Wat is er met kogels?quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:20 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Ik probeer het steeds opnieuw, en nu zegt ze dat ze het raar vindt dat ze daar moet zitten en van die kogels.
Wendy had het tegen Babette over Marciano: "Nou veel plezier ermee hierbuiten", en waarschijnlijk nog "Ik vang de kogels niet op" er achter aan.quote:
De laatste maanden waren voor Babette licht een leerzaamquote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:25 schreef humpty het volgende:
Bep en Zoe gaan toch een drankje nemen en Bep kijken of de camera op haar staat
en is dankbaar voor de laatste paar maanden
Wat denk je wat denk je wat denk je tegen Marciano
Mens draait door volgens mij
Ja. Vorige feest ook al.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Is Babette alcohol aan het drinken?
Heb een stukje niet meegekregen .
Cola met Captain Morgan.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:26 schreef xdiashalizx het volgende:
Is Babette alcohol aan het drinken?
Heb een stukje niet meegekregen .
Wendy stookt het nu ook nog ff op..quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:25 schreef ChocoFan het volgende:
En ze moet haar zegje doen tegen, ik denk marcia want anders blijft ze heel de avond in een huilbui eindigen volgens wendy.
Confrontatie met marcia en Mirthe zo, nou ja, confrontatie, zegje doen.
Beetje wel maar ze heeft wel een punt, anders blijft Mirthe het tegen iedereen zeggen heel de avond en iedere keer huilen erbij, kan ze beter even tegen degene zeggen waardoor ze huilt.quote:
Een mix rum/cola valt niet zo op maar klappen er na een paar wel in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |