Sterkte!quote:Op maandag 10 juli 2023 05:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van. Maar toch slecht geslapen.
Mag straks trouwens naar een crematie. Vrouwelijke oud collega heeft vorige week zelfmoord gepleegd.
Ik hoop het ook voor jullie. Wij hebben van die velux dakramen. Daar helpt geen screen tegen, vermoed ik.quote:Op maandag 10 juli 2023 08:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks worden de zipscreens gemonteerd, ik hoop dat ze goed gaan helpen tegen de warmte in huis
Dat ziet er prima uit, Raf! Ging de verhuizing een beetje soepel? Lekkere hoge kamer, zo te zien!quote:Op maandag 10 juli 2023 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best prima uitzicht vanuit mijn kamer.
Ja ging op zich wel prima, alleen nieuwe bureau en bereaustoel zijn niet geleverd, maar afgegeven bij een ophaalpunt. Hopelijk morgen of overmorgen met busje van hier ophalen.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ziet er prima uit, Raf! Ging de verhuizing een beetje soepel? Lekkere hoge kamer, zo te zien!
Velux heeft zonwering voor buiten op de ramen, en anders heeft Sun-eclipse, wat MadMaster ook heeft, ook iets voor op dakramen. Van Velux hebben wij dit https://www.praxis.nl/ver(...)l-mhl-5-5060/5283897 had ik in mijn huis in Woerden ook. De buren hebben het ook net op hun vier dakramen gemonteerdquote:Op maandag 10 juli 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jullie. Wij hebben van die velux dakramen. Daar helpt geen screen tegen, vermoed ik.
Ik ben kapot; het slechte slapen begint me wel echt op te breken. Net even een uurtje gewandeld, maar het zweet loopt nu in straaltjes over mijn rug. Zo vies benauwd is het nog. Ik doe tegenwoordig aan 10.000 stappen bij elkaar sprokkelen in plaats van lopen lijkt het.
Da’s een fraai uitzicht zegquote:Op maandag 10 juli 2023 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit hoor.quote:Op maandag 10 juli 2023 20:36 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was lang geleden dat ik een nieuwe mobiele telefoon bestelde zeg, maar goed, voor ¤16,41 ben ik weer klaar voor de toekomst. Van dat bedrag is ¤6,41 thuiskopieheffing
Een echte autotelefoon uit de Amerikaanse filmsquote:
Mijn broertje was daar ook. Ik vroeg me al af of jij daar ook zou zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2023 06:08 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.![]()
![]()
![]()
Gisteren naar concert van Iron Maiden in de Ziggo Dome geweest. Daarom vandaag maar een uurtje later beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |