Hoezo Mirthe Marciano?quote:Op zondag 2 juli 2023 05:02 schreef woxxel het volgende:
Morgen weer een nieuwe dag. Gesprek mirthe en marciano moet nog komen en hoe zal t verder met Wendy gaan. Ze was echt boos
T kwam er op neer dat Wendy zei dat marciano steeds overal tussen komt en babette helemaal overneemt. Maar misschien heeft iemand t opgenomen. De eerste keer dat de streams zo lang aan is geweest volgens mijquote:Op zondag 2 juli 2023 05:01 schreef Dotteke het volgende:
En dan is het eindelijk rustig in de loods![]()
Jammer dat ik gedoe tussen Wendy en Babette en Zoë en Babette heb gemist
Mirte zou tegen marciano gaan zeggen dat hij niet meedeed op t laatste moment toen ze ging zingen. Hij zou erbij zitten en luchtgitaar spelen voor steun. Dus ze voelde zich voor het blok gezet. De hele loods weet t xl. Maar tegen Marciano zou zegt morgen zeggenquote:
Wendy nam t voor mirthe op dat hij mirthe heeft laten zitten. Daarom zei xe dat zegt een engerd vind. Ze zei. Succes. Ik cang buiten de kogels niet voor je op. Toen babette een kado liet xidn wat xe van marciano kreegquote:Op zondag 2 juli 2023 05:06 schreef Frummelie het volgende:
Ik het begin van de avond liep het al niet lekker tussen Wendy en Babette...
Wendy baalde dat ze aan een andere tafel was gezet en gaf Marciano de schuld... ze vind het een engerd... maar wat er verder is gebeurd weer ik ook niet..
Ik ook nietquote:Op zondag 2 juli 2023 05:09 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb ook helemaal niet meegekregen wat er tussen Babette en Zoe gaande was... toen was ik al weg..
Ja dat van die kogels heb ik nog gehoord... ja klopt en over Mirthe had ik ook meegekregen..quote:Op zondag 2 juli 2023 05:09 schreef woxxel het volgende:
[..]
Wendy nam t voor mirthe op dat hij mirthe heeft laten zitten. Daarom zei xe dat zegt een engerd vind. Ze zei. Succes. Ik cang buiten de kogels niet voor je op. Toen babette een kado liet xidn wat xe van marciano kreeg
O dat, dacht er daarna nog iets gebeurd was.quote:Op zondag 2 juli 2023 05:06 schreef woxxel het volgende:
[..]
Mirte zou tegen marciano gaan zeggen dat hij niet meedeed op t laatste moment toen ze ging zingen. Hij zou erbij zitten en luchtgitaar spelen voor steun. Dus ze voelde zich voor het blok gezet. De hele loods weet t xl. Maar tegen Marciano zou zegt morgen zeggen
Dat zelfde zegt dus Zoë ook keer op keerquote:Op zondag 2 juli 2023 05:04 schreef woxxel het volgende:
[..]
T kwam er op neer dat Wendy zei dat marciano steeds overal tussen komt en babette helemaal overneemt. Maar misschien heeft iemand t opgenomen. De eerste keer dat de streams zo lang aan is geweest volgens mij
Ja maar ze was wel heel erg nerveus en als dan iemand beloofd je bij te staan is dat lullig als diegene zich op het laatste moment terugtrekt... ik snap wel dat ze teleurgesteld is... maar ze moet er niet te lang in blijven hangen..quote:Op zondag 2 juli 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, dacht er daarna nog iets gebeurd was.
Ze maakte er wel een beetje drama van gisteren
Snap ik. Maar `mythe blijft er nog wel een paar dagen in hangen denk ikquote:Op zondag 2 juli 2023 05:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar ze was wel heel erg nerveus en als dan iemand beloofd je bij te staan is dat lullig als diegene zich op het laatste moment terugtrekt... ik snap wel dat ze teleurgesteld... maar ze moet er niet te lang in blijven hangen..
Ja dat heeft Mirthe wel heel erg... en stap dan ook gewoon op Marciano af ipv het overal rond te bazuinen.quote:Op zondag 2 juli 2023 05:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik. Maar `mythe blijft er nog wel een paar dagen in hangen denk ik
Weet niet precies wat het was, zag een roos in een glazen ding, zat iet bij een tekst heb ik wel ergens getypt maar weet het neit eens meerquote:Op zondag 2 juli 2023 05:21 schreef Frummelie het volgende:
Wat heeft Babette eigenijk gekregen van Marciano?
Lekker ding ben jij ook hé... aan jou heb ik ook niksquote:Op zondag 2 juli 2023 05:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet precies wat het was, zag een roos in een glazen ding, zat iet bij een tekst heb ik wel ergens getypt maar weet het neit eens meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |