Is er geen brood vandaag... toch alle centjes opgegaan aan het grootste gala ooit..quote:
vond er weinig groots aanquote:Op zondag 2 juli 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is er geen brood vandaag... toch alle centjes opgegaan aan het grootste gala ooit..
Met frisse tegenzin eerder.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Nou Isaac geniet wel van z'n crackers....
Daarom zeg ik het ook lampie...quote:
Nou hoe die erbij stond vanmorgen om half 5, leek wel of ze aan de hasjpijp had gehangen... echt vreselijk..quote:Op zondag 2 juli 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Gooi er nog maar een eli in en met Baps op de stip met haar kater.
Ik ben bang dat Bern het gaat worden maar hoop op Imi als manager.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:24 schreef woxxel het volgende:
De ochtend probeer ik altijd over te slaan door t uitgebreide ontbijt van erik. Maar ik verwacht dat Wendy ook niet al te laat wakker is.
Wanneer is de nieuwe manager?
Mij maakt het niet uit wie t wordt.
Imi en bern vind ik beide niet zo boeiend, maar t wordt wel tijd dat we imi wat meer gaan horen. Of minstens 1 keer boos gaan zien.
Rupi blijft 1 van mijn favorieten, met Wendy en mirthe.
Ik zag je eerdere posts.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mevrouw Kreunbeer probeert weer aandacht te trekken
Juist wel met passend commentaar.quote:
Het verschil is dat er met Imi reuring komt... en bij Bern blijft het vrij rustig denk ik, of hij moet ons vreselijk gaan verrassen...quote:Op zondag 2 juli 2023 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Bern het gaat worden maar hoop op Imi als manager.
Bij Bern kan er ook nog weleens Reuring komen want die gaat er voor zorgen dat er geen rookwaar komt en drank kunnen ze ook wel vergeten waarschijnlijkquote:Op zondag 2 juli 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het verschil is dat er met Imi reuring komt... en bij Bern blijft het vrij rustig denk ik, of hij moet ons vreselijk gaan verrassen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |