SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Bryan Adams - Can't Stop This Thing We Started
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn heel veel liedjes die Crazy heten. Ik had ooit eens het idee om een themashow te doen met verschillende nummers die dezelfde titel hebben, maar het is ondoenlijk. Er staat meer dan 10 uur muziek in de werkmap
Ik had een ijsje halverwege de middag.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:33 schreef DJ11 het volgende:
Er is toe
Ik heb een tijdje terug ijs als toetje gegeten
Nee, eerder een terugkerende 'rubriek'. Heb ook nog andere ideeën die nog steeds niet zijn uitgevoerd.quote:
Zou je ook een themashow van kunnen maken. Single-remixes versus de oorspronkelijke albumversiesquote:
Ik merk dat het scheelt dat er geen druk is.....quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:45 schreef DJ11 het volgende:
Een cover van Mrs. Robinson. Maar ben vergeten door wie.
Gezellig en welkom terug.quote:
Wel toevallig dat DJ11 het afscheid ook net vanavond inzette met Elton John.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:08 schreef Melting het volgende:
@:livelink :
https://www.nu.nl/muziek/(...)zoD9KaWQ8DixJLOeWq24
Ik ben net 3 seconden ingetuned…quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Is er nog een anonieme luisteraar verder?
Rataplan luistert ook nog mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
De anonieme luisteraar heeft zich verrassend snel onthuldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar pas rond 19.00 uur.
Ben net thuis van een warm avondje…
De drukte viel wel mee, ruimte genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?
Gezellig dat je er bij bent. Kun je wel een beetje tegen de hitte?quote:
Part II:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?
Eigenlijk is die wel heel succesvol geweest.quote:
Cliffhangerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Part II:
Ja, het was de moeite waard, altijd leuk als een ander ook draait wat je zelf vaak draait…
Maar
En nog vele andere producties…quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk is die wel heel succesvol geweest.
quote:
Zeker, die 'maar' had daar niet moeten staan…quote:Op zondag 9 juli 2023 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dan hou ik het er op dat je een leuke avond hebt gehad.
Zit buiten op m'n terras een biertje te nuttigen en dat is gelukkig voldoende om de hitte de baas te kunnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bij bent. Kun je wel een beetje tegen de hitte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |