En dan vroeg ze ook nog eens om een glaasje amarettoquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:06 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik dacht hetzelfde....als man verstandig om daar een beetje uit de buurt te blijven vanavond
Ja iets met een Lul.. als je groot wil worden moet je klein beginnen...quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij een roos in een doosje met wat spreuken....geloof ik tenminste.
Bepquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:09 schreef humpty het volgende:
Tegen wie zei Marciano nu dat ze niet teveel mocht drinken...Bep of Zoe
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja iets met een Lul.. als je groot wil worden moet je klein beginnen...
Momentje.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja iets met een Lul.. als je groot wil worden moet je klein beginnen...
Denk dat je Bep bedoelt... ik zit er ook met stomme verbazing naar te kijkenquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind haar hyper en ze doet overdreven.
Als ze zo klaar zijn met eten komt er vast wat meer leven in het feestjequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:13 schreef lojanda het volgende:
Er mag van mij wel wat meer actie komen..
ja die bedoel ik. Toen ze net aan tafel zat kreeg ze steeds een lachaanval, monsterlijk om te zien.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:13 schreef humpty het volgende:
Bedoel je Be
[..]
Denk dat je Bep bedoelt... ik zit er ook met stomme verbazing naar te kijken
En dan Sasha die het nog even voert nadat babbelkous zei dat ze rekening houdt met wat er buiten nog is dat ze er niks van aan moet trekken . Babbelkous keek gelijk zo van echt??? Dus die gaat er wel voor.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:10 schreef engine het volgende:
Babette trots haar liefdesmaatjesgeschenk van Ciano laten zien
Ik was te laat maar ze is ergens geirriteerd over?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
Wendy: moet je kijken waar ik zit, ik vind het raar. Wendy vindt Marciano een rare gozer.
Wendy vond het raar dat ze aan die tafel was gezet, Marciano had blijkbaar de tafelindeling gedaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was te laat maar ze is ergens geirriteerd over?
Er moet meer drank in, dit zijn goede beginnetjes van relletjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
"Nou veel plezier ermee hierbuiten", klonk het nog sarcastisch van Wendy.
En babbelkous maakt er 'ik vang de kogels niet op ' van.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Het kan best dat Wendy dat er achteraan zei, maar dat kon ik niet verstaan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En babbelkous maakt er 'ik vang de kogels niet op ' van.
Liegen kan ze ook als de beste.
Ik krijg de kots van dat mens, babbel dus. en idd veel succes hierbuiten, marciano is er een met gebruiksaanwijzing.quote:
Het is verschrikkelijk erg weer dat hoofd van haar en die make up, ongelooflijk gewoon dat ze het zo blijft doen. Maf wijf.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:21 schreef lojanda het volgende:
Is Zoë door de schoorsteen binnengekomen ipv over de rode loper? Het lijkt wel een roetveeg Piet..
Babette is echt een smerig wijf, bah bah.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik krijg de kots van dat mens, babbel dus. en idd veel succes hierbuiten, marciano is er een met gebruiksaanwijzing.
Het gaat toch niets worden tussen die twee.
Yep! De vaagtaal is begonnen.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:
En de alcohol doet z'n werk al bij babbelkous . Je merkt het aan de manier van lullen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:
En de alcohol doet z'n werk al bij babbelkous . Je merkt het aan de manier van lullen.
Jah, die "Functie Elders" soort van opmerking kon ik niet plaatsen... wel dat Wendie een gluiperig soort van die onderkruipsel opmerkingen kan plaatsen in een millisecondequote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:18 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |