quote:Op vrijdag 14 juli 2023 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit niet, dus geen idee wat er bij zou horen…
Joëlle Ursull - White And Black Blues
Sebastien Tellier - Divine
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus hierna Michael Jackson en Frank Boeijen…
Een weinig succesvolle Songfestival-inzending. De vorige was wél heel succesvol (2e in 1990) en de volgende van dit trio ook. Is tevens een verzoekje van Livelinkquote:
C'est ne pas ringe une belle…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een weinig succesvolle Songfestival-inzending. De vorige was wél heel succesvol (2e in 1990) en de volgende van dit trio ook. Is tevens een verzoekje van Livelink
Eeuwige roemquote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:01 schreef Symphonic het volgende:
Et encore le songfestival internationale
Zeker niet. Het had (en heeft) eigenheid. En het was gedurfd om zoiets te sturen; best een klassiek liedje.quote:
Ze zingt het bijna achteloos, lijkt het.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker niet. Het had (en heeft) eigenheid. En het was gedurfd om zoiets te sturen; best een klassiek liedje.
Ik vond (en vind) dat echt bagger. Drie minuten stuurloos geram in E-mineur.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:07 schreef livelink het volgende:
En ook in de top2000 stond het boven Maneskin. Dus we waren wel consequent.
Ik kan me onze nachtelijke discussie nog goed herinneren…quote:Op vrijdag 14 juli 2023 20:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vond (en vind) dat echt bagger. Drie minuten stuurloos geram in E-mineur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |