Huh, je bent zo slim tegen Wendy????? zo staat ze te beweren dat Wen haar niveau niet is..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:31 schreef humpty het volgende:
En maar complimenten aan iedereen geven ...die jurk staat je geweldig
je bent echt knap... ooh wat zing je mooi...je bent zo slim tegen Wendy
Het stelt uit haar mond echt geen zak voor
Ik kan het niet aanhoren, ik luister dan toch liever naar de normen en waarden van Erikquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef Clasientje het volgende:
En we krijgen weer een Babette show deze avond. Ik vind haar zo'n stom mens. Roddelen achter je rug om maar dan wel poeslief in je face doen.
Ja zei ze net tegen haar ....vals wijf is het hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Huh, je bent zo slim tegen Wendy????? zo staat ze te beweren dat Wen haar niveau niet is..
Ze liet het cadeautje zien wat ze van Marciano had gehad en daarna ontstond het gesprek. Ik denk dat niet alleen Babette wat voelt voor Marciano maar hij zeker ook voor haar gevoelens heeft.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die versie leek mij ook zo, Babbel geilt continue Marcie op en Wendie weet dat Marcie nog niet zo lang geleden nog over zijn " Die Buiten op Mij Wacht" zat te mekkeren ... Tsja dan is het plaatje wel weer rond
En hij zou daar samen met haar staan. Nu moest ze ineens helemaal alleen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat Stuck on you moest Mirthe van Marciano zingen.....
Omdat Marciano haar zo gepusht heeft en ze eigenlijk afgesproken hadden dat hij er bij kwam te staan. Zoiets.quote:
Ik dacht dat het een nep boswandeling is.. net zoals dat ze ook de nep Baileys hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Deze dan denk ik, nog nooit van gehoord, klinkt wel lekker eigenlijk, met pistache
Ja ik hoor het haar net vertellen, ze gaat het nooit meer doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:37 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat Marciano haar zo gepusht heeft en ze eigenlijk afgesproken hadden dat hij er bij kwam te staan. Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |