Rataplan luistert ook nog mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Is er nog een anonieme luisteraar verder?
De anonieme luisteraar heeft zich verrassend snel onthuldquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Is er nog een anonieme luisteraar verder?
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar pas rond 19.00 uur.
Ben net thuis van een warm avondje…
De drukte viel wel mee, ruimte genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?
Gezellig dat je er bij bent. Kun je wel een beetje tegen de hitte?quote:
Part II:quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat het warm was in zo'n groep mensen. Wel de warmte en moeite waard geweest?
Eigenlijk is die wel heel succesvol geweest.quote:
Cliffhangerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Part II:
Ja, het was de moeite waard, altijd leuk als een ander ook draait wat je zelf vaak draait…
Maar
En nog vele andere producties…quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk is die wel heel succesvol geweest.
quote:
Zeker, die 'maar' had daar niet moeten staan…quote:Op zondag 9 juli 2023 00:01 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Dan hou ik het er op dat je een leuke avond hebt gehad.
Zit buiten op m'n terras een biertje te nuttigen en dat is gelukkig voldoende om de hitte de baas te kunnen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 23:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Gezellig dat je er bij bent. Kun je wel een beetje tegen de hitte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |