Wat is er dan?quote:Op zondag 2 juli 2023 10:45 schreef pingu66 het volgende:
Ben benieuwd of Marciano openlijk de aanval op Wendy gaat zetten. Sneu ventje.
Over 10 minuten.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
Nou FEBO wordt het niet eens tijd voor de batterijen wissel.
Die dronkelappen hebben lang genoeg in bed gelegen..
Nou daar heeft hij het gisteren nog over gehad. Hij heeft met het programma afgesproken het pas te hoeven melden als een van zijn ouders is overleden. Dan gaat hij wel naar de begrafenis maar komt daarna weer terug. Bij ziekte ed wilde hij niet verwittigd wordenquote:Op zondag 2 juli 2023 10:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meest frappante vond ik over zijn ouders.Daar heb ik wel een mening over.
Ik ken het verhaal dus al van eerdere gesprekken.Laat maar,doet me iets te veel.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar heeft hij het gisteren nog over gehad. Hij heeft met het programma afgesproken het pas te hoeven melden als een van zijn ouders is overleden. Dan gaat hij wel naar de begrafenis maar komt daarna weer terug. Bij ziekte ed wilde hij niet verwittigd worden![]()
Sorry maar dat zegt wel iets over iemand..
En elk rondje is anders?quote:Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef spapaars het volgende:
jappie, Mori en Bern lopen daar al rond in hun slaapkamer
Vooral dat iemand nog autistisch is en moeite heeft met het aangaan van hechte banden.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou daar heeft hij het gisteren nog over gehad. Hij heeft met het programma afgesproken het pas te hoeven melden als een van zijn ouders is overleden. Dan gaat hij wel naar de begrafenis maar komt daarna weer terug. Bij ziekte ed wilde hij niet verwittigd worden![]()
Sorry maar dat zegt wel iets over iemand..
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal dus al van eerdere gesprekken.Laat maar,doet me iets te veel.
Blij kent hij ook wel als emotie.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
Daarom heb ik bij Erik ook altijd bedenkingen als hij iemand troost.. zoals als bij Mirthe laatst. Hij legde een arm om haar heen maar ik vraag me dan af, doet hij dat omdat hij dat dan zo voelt of doet hij dat omdat hij weet dat het zo hoort? Bij alles wat met emotie te maken heeft bij hem voelt voor mij niet echt.. behalve wanneer hij boos is want die emotie kent hij dan weer wel.
Ja als het om zichzelf gaat wel.quote:
Juist.quote:
Bern manager. Ik hoop het.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij Bern kan er ook nog weleens Reuring komen want die gaat er voor zorgen dat er geen rookwaar komt en drank kunnen ze ook wel vergeten waarschijnlijk![]()
En dan hebben we ook nog te maken met zijn altijd vrolijke vriendin die hem gaat adviseren
Ik denk dat hij zich aan het irriteren is dat er nog geen ontbijt klaar staat?quote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
Wat zit Erik nou te zuchten en te steunen tijdens het lezen... lijkt wel of hij verplicht zit te lezen... want hij kijkt nog even hoeveel pagina's hij nog moet... flikker dat boek dan weg..
Dan kunnen zijn favoriete blauwe stoelen niet meer terug op z’n plek.quote:
Ach hij heeft al nootjes voor ontbijt gehad en misschien nog een verdwaalde teennagelquote:Op zondag 2 juli 2023 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich aan het irriteren is dat er nog geen ontbijt klaar staat?
Ach ja natuurlijk.Had ik moeten weten,quote:Op zondag 2 juli 2023 11:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan kunnen zijn favoriete blauwe stoelen niet meer terug op z’n plek.
Ja en hij houdt niet van veranderingen..quote:Op zondag 2 juli 2023 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk.Had ik moeten weten,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |