Fijne avond, en de groeten aan je dochter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik ga er even tussenuit, Melting. Bedankt zover. Ik schakel vast later nog wel in.
Dank je.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kende het niet…
Dit wel, maar dat helpt even niet
Sommige ken ik, sommige niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Wel veel onbekends heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:11 schreef DJ11 het volgende:
Zingt dat jochie nu dat -ie huisje, boompje, beestje én kids wil met z'n vriendinnetje?
Geen idee. Kan ook zijn dat -ie Sandman heet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Was de naam van het paard dan niet gewoon America?![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ook kunnen. Maar dan heeft ie nog steeds een naam.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Kan ook zijn dat -ie Sandman heet.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:27 schreef DJ11 het volgende:
Wie zou dat zijn?
Wees maar gerust mijn kind. Het is
Dit zou ik een beetje in de hoek van MUD zoeken. Geen idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:27 schreef Melting het volgende:
En dit is de laatste uit het mapje met een karrevracht aan onbekende nummers.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit zou ik een beetje in de hoek van MUD zoeken. Geen idee.
Cardinal Point was een Italiaanse muziekgroep, die hier actief was in de jaren 1972 tot en met 1975. De band was al eerder vanaf 1964 bekend in Italië onder de naam "I Cardinali", maar was uiteindelijk in Nederland (Alkmaar) gevestigd. Twee van de vier leden belandden hier tijdens een tournee. De band brak door onder begeleiding van muziekproducent Hans van Hemert, maar verdween in 1976 van het podium. | Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |