Ja. Dat was ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat er gehoopt wordt dat hij zich verslikt.
Dat staat er wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat toch niet dat er gehoopt wordt dat hij zich verslikt.
En ik zei: het is net 'n varken die eet ook alles wat los en vast ligt, maakt niet uit hoe laat.quote:
O zag jou post over het hoofd, zag Frummel tikken straks verslikt hij zichquote:
ja, even vervolgens zeg je hou op, want ik zit aan een bak aardbeien, wie is er dan een varken ?.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zei: het is net 'n varken die eet ook alles wat los en vast ligt, maakt niet uit hoe laat.
Erik is toch ook net 'n kliko, die likt zelfs de borden van de andere schoon.
Ze brengen hem wel heel veel in beeld inderdaad met alles wat hij doetquote:Op zondag 2 juli 2023 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ga steeds ff op stream 1 kijken maar daar zie je Erik vol ingezoomd op zijn gezicht.
Pfff waarom.
Laat ook de loods zien of tenminste dan ook de bank waar hij op zit.
Ik heb dat alles wat jij getikt hebt ook gezegd... ik heb niks maar dan ook niks lelijks gezegd over Erik maar iets meer humor gebruikt dan jij, als dat ook niet meer kan... krijg er onderhand echt een sik van.. je mag helemaal niks meer zeggen over Erik... ga jij in het vervolg ook effe je mond spoelen als je het over Babette hebt..quote:Op zondag 2 juli 2023 09:16 schreef Verida het volgende:
[..]
hilarisch.....
Hij heeft netjes gedouchd, zijn nagels geknipt boven een vuilnisbakje, en zit nu, omdat het ontbijttijd is, maar een handje nootjes te eten.
En dan wordt hij weer vergeleken met een varken, en wordt er gehoopt dat hij zich verslikt in een teennagel![]()
wat een humor zo op de vroege morgen.
Vanaf nu ga ik berichten die weer tegen elkaar zijn weer verwijderenquote:Op zondag 2 juli 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we maar weer niet op elkaar reageren en het bij de stream houden?
Ik heb daar ook al bewoners hun nagels zien knippen of vijlen in (andermans) bed, of gewoon op de bank en dan maar zien waar het heenvliegt.quote:Op zondag 2 juli 2023 09:32 schreef Rhosyn het volgende:
En de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik als ontbijt een restje bami had.
![]()
Hadden er nootjes of chips gelegen had ik die ook gegeten.
Maar mijn teennagels knip ik na een voeten badje op een grote handdoek.
Dot, ik wil niet beticht worden van dingen die ik NIET geschreven heb...quote:Op zondag 2 juli 2023 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf nu ga ik berichten die weer tegen elkaar zijn weer verwijderen![]()
vreselijk dat geouwehoer over Erik. en het stiekeme eten van anderen of onbeschoft eten heb je wel eens goed naar een paar anderen gekeken. Ik heb thuis wel eens gedacht of ik dingen doe die ik niet graag zou willen dat ze gebserveerd worden door anderen en dat zijn er ook wel wat. Focus daar eens opquote:Op zondag 2 juli 2023 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ik zei: het is net 'n varken die eet ook alles wat los en vast ligt, maakt niet uit hoe laat.
Erik is toch ook net 'n kliko, die likt zelfs de borden van de andere schoon.
Snap ik zet dan een TR, maar volgens mij was dat ook niet tegen jou bedoeld want je zei niets verkeerdsquote:Op zondag 2 juli 2023 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dot, ik wil niet beticht worden van dingen die ik NIET geschreven heb...
omdat hij de enige is die wakker is en de rst nog in bed ligt te stinken??quote:Op zondag 2 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze brengen hem wel heel veel in beeld inderdaad met alles wat hij doet
Nou er worden hier wel ergere dingen getikt over de deelnemers daar in die loods. Hier laat ik het bijquote:Op zondag 2 juli 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vreselijk dat geouwehoer over Erik. en het stiekeme eten van anderen of onbeschoft eten heb je wel eens goed naar een paar anderen gekeken. Ik heb thuis wel eens gedacht of ik dingen doe die ik niet graag zou willen dat ze gebserveerd worden door anderen en dat zijn er ook wel wat. Focus daar eens op
Persoonlijke meningen over mensen hoeven toch niet perse hier? Objectief beschrijven wat je ziet lijkt me eerder de bedoeling. Maar goed, vandaag zal de uitslaapdag zijnquote:Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik zet dan een TR, maar volgens mij was dat ook niet tegen jou bedoeld want je zei niets verkeerds
Iedereen moet zijn eigen mening over een deelnemer kunnen hebben als het in het nette blijft
Ik ben niet zo TRderig.. maar ze quote wel mij... daar hou ik niet zo van..quote:Op zondag 2 juli 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik zet dan een TR, maar volgens mij was dat ook niet tegen jou bedoeld want je zei niets verkeerds
Iedereen moet zijn eigen mening over een deelnemer kunnen hebben als het in het nette blijft
Is er geen brood vandaag... toch alle centjes opgegaan aan het grootste gala ooit..quote:
vond er weinig groots aanquote:Op zondag 2 juli 2023 10:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Is er geen brood vandaag... toch alle centjes opgegaan aan het grootste gala ooit..
Met frisse tegenzin eerder.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:08 schreef Frummelie het volgende:
Nou Isaac geniet wel van z'n crackers....
Daarom zeg ik het ook lampie...quote:
Nou hoe die erbij stond vanmorgen om half 5, leek wel of ze aan de hasjpijp had gehangen... echt vreselijk..quote:Op zondag 2 juli 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Gooi er nog maar een eli in en met Baps op de stip met haar kater.
Ik ben bang dat Bern het gaat worden maar hoop op Imi als manager.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:24 schreef woxxel het volgende:
De ochtend probeer ik altijd over te slaan door t uitgebreide ontbijt van erik. Maar ik verwacht dat Wendy ook niet al te laat wakker is.
Wanneer is de nieuwe manager?
Mij maakt het niet uit wie t wordt.
Imi en bern vind ik beide niet zo boeiend, maar t wordt wel tijd dat we imi wat meer gaan horen. Of minstens 1 keer boos gaan zien.
Rupi blijft 1 van mijn favorieten, met Wendy en mirthe.
Ik zag je eerdere posts.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Mevrouw Kreunbeer probeert weer aandacht te trekken
Juist wel met passend commentaar.quote:
Het verschil is dat er met Imi reuring komt... en bij Bern blijft het vrij rustig denk ik, of hij moet ons vreselijk gaan verrassen...quote:Op zondag 2 juli 2023 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Bern het gaat worden maar hoop op Imi als manager.
Bij Bern kan er ook nog weleens Reuring komen want die gaat er voor zorgen dat er geen rookwaar komt en drank kunnen ze ook wel vergeten waarschijnlijkquote:Op zondag 2 juli 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het verschil is dat er met Imi reuring komt... en bij Bern blijft het vrij rustig denk ik, of hij moet ons vreselijk gaan verrassen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |