Babette had hem weer aardig zitten voor iemand die niet meer wilde drinkenquote:Op zondag 2 juli 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Erik zit zijn teennagels te knippen op de bank met zijn voet boven een prullenbak. Met enig geluk springen de stukjes in de nootjes die op de tafel staan.
^^ Goedemorgen![]()
Lauw feest gisteren als ik de cos mag geloven.
Yep dat weet ik ook nog.quote:Op zondag 2 juli 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zei ook ik weet net meer tegen wie dat ze hem te klein vond
Ik weet het niet ze gedraagt zich wel als een verliefde puber, niet normaal dat gedrag van haar.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep dat weet ik ook nog.
Ik geloof niks in die verliefdheid.
Babette kleeft aan wie zij denkt sterk te zijn in het spel. De beste groep. Om zo lang mogelijk in het spel te blijven al moet ze een verliefdheid faken.
Misschien de nootjes die op de tafel staan. Hij knipte zijn teennagels op de bank bij de tafel waar 2 schaaltjes met nootjes stonden.quote:
Oke, voor jou dan mag ze wakker worden, maar pas na 12 uur okequote:Op zondag 2 juli 2023 09:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeheej ik wil de ware toedracht weten van alles Dot...
Dat hebben varkens ook, alles waar je op kan kauwen is te eten maakt niet uit hoe laatquote:Op zondag 2 juli 2023 09:07 schreef Frummelie het volgende:
Ooh die zit een bak nootjes weg te knagen ja je kan je dag niet beter beginnen dan met een bak nootjes..
Dat zelfde gedrag vertoont ze toch ook bij de anderen. Bovenop mensen liggen, vastpakken, knuffelen. Innig dansen met Rupert. Ze is gewoon erg lijfelijk. Ze noemde dat zelf eens huidhonger.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het niet ze gedraagt zich wel als een verliefde puber, niet normaal dat gedrag van haar.
ALs je haar vannacht ook weer zag
Dan verslikt hij zich straks in z'n eigen teennagel...quote:Op zondag 2 juli 2023 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien de nootjes die op de tafel staan. Hij knipte zijn teennagels op de bank bij de tafel waar 2 schaaltjes met nootjes stonden.
Ik hoop het.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan verslikt hij zich straks in z'n eigen teennagel...
Goedemorgen Fritsiequote:Op zondag 2 juli 2023 09:09 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat hebben varkens ook, alles waar je op kan kauwen is te eten maakt niet uit hoe laat![]()
Goedemorgen Cos
Hou op hoor, zit hier met 'n bak aardbeien voor me.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Marciano was ook vervelend, het is een hele dwingende manquote:Op zondag 2 juli 2023 09:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zelfde gedrag vertoont ze toch ook bij de anderen. Bovenop mensen liggen, vastpakken, knuffelen. Innig dansen met Rupert. Ze is gewoon erg lijfelijk. Ze noemde dat zelf eens huidhonger.
Ze is best in staat verliefdheid te faken.
En Marciano heeft het nodig om een vrouw aan zijn zij te hebben. Isaac benoemde dat eens.
hilarisch.....quote:Op zondag 2 juli 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
De vrouw met de vier borstenquote:
Sorry Verida.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hilarisch.....
Hij heeft netjes gedouchd, zijn nagels geknipt boven een vuilnisbakje, en zit nu, omdat het ontbijttijd is, maar een handje nootjes te eten.
En dan wordt hij weer vergeleken met een varken, en wordt er gehoopt dat hij zich verslikt in een teennagel![]()
wat een humor zo op de vroege morgen.
Er staat toch niet dat er gehoopt wordt dat hij zich verslikt.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hilarisch.....
Hij heeft netjes gedouchd, zijn nagels geknipt boven een vuilnisbakje, en zit nu, omdat het ontbijttijd is, maar een handje nootjes te eten.
En dan wordt hij weer vergeleken met een varken, en wordt er gehoopt dat hij zich verslikt in een teennagel![]()
wat een humor zo op de vroege morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |