En dan vroeg ze ook nog eens om een glaasje amarettoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik dacht hetzelfde....als man verstandig om daar een beetje uit de buurt te blijven vanavond
Ja iets met een Lul.. als je groot wil worden moet je klein beginnen...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij een roos in een doosje met wat spreuken....geloof ik tenminste.
Bepquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:09 schreef humpty het volgende:
Tegen wie zei Marciano nu dat ze niet teveel mocht drinken...Bep of Zoe
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja iets met een Lul.. als je groot wil worden moet je klein beginnen...
Momentje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja iets met een Lul.. als je groot wil worden moet je klein beginnen...
Denk dat je Bep bedoelt... ik zit er ook met stomme verbazing naar te kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind haar hyper en ze doet overdreven.
Als ze zo klaar zijn met eten komt er vast wat meer leven in het feestjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
Er mag van mij wel wat meer actie komen..
ja die bedoel ik. Toen ze net aan tafel zat kreeg ze steeds een lachaanval, monsterlijk om te zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:13 schreef humpty het volgende:
Bedoel je Be
[..]
Denk dat je Bep bedoelt... ik zit er ook met stomme verbazing naar te kijken
En dan Sasha die het nog even voert nadat babbelkous zei dat ze rekening houdt met wat er buiten nog is dat ze er niks van aan moet trekken . Babbelkous keek gelijk zo van echt??? Dus die gaat er wel voor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:10 schreef engine het volgende:
Babette trots haar liefdesmaatjesgeschenk van Ciano laten zien
Ik was te laat maar ze is ergens geirriteerd over?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: moet je kijken waar ik zit, ik vind het raar. Wendy vindt Marciano een rare gozer.
Wendy vond het raar dat ze aan die tafel was gezet, Marciano had blijkbaar de tafelindeling gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was te laat maar ze is ergens geirriteerd over?
Er moet meer drank in, dit zijn goede beginnetjes van relletjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
"Nou veel plezier ermee hierbuiten", klonk het nog sarcastisch van Wendy.
En babbelkous maakt er 'ik vang de kogels niet op ' van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Het kan best dat Wendy dat er achteraan zei, maar dat kon ik niet verstaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En babbelkous maakt er 'ik vang de kogels niet op ' van.
Liegen kan ze ook als de beste.
Ik krijg de kots van dat mens, babbel dus. en idd veel succes hierbuiten, marciano is er een met gebruiksaanwijzing.quote:
Het is verschrikkelijk erg weer dat hoofd van haar en die make up, ongelooflijk gewoon dat ze het zo blijft doen. Maf wijf.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
Is Zoë door de schoorsteen binnengekomen ipv over de rode loper? Het lijkt wel een roetveeg Piet..
Babette is echt een smerig wijf, bah bah.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik krijg de kots van dat mens, babbel dus. en idd veel succes hierbuiten, marciano is er een met gebruiksaanwijzing.
Het gaat toch niets worden tussen die twee.
Yep! De vaagtaal is begonnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:
En de alcohol doet z'n werk al bij babbelkous . Je merkt het aan de manier van lullen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:
En de alcohol doet z'n werk al bij babbelkous . Je merkt het aan de manier van lullen.
Jah, die "Functie Elders" soort van opmerking kon ik niet plaatsen... wel dat Wendie een gluiperig soort van die onderkruipsel opmerkingen kan plaatsen in een millisecondequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er met kogels?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Ik probeer het steeds opnieuw, en nu zegt ze dat ze het raar vindt dat ze daar moet zitten en van die kogels.
Wendy had het tegen Babette over Marciano: "Nou veel plezier ermee hierbuiten", en waarschijnlijk nog "Ik vang de kogels niet op" er achter aan.quote:
De laatste maanden waren voor Babette licht een leerzaamquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:25 schreef humpty het volgende:
Bep en Zoe gaan toch een drankje nemen en Bep kijken of de camera op haar staat
en is dankbaar voor de laatste paar maanden
Wat denk je wat denk je wat denk je tegen Marciano
Mens draait door volgens mij
Ja. Vorige feest ook al.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Is Babette alcohol aan het drinken?
Heb een stukje niet meegekregen .
Cola met Captain Morgan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Is Babette alcohol aan het drinken?
Heb een stukje niet meegekregen .
Wendy stookt het nu ook nog ff op..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
En ze moet haar zegje doen tegen, ik denk marcia want anders blijft ze heel de avond in een huilbui eindigen volgens wendy.
Confrontatie met marcia en Mirthe zo, nou ja, confrontatie, zegje doen.
Beetje wel maar ze heeft wel een punt, anders blijft Mirthe het tegen iedereen zeggen heel de avond en iedere keer huilen erbij, kan ze beter even tegen degene zeggen waardoor ze huilt.quote:
Een mix rum/cola valt niet zo op maar klappen er na een paar wel in.quote:
Pisang? Enige groene wat ik ken, oh wacht en boswandeling.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hoe dat groene drankje heet?
Dat zei Babette zelf ook, dat ze er na 3 echt flink last van had.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een mix rum/cola valt niet zo op maar klappen er na een paar wel in.
Ze mag van mij eens flink op haar bek gaan.
Vals berekend mensquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:28 schreef humpty het volgende:
Wat ben ik afgeknapt op die Babet ....vuil secreet is het
Ja maar het komt haar ook wel heel goed uit dat Marciano boos wordt.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje wel maar ze heeft wel een punt, anders blijft Mirthe het tegen iedereen zeggen heel de avond en iedere keer huilen erbij, kan ze beter even tegen degene zeggen waardoor ze huilt.
Nou zo kan ik het nog begrijpen en niet dat wendy zoiets gezegd zou hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht in het gesprek tussen Wendy en Babette te horen dat Wendy zei “dus je gaat er wel voor buiten”. Ze bedoelde volgens mij tussen Marciano en Babette. Hoezo zei Babette.. moet ik kogels opvangen dan? En daar bedoelde ze Kim kont mee dat die boos zal zijn.
Zo interpreteer ik het iig.
Zeker.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar het komt haar ook wel heel goed uit dat Marciano boos wordt.
ponche kuba pistachequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:29 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hoe dat groene drankje heet?
Ja ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
Ik dacht in het gesprek tussen Wendy en Babette te horen dat Wendy zei “dus je gaat er wel voor buiten”. Ze bedoelde volgens mij tussen Marciano en Babette. Hoezo zei Babette.. moet ik kogels opvangen dan? En daar bedoelde ze Kim kont mee dat die boos zal zijn.
Het is iets met pistachequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Pisang? Enige groene wat ik ken, oh wacht en boswandeling.
Waarschijnlijk van Isaac gehad. Die had een tijd geleden een slof gekocht om uit te delen aan de rokers. Daar kan hij lekker mee omkopenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:29 schreef engine het volgende:
Rupert heeft zo te zien ook weer een pakje normale sigaretten ergens vandaan gehaald.
Die versie leek mij ook zo, Babbel geilt continue Marcie op en Wendie weet dat Marcie nog niet zo lang geleden nog over zijn " Die Buiten op Mij Wacht" zat te mekkeren ... Tsja dan is het plaatje wel weer rondquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:30 schreef lojanda het volgende:
Zo rolt Babette, inlikken bij iedereen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:31 schreef humpty het volgende:
En maar complimenten aan iedereen geven ...die jurk staat je geweldig
je bent echt knap... ooh wat zing je mooi...je bent zo slim tegen Wendy
Het stelt uit haar mond echt geen zak voor
Huh, je bent zo slim tegen Wendy????? zo staat ze te beweren dat Wen haar niveau niet is..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:31 schreef humpty het volgende:
En maar complimenten aan iedereen geven ...die jurk staat je geweldig
je bent echt knap... ooh wat zing je mooi...je bent zo slim tegen Wendy
Het stelt uit haar mond echt geen zak voor
Ik kan het niet aanhoren, ik luister dan toch liever naar de normen en waarden van Erikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef Clasientje het volgende:
En we krijgen weer een Babette show deze avond. Ik vind haar zo'n stom mens. Roddelen achter je rug om maar dan wel poeslief in je face doen.
Ja zei ze net tegen haar ....vals wijf is het hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Huh, je bent zo slim tegen Wendy????? zo staat ze te beweren dat Wen haar niveau niet is..
Ze liet het cadeautje zien wat ze van Marciano had gehad en daarna ontstond het gesprek. Ik denk dat niet alleen Babette wat voelt voor Marciano maar hij zeker ook voor haar gevoelens heeft.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die versie leek mij ook zo, Babbel geilt continue Marcie op en Wendie weet dat Marcie nog niet zo lang geleden nog over zijn " Die Buiten op Mij Wacht" zat te mekkeren ... Tsja dan is het plaatje wel weer rond
En hij zou daar samen met haar staan. Nu moest ze ineens helemaal alleen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat Stuck on you moest Mirthe van Marciano zingen.....
Omdat Marciano haar zo gepusht heeft en ze eigenlijk afgesproken hadden dat hij er bij kwam te staan. Zoiets.quote:
Ik dacht dat het een nep boswandeling is.. net zoals dat ze ook de nep Baileys hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Deze dan denk ik, nog nooit van gehoord, klinkt wel lekker eigenlijk, met pistache
Ja ik hoor het haar net vertellen, ze gaat het nooit meer doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Marciano haar zo gepusht heeft en ze eigenlijk afgesproken hadden dat hij er bij kwam te staan. Zoiets.
Voelt ook als een verplicht nummertje.quote:
Die gun ik nog wel een gele kaart idd.. lekker naar huisquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
Zoë moet ook ff lekker door drinken, die is al bozig, in een bitch humeur.
Loeder.
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Is zeker niet moeilijk alleen zijn de grootste zuigers weg. Zou niet weten wie haar nu kan laten flippen, hoogstens isaac als zoë te ver gaat met aanraken, hij haar afwijst en ze dan ontploft daardoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:37 schreef humpty het volgende:
Ik zou die Zoe helemaal gek maken en zorgen dat ze weer een gele kaart krijgt
moet toch niet zo moeilijk zijn bij die jaloerse kleuter
Dat zijn toch totaal twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Huh, je bent zo slim tegen Wendy????? zo staat ze te beweren dat Wen haar niveau niet is..
Oh dat had ook nog gekent maar ik weet inmiddels dat er zeer veel nieuwe drank bij is gekomen de laatste jaren en dan ook nog de nep varianten ervan. Dus het zal dat gedoe met pistache wel zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nep boswandeling is.. net zoals dat ze ook de nep Baileys hebben
Marciano vertrouwt Mirthe al een heel lange tijd niet en heeft dat vaker uitgesproken naar Babette. Hij zou haar het liefste elimineren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:35 schreef Was-beer het volgende:
Marciano wil niet dat Babette Mirthe zoveel aandacht geeft?
die zit dicht bij het vuur en weet genoeg te rommelen, dat zeggen ze zelf trouwens ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:29 schreef engine het volgende:
Rupert heeft zo te zien ook weer een pakje normale sigaretten ergens vandaan gehaald.
Dat zei Wendy net ook al tegen Babette en ze doelde er op dat het voor Babette was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat Stuck on you moest Mirthe van Marciano zingen.....
Ze kunnen dat alleen bij Jumbo bestellen en online leveren ze de originele niet. In de supermarkt heb je een goedkopere variant en daar zit ook wat minder alcohol inquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat had ook nog gekent maar ik weet inmiddels dat er zeer veel nieuwe drank bij is gekomen de laatste jaren en dan ook nog de nep varianten ervan. Dus het zal dat gedoe met pistache wel zijn.
Oooo nu begrijp ik dat Babbel net zei dat ze het pas door had van dat nummer. Marciano heeft Mirthe voor zijn karretje gespannen om dat nummer te zingen....voor babbel dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zei Wendy net ook al tegen Babette en ze doelde er op dat het voor Babette was.
Ah zo regelt ze het, ze LAAT het halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef humpty het volgende:
Wendy gaat captain morgan met cola halen voor Bep
Ach ja natuurlijk. Compleet vergeten, zit best in de streams nuquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kunnen dat alleen bij Jumbo bestellen en online leveren ze de originele niet. In de supermarkt heb je een goedkopere variant en daar zit ook wat minder alcohol in
En Wendy die lieverd doet het gewoon omdat ze zo isquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ah zo regelt ze het, ze LAAT het halen.
Wendy ziet het liefste Babette dronken worden en dat ze dan ook weer gaat roken en dat alles weer wordt als vanouds.. kun je ook een leuke vriendin noemen. Doet net zo goed dingen uit eigen belang.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef humpty het volgende:
Wendy gaat captain morgan met cola halen voor Bep
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oooo nu begrijp ik dat Babbel net zei dat ze het pas door had van dat nummer. Marciano heeft Mirthe voor zijn karretje gespannen om dat nummer te zingen....voor babbel dus.
Marciano zei ook iedere keer doorgaan tegen Mirthe tijdens het eerste nummer. Ze moest door zingen van hemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oooo nu begrijp ik dat Babbel net zei dat ze het pas door had van dat nummer. Marciano heeft Mirthe voor zijn karretje gespannen om dat nummer te zingen....voor babbel dus.
Dat is wel heel eerlijk van Erikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:47 schreef Was-beer het volgende:
Het was bij vlagen wel goed om aan te horen aldus Erik
quote:
Ja echt he.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:51 schreef mootie het volgende:
Goede muziekkeuze voor een gala ‘ik voel me zo verdomd alleen’.
Het is echt weer verschrikkelijke muziek.. ook niet wat Moraima heeft aangevraagd. Dit is wat ze gekregen hebben van de FEBO.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
En waarom in godsnaam een oud nummer van Danny Munk, serieus hoor, wie heeft de muziek geregeld, wat een kut liedjes zijn er al voorbij gekomen.
Ik voel me zo verdomd alleen tijdens een gala feest
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:52 schreef Limbus het volgende:
Uh Rupert niet mijn woorden overnemen hij zei letterlijk; droeftoeters
Hoeven ze misschien niet voor te betalen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
En waarom in godsnaam een oud nummer van Danny Munk, serieus hoor, wie heeft de muziek geregeld, wat een kut liedjes zijn er al voorbij gekomen.
Ik voel me zo verdomd alleen tijdens een gala feest
Ze hoeven nooit voor muziek te betalen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoeven ze misschien niet voor te betalen?
Raarrrrrrrrrrr weer iig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is echt weer verschrikkelijke muziek.. ook niet wat Moraima heeft aangevraagd. Dit is wat ze gekregen hebben van de FEBO.
Gut dat zou ook nog kunnen. Kut muziek.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoeven ze misschien niet voor te betalen?
13quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:54 schreef humpty het volgende:
Dat misselijke gedoe tussen Zoe en Bep....hoe oud zijn ze
Hij kan goed delegeren idd..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:55 schreef pingu66 het volgende:
Daar heeft Tiann wel een handje van dat hij andere mensen voor hem laat werken en zelf niets doet ( vaak in de keuken en met bouwen. Jasper en Jeffrey zeiden daar wat van dan moest Isaac vaak lachen en tiano beledigd)
Muziek in het openbaar draaien moet je een bepaalt bedrag afdragen aan BumaStemraquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hoeven nooit voor muziek te betalen.
Ja maar dat betaald de FEBO. Who caresquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Muziek in het openbaar draaien moet je een bepaalt bedrag afdragen aan BumaStemra
Vorig feest de poolparty hadden ze bacardi en wodka van Smirnoff.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach ja natuurlijk. Compleet vergeten, zit best in de streams nuDe onzin die uit babs haar mond komt, oh gelukkig regie wisselt eindelijk weg bij babs.
dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar dat betaald de FEBO. Who cares
Sorry, begreep ik verkeerdquote:
Nog ff en ze trekken beiden aan een arm van Babette voor aandachtquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:03 schreef schizolientje het volgende:
Zoe zit nog net niet op de rug van babert
Echt, misschien op een andere manier dan binnen gekomen. Ken wel merken dat ik er weinig verstand van heb.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vorig feest de poolparty hadden ze bacardi en wodka van Smirnoff.
Daar ziet het wel naar uit, doet ze geloof ik om iets kleiner te laten lijken. Van Moraima geleerd maar ik vind het er niet uitzien. Als je al zo iets doet doe het dan subtiel.quote:
Die drank hebben ze niet zelf besteld maar is doorgegeven aan de FEBO en die hebben dat gehaald voor de party. Ook toen waren er meerdere nep dranken die wel bij de Jumbo zijn besteld.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Vorig feest de poolparty hadden ze bacardi en wodka van Smirnoff.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zei Wendy net ook al tegen Babette en ze doelde er op dat het voor Babette was.
Whisky, captain morganquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:05 schreef schizolientje het volgende:
Babet heeft ook al een flink glas cola met??? Op
rumquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:05 schreef schizolientje het volgende:
Babet heeft ook al een flink glas cola met??? Op
tis wel een stijve hark hoor, zag haar van de week gymenquote:
Mirthe heeft wel ritmequote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Met Mirthe kun je wel dansen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Mijn jumbo heeft een sterke drank afdeling een kleine slijterij zeg maar.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt, misschien op een andere manier dan binnen gekomen. Ken wel merken dat ik er weinig verstand van heb.
De mijne ook maar online leveren ze nietquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mijn jumbo heeft een sterke drank afdeling een kleine slijterij zeg maar.
Ja klopt idd.. Salsa was dat toch?quote:
Nou die houdt het nog een beetje op gang daar want anders gebeurde er helemaal niets.quote:
Ook flauwquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze zijn net naar de dansvloer gegaanquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:14 schreef Limbus het volgende:
Droef en toeter zitten ook gezellig te kijken
Ze heeft drank op dus morgen is ze weer zwak ziek en misselijk en oja sjago tegen droeftoeter Bernquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:15 schreef Limbus het volgende:
Oh nee ze gaan weer uitbeelden en Sasha is meteen genezen van alle kwaaltjes
Ja precies datquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ze heeft drank op dus morgen is ze weer zwak ziek en misselijk en oja sjago tegen droeftoeter Bern
Sasha ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:18 schreef pingu66 het volgende:
Als Bern drankjes op heeft is ie veel losser
Captain Morgan is echt goeie rumquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
rum (spice rum) die is zoeter/gekruid
Wij kopen ze in Duitsland
Vandaar dat het even duurde maar de pret is al weer over.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:18 schreef pingu66 het volgende:
Als Bern drankjes op heeft is ie veel losser
Ja ze was Bern echt even aan het versierenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha ook.
Dan gaat ze eindelijk eens uitbundig dansen en dan zet Bern: Rustig, rustig
🤣quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Leg het idd maar vast want binnen enkele ogenblikken maakt ze hem met de grond gelijk.
quote:
Ff nagevraagd hier thuis en wij hebben dat ook, ik kom niet vaak meer in een supermarkt, compleet vergeten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bijna elke Jumbo heeft een slijterij maar sterke drank met een percentage van 20% en hoger wordt niet online aangeboden. Ze kunnen daar alleen hun boodschappen online bestellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff nagevraagd hier thuis en wij hebben dat ook, ik kom niet vaak meer in een supermarkt, compleet vergeten.Oh en laat boodschappen thuis bezorgen maar koop nauwelijks drank dus tja.
one day they fly awayyyyyyyquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef Limbus het volgende:
Eunice kijk uit je kipfiletjes poppen er uit
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Babette gedraagt zich als een 16-jarige verliefde bakvis
Te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Babette gedraagt zich als een 16-jarige verliefde bakvis
Krijgt ze straks wel wat over te horen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Vind Marci het wel goed dat Babs zo intiem danst met Rupie
Say what?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef lojanda het volgende:
De sfeer zit er nog steeds niet in zoals op andere feestjes. Wel jammer voor Moraima.. er is zoveel voorbereiding in gestoken
Ik begrijp nog steeds niet dat Babette zo goed klikt met Zoë. Babette houdt echt van lol maken en gezelligheid en dat heb je totaal niet met dat vervelende kind.. daar heb je eigenlijk alleen maar gezeik mee want ze klaagt en zeurt alleen maar en bederft op elk feestje de sfeer voor Babette.quote:
Classy hoor Babette, met je bakkes vol nootjesquote:
Ik laat ook thuis bezorgen maar door de picnic. En ook geen drank .quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff nagevraagd hier thuis en wij hebben dat ook, ik kom niet vaak meer in een supermarkt, compleet vergeten.Oh en laat boodschappen thuis bezorgen maar koop nauwelijks drank dus tja.
Babette vindt de aandacht die ze van Zoe krijgt heerlijk, daarom voedt ze Zoe met uitspraken dat ze haar zo mooi en goed vindt, op die manier bindt ze Zoe nog meer aan zich.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat Babette zo goed klikt met Zoë. Babette houdt echt van lol maken en gezelligheid en dat heb je totaal niet met dat vervelende kind.. daar heb je eigenlijk alleen maar gezeik mee want ze klaagt en zeurt alleen maar en bederft op elk feestje de sfeer voor Babette.
Zijn lachje klinkt alweer aardig hysterisch jaquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij zit niet lekker in zijn vel die kop van hem, er gaat wel iets gebeuren straks denk ik
Maar als hij dingen ziet die hem niet aanstaan krijgt hij ook zo'n kop.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hij zit niet lekker in zijn vel die kop van hem, er gaat wel iets gebeuren straks denk ik
De reactie was inderdaad niet wat hij verwachttequote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk beetje gepikeerd is dat hij na dat kado voor Babs niet alle aandacht krijgt van haar
Is een opdracht van achter 😉quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet dat Babette zo goed klikt met Zoë. Babette houdt echt van lol maken en gezelligheid en dat heb je totaal niet met dat vervelende kind.. daar heb je eigenlijk alleen maar gezeik mee want ze klaagt en zeurt alleen maar en bederft op elk feestje de sfeer voor Babette.
Alleen bij de appie kan het omdat daar Gall&Gall aan gekoppeld is. En die leveren ook alleen maar op bepaalde tijden sterke drankquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik laat ook thuis bezorgen maar door de picnic. En ook geen drank .
Ik denk niet dat dat het punt is want ze krijgt ook genoeg aandacht van vele anderen.. ik denk dat ze op de één of andere manier een zwak voor haar heeft.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette vindt de aandacht die ze van Zoe krijgt heerlijk, daarom voedt ze Zoe met uitspraken dat ze haar zo mooi en goed vindt, op die manier bindt ze Zoe nog meer aan zich.
Slimquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:36 schreef humpty het volgende:
Valt mij op feestjes altijd op dat Zoe met de barkeeper of de DJ staat te kletsen
als Bep niet beschikbaar is...dat zijn degene die niet weg kunnen lopen natuurlijk![]()
Hier ook Picnicquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik laat ook thuis bezorgen maar door de picnic. En ook geen drank .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |