Ze is naast ice gaan liggenquote:Op zondag 2 juli 2023 02:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oh Zoë heeft haar bed weggehaald om niet meer bij Babette te liggen? Zoiets zegt Marciano als in een schreeuw voor aandacht van Babette en soundlock en daarna weg stream.
Ze lijken wel bang dat Mirthe teveel aandacht krijgt door haar zangtalent. Babette wringt zich in allerlei bochten met de drie mannen nu nog om haar heen. Imi Rupi en Marciano.quote:Op zondag 2 juli 2023 02:44 schreef juul. het volgende:
Nu gaat Mirthe over de tong, ze zijn het alle vier eens dat ze een grote aansteller/ aandachtstrekker is
Slaat nergens op, ze kent Mirthe amper.quote:Op zondag 2 juli 2023 02:55 schreef juul. het volgende:
Bep; Mirthe is zo iemand die kan je gerust in je huis laten maar ondertussen neukt ze wel je vriend
Alles wat Bep een ander verwijt doet ze zelf, remember Kim Kquote:Op zondag 2 juli 2023 02:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Slaat nergens op, ze kent Mirthe amper.
\\quote:
quote:
Dacht dat ze niet meer wilde drinkenquote:
Ze heeft niet gerookt. Dat dan weer wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 03:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat ze niet meer wilde drinken
Dat dacht ze zelf ookquote:Op zondag 2 juli 2023 03:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat ze niet meer wilde drinken
Vind het vreselijk dit.quote:Op zondag 2 juli 2023 03:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Yeps en de mannen trappen erin. Domme mannen uhum.
Dat zag er behoorlijk triest uit jaquote:Op zondag 2 juli 2023 03:44 schreef Dotteke het volgende:
Babette schenkt uit ieder flesje alle druppeltje bier die er nog in zitten in haar glas. En dan vindt ze nog een vol flesje
Ze kneep ze nog net niet uitquote:
Wat is Bep classy hèquote:Op zondag 2 juli 2023 04:06 schreef Dotteke het volgende:
Nou daar staan ze met de koptelefoon op muziek te luisteren
`hoor je wat die zegt, vraagt Marciano
Ik heb onrust zegt `Babette
Babette legt uit wat ze hoort, maar het is zo dronkenpraat ze lispelt \`het komt er op neer dat het gaat over een vrouw die je energie wil stelen
Dronken tor ik vind het zo ordinair zoals ze nu isquote:
Marciano is ook best een triest mannetje zeg.quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 04:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano is ook best een triest mannetje zeg.
Ze moet luisteren wat die man zingt en vertalen en als ze het niet weet laat het opnieuw horen. Luisteren zegt hij dan en dan nog een keer en nog een keerquote:Op zondag 2 juli 2023 04:27 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen idee. Ben verbaasd dat ze nog wakker zijn maar ik heb nog niet terug gelezen.
Denk het niet.quote:
Denk het ook niet. Ze blijven er omheen draaien denk ik.quote:
Hello Frummeliequote:Op zondag 2 juli 2023 04:31 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Zo Babette en Marciano nog wakker...
Babette heeft um aardig zitten zo te zien...
En toch ben ik nog benieuwd hoe dit af gaat lopenquote:
Hellooo Engine..quote:
Ja die heeft hem behoorlijk om ‘\quote:Op zondag 2 juli 2023 04:31 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Zo Babette en Marciano nog wakker...
Babette heeft um aardig zitten zo te zien...
Moet je die dronken kop van der zienquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 04:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heeft hem behoorlijk om ‘\
Marciano zegt net kom we gaan slapen het is 5.30 uur
Ja hij loopt een uur voor, Maar ze zien het niet meer zo helderquote:Op zondag 2 juli 2023 04:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]... het is bij mij half 5
Jaaaa aardig bakkie op... straks vette kater..
Dat ziet er toch niet uitquote:
Ik heb het in de gaten..quote:Op zondag 2 juli 2023 04:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij loopt een uur voor, Maar ze zien het niet meer zo helder
En ze blijven maar ratelen en ratelen en ratelen zelfs met de tandenborstel in haar mondquote:Op zondag 2 juli 2023 04:49 schreef engine het volgende:
Marciano blijft zeggen dat het zes uur is.
Babette ontdekt nu dat het kwart voor vijf is
Ik heb nog niet het idee dat Babette zo gaat slapenquote:Op zondag 2 juli 2023 04:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze blijven maar ratelen en ratelen en ratelen zelfs met de tandenborstel in haar mond
Een man zou daar toch op afknappen zou je denkenquote:Op zondag 2 juli 2023 04:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze aan de pijp heeft gehangen zoals ze erbij staat..
Dat denk ik ook niet ze is nog helemaal aanquote:Op zondag 2 juli 2023 04:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb nog niet het idee dat Babette zo gaat slapen
Las ik ook, zelf niet gezienquote:Op zondag 2 juli 2023 04:56 schreef Frummelie het volgende:
Heb ik nou ook gelezen dat Zoe haar bed verplaatst heeft om niet meer naast Babette te willen liggen.
Hoezo Mirthe Marciano?quote:Op zondag 2 juli 2023 05:02 schreef woxxel het volgende:
Morgen weer een nieuwe dag. Gesprek mirthe en marciano moet nog komen en hoe zal t verder met Wendy gaan. Ze was echt boos
T kwam er op neer dat Wendy zei dat marciano steeds overal tussen komt en babette helemaal overneemt. Maar misschien heeft iemand t opgenomen. De eerste keer dat de streams zo lang aan is geweest volgens mijquote:Op zondag 2 juli 2023 05:01 schreef Dotteke het volgende:
En dan is het eindelijk rustig in de loods![]()
Jammer dat ik gedoe tussen Wendy en Babette en Zoë en Babette heb gemist
Mirte zou tegen marciano gaan zeggen dat hij niet meedeed op t laatste moment toen ze ging zingen. Hij zou erbij zitten en luchtgitaar spelen voor steun. Dus ze voelde zich voor het blok gezet. De hele loods weet t xl. Maar tegen Marciano zou zegt morgen zeggenquote:
Wendy nam t voor mirthe op dat hij mirthe heeft laten zitten. Daarom zei xe dat zegt een engerd vind. Ze zei. Succes. Ik cang buiten de kogels niet voor je op. Toen babette een kado liet xidn wat xe van marciano kreegquote:Op zondag 2 juli 2023 05:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik het begin van de avond liep het al niet lekker tussen Wendy en Babette...
Wendy baalde dat ze aan een andere tafel was gezet en gaf Marciano de schuld... ze vind het een engerd... maar wat er verder is gebeurd weer ik ook niet..
Ik ook nietquote:Op zondag 2 juli 2023 05:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb ook helemaal niet meegekregen wat er tussen Babette en Zoe gaande was... toen was ik al weg..
Ja dat van die kogels heb ik nog gehoord... ja klopt en over Mirthe had ik ook meegekregen..quote:Op zondag 2 juli 2023 05:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
Wendy nam t voor mirthe op dat hij mirthe heeft laten zitten. Daarom zei xe dat zegt een engerd vind. Ze zei. Succes. Ik cang buiten de kogels niet voor je op. Toen babette een kado liet xidn wat xe van marciano kreeg
O dat, dacht er daarna nog iets gebeurd was.quote:Op zondag 2 juli 2023 05:06 schreef woxxel het volgende:
[..]
Mirte zou tegen marciano gaan zeggen dat hij niet meedeed op t laatste moment toen ze ging zingen. Hij zou erbij zitten en luchtgitaar spelen voor steun. Dus ze voelde zich voor het blok gezet. De hele loods weet t xl. Maar tegen Marciano zou zegt morgen zeggen
Dat zelfde zegt dus Zoë ook keer op keerquote:Op zondag 2 juli 2023 05:04 schreef woxxel het volgende:
[..]
T kwam er op neer dat Wendy zei dat marciano steeds overal tussen komt en babette helemaal overneemt. Maar misschien heeft iemand t opgenomen. De eerste keer dat de streams zo lang aan is geweest volgens mij
Ja maar ze was wel heel erg nerveus en als dan iemand beloofd je bij te staan is dat lullig als diegene zich op het laatste moment terugtrekt... ik snap wel dat ze teleurgesteld is... maar ze moet er niet te lang in blijven hangen..quote:Op zondag 2 juli 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, dacht er daarna nog iets gebeurd was.
Ze maakte er wel een beetje drama van gisteren
Snap ik. Maar `mythe blijft er nog wel een paar dagen in hangen denk ikquote:Op zondag 2 juli 2023 05:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar ze was wel heel erg nerveus en als dan iemand beloofd je bij te staan is dat lullig als diegene zich op het laatste moment terugtrekt... ik snap wel dat ze teleurgesteld... maar ze moet er niet te lang in blijven hangen..
Ja dat heeft Mirthe wel heel erg... en stap dan ook gewoon op Marciano af ipv het overal rond te bazuinen.quote:Op zondag 2 juli 2023 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Maar `mythe blijft er nog wel een paar dagen in hangen denk ik
Weet niet precies wat het was, zag een roos in een glazen ding, zat iet bij een tekst heb ik wel ergens getypt maar weet het neit eens meerquote:Op zondag 2 juli 2023 05:21 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Babette eigenijk gekregen van Marciano?
Lekker ding ben jij ook hé... aan jou heb ik ook niksquote:Op zondag 2 juli 2023 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet precies wat het was, zag een roos in een glazen ding, zat iet bij een tekst heb ik wel ergens getypt maar weet het neit eens meer
quote:Op zondag 2 juli 2023 06:50 schreef 5thencounter het volgende:
Magne res parvus insipient ( iets groot begint klein)
Babbel snapt de ballen ervan..het cadeau , een Latijnse text in een doosje , Marcie heeft zijn best er op gedaan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 19:59 schreef Dotteke het volgende:
O Babette heeft ook een cadeautje van Marciano gekregen
Grootste dingen beginnen klein staat er bij
Wendy heeft ooit wel eens gezegd dat ze Marciano een mooie man vind... ik weet niet of ze toen dronken was...quote:Op zondag 2 juli 2023 07:39 schreef humpty het volgende:
Heb ooit een gesprek gevolgd waar Marciano aan Wendy vroeg vind jij mij een echte man
en zou je op mij kunnen vallen ?
Nee zei ze toen ik vind je te klein....hij was best gepikeerd en zei dat hij meer man was
dan wie dan ook in de loods en buiten voelden mannen zich ook klein als
ze naast hem stonden ook al waren ze twee meter
En nu beweren dat Wendy vanaf het begin al op hem viel
Ik word echt nerveus van dat super active gelul van haar.. het vliegt van de hak op de tak..quote:Op zondag 2 juli 2023 07:41 schreef humpty het volgende:
Overal hoorde je Babette gisteravond ratelen ...verschrikkelijk gewoon
en wat is ze vals slijmt met iedereen en kletst vervolgens over iedereen
Babette zei ook ik weet net meer tegen wie dat ze hem te klein vondquote:Op zondag 2 juli 2023 07:39 schreef humpty het volgende:
Heb ooit een gesprek gevolgd waar Marciano aan Wendy vroeg vind jij mij een echte man
en zou je op mij kunnen vallen ?
Nee zei ze toen ik vind je te klein....hij was best gepikeerd en zei dat hij meer man was
dan wie dan ook in de loods en buiten voelden mannen zich ook klein als
ze naast hem stonden ook al waren ze twee meter
En nu beweren dat Wendy vanaf het begin al op hem viel
😺quote:Op zondag 2 juli 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
Maar ja de lichten gaan zo aan en dan kunnen we katers kijken..
Lief katertje...quote:Op zondag 2 juli 2023 08:03 schreef engine het volgende:
[..]
😺
Denk dat het nog wel even duurt voordat de hoofdpersonen uit bed komen
gelukkig rust in de loods danquote:Op zondag 2 juli 2023 08:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lief katertje...![]()
Ja dat sowieso, die zien we denk ik niet voor de middag...
Laat die ene aub de hele dag liggenquote:Op zondag 2 juli 2023 08:47 schreef Frummelie het volgende:
De lichten mogen aan hoor FEBO s'avonds een vent/ vrouw, s'ochtends een vent/vrouw...
Babette had hem weer aardig zitten voor iemand die niet meer wilde drinkenquote:Op zondag 2 juli 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zit zijn teennagels te knippen op de bank met zijn voet boven een prullenbak. Met enig geluk springen de stukjes in de nootjes die op de tafel staan.
^^ Goedemorgen![]()
Lauw feest gisteren als ik de cos mag geloven.
Yep dat weet ik ook nog.quote:Op zondag 2 juli 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zei ook ik weet net meer tegen wie dat ze hem te klein vond
Ik weet het niet ze gedraagt zich wel als een verliefde puber, niet normaal dat gedrag van haar.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep dat weet ik ook nog.
Ik geloof niks in die verliefdheid.
Babette kleeft aan wie zij denkt sterk te zijn in het spel. De beste groep. Om zo lang mogelijk in het spel te blijven al moet ze een verliefdheid faken.
Misschien de nootjes die op de tafel staan. Hij knipte zijn teennagels op de bank bij de tafel waar 2 schaaltjes met nootjes stonden.quote:
Oke, voor jou dan mag ze wakker worden, maar pas na 12 uur okequote:Op zondag 2 juli 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeheej ik wil de ware toedracht weten van alles Dot...
Dat hebben varkens ook, alles waar je op kan kauwen is te eten maakt niet uit hoe laatquote:Op zondag 2 juli 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
Ooh die zit een bak nootjes weg te knagen ja je kan je dag niet beter beginnen dan met een bak nootjes..
Dat zelfde gedrag vertoont ze toch ook bij de anderen. Bovenop mensen liggen, vastpakken, knuffelen. Innig dansen met Rupert. Ze is gewoon erg lijfelijk. Ze noemde dat zelf eens huidhonger.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het niet ze gedraagt zich wel als een verliefde puber, niet normaal dat gedrag van haar.
ALs je haar vannacht ook weer zag
Dan verslikt hij zich straks in z'n eigen teennagel...quote:Op zondag 2 juli 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien de nootjes die op de tafel staan. Hij knipte zijn teennagels op de bank bij de tafel waar 2 schaaltjes met nootjes stonden.
Ik hoop het.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan verslikt hij zich straks in z'n eigen teennagel...
Goedemorgen Fritsiequote:Op zondag 2 juli 2023 09:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat hebben varkens ook, alles waar je op kan kauwen is te eten maakt niet uit hoe laat![]()
Goedemorgen Cos
Hou op hoor, zit hier met 'n bak aardbeien voor me.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Marciano was ook vervelend, het is een hele dwingende manquote:Op zondag 2 juli 2023 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zelfde gedrag vertoont ze toch ook bij de anderen. Bovenop mensen liggen, vastpakken, knuffelen. Innig dansen met Rupert. Ze is gewoon erg lijfelijk. Ze noemde dat zelf eens huidhonger.
Ze is best in staat verliefdheid te faken.
En Marciano heeft het nodig om een vrouw aan zijn zij te hebben. Isaac benoemde dat eens.
hilarisch.....quote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De vrouw met de vier borstenquote:
Sorry Verida.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hilarisch.....
Hij heeft netjes gedouchd, zijn nagels geknipt boven een vuilnisbakje, en zit nu, omdat het ontbijttijd is, maar een handje nootjes te eten.
En dan wordt hij weer vergeleken met een varken, en wordt er gehoopt dat hij zich verslikt in een teennagel![]()
wat een humor zo op de vroege morgen.
Er staat toch niet dat er gehoopt wordt dat hij zich verslikt.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hilarisch.....
Hij heeft netjes gedouchd, zijn nagels geknipt boven een vuilnisbakje, en zit nu, omdat het ontbijttijd is, maar een handje nootjes te eten.
En dan wordt hij weer vergeleken met een varken, en wordt er gehoopt dat hij zich verslikt in een teennagel![]()
Ja. Dat was ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat er gehoopt wordt dat hij zich verslikt.
Dat staat er wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat er gehoopt wordt dat hij zich verslikt.
En ik zei: het is net 'n varken die eet ook alles wat los en vast ligt, maakt niet uit hoe laat.quote:
O zag jou post over het hoofd, zag Frummel tikken straks verslikt hij zichquote:
ja, even vervolgens zeg je hou op, want ik zit aan een bak aardbeien, wie is er dan een varken ?.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zei: het is net 'n varken die eet ook alles wat los en vast ligt, maakt niet uit hoe laat.
Erik is toch ook net 'n kliko, die likt zelfs de borden van de andere schoon.
Ze brengen hem wel heel veel in beeld inderdaad met alles wat hij doetquote:Op zondag 2 juli 2023 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ga steeds ff op stream 1 kijken maar daar zie je Erik vol ingezoomd op zijn gezicht.
Pfff waarom.
Laat ook de loods zien of tenminste dan ook de bank waar hij op zit.
Ik heb dat alles wat jij getikt hebt ook gezegd... ik heb niks maar dan ook niks lelijks gezegd over Erik maar iets meer humor gebruikt dan jij, als dat ook niet meer kan... krijg er onderhand echt een sik van.. je mag helemaal niks meer zeggen over Erik... ga jij in het vervolg ook effe je mond spoelen als je het over Babette hebt..quote:Op zondag 2 juli 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hilarisch.....
Vanaf nu ga ik berichten die weer tegen elkaar zijn weer verwijderenquote:Op zondag 2 juli 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we maar weer niet op elkaar reageren en het bij de stream houden?
Ik heb daar ook al bewoners hun nagels zien knippen of vijlen in (andermans) bed, of gewoon op de bank en dan maar zien waar het heenvliegt.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
En de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik als ontbijt een restje bami had.
![]()
Hadden er nootjes of chips gelegen had ik die ook gegeten.
Maar mijn teennagels knip ik na een voeten badje op een grote handdoek.
Dot, ik wil niet beticht worden van dingen die ik NIET geschreven heb...quote:Op zondag 2 juli 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik berichten die weer tegen elkaar zijn weer verwijderen![]()
vreselijk dat geouwehoer over Erik. en het stiekeme eten van anderen of onbeschoft eten heb je wel eens goed naar een paar anderen gekeken. Ik heb thuis wel eens gedacht of ik dingen doe die ik niet graag zou willen dat ze gebserveerd worden door anderen en dat zijn er ook wel wat. Focus daar eens opquote:Op zondag 2 juli 2023 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zei: het is net 'n varken die eet ook alles wat los en vast ligt, maakt niet uit hoe laat.
Erik is toch ook net 'n kliko, die likt zelfs de borden van de andere schoon.
Snap ik zet dan een TR, maar volgens mij was dat ook niet tegen jou bedoeld want je zei niets verkeerdsquote:Op zondag 2 juli 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dot, ik wil niet beticht worden van dingen die ik NIET geschreven heb...
omdat hij de enige is die wakker is en de rst nog in bed ligt te stinken??quote:Op zondag 2 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze brengen hem wel heel veel in beeld inderdaad met alles wat hij doet
Nou er worden hier wel ergere dingen getikt over de deelnemers daar in die loods. Hier laat ik het bijquote:Op zondag 2 juli 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vreselijk dat geouwehoer over Erik. en het stiekeme eten van anderen of onbeschoft eten heb je wel eens goed naar een paar anderen gekeken. Ik heb thuis wel eens gedacht of ik dingen doe die ik niet graag zou willen dat ze gebserveerd worden door anderen en dat zijn er ook wel wat. Focus daar eens op
Persoonlijke meningen over mensen hoeven toch niet perse hier? Objectief beschrijven wat je ziet lijkt me eerder de bedoeling. Maar goed, vandaag zal de uitslaapdag zijnquote:Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik zet dan een TR, maar volgens mij was dat ook niet tegen jou bedoeld want je zei niets verkeerds
Iedereen moet zijn eigen mening over een deelnemer kunnen hebben als het in het nette blijft
Ik ben niet zo TRderig.. maar ze quote wel mij... daar hou ik niet zo van..quote:Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik zet dan een TR, maar volgens mij was dat ook niet tegen jou bedoeld want je zei niets verkeerds
Iedereen moet zijn eigen mening over een deelnemer kunnen hebben als het in het nette blijft
Is er geen brood vandaag... toch alle centjes opgegaan aan het grootste gala ooit..quote:
vond er weinig groots aanquote:Op zondag 2 juli 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is er geen brood vandaag... toch alle centjes opgegaan aan het grootste gala ooit..
Met frisse tegenzin eerder.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Nou Isaac geniet wel van z'n crackers....
Daarom zeg ik het ook lampie...quote:
Nou hoe die erbij stond vanmorgen om half 5, leek wel of ze aan de hasjpijp had gehangen... echt vreselijk..quote:Op zondag 2 juli 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Gooi er nog maar een eli in en met Baps op de stip met haar kater.
Ik ben bang dat Bern het gaat worden maar hoop op Imi als manager.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:24 schreef woxxel het volgende:
De ochtend probeer ik altijd over te slaan door t uitgebreide ontbijt van erik. Maar ik verwacht dat Wendy ook niet al te laat wakker is.
Wanneer is de nieuwe manager?
Mij maakt het niet uit wie t wordt.
Imi en bern vind ik beide niet zo boeiend, maar t wordt wel tijd dat we imi wat meer gaan horen. Of minstens 1 keer boos gaan zien.
Rupi blijft 1 van mijn favorieten, met Wendy en mirthe.
Ik zag je eerdere posts.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mevrouw Kreunbeer probeert weer aandacht te trekken
Juist wel met passend commentaar.quote:
Het verschil is dat er met Imi reuring komt... en bij Bern blijft het vrij rustig denk ik, of hij moet ons vreselijk gaan verrassen...quote:Op zondag 2 juli 2023 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Bern het gaat worden maar hoop op Imi als manager.
Bij Bern kan er ook nog weleens Reuring komen want die gaat er voor zorgen dat er geen rookwaar komt en drank kunnen ze ook wel vergeten waarschijnlijkquote:Op zondag 2 juli 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het verschil is dat er met Imi reuring komt... en bij Bern blijft het vrij rustig denk ik, of hij moet ons vreselijk gaan verrassen...
Bern zal ook reuring geven, want er kunnen geen dingen gekocht worden door groep morri.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het verschil is dat er met Imi reuring komt... en bij Bern blijft het vrij rustig denk ik, of hij moet ons vreselijk gaan verrassen...
Vooral dat laatste.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij Bern kan er ook nog weleens Reuring komen want die gaat er voor zorgen dat er geen rookwaar komt en drank kunnen ze ook wel vergeten waarschijnlijk![]()
En dan hebben we ook nog te maken met zijn altijd vrolijke vriendin die hem gaat adviseren
Die heeft ze van Baps gekregenquote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bern zal ook reuring geven, want er kunnen geen dingen gekocht worden door groep morri.
Je hoorde aan hem de irritatie toen hij zag dat morri een sigaar had.
Gaat wel over emoties Frummel.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
Wat zit Erik nou te zuchten en te steunen tijdens het lezen... lijkt wel of hij verplicht zit te lezen... want hij kijkt nog even hoeveel pagina's hij nog moet... flikker dat boek dan weg..
Idd, daar moet iedereen meer vrees voor hebbenquote:
Dat was wel onterecht want die sigaartjes heeft ze van Babette gehad en heeft ze dus niet stiekem uit de huishoudpot gesnoept.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bern zal ook reuring geven, want er kunnen geen dingen gekocht worden door groep morri.
Nou kom maar op dan, ik laat me verassen... dan zijn beide oké..quote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ben snel naar de andere stream gegaan want hier staan de tuindeuren openquote:
Die man heeft een jaar lang niets meegekregen wat er in de loods gebeurd behalve geld uit de pot.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bern weet dat niet, die denkt dat t van t huishoudgeld is
Wat zullen de buren wel niet denken.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben snel naar de andere stream gegaan want hier staan de tuindeuren open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja en zo worden er verkeerde conclusies getrokken.. en dat gebeurt wel vakerquote:Op zondag 2 juli 2023 10:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bern weet dat niet, die denkt dat t van t huishoudgeld is
Idd die weet val alles wat er speelt en heeft gespeeld heel weinig.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die man heeft een jaar lang niets meegekregen wat er in de loods gebeurd behalve geld uit de pot.
Vandaar, zware kost want Erik heeft niet zoveel met emoties... even ter aanvulling, zijn z'n eigen woorden hé... voordat er weer een TRretje gezet wordt..quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zullen de buren wel niet denken.
Echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moet je ook nog eens gaan uitleggen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zullen de buren wel niet denken.
🤣🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze konden er wel om lachen achteraf,Maar ik moest idd wat uitleggen.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar?En dan moet je ook nog eens gaan uitleggen
Dat heeft hij idd vaker verteld.. laatst nog toen iemand vroeg hoe hij zich voelde bij het vertrek van JW bijvoorbeeld..quote:Op zondag 2 juli 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vandaar, zware kost want Erik heeft niet zoveel met emoties... even ter aanvulling, zijn z'n eigen woorden hé... voordat er weer een TRretje gezet wordt..
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze konden er wel om lachen achteraf,Maar ik moest idd wat uitleggen.
Meest frappante vond ik over zijn ouders.Daar heb ik wel een mening over.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft hij idd vaker verteld.. laatst nog toen iemand vroeg hoe hij zich voelde bij het vertrek van JW bijvoorbeeld..
Wat is er dan?quote:Op zondag 2 juli 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Ben benieuwd of Marciano openlijk de aanval op Wendy gaat zetten. Sneu ventje.
Over 10 minuten.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
Nou FEBO wordt het niet eens tijd voor de batterijen wissel.
Die dronkelappen hebben lang genoeg in bed gelegen..
Nou daar heeft hij het gisteren nog over gehad. Hij heeft met het programma afgesproken het pas te hoeven melden als een van zijn ouders is overleden. Dan gaat hij wel naar de begrafenis maar komt daarna weer terug. Bij ziekte ed wilde hij niet verwittigd wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meest frappante vond ik over zijn ouders.Daar heb ik wel een mening over.
Ik ken het verhaal dus al van eerdere gesprekken.Laat maar,doet me iets te veel.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar heeft hij het gisteren nog over gehad. Hij heeft met het programma afgesproken het pas te hoeven melden als een van zijn ouders is overleden. Dan gaat hij wel naar de begrafenis maar komt daarna weer terug. Bij ziekte ed wilde hij niet verwittigd worden![]()
Sorry maar dat zegt wel iets over iemand..
En elk rondje is anders?quote:Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef spapaars het volgende:
jappie, Mori en Bern lopen daar al rond in hun slaapkamer
Vooral dat iemand nog autistisch is en moeite heeft met het aangaan van hechte banden.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar heeft hij het gisteren nog over gehad. Hij heeft met het programma afgesproken het pas te hoeven melden als een van zijn ouders is overleden. Dan gaat hij wel naar de begrafenis maar komt daarna weer terug. Bij ziekte ed wilde hij niet verwittigd worden![]()
Sorry maar dat zegt wel iets over iemand..
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal dus al van eerdere gesprekken.Laat maar,doet me iets te veel.
Blij kent hij ook wel als emotie.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
Daarom heb ik bij Erik ook altijd bedenkingen als hij iemand troost.. zoals als bij Mirthe laatst. Hij legde een arm om haar heen maar ik vraag me dan af, doet hij dat omdat hij dat dan zo voelt of doet hij dat omdat hij weet dat het zo hoort? Bij alles wat met emotie te maken heeft bij hem voelt voor mij niet echt.. behalve wanneer hij boos is want die emotie kent hij dan weer wel.
Ja als het om zichzelf gaat wel.quote:
Juist.quote:
Bern manager. Ik hoop het.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij Bern kan er ook nog weleens Reuring komen want die gaat er voor zorgen dat er geen rookwaar komt en drank kunnen ze ook wel vergeten waarschijnlijk![]()
En dan hebben we ook nog te maken met zijn altijd vrolijke vriendin die hem gaat adviseren
Ik denk dat hij zich aan het irriteren is dat er nog geen ontbijt klaar staat?quote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
Wat zit Erik nou te zuchten en te steunen tijdens het lezen... lijkt wel of hij verplicht zit te lezen... want hij kijkt nog even hoeveel pagina's hij nog moet... flikker dat boek dan weg..
Dan kunnen zijn favoriete blauwe stoelen niet meer terug op z’n plek.quote:
Ach hij heeft al nootjes voor ontbijt gehad en misschien nog een verdwaalde teennagelquote:Op zondag 2 juli 2023 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich aan het irriteren is dat er nog geen ontbijt klaar staat?
Ach ja natuurlijk.Had ik moeten weten,quote:Op zondag 2 juli 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan kunnen zijn favoriete blauwe stoelen niet meer terug op z’n plek.
Ja en hij houdt niet van veranderingen..quote:Op zondag 2 juli 2023 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk.Had ik moeten weten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |