Marciano zei ook iedere keer doorgaan tegen Mirthe tijdens het eerste nummer. Ze moest door zingen van hemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oooo nu begrijp ik dat Babbel net zei dat ze het pas door had van dat nummer. Marciano heeft Mirthe voor zijn karretje gespannen om dat nummer te zingen....voor babbel dus.
Dat is wel heel eerlijk van Erikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:47 schreef Was-beer het volgende:
Het was bij vlagen wel goed om aan te horen aldus Erik
quote:
Ja echt he.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:51 schreef mootie het volgende:
Goede muziekkeuze voor een gala ‘ik voel me zo verdomd alleen’.
Het is echt weer verschrikkelijke muziek.. ook niet wat Moraima heeft aangevraagd. Dit is wat ze gekregen hebben van de FEBO.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
En waarom in godsnaam een oud nummer van Danny Munk, serieus hoor, wie heeft de muziek geregeld, wat een kut liedjes zijn er al voorbij gekomen.
Ik voel me zo verdomd alleen tijdens een gala feest
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:52 schreef Limbus het volgende:
Uh Rupert niet mijn woorden overnemen hij zei letterlijk; droeftoeters
Hoeven ze misschien niet voor te betalen?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
En waarom in godsnaam een oud nummer van Danny Munk, serieus hoor, wie heeft de muziek geregeld, wat een kut liedjes zijn er al voorbij gekomen.
Ik voel me zo verdomd alleen tijdens een gala feest
Ze hoeven nooit voor muziek te betalen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoeven ze misschien niet voor te betalen?
Raarrrrrrrrrrr weer iig.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is echt weer verschrikkelijke muziek.. ook niet wat Moraima heeft aangevraagd. Dit is wat ze gekregen hebben van de FEBO.
Gut dat zou ook nog kunnen. Kut muziek.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoeven ze misschien niet voor te betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |