes zijn welkom via DM
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Ik was dinsdag naar een film met zulke mooie beelden van Parijs. Sowieso een aanrader trouwens
Une belle course
https://picl.nl/films/une(...)7wG7x4RoCnO0QAvD_BwE
Maar ik was in staat om direct op de trein te springen.
quote:Wanneer Madeleine naar een verzorgingstehuis moet, vraagt ze een taxichauffeur langs de plekken die wat betekend hebben in haar leven te rijden.
Echt zo’n typische Franse film volgens mij, eentje die je echt in het verhaal meeneemtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Ik was dinsdag naar een film met zulke mooie beelden van Parijs. Sowieso een aanrader trouwens
Une belle course
https://picl.nl/films/une(...)7wG7x4RoCnO0QAvD_BwE
Maar ik was in staat om direct op de trein te springen.
Ik wilde er dinsdag gewoon even uit en dit was het enige waar ik zo snel naar toe kon op het laatste moment. Geen spijt van gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt zo’n typische Franse film volgens mij, eentje die je echt in het verhaal meeneemt
Ja, en de actrice die het speelde was in het echt ook 95 jaar (3 jaar ouder zelfs dan dat ze in de film was). En het was gewoon wondermooi.quote:
Sorry, ik viel over 'betekend'…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en de actrice die het speelde was in het echt ook 95 jaar (3 jaar ouder zelfs dan dat ze in de film was). En het was gewoon wondermooi.
Oh, ik dacht over de inhoud. Wat ik ook zou hebben begrepen overigens.quote:
Ik weet het op voorhand al, maar zal mijn mond houden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Er komen zo drie liedjes met een bepaalde overeenkomst. Natuurlijk hebben jullie die zo geraden....
In dit geval is het goedquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
En nu twijfel ik over 'betekend'.
Is m.i. toch wel goed…
Du Pain, Du Vin, Du Rex…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Er komen zo drie liedjes met een bepaalde overeenkomst. Natuurlijk hebben jullie die zo geraden....
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit niet, dus geen idee wat er bij zou horen…
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus hierna Michael Jackson en Frank Boeijen…
Een weinig succesvolle Songfestival-inzending. De vorige was wél heel succesvol (2e in 1990) en de volgende van dit trio ook. Is tevens een verzoekje van Livelinkquote:
C'est ne pas ringe une belle…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een weinig succesvolle Songfestival-inzending. De vorige was wél heel succesvol (2e in 1990) en de volgende van dit trio ook. Is tevens een verzoekje van Livelink
Eeuwige roemquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Et encore le songfestival internationale
Zeker niet. Het had (en heeft) eigenheid. En het was gedurfd om zoiets te sturen; best een klassiek liedje.quote:
Ze zingt het bijna achteloos, lijkt het.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker niet. Het had (en heeft) eigenheid. En het was gedurfd om zoiets te sturen; best een klassiek liedje.
Ik vond (en vind) dat echt bagger. Drie minuten stuurloos geram in E-mineur.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:07 schreef livelink het volgende:
En ook in de top2000 stond het boven Maneskin. Dus we waren wel consequent.
Ik kan me onze nachtelijke discussie nog goed herinneren…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond (en vind) dat echt bagger. Drie minuten stuurloos geram in E-mineur.
Dat vind ik al heel wat. Ik ben nergens gekomen qua franstalig live. Of je moet Je veux l'amour van Raymond van het Groenewoud meetellen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:08 schreef MadMaster het volgende:
Verder dan Liesbeth List als Edith Piaf ben ik live niet gekomen…
Ah, Amor de mis amoresquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:07 schreef DJ11 het volgende:
En dan moet deze dame er wel achteraan, natuurlijk:Édith Piaf - La Foule
De Shorts misschien?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vind ik al heel wat. Ik ben nergens gekomen qua franstalig live. Of je moet Je veux l'amour van Raymond van het Groenewoud meetellen.
Ik dacht dat dit veel ouder was zelfs.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Een liedje uit 2000, dat in Nederland in 2001 een hit werd:Alizée - Moi... Lolita (single version)
Valt mee. Rond die tijd kon je nog wel gewoon singles van 4,5 minuut uitbrengen, trouwens. Tegenwoordig zijn ze vaak korter dan 3 minuten...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit veel ouder was zelfs.
Bij Knokkels?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
De eerste plaat die ik ooit aanvraagde op Radio 49 () kan natuurlijk niet ontbreken:
Yelle - Complètement Fou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |