quote:
Ff nagevraagd hier thuis en wij hebben dat ook, ik kom niet vaak meer in een supermarkt, compleet vergeten.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mijn jumbo heeft een sterke drank afdeling een kleine slijterij zeg maar.
Bijna elke Jumbo heeft een slijterij maar sterke drank met een percentage van 20% en hoger wordt niet online aangeboden. Ze kunnen daar alleen hun boodschappen online bestellen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff nagevraagd hier thuis en wij hebben dat ook, ik kom niet vaak meer in een supermarkt, compleet vergeten.Oh en laat boodschappen thuis bezorgen maar koop nauwelijks drank dus tja.
one day they fly awayyyyyyyquote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef Limbus het volgende:
Eunice kijk uit je kipfiletjes poppen er uit
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Babette gedraagt zich als een 16-jarige verliefde bakvis
Te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Babette gedraagt zich als een 16-jarige verliefde bakvis
Krijgt ze straks wel wat over te horen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:29 schreef xdiashalizx het volgende:
Vind Marci het wel goed dat Babs zo intiem danst met Rupie
Say what?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 21:26 schreef lojanda het volgende:
De sfeer zit er nog steeds niet in zoals op andere feestjes. Wel jammer voor Moraima.. er is zoveel voorbereiding in gestoken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |