Bijna goed. Ik doe een Franse thema-uitzending (die al heel lang een keer moest gebeuren). Verzoekjes zijn welkom via DMquote:
Ik kan die tracks van Oxygene en Equinox nooit onthouden qua nummering..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijna goed. Ik doe een Franse thema-uitzending (die al heel lang een keer moest gebeuren). Verzoekjes zijn welkom via DM
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Ik was dinsdag naar een film met zulke mooie beelden van Parijs. Sowieso een aanrader trouwens
Une belle course
https://picl.nl/films/une(...)7wG7x4RoCnO0QAvD_BwE
Maar ik was in staat om direct op de trein te springen.
quote:Wanneer Madeleine naar een verzorgingstehuis moet, vraagt ze een taxichauffeur langs de plekken die wat betekend hebben in haar leven te rijden.
Echt zo’n typische Franse film volgens mij, eentje die je echt in het verhaal meeneemtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:48 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Ik was dinsdag naar een film met zulke mooie beelden van Parijs. Sowieso een aanrader trouwens
Une belle course
https://picl.nl/films/une(...)7wG7x4RoCnO0QAvD_BwE
Maar ik was in staat om direct op de trein te springen.
Ik wilde er dinsdag gewoon even uit en dit was het enige waar ik zo snel naar toe kon op het laatste moment. Geen spijt van gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt zo’n typische Franse film volgens mij, eentje die je echt in het verhaal meeneemt
Ja, en de actrice die het speelde was in het echt ook 95 jaar (3 jaar ouder zelfs dan dat ze in de film was). En het was gewoon wondermooi.quote:
Sorry, ik viel over 'betekend'…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en de actrice die het speelde was in het echt ook 95 jaar (3 jaar ouder zelfs dan dat ze in de film was). En het was gewoon wondermooi.
Oh, ik dacht over de inhoud. Wat ik ook zou hebben begrepen overigens.quote:
Ik weet het op voorhand al, maar zal mijn mond houden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Er komen zo drie liedjes met een bepaalde overeenkomst. Natuurlijk hebben jullie die zo geraden....
In dit geval is het goedquote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef MadMaster het volgende:
En nu twijfel ik over 'betekend'.
Is m.i. toch wel goed…
Du Pain, Du Vin, Du Rex…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:57 schreef DJ11 het volgende:
Er komen zo drie liedjes met een bepaalde overeenkomst. Natuurlijk hebben jullie die zo geraden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |