Bern zal ook reuring geven, want er kunnen geen dingen gekocht worden door groep morri.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het verschil is dat er met Imi reuring komt... en bij Bern blijft het vrij rustig denk ik, of hij moet ons vreselijk gaan verrassen...
Vooral dat laatste.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij Bern kan er ook nog weleens Reuring komen want die gaat er voor zorgen dat er geen rookwaar komt en drank kunnen ze ook wel vergeten waarschijnlijk![]()
En dan hebben we ook nog te maken met zijn altijd vrolijke vriendin die hem gaat adviseren
Die heeft ze van Baps gekregenquote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bern zal ook reuring geven, want er kunnen geen dingen gekocht worden door groep morri.
Je hoorde aan hem de irritatie toen hij zag dat morri een sigaar had.
Gaat wel over emoties Frummel.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
Wat zit Erik nou te zuchten en te steunen tijdens het lezen... lijkt wel of hij verplicht zit te lezen... want hij kijkt nog even hoeveel pagina's hij nog moet... flikker dat boek dan weg..
Idd, daar moet iedereen meer vrees voor hebbenquote:
Dat was wel onterecht want die sigaartjes heeft ze van Babette gehad en heeft ze dus niet stiekem uit de huishoudpot gesnoept.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bern zal ook reuring geven, want er kunnen geen dingen gekocht worden door groep morri.
Nou kom maar op dan, ik laat me verassen... dan zijn beide oké..quote:Op zondag 2 juli 2023 10:35 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik ben snel naar de andere stream gegaan want hier staan de tuindeuren openquote:
Die man heeft een jaar lang niets meegekregen wat er in de loods gebeurd behalve geld uit de pot.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bern weet dat niet, die denkt dat t van t huishoudgeld is
Wat zullen de buren wel niet denken.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ben snel naar de andere stream gegaan want hier staan de tuindeuren open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja en zo worden er verkeerde conclusies getrokken.. en dat gebeurt wel vakerquote:Op zondag 2 juli 2023 10:37 schreef woxxel het volgende:
[..]
Bern weet dat niet, die denkt dat t van t huishoudgeld is
Idd die weet val alles wat er speelt en heeft gespeeld heel weinig.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die man heeft een jaar lang niets meegekregen wat er in de loods gebeurd behalve geld uit de pot.
Vandaar, zware kost want Erik heeft niet zoveel met emoties... even ter aanvulling, zijn z'n eigen woorden hé... voordat er weer een TRretje gezet wordt..quote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zullen de buren wel niet denken.
Echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moet je ook nog eens gaan uitleggen
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat zullen de buren wel niet denken.
🤣🤣🤣SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze konden er wel om lachen achteraf,Maar ik moest idd wat uitleggen.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt waar?En dan moet je ook nog eens gaan uitleggen
Dat heeft hij idd vaker verteld.. laatst nog toen iemand vroeg hoe hij zich voelde bij het vertrek van JW bijvoorbeeld..quote:Op zondag 2 juli 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vandaar, zware kost want Erik heeft niet zoveel met emoties... even ter aanvulling, zijn z'n eigen woorden hé... voordat er weer een TRretje gezet wordt..
quote:Op zondag 2 juli 2023 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze konden er wel om lachen achteraf,Maar ik moest idd wat uitleggen.
Meest frappante vond ik over zijn ouders.Daar heb ik wel een mening over.quote:Op zondag 2 juli 2023 10:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat heeft hij idd vaker verteld.. laatst nog toen iemand vroeg hoe hij zich voelde bij het vertrek van JW bijvoorbeeld..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |