Die gun ik nog wel een gele kaart idd.. lekker naar huisquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
Zoë moet ook ff lekker door drinken, die is al bozig, in een bitch humeur.
Loeder.
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
"Nou veel plezier ermee hierbuiten", klonk het nog sarcastisch van Wendy.
Is zeker niet moeilijk alleen zijn de grootste zuigers weg. Zou niet weten wie haar nu kan laten flippen, hoogstens isaac als zoë te ver gaat met aanraken, hij haar afwijst en ze dan ontploft daardoor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:37 schreef humpty het volgende:
Ik zou die Zoe helemaal gek maken en zorgen dat ze weer een gele kaart krijgt
moet toch niet zo moeilijk zijn bij die jaloerse kleuter
Dat zijn toch totaal twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Huh, je bent zo slim tegen Wendy????? zo staat ze te beweren dat Wen haar niveau niet is..
Oh dat had ook nog gekent maar ik weet inmiddels dat er zeer veel nieuwe drank bij is gekomen de laatste jaren en dan ook nog de nep varianten ervan. Dus het zal dat gedoe met pistache wel zijn.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een nep boswandeling is.. net zoals dat ze ook de nep Baileys hebben
Marciano vertrouwt Mirthe al een heel lange tijd niet en heeft dat vaker uitgesproken naar Babette. Hij zou haar het liefste elimineren.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:35 schreef Was-beer het volgende:
Marciano wil niet dat Babette Mirthe zoveel aandacht geeft?
die zit dicht bij het vuur en weet genoeg te rommelen, dat zeggen ze zelf trouwens ookquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:29 schreef engine het volgende:
Rupert heeft zo te zien ook weer een pakje normale sigaretten ergens vandaan gehaald.
Dat zei Wendy net ook al tegen Babette en ze doelde er op dat het voor Babette was.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat Stuck on you moest Mirthe van Marciano zingen.....
Ze kunnen dat alleen bij Jumbo bestellen en online leveren ze de originele niet. In de supermarkt heb je een goedkopere variant en daar zit ook wat minder alcohol inquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat had ook nog gekent maar ik weet inmiddels dat er zeer veel nieuwe drank bij is gekomen de laatste jaren en dan ook nog de nep varianten ervan. Dus het zal dat gedoe met pistache wel zijn.
Oooo nu begrijp ik dat Babbel net zei dat ze het pas door had van dat nummer. Marciano heeft Mirthe voor zijn karretje gespannen om dat nummer te zingen....voor babbel dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zei Wendy net ook al tegen Babette en ze doelde er op dat het voor Babette was.
Ah zo regelt ze het, ze LAAT het halen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef humpty het volgende:
Wendy gaat captain morgan met cola halen voor Bep
Ach ja natuurlijk. Compleet vergeten, zit best in de streams nuquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze kunnen dat alleen bij Jumbo bestellen en online leveren ze de originele niet. In de supermarkt heb je een goedkopere variant en daar zit ook wat minder alcohol in
En Wendy die lieverd doet het gewoon omdat ze zo isquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:45 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ah zo regelt ze het, ze LAAT het halen.
Wendy ziet het liefste Babette dronken worden en dat ze dan ook weer gaat roken en dat alles weer wordt als vanouds.. kun je ook een leuke vriendin noemen. Doet net zo goed dingen uit eigen belang.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef humpty het volgende:
Wendy gaat captain morgan met cola halen voor Bep
Jij snapt hemquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oooo nu begrijp ik dat Babbel net zei dat ze het pas door had van dat nummer. Marciano heeft Mirthe voor zijn karretje gespannen om dat nummer te zingen....voor babbel dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |