En nu weet je het, mysterie opgelostquote:Op woensdag 12 juli 2023 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn broertje was daar ook. Ik vroeg me al af of jij daar ook zou zijn.
Kun je eindelijk echte koffie gaan drinken.quote:
quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:55 schreef RipCity het volgende:
http://www.twitter.com/staartvos Fokker overleden bij auto ongeluk.
Volgens mij welquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, heeft iemand van jullie een idee of dit Tailfox betreft?
[..]
Ik heb hem (een soort van) ontmoet tijdens de R49 Efteling meet, maar herken z'n foto niet.quote:
Ik begrijp die opmerkingen over het slechte geluid in de Ziggo Dome nooit.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals altijd geweldig.
Alleen het geluid in de Ziggodome is bedroevend.
Oh bah…quote:
Mijn ervaring is dat het geluid daar juist heel erg goed is. Zeker voor zo’n grote zaal.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoals altijd geweldig.
Alleen het geluid in de Ziggodome is bedroevend.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp die opmerkingen over het slechte geluid in de Ziggo Dome nooit.
Heb er toch aardig wat concerten meegemaakt, van de subtiele Ennio Morricone tot het oorverdovende The Prodigy, en ik heb er nog nooit slecht geluid meegemaakt.
In welk opzicht slecht dan?
Ik vond het niet duidelijk klinken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 13:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het geluid daar juist heel erg goed is. Zeker voor zo’n grote zaal.
Ik wijt het aan de oude mannen die een bak herrie maken...quote:Op woensdag 12 juli 2023 14:35 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het niet duidelijk klinken.
Misschien speelde het ook mee, dat ik aan de zijkant onder de tribune stond.
En misschien moet de zanger gewoon eens duidelijker articuleren.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wijt het aan de oude mannen die een bak herrie maken...
Goedemiddag.quote:
Morgenavond kan ik niet draaien.
Maar dat is een heel goede reden, veel plezierquote:Op woensdag 12 juli 2023 17:42 schreef Melting het volgende:
Mijn broer wordt morgen 50 en ik word daar verwacht.
Zaterdag ben ik er uiteraard wel gewoon.
50 is ook wel een mijlpaal!quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:42 schreef Melting het volgende:
Mijn broer wordt morgen 50 en ik word daar verwacht.
Zaterdag ben ik er uiteraard wel gewoon.
Goedemorgen Melting. En gefeliciteerd met je broerquote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)maanslagen~ae282212/quote:‘Privé-vuurwerkshow’ voor vijftigste verjaardag in wijde omtrek te horen: 'Dit waren bomaanslagen’
quote:Op donderdag 13 juli 2023 06:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. En gefeliciteerd met je broer![]()
Maar was dit niet een beetje overdreven?
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)maanslagen~ae282212/
Dank je wel, Symph.quote:Op donderdag 13 juli 2023 07:38 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Gefeliciteerd met je broer Melting
Ik heb vanmorgen besteld. Maar toen waren alleen de ivoren kleur oordopjes nog maar beschikbaar.quote:Op donderdag 13 juli 2023 11:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Tradities zijn er om in ere te houden…
Er is weer een aanbieding van Gilette scheermesjes bij Kruidvat, nu met keuze uit JBL oordopjes of een kledingstomer https://www.kruidvat.nl/g(...)21-b597-c845467ab415
Symph gaat al jaren voor de zwerverlook. Eerder ging dat er na een paar weken helemaal af, maar dan wel electrisch. Z’n huid kon daar niet zo goed tegen en het werd nooit netjes omdat hij altijd stukjes oversloeg. Dus nu maar minimaal 1 keer per week met de tondeuse bijhouden, maar dat bijhouden vindt hij niet zo nodigquote:Op donderdag 13 juli 2023 12:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen besteld. Maar toen waren alleen de ivoren kleur oordopjes nog maar beschikbaar.
quote:Op donderdag 13 juli 2023 12:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph gaat al jaren voor de zwerverlook. Eerder ging dat er na een paar weken helemaal af, maar dan wel electrisch. Z’n huid kon daar niet zo goed tegen en het werd nooit netjes omdat hij altijd stukjes oversloeg. Dus nu maar minimaal 1 keer per week met de tondeuse bijhouden, maar dat bijhouden vindt hij niet zo nodigdus het is echt de verlopen zwerverlook de meeste tijd
Momenteel nog niks ingepland. Denk in het najaar nog een week of 2-3 verlof opnemen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb jij deze zomer ook nog vakantie? Hier begint over een week de vakantie van 5 weken
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 05:06 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Strijd om te kunnen slapen maar opgegeven.
Goedemorgen Melting. Leuke avond gehad?quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 05:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Leuke avond gehad?
Goedemorgen Raf.quote:
Het belangrijkste staatquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
Al een beetje gesetteld?
SPOILER: TV op plank ipv op meubel :s)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |