Hier nu 25 graden en in onze slaapkamer 27. De zolder is niet altijd handig als slaapkamer.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:00 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds vrij warm. Het zou hier nu 23 graden moeten zijn. Ik heb de boel opengezet een poosje geleden. Het was toen 27 graden in de woonkamer.
Hier buiten staat de thermometer nog altijd op 27 gradenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier nu 25 graden en in onze slaapkamer 27. De zolder is niet altijd handig als slaapkamer.
Dit vond ik indertijd zo'n zeiknummer. En nog steeds wel, eigenlijk.quote:
Ik vind Hail Hail Rock 'n Roll beterquote:Op zondag 9 juli 2023 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vond ik indertijd zo'n zeiknummer. En nog steeds wel, eigenlijk.
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:15 schreef DJ11 het volgende:
Deze heren gingen ook een cover opnemen van He Ain't Heavy, He's My Brother
[ afbeelding ]
Maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:15 schreef DJ11 het volgende:
Deze heren gingen ook een cover opnemen van He Ain't Heavy, He's My Brother
[ afbeelding ]
Maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan.
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:18 schreef MadMaster het volgende:
Het is wel een overgangetje na het festival…
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:22 schreef livelink het volgende:
Ik hoor dit echt voor het eerst. En hopelijk ook voor het laatst.
1998 las ik net. Toen was ik met van alles bezig, maar niet met muziek.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Deze was toch best bekend in de jaren 90.
Wel zoals ik die ken…quote:Op zondag 9 juli 2023 00:25 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt niet als de MJ-versie die ik ken.
De versie die ik in mijn hoofd heb is oneindig veel zeikeriger. Dit klinkt eigenlijk veel beter.quote:
Nog zeikeriger dan dit?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:26 schreef livelink het volgende:
[..]
De versie die ik in mijn hoofd heb is oneindig veel zeikeriger. Dit klinkt eigenlijk veel beter.
Ja, echt veel zeikeriger. Maar misschien heb ik dat er in mijn hoofd van gemaakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |