abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2023 @ 22:55:55 #1
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209698670

Info

Titel: Diablo 4
Platform: Windows, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 5
Developer: Blizzard Entertainment
Release date: 5 juni 2023

Handige Diablo 4 linkjes
Algemene Diablo 4 site met leaks en nieuws: https://diablo4.gg/
Websites voor cookiecutter builds: https://d4builds.gg/ en https://maxroll.gg/d4
Helltides timer met interactieve map voor de Mystery chest: https://helltides.com/
Event timers ( Worldboss, Helltides en Legion's ) https://d4armory.io/events/

SPOILER: Usernames
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Verhaal

Duizenden jaren voor de gebeurtenissen in het spel creëerden Lilith, de dochter van Mephisto, en de engel Inarius het rijk van Sanctuary om toevlucht te bieden aan diegenen die wilden ontsnappen aan het eeuwige conflict tussen de High Heavens en de Burning Hells. Deze relatie tussen demoon en engel leidde tot de geboorte van de Nephalem. De bewoners in Sanctuary geloofden dat de Nephalem te veel aandacht van de High Heavens en de Burning Hells zouden trekken en als gevolg daarom wilden ze hen vernietigen. Lilith, die niet wilde dat haar kinderen werden vermoord, vernietigde iedereen die haar tegenstond, waardoor Inarius werd gedwongen haar te verbannen.

Diablo IV speelt zich af in de wereld van Sanctuary en vindt plaats 50 jaar na de gebeurtenissen in Diablo III: Reaper of Souls. Een sekte heeft het voor elkaar gekregen Lilith weer op te roepen. Na de gebeurtenissen in eerdere games zijn de krachten van demonen en engelen uitgeput, waardoor Lilith een kans ziet de macht te grijpen in Sanctuary. Ze zegt dat ze Sanctuary wil beschermen, maar waarom wil ze dan toch een poort naar de hel openen?

Classes

• De Barbarian die eerder verscheen in Diablo II en Diablo III, heeft de mogelijkheid om tijdens gevechten tussen wapens te wisselen.
• De Necromancer die eerder actief was in Diablo II en Diablo III, gebruikt duistere magie om skeletten op te roepen en vervloekingen uit te spreken.
• De Sorcerer, die terugkeert uit de eerste game en Diablo II, is een magiër dat vuur-, ijs- en bliksemmagie hanteert.
• De Rogue is terug uit de eerste game en is een snel bewegende strijder die afwisselt tussen melee-gevechten met blades of afstandsgevechten met een boog
• De Druid, die in Diablo II al te spelen was, kan van vorm veranderen tussen menselijke, weerwolf- en weerbeervormen, en bezit aard- en stormmagie.

Gameplay

In tegenstelling tot eerdere Diablo-games kun je de wereld van Sanctuary vrij verkennen. Terwijl je ronddwaalt, kom je vijf zones tegen die totaal van elkaar verschillen: Kehjistan is een woestijngebied, Scosglen is een bosrijk gebied, Fractured Peaks is een besneeuwd gebied, de Dry Steppes is een meer bergachtig gebied en Hawezar is het moerassig deel van deze open wereld. En met een wereld die zo groot is, is het belangrijk om een manier te hebben om je te verplaatsen, dus naast waypoints en townportals zijn er nu ook mounts beschikbaar.

Diablo 4 heeft ook verschillende nieuwe mechanica geīmplementeerd. Als het op het uiterlijk van je personage aankomt, keert Transmogrification terug na te zijn geīntroduceerd in Diablo III's Reaper of Souls-uitbreiding en heeft het een aantal belangrijke verbeteringen ondergaan, waardoor je stukken pantser die je vindt kunt mixen en matchen met aangepaste kleuropties.

Je personage, en elke klasse, heeft ook de mogelijkheid om te Evaden en gezondheidsdrankjes hebben ook enkele veranderingen ondergaan. Nu heb je slechts een bepaalde hoeveelheid en je kunt de kracht ervan vergroten door de juiste middelen te oogsten en te leveren zodat je deze kunt upgraden.

De Codex of Power is een andere belangrijke nieuwe gameplay-functie in Diablo 4. Dit systeem geeft spelers meer controle over hun builds. Met de hulp van een crafter kun je Aspects toepassen, dit zijn legendarische krachten die na voltooiing worden verzameld in missies en dungeons, om skills te veranderen en nieuwe krachten uit te rusten voor een bepaalde klasse. Er is ook het Renown-systeem, dat vergelijkbaar is met XP die je kunt verdienen terwijl je in de wereld speelt, maar het komt ook ten goede aan alle personages die je op een realm maakt, zodat ze bijvoorbeeld meer skillpoints krijgen en potions kunnen dragen.

Maar de nieuwe mechanica richten zich niet alleen op je personage. Het Diablo 4-team heeft ook verbeteringen aangebracht in de multiplayermogelijkheden waarmee je tijdens evenementen andere spelers of wereldbazen kunt tegenkomen. Er is wel een limiet aan het aantal mensen dat je tegelijkertijd kunt zien. Ze willen dat de game nog steeds als een desolate plek is, zodat het niet meteen te druk aanvoelt.

Teamspeak 3 server:
IP: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om FOK! tag bij MrManuel ;)

Teamspeak van ClapClapYourHands
IP kthnxbai.info:9987

-- handige shit --

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 02-07-2023 12:45:46 ]
  Moderator donderdag 29 juni 2023 @ 23:33:22 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209699018
quote:
8s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]
Vanavond even geprobeerd, maar lvl 64 doet niks tegen die baas. Daarna met mijn barb verder gegaan en wel een heel level omhoog: lvl46 :')

Morgen maar weer andere game spelen, erger me de tyfus aan de traagheid
Er is vaak zat aangeboden dat we je kunnen helpen, doe ermee wat je wil uiteraard.

--
vanavond ff met Frozen en hagelslag wat NM dungeons gedaan. Weet niet wat het is maar de difficulty gaat ff omhoog zeg, damn. Lvl 40-50 is gewoon op farm solo. Maar had nu de hele tijd dat ik dingen niet dood kreeg, en soms gewoon 30+ hits op een normale mob moest doen die ik normaal one shot :')

wtf is dit.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 30 juni 2023 @ 08:14:39 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209700202
Postte je nu door het slotje heen in het oude topic :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209700328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Er is vaak zat aangeboden dat we je kunnen helpen, doe ermee wat je wil uiteraard.

--
vanavond ff met Frozen en hagelslag wat NM dungeons gedaan. Weet niet wat het is maar de difficulty gaat ff omhoog zeg, damn. Lvl 40-50 is gewoon op farm solo. Maar had nu de hele tijd dat ik dingen niet dood kreeg, en soms gewoon 30+ hits op een normale mob moest doen die ik normaal one shot :')

wtf is dit.
Ja uhm...denk ook dat het wel komt doordat iemand de hele tijd op de grond ging liggen...bij iedere ontploffing, charge of onverwachtse gebeurtenis....Sorry daarvoor :P hahaha

Ik heb een hele erge squishy build voor een sorc. En dan is Sorc normaal al squishy haha. Denk ook niet dat mijn build helemaal juist staat. Ging wel hard overigens met de XP. In 5 minuten 1M XP er bij is voor wat ik normaal doe heel veel.

Denk dat ik eerst maar eens moet gaan voor alle renown, zodat ik ook die 20 extra paragon punten heb. Maar ik vind het door NM dungeons heen rennen met Frozen en gister jij er ook bij, veel leuker dan die stomme renown haha. Zeker nu de XP zo hard gaat en het teleporten kan.

Heerlijk hoe het soms totale chaos op het scherm is. Met de visuals van jullie skills, de mijne en dan de effecten van de monsters zelf tegelijk.
Vici, Vidi, Veni!
pi_209700493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Probleem is dat als ik in tier 4 ben ik natuurlijk compleet dood ga. Anders maken ze die baas van die capstone niet zo debiel sterk. Dus dat wordt grinden tot ik een ons weeg. En gezien ik 150+kg ben gaat dat wel even duren :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_209700593
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:48 schreef Pheno het volgende:

[..]
Probleem is dat als ik in tier 4 ben ik natuurlijk compleet dood ga. Anders maken ze die baas van die capstone niet zo debiel sterk. Dus dat wordt grinden tot ik een ons weeg. En gezien ik 150+kg ben gaat dat wel even duren :P
Heb ik ook gehad....en toch kan je wel wat dingen doen op T4 en dropt er loot...en zo kom je echt een stuk verder op de snelste manier. Daarnaast kan je altijd met mij, Frozen en wellicht Jimbo mee lopen en gewoon oppakken wat er dropt. We zijn vaak zat online. Haak gewoon aan in een NM dungeon op Ancestral en je zal zien dat je snel sterker wordt
Vici, Vidi, Veni!
pi_209700597
Zal dit weekend eens loeren. Tussen Final Fantasy door.
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:00:17 #8
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209702176
In t4 krijg je nieuwe gear, gaat t weer harder en kan je meer lvlen. 1 goede drop en t4 is opeens op farm
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:11:40 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209702320

Ook even hier :P
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:16:34 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209702393
Altijd leuk als men online de build aanpast. Net andere skills is geen probleem wel andere paragon boards en glyphs :'(
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:21:48 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209702473
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Ook even hier :P
Heuj die is bekend
pi_209702747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd leuk als men online de build aanpast. Net andere skills is geen probleem wel andere paragon boards en glyphs :'(
Paragon boards op zicht ook geen probleem...alleen gold wat je kwijt bent...maar Glyphs is wel naar ja haha
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:57:42 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209703059
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Paragon boards op zicht ook geen probleem...alleen gold wat je kwijt bent...maar Glyphs is wel naar ja haha
100 nodes weghalen :(
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:59:55 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209703091
glyphs levelen best snel nu ook toch?
Gewoon wat Stiers runnen op lvl 40 (kan je aan zag ik gister) of 35 voor wat extra snelheid.
pi_209703599
Tvp
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:48:30 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209703728
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Jimbo het volgende:
glyphs levelen best snel nu ook toch?
Gewoon wat Stiers runnen op lvl 40 (kan je aan zag ik gister) of 35 voor wat extra snelheid.
Ja gaat wel lukken maar gewoon lullig want gisteren levelde ik een glyph naar level 14. En juist die ene heb ik niet meer nodig.
pi_209703763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja gaat wel lukken maar gewoon lullig want gisteren levelde ik een glyph naar level 14. En juist die ene heb ik niet meer nodig.
Klinkt als ik heb gister iets gekocht en vandaag is het in de aanbieding....ja dat is zeker kut
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 13:02:43 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209703942
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Haha zal je altijd zien :D

Moet binnenkort ook maar eens een goeie buildguide volgen maar zelfs daar zie ik de bomen door t bos niet meer bij :')

D4builds.gg, mobylitics,icey veins,maxxroll, geen idee wat de beste is
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 13:03:04 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209703949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Klinkt als ik heb gister iets gekocht en vandaag is het in de aanbieding....ja dat is zeker kut
14 dagen respijt periode :D
pi_209704108
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Haha zal je altijd zien :D

Moet binnenkort ook maar eens een goeie buildguide volgen maar zelfs daar zie ik de bomen door t bos niet meer bij :')

D4builds.gg, mobylitics,icey veins,maxxroll, geen idee wat de beste is
Dat heb ik dus ook. Als ik kijk naar Ice Shard builds...de 1 zegt dit, de ander zegt dat, een derde zegt: nee dit is toch echt beter. Hoe moet ik nou weten wat nou echt best is (waarschijnlijk werken ze alledrie goed). Ik ben ook een te grote noob om m zelf te tweaken zeg maar.

Vaak valt of staat een build met je gear en met de manier van spelen. Vind het allemaal maar lastig. Dat is bij D2 wel een stuk minder ingewikkeld haha. Blizzard sorc is gewoon die en die skills en eventueel kan je meteor toevoegen en dat geldt ook voor de andere builds (wat uiteraard wel minder vrijheid geeft)
Vici, Vidi, Veni!
pi_209704224
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Dat heb ik dus ook. Als ik kijk naar Ice Shard builds...de 1 zegt dit, de ander zegt dat, een derde zegt: nee dit is toch echt beter. Hoe moet ik nou weten wat nou echt best is (waarschijnlijk werken ze alledrie goed). Ik ben ook een te grote noob om m zelf te tweaken zeg maar.

Vaak valt of staat een build met je gear en met de manier van spelen. Vind het allemaal maar lastig. Dat is bij D2 wel een stuk minder ingewikkeld haha. Blizzard sorc is gewoon die en die skills en eventueel kan je meteor toevoegen en dat geldt ook voor de andere builds (wat uiteraard wel minder vrijheid geeft)
Nou, dat gevoel had ik in het begin wel. Maar op een gegeven moment weet je wel waar je naar moet kijken en wat voor jouw van toepassing is en er is niet 1 waarheid. Soms tweak je wat ivm gear en soms gear je wat ivm een tweak :D

RageGamingVideos hebben leuke duidelijke build video's. Vaak ook uitgeschreven in de comments eronder.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_209704664
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Nou, dat gevoel had ik in het begin wel. Maar op een gegeven moment weet je wel waar je naar moet kijken en wat voor jouw van toepassing is en er is niet 1 waarheid. Soms tweak je wat ivm gear en soms gear je wat ivm een tweak :D

RageGamingVideos hebben leuke duidelijke build video's. Vaak ook uitgeschreven in de comments eronder.
Heb nu die van Maxroll.gg en ga misschien over naar die van Kripperian..
Vici, Vidi, Veni!
pi_209706159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Heb nu die van Maxroll.gg en ga misschien over naar die van Kripperian..
geloof nooit dat ze heel veel zullen verschillen. Behalve als je van ice naar fire gaat :)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 18:21:48 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209708458
Net d4 ook maar op de xbox gekocht :@
Dan kan ik ook chill op de bank spelen...

--
had d4 al met controller gespeeld ne je kon echt wel merken dat de game gemaakt is met consoles in het achterhoofd (waardoor ik ook bang ben dat er veel functies enzo versimpeld / verkracht zijn helaas).. Maar d4 speel op xbox gewoon ook echt heerlijk. sure M+K speet fijner, maar zo achterover gezakt op de bank op een groot scherm diablo spelen heeft ook wel wat hoor.

Alleen snap ik niet waarom je je inventory niet zelf kan indelen, of ik snap het nog niet.

[ Bericht 46% gewijzigd door Jimbo op 30-06-2023 20:24:51 ]
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 20:52:08 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209710064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

https://diablo4.gg/ice-shards-sorcerer-endgame-build-guide/
kwam net deze tegen, mss heb je er wat aan.

Ik hoop ooit weer een diablo te hebben waar een ice orb sorc viable is. Ik is de d2 gameplay style _O_
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 20:59:10 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209710129
Jammer dat jullie builds copy pasten online.
(voor mensen nieuw in het genre kan ik mij er wel iets bij voorstellen)

Het leukste is juist dit zelf ontdekken en bouwen. Ik heb nog naar geen enkele guide gekeken qua builds.
What can change the nature of a man?
pi_209710734
Gekocht, ben benieuwd.
-nee-
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 21:48:57 #28
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209710808
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 20:59 schreef Coco het volgende:

Het leukste is juist dit zelf ontdekken en bouwen. Ik heb nog naar geen enkele guide gekeken qua builds.
Mja kan je veel van zeggen maar uiteindelijk is er één meta in deze game en die staan online. Zelf kan je wel aankloten maar vaak lack je dan wel met ver komen. Dat had een game als D2 vééél minder.

Ik vind orb sorc super leuk om te spelen, maar met geen mogelijkheid is die momenteel ook maar in de buurt van het niveau van een ice shard sorc of andere meta build.
pi_209713492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 20:59 schreef Coco het volgende:

Er zijn mensen die dat simpelweg niet kunnen of willen....of geen tijd hebben er voor.. ik zelf heb eerlijk gezegd geen zin en neem er geen tijd voor. Bedoel kan het gewoon van internet halen en dan lekker spelen. Voor mij gaat het daarom. Snap dat anderen het juist erg leuk vinden om alles uit te vinden in de skilltree en zo alles te optimaliseren.

Overigens twijfel ik heel erg of ik season ga spelen. Tenzij ze er veel in gaan veranderen...dan wellicht wel. Ik heb erg weinig zin om alles weer opnieuw te moeten doen (op altars en gebieden ontdekken na). Merk dat ik nu in e3n soort sweet spot zit in de game. Kan heerlijk zelf spelen op T4, maar ook superleuk om samen (voornamelijk met Frozen) door NM dungeons heen te rammen ...heb daarnaast nog meer dan genoeg om te doen...
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 1 juli 2023 @ 07:57:07 #30
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_209713575
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Er zijn mensen die dat simpelweg niet kunnen of willen....of geen tijd hebben er voor.. ik zelf heb eerlijk gezegd geen zin en neem er geen tijd voor. Bedoel kan het gewoon van internet halen en dan lekker spelen. Voor mij gaat het daarom. Snap dat anderen het juist erg leuk vinden om alles uit te vinden in de skilltree en zo alles te optimaliseren.

Overigens twijfel ik heel erg of ik season ga spelen. Tenzij ze er veel in gaan veranderen...dan wellicht wel. Ik heb erg weinig zin om alles weer opnieuw te moeten doen (op altars en gebieden ontdekken na). Merk dat ik nu in e3n soort sweet spot zit in de game. Kan heerlijk zelf spelen op T4, maar ook superleuk om samen (voornamelijk met Frozen) door NM dungeons heen te rammen ...heb daarnaast nog meer dan genoeg om te doen...
Ik heb dat juist helemaal andersom. Kan niet wachten om weer opnieuw te beginnen. Ben nu level 72 en mijn necro bone spear corpse tendrils build (zelf bedacht) is af. Ik heb geen zin om 30 levels door te gaan.

Het leukste aan het spel vind ik toch wel het begin. Waar je lekker kunt experimenteren met aspects en gear en waarbij je nieuwe combinaties ontdekt.

Maar ieder zo zijn ding. Als mensen builds van internet halen moeten ze dat zelf weten. Er zijn genoeg valide redenen voor om dat te doen. Ik zelf vind het zelf ontdekken van een build juist het leukste.
pi_209714241
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 07:57 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik heb dat juist helemaal andersom. Kan niet wachten om weer opnieuw te beginnen. Ben nu level 72 en mijn necro bone spear corpse tendrils build (zelf bedacht) is af. Ik heb geen zin om 30 levels door te gaan.

Het leukste aan het spel vind ik toch wel het begin. Waar je lekker kunt experimenteren met aspects en gear en waarbij je nieuwe combinaties ontdekt.

Maar ieder zo zijn ding. Als mensen builds van internet halen moeten ze dat zelf weten. Er zijn genoeg valide redenen voor om dat te doen. Ik zelf vind het zelf ontdekken van een build juist het leukste.
Haha prima toch inderdaad... zo speelt en beleefd iedereen het spel anders... wellicht dat het bij mij ook nog komt dat ik zelf er mee ga stoeien... heb tot nu toe sinds release ook alleen sorc gespeeld en die is nu 75. Wellicht dat ik nog een andere class wil gaan spelen...maar nog geen zin in gehad. Het leren van een class en hoe te spelen duurt wat langer bij mij...kost wat meer moeite. Maar wellicht nieuw seizoen nieuwe class....maar voor nu ben ik nog niet uitgekeken op wat ik nu speel
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:49:18 #32
38496 Perrin
pi_209714329
Gister 100 gedinged met mijn tornado wolf, denk dat ik nu een HC blood necro ga proberen
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 10:07:05 #33
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209714515
heuj...een update....

quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:49 schreef Perrin het volgende:
Gister 100 gedinged met mijn tornado wolf, denk dat ik nu een HC blood necro ga proberen
Congrats! Eerste 100 van FOK hier denk ik?

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Season moet je gewoon eigenlijk een classe spelen die je anders niet pakt.

Ik denk dat ik voor season een barb of rogue doe. Moet nu ook opnieuw beginnen als ik die classe zou rollen dus waarom dan niet gelijk seasonal. Heb ik tenminste ook een stash die niet tot de rand vol zit voor nieuwe gear :')
pi_209714671
Ik gebruik juist nu om te kijken welke class ik wil spelen in het seizoen. Zeer waarschijnlijk Druid. M’n build speelt heel leuk, vind ik zelf. Alleen necro nog niet geprobeerd. 62 Druid 55 sorc 24 Barb en 16 rogue.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 11:38:00 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209715460
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:27 schreef Document1 het volgende:
Ik gebruik juist nu om te kijken welke class ik wil spelen in het seizoen. Zeer waarschijnlijk Druid. M’n build speelt heel leuk, vind ik zelf. Alleen necro nog niet geprobeerd. 62 Druid 55 sorc 24 Barb en 16 rogue.
Zo kan je het ook doen idd, moet er alleen niet aan denken om over 2-3 weken alweer een nieuwe druid te levelen....

Nieuwe staff binnen, benieuwd of ie lekker speelt. Helaas geen lvl 800+ :'( dus mis wel wat % overal. Moet de roll van de aspect ook hoger krijgen maar lijkt erop dat ik die niet meer heb :') nevermind, had nog een 72% liggen

[ Bericht 12% gewijzigd door Jimbo op 01-07-2023 11:43:12 ]
pi_209715601
ik wil respeccen naar tornmado wolf druid, maar heb nog geen tempest roar :(
hardcoholic
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 13:13:26 #37
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209717003
Niemand heeft een tempest roar;(
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:43:32 #38
38496 Perrin
pi_209717396
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:13 schreef Jimbo het volgende:
Niemand heeft een tempest roar;(
Heb er in totaal 3 gevonden op weg naar 100. Lijkt wel iets zeldzamer dan overige Druid uniques ja. Van sommige anderen heb ik er meer dan 5.

Nadeel is wel dat het bij Tempest Roar ook nog veel uitmaakt of je een goede rol hebt :{ Dus als je er een vindt, kan ie ook nog best ruk zijn als het een matige rol is.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:43:42 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 21:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Mja kan je veel van zeggen maar uiteindelijk is er één meta in deze game en die staan online. Zelf kan je wel aankloten maar vaak lack je dan wel met ver komen. Dat had een game als D2 vééél minder.

Ik heb dat omgekeerd, in D4 kan je juist makkelijk aankloten en spec veranderen. Met uitzondering van paragon board.
Voor je skill points kan je eindeloos je punten wegklikken, andere aanklikken en even testen.
Bij D2 was het dan game over.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:45:00 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718166
Heb Condemnation (unique dagger) van world boss.
Kijk er al naar uit om daar wat omheen te bouwen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:45:15 #41
38496 Perrin
pi_209718169
Paragon bord is ook niet zo heel duur om te respeccen hoor, alleen een boel gedoe. Veel mogelijk met al die borden en glyphs, daardoor lastig om met trial en error de optimale layout te vinden.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:46:09 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718178
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:45 schreef Perrin het volgende:
Paragon bord is ook niet zo heel duur om te respeccen hoor, alleen een boel gedoe. Veel mogelijk met al die borden en glyphs, daardoor lastig om met trial en error de optimale layout te vinden.
Met paragon board doel ik inderdaad op dat het een heel gedoe is en je niet volledig bord met 1 knop kan resetten of zo.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:48:25 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718200
Game maatje van mij die kon het niet laten voor necro maar gewoon bone spear te gaan gebruiken. (tot in den treure opgezocht online)
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:50:49 #44
38496 Perrin
pi_209718232
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Met paragon board doel ik inderdaad op dat het een heel gedoe is en je niet volledig bord met 1 knop kan resetten of zo.
Ik neem aan dat ze dat snel implementeren..
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:52:05 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718247
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze dat snel implementeren..
Ik was verrast door Blizzard dat ze die NM dungeons en quality of life features zoals teleport to dungeon zo snel als patch erin deden.

Normaal zijn ze mokertraag.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:53:45 #46
38496 Perrin
pi_209718268
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik was verrast door Blizzard dat ze die NM dungeons en quality of life features zoals teleport to dungeon zo snel als patch erin deden.

Normaal zijn ze mokertraag.
Misschien al sinds de beta-test mee bezig, idd apart dat ze zo rap zijn.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:58:18 #47
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209718317
Volgens mij vroeg iemand hier (of was het op tweakers) hoe je in vredesnaam je spirit omhoog kon houden als druid.

even een klein antwoord erop: Check of je de aspect hebt met restore x prime resource op crowdcontrol. Die icm earthen might is insane.
Ik had ook constant spirit problemen dus nu 30% crit dmg tegen crowd control opgegeven voor die spirit buff. Kan nu vrijwel onbeperkt spammen met pulverize _O_
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:59:53 #48
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209718334
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Heb er in totaal 3 gevonden op weg naar 100. Lijkt wel iets zeldzamer dan overige Druid uniques ja. Van sommige anderen heb ik er meer dan 5.

Nadeel is wel dat het bij Tempest Roar ook nog veel uitmaakt of je een goede rol hebt :{ Dus als je er een vindt, kan ie ook nog best ruk zijn als het een matige rol is.
Ja dat heb ik met gibbus en die wolf armor. Hoor veel mensen die hem niet kunnen vinden en ik heb er ook 5 ofzo :')
Maarja gief tempest roar ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:45 schreef Perrin het volgende:
iets van 3mln voor alles voor respec toch? en 2.5 ofzo voor alle skillpoints
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:14:31 #49
38496 Perrin
pi_209718511
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:58 schreef Jimbo het volgende:
Volgens mij vroeg iemand hier (of was het op tweakers) hoe je in vredesnaam je spirit omhoog kon houden als druid.

even een klein antwoord erop: Check of je de aspect hebt met restore x prime resource op crowdcontrol. Die icm earthen might is insane.
Ik had ook constant spirit problemen dus nu 30% crit dmg tegen crowd control opgegeven voor die spirit buff. Kan nu vrijwel onbeperkt spammen met pulverize _O_
Ja de truuk van veel builds is idd zorgen dat je core skills kunt spammen door slim te speccen voor resource gain.
pi_209723284
Eens op hardcore begonnen. Opeens zit je met samengeknepen billen malnok te doen op lvl 19.

Ik zie overal die tempest roar build, maar is er een andere toffe druid build die nog werkt?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 20:08:48 #51
38496 Perrin
pi_209723351
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef Pheno het volgende:
Eens op hardcore begonnen. Opeens zit je met samengeknepen billen malnok te doen op lvl 19.

Ik zie overal die tempest roar build, maar is er een andere toffe druid build die nog werkt?
Ja hoor, pulverize bear en trampleslide druid werken allebei prima.
pi_209724012
Ga toch voor iig level 50 hardcore voor de achievement (lekker achievement whoren voordat het nieuwe seizoen begint)
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 22:22:18 #53
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209725744

Its here !! _O_

Maar weet niet of ik wolf build wil, vind pulverize best chill spelen en vond die tornado wolf op hoge nm tiers er eigenlijk niet zo boeiend uitzien :@
  zaterdag 1 juli 2023 @ 23:15:40 #54
38496 Perrin
pi_209726622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

Its here !! _O_

Maar weet niet of ik wolf build wil, vind pulverize best chill spelen en vond die tornado wolf op hoge nm tiers er eigenlijk niet zo boeiend uitzien :@
Tornado wolf is best saai ja. Alleen erg sterk.
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 00:15:38 #55
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209727331
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 23:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tornado wolf is best saai ja. Alleen erg sterk.
Wil gewoon eigenlijk een tering snelle build hebben die door alles gaat als warm mes door boter :D
  zondag 2 juli 2023 @ 12:05:40 #56
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_209730699
Pff heb nu van 3 van de 5 regio's max renown....nu nog de andere twee..best wat werk....doe expres T3...kan ik gewoon overal heel makkelijk doorheen
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 12:23:12 #57
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209730894
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Pff heb nu van 3 van de 5 regio's max renown....nu nog de andere twee..best wat werk....doe expres T3...kan ik gewoon overal heel makkelijk doorheen
ik had m voor renown op t1 gezet en met mn sorc gedaan. overal heel snel doorheen en snel klaar
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 13:40:12 #58
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209731637

chest event in burrows.. fuckers bleven maar komen _O-
  zondag 2 juli 2023 @ 13:54:52 #59
38496 Perrin
pi_209731784
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]

chest event in burrows.. fuckers bleven maar komen _O-
Burrows is heerlijk idd.
pi_209731966
Hmm, ondertussen ben ik level 61 met m'n barb en speel alles op T3 maar ik moet zeggen dat de curve van t2 naar t3 een stuk lager ligt dan dat ik had verwacht. Ik smelt alles door er boos naar te kijken en heb niet echt het gevoel dat er momenteel een uitdaging is. De bijkomstigheid van unique items is leuk maar omdat alles zo makkelijk gaat is er niet echt een reden om uberhaupt van gear te veranderen.

Dus nu moet ik een beetje saai doorgrinden naar 70 voordat ik T4 kan doen :P
Conscience do cost.
pi_209732042
Geen monk class :o

Welke raden jullie dan aan, als ik eigenlijk een monk wilde doen?
-nee-
  zondag 2 juli 2023 @ 14:29:49 #62
38496 Perrin
pi_209732139
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:20 schreef Marsenal het volgende:

Rogue denk ik.
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 19:36:02 #63
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209737333
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:20 schreef Marsenal het volgende:

wat voor soort monk speelde je ?
cast of up close
pi_209737436
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]
wat voor soort monk speelde je ?
cast of up close
Up close

Ik ga vanavond beginnen, erg veel zin in :)
-nee-
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 20:01:39 #65
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209737688
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Up close

Ik ga vanavond beginnen, erg veel zin in :)
druid is wel leuk up close maar stuk langzamer dan monk was. rogue is wel een leuk alternatief dan, maar speelt wel weer heel anders dan monk
pi_209738760
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 20:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]
druid is wel leuk up close maar stuk langzamer dan monk was. rogue is wel een leuk alternatief dan, maar speelt wel weer heel anders dan monk
Ik heb een beetje weerstand tegen de rogue gekregen omdat je in heel veel actie-RPGs automatisch naar zo'n class toe kan groeien, ik denk dat ik begin met een druid. :)
-nee-
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 21:48:18 #67
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209739515
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 21:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb een beetje weerstand tegen de rogue gekregen omdat je in heel veel actie-RPGs automatisch naar zo'n class toe kan groeien, ik denk dat ik begin met een druid. :)
Levelen met een druid is na de campaign wel een beetje een sleur tot je in t4 bent en echt voor goede gear gaat. Dan wordt classe steeds leuker imho
  zondag 2 juli 2023 @ 22:13:50 #68
i dont have one!
pi_209740006
Zo.... nog 135 kunnen nodig in Dru stepps... dan heb ik alle renown! Wel weinig side dungeons in die area zeg...beetje gedwongen side quests te doen dus

Daarna maar eens verder met NM dungeons en zien of ik sterker ben geworden door die 20 paragon punten
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 23:47:00 #69
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209741006
Vind het jammer dat je niet meerdere builds kan doen, zou graag tornado uitproberen maar geen zin alles opnieuw te respeccen en al die boards weer te doen :')
pi_209741788
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]
https://diablo4.gg/ice-shards-sorcerer-endgame-build-guide/
kwam net deze tegen, mss heb je er wat aan.

Ik hoop ooit weer een diablo te hebben waar een ice orb sorc viable is. Ik is de d2 gameplay style _O_
die is er gewoon hoor?

[ Bericht 25% gewijzigd door Tim_G op 03-07-2023 07:33:18 ]
pi_209742068
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 23:47 schreef Jimbo het volgende:
Vind het jammer dat je niet meerdere builds kan doen, zou graag tornado uitproberen maar geen zin alles opnieuw te respeccen en al die boards weer te doen :')
Dat heb ik ook wel. Vooral het paragon board mist een reset all knop.
pi_209742390
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:23 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Dat heb ik ook wel. Vooral het paragon board mist een reset all knop.
Dat zou wel fijn zijn. En een save knop zodat je 'even' wat kunt uitproberen en daarna kunt terugzetten zonder daarna nogmaals RSI te krijgen :D
pi_209742407
Gisteren ging mijn eerste HC char dood door lag. Het was drie seconde stil in Tul Dorha (or whatever, die stronghold die je moet bevrijden om je druid boons te kunnen krijgen). Helaas was het de boss daar die me net een bbq aan het aansteken was met zijn inferno :') RIP
  maandag 3 juli 2023 @ 09:22:45 #74
38496 Perrin
pi_209742577
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef Pheno het volgende:
Gisteren ging mijn eerste HC char dood door lag. Het was drie seconde stil in Tul Dorha (or whatever, die stronghold die je moet bevrijden om je druid boons te kunnen krijgen). Helaas was het de boss daar die me net een bbq aan het aansteken was met zijn inferno :') RIP
argh. Ja HC blijft een Russische roulette.
pi_209742586
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef Pheno het volgende:
daarom zal ik nooit een HC karakter aanmaken :D
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 09:26:42 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209742607
quote:
Klopt, maar die pusht geen lvl 50/60+ dungeons meer :+
pi_209742948
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:23 schreef Tim_G het volgende:

[..]
daarom zal ik nooit een HC karakter aanmaken :D
Als je tijd zat hebt: geen probleem. Met D2LOD had ik twee keys, dus een BoBarb altijd in town om weer ubertrist in te rennen als je er dood lag met een andere build :7

Tegenwoordig heb ik een stuk minder tijd, dus over het algemeen zal ik softcore doen. Gelukkig was ik maar level 25 of zo, dat kost niet zoveel tijd met tier 2. Alleen zit je wel met samengeknepen billen, zeker bij een boss als die van Malnok, op een gegeven moment dacht ik van "kut, hij gaat niet snel dood en ik zit op tier 2, waarom heb ik het niet even terug gedraaid" :D
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 13:05:39 #78
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209745879
Nu ook aan zitten denken, gewoon een char in elke NM dungeon te flikkeren voor de +xp boost en dan lvl ik die secondair zodat ik niet heel dat pleuris stuk van 0-90 weer hoef te levelen. Kan ik op die manier toch een 2e druid maken voor tornado build.

Maar hier komt het fout in mn plan, die tweede kan ik de unique helm niet geven :') dus nutteloos
pi_209746606
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:05 schreef Jimbo het volgende:
Nu ook aan zitten denken, gewoon een char in elke NM dungeon te flikkeren voor de +xp boost en dan lvl ik die secondair zodat ik niet heel dat pleuris stuk van 0-90 weer hoef te levelen. Kan ik op die manier toch een 2e druid maken voor tornado build.

Maar hier komt het fout in mn plan, die tweede kan ik de unique helm niet geven :') dus nutteloos
dan maak je die 2e gelijk aan je huidige build en dan bouw je je huidige build over.

Maar is er al een boost mogelijk? Hoe werkt dat dan?
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 14:17:40 #80
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209746733
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:04 schreef Tim_G het volgende:

[..]
dan maak je die 2e gelijk aan je huidige build en dan bouw je je huidige build over.

Maar is er al een boost mogelijk? Hoe werkt dat dan?
nja niet helemaal want je houd dus dat je gear niet over te zetten is / te traden is met een ander acc (goeie gear / must have unique's dan)

en ja boosten kan in een vorm.
Cap stone dungeon 1 doen
cap stone dungeon 2 doen
dan T4, capstone dungeons doen en degene die boost gewoon lekker op een flinke afstand laten staan
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 17:59:59 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209749355
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 23:47 schreef Jimbo het volgende:
Dit, ik mis echt loadouts.
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 22:44:16 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209753273
Vanavond ook de staff gevonden die ideaal is voor die WW druids (of was het nou lightning, ik weet t niet meer).
Hoe dan ook heb ik alles voor meerdere OP builds, fully geared als ik wil. Zou nu echt heel graag die loadouts willen ;( Meerdere builds helemaal klaar staan maar die 9+8 mil betalen voor een volle reroll meerdere keren lukt me gewoon niet. Niet alleen qua tijd maar heb ook de coins niet ;(
  dinsdag 4 juli 2023 @ 00:14:14 #83
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209753804
Zullen zo ooit die uniques gaan veranderen ?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_209754121
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:14 schreef cherrycoke het volgende:
Zullen zo ooit die uniques gaan veranderen ?
Waarin?
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 06:21:33 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209754129
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:15 schreef Pheno het volgende:

[..]
Waarin?
pandaberen
pi_209754136
Cool!
pi_209754137
Enige unique die ik heb is mothers embrace, kortom, die ligt in mijn stash stof te happen
pi_209754144
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:17 schreef Jimbo het volgende:

[..]
nja niet helemaal want je houd dus dat je gear niet over te zetten is / te traden is met een ander acc (goeie gear / must have unique's dan)

en ja boosten kan in een vorm.
Cap stone dungeon 1 doen
cap stone dungeon 2 doen
dan T4, capstone dungeons doen en degene die boost gewoon lekker op een flinke afstand laten staan
Dus eigenlijk zoals boosten voorheen ook ging. Iemand joinen die hogere dungeons doet en zelf bij de ingang blijven staan. Sta je superveilig ook want duurt soms wel ff voordat je de 1e MOB’s tegen komt.

Maar ik snap jouw probleem nu, je hebt 2 x Diablo op verschillende platformen. Was al benieuwd hoe dat zou werken, heb je wel hetzelfde account of gebruik je een ander battleID?
pi_209754275
quote:
8s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:13 schreef ems. het volgende:
Hmm, ondertussen ben ik level 61 met m'n barb en speel alles op T3 maar ik moet zeggen dat de curve van t2 naar t3 een stuk lager ligt dan dat ik had verwacht. Ik smelt alles door er boos naar te kijken en heb niet echt het gevoel dat er momenteel een uitdaging is. De bijkomstigheid van unique items is leuk maar omdat alles zo makkelijk gaat is er niet echt een reden om uberhaupt van gear te veranderen.

Dus nu moet ik een beetje saai doorgrinden naar 70 voordat ik T4 kan doen :P
je kan eerder t4 doen, zolang je de capstone maar haalt.
pi_209754330
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:28 schreef Pheno het volgende:
Enige unique die ik heb is mothers embrace, kortom, die ligt in mijn stash stof te happen
Die heb ik drie keer. Gloves met corpse explosion ding erop en twee keer frostburn. Oh ja, en een of ander armor twee keer (kan niets gebruiken op mijn necro).
pi_209754642
Ben nu bezig met een ondertussen level 38 bonespear necro, die is wel funny. Soms wat tricky bij bosses, maar dat komt omdat ik natuurlijk kutgear heb. Roeien met de riemen die ik heb :')
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 11:13:47 #92
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209756234
Bone necro _O_

die gaat zo hard generft worden he :')
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 11:17:03 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209756254
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:37 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zoals boosten voorheen ook ging. Iemand joinen die hogere dungeons doet en zelf bij de ingang blijven staan. Sta je superveilig ook want duurt soms wel ff voordat je de 1e MOB’s tegen komt.

Maar ik snap jouw probleem nu, je hebt 2 x Diablo op verschillende platformen. Was al benieuwd hoe dat zou werken, heb je wel hetzelfde account of gebruik je een ander battleID?
Yes (2x pc kan ook hoor, maar ik zit idd Xbox en PC).
Mijn Xbox account staat gelinkt aan mijn Battle account, dus als ik de pc uit zet en de xbox aan kan ik gewoon in 1 hap doorspelen. Werkt echt heel goed. De game heeft me zeer goed verrast op de console. Enige grote nadeel is alleen dat je niet je inventory zelf kan indelen. Dus ik leeg hem vaak op de PC en dan speel ik op de xbox verder tot er alleen maar leggy's in zitten.

Zou ik een tweede speler in de game willen dan log ik in op een ander account op mn xbox. Dan kan je daarmee de speler op de PC joinen. Dan heb je de group bonus XP en als het goed is levelt degene aan het begin van de dungeon ook. Ik weet niet hoe ver je max van elkaar af mag/moet staan.
Kan dit wel eens proberen....
pi_209756269
Je kan hem gewoon aan het begin laten staan volgens mij.
pi_209756527
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Bone necro _O_

die gaat zo hard generft worden he :')
Idd.

Snel proberen om Echo of Lilith mee te pakken alvorens dat gebeurt. :P
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_209756554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:49 schreef Leatherneck het volgende:

[..]
Idd.

Snel proberen om Echo of Lilith mee te pakken alvorens dat gebeurt. :P
Ik ben alleen niet snel lvl 100 :')
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 12:07:06 #97
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209756730
Jammer, net geprobeerd met een nieuwe necro in de game te gaan van mn druid. daar naar T3 te gaan (dus de capstone te doen) maar de capstone telt dan niet voor de necro. Andersom is niet mogelijk want de capstone unlocked pas ná de story mode. En precies de story heb ik geen zin in om een 2e keer te doen :')

Voor nu laat ik het even liggen dat 2e account. Speel wel gewoon op de xbox en pc op mn main.
pi_209756936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:07 schreef Jimbo het volgende:
Jammer, net geprobeerd met een nieuwe necro in de game te gaan van mn druid. daar naar T3 te gaan (dus de capstone te doen) maar de capstone telt dan niet voor de necro. Andersom is niet mogelijk want de capstone unlocked pas ná de story mode. En precies de story heb ik geen zin in om een 2e keer te doen :')

Voor nu laat ik het even liggen dat 2e account. Speel wel gewoon op de xbox en pc op mn main.
Ook prima. Dan toch iemand zoeken om je te boosten :D Benieuwd hoe lang dat nu duurt.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 13:19:09 #99
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209757577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:24 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Ook prima. Dan toch iemand zoeken om je te boosten :D Benieuwd hoe lang dat nu duurt.
Ja het boosten is zo gedaan, maar die storymode is gewoon kut om nog een keer te moeten doen :')
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:38:40 #100
i dont have one!
pi_209757846
Gister mijn build maar eens omgegooid naar een nieuwe Ice Shard variant :P
Loopt op zich wel lekker. Mis nog wel wat gear waardoor ik mijn mana nog niet compleet onder controle heb, maar het lukt wel al een heel stuk beter.
Gebruik nu 2 uniques in de build, Frostburn gloves en iceheart brais pants. Mis alleen nog Raimant of the Infinite.

Als ik nu shards op monsters schiet is er grote kans dat ze de effecten door geven aan de andere monsters, daarnaast exploderen ze als ze doodgaan en de iceshards hebben ricochet waardoor ze tussen de monsters blijven gaan. Regelmatig dat ik van grote afstand hele mob kill met 1 of 2x ice shards. Merk alleen dat mijn build iets meer mana nodig heeft (mijn Max is nu 109 en wil naar 150 op z'n minst) en mis nog wat damage. Sowieso is nog niet al mijn gear ancestral dus mis hier en daar wat.

E gbruik nu andere Glyphs....dus moet alles weer levellen haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_209757852
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:19 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ja het boosten is zo gedaan, maar die storymode is gewoon kut om nog een keer te moeten doen :')
Is ook.

Zou je met Seasons ook weer de story moeten doorlopen of kan je dan ook kiezen om 'gewoon' te beginnen?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:39:49 #102
i dont have one!
pi_209757869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Is ook.

Zou je met Seasons ook weer de story moeten doorlopen of kan je dan ook kiezen om 'gewoon' te beginnen?
Enige wat blijft zijn de ontdekte gebieden en Altars...dus de renown hou je.
De rest is weer opnieuw doen
Vici, Vidi, Veni!
pi_209757897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Loopt op zich wel lekker. Mis nog wel wat gear waardoor ik mijn mana nog niet compleet onder controle heb, maar het lukt wel al een heel stuk beter.
Gebruik nu 2 uniques in de build, Frostburn gloves en iceheart brais pants. Mis alleen nog Raimant of the Infinite.

Als ik nu shards op monsters schiet is er grote kans dat ze de effecten door geven aan de andere monsters, daarnaast exploderen ze als ze doodgaan en de iceshards hebben ricochet waardoor ze tussen de monsters blijven gaan. Regelmatig dat ik van grote afstand hele mob kill met 1 of 2x ice shards. Merk alleen dat mijn build iets meer mana nodig heeft (mijn Max is nu 109 en wil naar 150 op z'n minst) en mis nog wat damage. Sowieso is nog niet al mijn gear ancestral dus mis hier en daar wat.

Ik krijg die chest maar ook niet te pakken. Iceheart brais droppen om de haverklap maar die chest wil maar niet. Terwijl ik eigenlijk alleen die chest chests open, chests koop bij die dealer en toch pak ik alleen maar unique legs.
pi_209757920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Maar de story kan je volgens mij wel overslaan dan? Als ik het me goed kan herinneren bij D3 hoefde je die niet weer te doorlopen.
pi_209758018
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Maar de story kan je volgens mij wel overslaan dan? Als ik het me goed kan herinneren bij D3 hoefde je die niet weer te doorlopen.
Klopt, wordt netjes gevraagd bij het aanmaken van je nieuwe karakter.
pi_209758055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Klopt, maar Jimbo heeft een tweede account, dus die moet op dat account er nog eens doorheen
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:24:42 #107
i dont have one!
pi_209758509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:47 schreef Managarm het volgende:

[..]
Klopt, wordt netjes gevraagd bij het aanmaken van je nieuwe karakter.
Ooh fijn....dat had ik nog niet begrepen....dat scheelt wel ontzettend veel!
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:29:04 #108
i dont have one!
pi_209758567
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:41 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Ik krijg die chest maar ook niet te pakken. Iceheart brais droppen om de haverklap maar die chest wil maar niet. Terwijl ik eigenlijk alleen die chest chests open, chests koop bij die dealer en toch pak ik alleen maar unique legs.
Hoorde van anderen dat het niet via de Obols kon, een unique.

Ik zag op youtube dat bepaalde monsters, meer kans hebben op het droppen van een chest armor...en dat je daarom bepaalde dungeons het bese kan farmen....icm met NM omdat die de kans op leg/unique verhogen
Vici, Vidi, Veni!
pi_209758702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Hoorde van anderen dat het niet via de Obols kon, een unique.

Ik zag op youtube dat bepaalde monsters, meer kans hebben op het droppen van een chest armor...en dat je daarom bepaalde dungeons het bese kan farmen....icm met NM omdat die de kans op leg/unique verhogen
Oh, wat voor nut hebben die Obols dan nog op een gegeven moment?

Ja, ik heb een lijstje van welke type mob bepaalde items droppen. Maar zeker met NM dungeons vind ik het een ge-etter om de juiste dungeon te krijgen MET niet al te idiote affixes.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:49:00 #110
i dont have one!
pi_209758795
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:41 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Oh, wat voor nut hebben die Obols dan nog op een gegeven moment?

Ja, ik heb een lijstje van welke type mob bepaalde items droppen. Maar zeker met NM dungeons vind ik het een ge-etter om de juiste dungeon te krijgen MET niet al te idiote affixes.
Dat is zeker waar

Ik gebruik obols voor legendaries te krijgen, in de hoop de perfecte stat te krijgen zodat ik die kan extracten en op iets nuttigs over te zetten :P
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:59:37 #111
38496 Perrin
pi_209758927
Obols zijn ook nice als je nog 1 zwak slot hebt in je gear, dan rol je net zo lang zo'n item tot je een goede hebt.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 19:35:10 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209762330
Tijd voor de bone spear nerf.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 19:46:46 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209762495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

Ah glyphs levelen gaan goed snel nu dat je niet meer naar de dungeons hoeft :Y
Heb er nu 6 op lvl 21 zitten, gaat echt een stuk sneller dan je zou verwachten (gewoon pakken wat je snel runt, beter iets met 2x 50xp wat snel gaat dan lopen kutten voor 1x 60xp)
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 19:47:35 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209762501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Is ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Met seasons kan je gelijk door in 'adventure' mode, story hoef je niet opnieuw te doen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:49 schreef Pheno het volgende:

[..]
Klopt, maar Jimbo heeft een tweede account, dus die moet op dat account er nog eens doorheen
Klopt, helaas.
Gaat wel extreem snel als je op console speelt met beide. De 'boostee' warpt overal automatisch heen en je kan als ie dood is gewoon net zo lang de Q doen tot er staat dat je 2players nodig hebt. Dan even TP naar de stad en gelijk terug. Zo is player 2 weer levend en kan je verder.

Gezien je nu wél een paard hebt (op je main) en alles oneshot / vorbij loopt ga je overal veel sneller doorheen.
Heb Act 3 nu in een uurtje gedaan (in de hoop dat ik gelijk naar A4 kon en 1/2 kon skippen ;( ).
Qua lvl boosten zal het allemaal nog wel ff duren. Gewoon idioot eigenlijk dat al je gear op het lvl is dat het dropt. Je kan nu nooit even iets doorspelen naar een alt om te gebruiken tijdens het levelen, terwijl een lvl 100 items écht niet beter is dan een lvl 60 asteral.

Eigenlijk wel van mening dat als ze dan toch lvl cappen ze alles op 20/40/60 zouden moeten houden. Dan is het 't ook nog eens waard een alt te maken om gear op te gebruiken (sowieso dat ik dan nu al een tornado druid erbij gehad had.)

[ Bericht 41% gewijzigd door Jimbo op 04-07-2023 19:53:42 ]
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 23:19:44 #115
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209765340
Bluh, uurtje of 2 nu weer in campain zitten. halverwege act 5. Blij als dit nooit meer hoeft :')

--
3 uurtjes, kan je story mode uitspelen als je rusht... moet sneller kunnen zou je zeggen (denk ook wel iets sneller, mijn totale gametime is nu 02u44m. Heb ook nog met een necro lopen kloten voor ~30 min. dus je zou in theorie de stort dus rond de 2u15m / 2u30m kunnen uistpelen als je iemand door de story rusht.)

[ Bericht 24% gewijzigd door Jimbo op 05-07-2023 00:58:20 ]
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:28:21 #116
i dont have one!
pi_209767023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:46 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ah glyphs levelen gaan goed snel nu dat je niet meer naar de dungeons hoeft :Y
Heb er nu 6 op lvl 21 zitten, gaat echt een stuk sneller dan je zou verwachten (gewoon pakken wat je snel runt, beter iets met 2x 50xp wat snel gaat dan lopen kutten voor 1x 60xp)
Ja die glyphs gaan langzaam bij me. had sowieso andere van een andere build, dus nu weer terug naar start. Heb er 1 op lvl 15 en de ander op lvl 10 nu.

Wellicht gaat het heel snel bij jou, maar merk dat een sorc echt squishy is, dus speel voorzichtig. Ik snap dat de dungeons verschillen en heb ook de lijst met S tier en A tier. Dat zijn de enige die ik doe. Maar ik speel sowieso niet gehaast. Heerlijk om gewoon rustig er door heen te gaan. Merk dat ik van deze build ook geniet. Schiet 1x ice shards en zit dan rustig te kijken hoe dat ene schot door de hele groep heen gaat :P Helpt niet bij de snelheid haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_209767076
ice shards is leuk, maar de build guides hebben het allemaal over unlimited mana. Dat heb ik niet, dus ik schiet twee keer en kan weer een minuut of wat rondrennen en cooldowns activeren om die tijd te overleven ::D

Zal binnenkort eens een capstone hulp vragen zodat ik ook eens betere gear kan vinden, was nu bezig met een necro (nu lvl 42).
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:39:48 #118
i dont have one!
pi_209767137
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:34 schreef Pheno het volgende:
ice shards is leuk, maar de build guides hebben het allemaal over unlimited mana. Dat heb ik niet, dus ik schiet twee keer en kan weer een minuut of wat rondrennen en cooldowns activeren om die tijd te overleven ::D

Zal binnenkort eens een capstone hulp vragen zodat ik ook eens betere gear kan vinden, was nu bezig met een necro (nu lvl 42).
Met de nieuwe die ik gebruik, lukt het mij aardig moet ik zeggen. Zeker nu ik Luck hit: 10% schance to restore primary resource op mijn offhand heb. Je moet wel idd op letten op je gear. Mana cost Reduction, Cooldown cost reduction, Primary resoucre regeneration, max mana dat soort dingen. Als je de build volgt, werkt het echt.

Heel af en toe in echte chaos situaties dat ik te weinig heb (of bij boss), maar het is snel weer opgeladen. Daarbij hoef ik in een groep maar 1 of 2x te schieten en dan is de groep kapot
Vici, Vidi, Veni!
pi_209767147
Ik gamble me al kapot voor die modifiers, maar ook daar willen ze niet :D
Obols genoeg gelukkig, events spawnen weer zo snel dat je e rop kunt wachten.
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:43:38 #120
i dont have one!
pi_209767166
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:40 schreef Pheno het volgende:
Ik gamble me al kapot voor die modifiers, maar ook daar willen ze niet :D
Obols genoeg gelukkig, events spawnen weer zo snel dat je e rop kunt wachten.
Gamble weinig...ja soms om de juiste er bij de krijgen...maar over algemeen ishet gewoon alle gele oppakken en goed bekijken. Begin nu ook betere keuzes te maken, door de build te gebruiken. Gister wat Crit DMG opgegeven om die primary resource te gebruiken. Geswitched van offhand...normaal dacht ik ooh crit dmg!! Dat is fijn. Maar ja als je niet kan schieten, kan je geen dmg doen....dus kunnen schieten is wel wat belangrijker :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_209767206
Oh, ik bekijk alles, maar er dropt gewoon crap. Zal ook wel te maken hebben dat ik niet zulke hoge nm dungeons kan doen en ik nog op tier 3 zit. En ik geen 20 runs op een avond doe, zo'n nm dungeon kost tijd omdat ik dus steeds op mijn mana moet wachten :D Ik wissel dan weer af met een helltide, maar legendaries zijn eigenlijk best slecht, zeker omdat met het oog op imprints die je er niet op kunt toepassen. Dus twijfel of ik dat nog steeds moet doen.
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:54:25 #122
i dont have one!
pi_209767277
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik bekijk alles, maar er dropt gewoon crap. Zal ook wel te maken hebben dat ik niet zulke hoge nm dungeons kan doen en ik nog op tier 3 zit. En ik geen 20 runs op een avond doe, zo'n nm dungeon kost tijd omdat ik dus steeds op mijn mana moet wachten :D Ik wissel dan weer af met een helltide, maar legendaries zijn eigenlijk best slecht, zeker omdat met het oog op imprints die je er niet op kunt toepassen. Dus twijfel of ik dat nog steeds moet doen.
Helltides deed ik alleen om soms de goede imprint te krijgen,echter loop ik nu alleen maar NM dungeons. Doe het ook maar 10 op een avond hoor. Vlieg er niet doorheen en na 10 ben ik het wel zat. Gister toch 2 upgrades gehad. En ja....jij moet gewoon even stukje meelopen op T4 :P Ancestral maakt een hoop uit. Je weet van de breakpoints van gear? 625, 725 enz? Dat als je boven 725 komt, je de hoogst mogelijke % kan krijgen voor affixes? Vaak is dat met ancestrals te halen, die 725. Scheelt al enorm
Vici, Vidi, Veni!
pi_209767307
Geen idee over breakpoints, ik merk dat ik er niet zo diep meer in zit als D2 vroegah. Daar wist ik alles van, maar nu gewoon geen tijd/zin in om alles te lezen. Zeker als Bliz steeds weer dingen verandert/nerft
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 10:28:31 #124
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209768605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja die glyphs gaan langzaam bij me. had sowieso andere van een andere build, dus nu weer terug naar start. Heb er 1 op lvl 15 en de ander op lvl 10 nu.

Wellicht gaat het heel snel bij jou, maar merk dat een sorc echt squishy is, dus speel voorzichtig. Ik snap dat de dungeons verschillen en heb ook de lijst met S tier en A tier. Dat zijn de enige die ik doe. Maar ik speel sowieso niet gehaast. Heerlijk om gewoon rustig er door heen te gaan. Merk dat ik van deze build ook geniet. Schiet 1x ice shards en zit dan rustig te kijken hoe dat ene schot door de hele groep heen gaat :P Helpt niet bij de snelheid haha
Sorc is nu over het algemeen toch 'Bliz casten op groep, TP erin, frost nova, ice shards, volgende groep?
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 10:29:49 #125
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209768621
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:34 schreef Pheno het volgende:

Komt omdat je niet genoeg tijd erin stopt om de juiste aspects te halen.
Er zijn er wel flink wat die écht een verschil maken (denk aan primary resource op crowd control, ice shards die door enemy's gaan e.d.)

Helemaal unlimited ben ik ook nooit gekomen maar op lvl 65 ofzo kon ik wel al flink meekomen met de meta door goed veel mana over te houden.
pi_209768654
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Er zijn er wel flink wat die écht een verschil maken (denk aan primary resource op crowd control, ice shards die door enemy's gaan e.d.)

Helemaal unlimited ben ik ook nooit gekomen maar op lvl 65 ofzo kon ik wel al flink meekomen met de meta door goed veel mana over te houden.
avalanche passive, +mana bij gebruik cooldown aspect. Heel veel +skills op je cooldowns als teleport / ice / flame armor / frost nova, CDR, lucky hit met de juiste dingen enz...unlimited is het zeker niet, maar je komt wel een aardig eindje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 5 juli 2023 @ 11:26:45 #127
i dont have one!
pi_209769460
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Sorc is nu over het algemeen toch 'Bliz casten op groep, TP erin, frost nova, ice shards, volgende groep?
Neuh,...ik schiet ice shards en dan worden alle effeten doorgegeven en exploderen ze allemaal...wat weer effecten doorgeeft enz... soms TP ik er in om Nova te doen...maar niet altijd meer...ik speel met Shatter en niet met Avalanche... Blizz gebruik ik helemaal niet. Kijk maar eens naar
Speelt heerlijk
Vici, Vidi, Veni!
pi_209770379
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 11:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Neuh,...ik schiet ice shards en dan worden alle effeten doorgegeven en exploderen ze allemaal...wat weer effecten doorgeeft enz... soms TP ik er in om Nova te doen...maar niet altijd meer...ik speel met Shatter en niet met Avalanche... Blizz gebruik ik helemaal niet. Kijk maar eens naar
Speelt heerlijk
Mja, ik heb geen problemen met groepjes, meest zinvolle DPS + mana boost is tegen bosses / single target.
pi_209770788
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 10:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik heb die piercing in zijn beste vorm iig, voor de rest weet ik het niet uit mijn hoofd. Die uit dungeons zijn de matigste versie van een aspect iig
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 15:13:11 #130
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209772746
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 12:51 schreef Pheno het volgende:

[..]
Ik heb die piercing in zijn beste vorm iig, voor de rest weet ik het niet uit mijn hoofd. Die uit dungeons zijn de matigste versie van een aspect iig
Ja daarom, doorspelen, meer/betere aspects halen en meer ownen :P
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 15:15:22 #131
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209772767
Vandaag eens aan de slag gegaan met het hele boosten/extra speler in de dungeon plaatsen voor de extra xp.

Merk dat het niet echt de moeite waard is. De mobs worden stuk lastiger waardoor je langer over de dungeon doen (even wat testjes gedraaid op dungeons met mobs lvl 100-110).
Speler 2 kan gewoon vooraan chillen, die krijgt de XP wel, maar het gaat dus wel langzamer.
Doe je het puur voor jezelf wat extra XP te geven denk ik niet dat het de moeite waard is. Doe je het om iemand te boosten/helpen dan is het natuurlijk een ander verhaal. Had gister lvl 22 toen ik door de campain was, nu lvl 50 na ~3 lvl50 dungeons. Het gaat wel goed snel :Y
pi_209773625
Zijn clans niet crossplatform? Ik zie deze niet:

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2023 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Fokked Op Kids FOK-clan
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 17:09:41 #133
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209774382
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 16:20 schreef Pheno het volgende:
Zijn clans niet crossplatform? Ik zie deze niet:
[..]

kon m ook niet vinden, maar je kan er wel voor uitgenodigd worden :Y
pi_209774833
Wie moet ik daarvoor hebben :)
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 17:52:55 #135
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209774978
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:40 schreef Pheno het volgende:
scharrel of FrozAss dacht ik :Y
pi_209776478
Na een periode geen luck, vandaag dubbel lucky geweest. Zowel Striped Steppe Steed (Dry Steppes Helltide chests) als de Marsh Roan Steed (Hawezar Helltide chests) geloot.

Welke mount rijden jullie op?
  woensdag 5 juli 2023 @ 20:38:10 #137
i dont have one!
pi_209777248
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 17:40 schreef Pheno het volgende:
Frozen en ik heb het idee dat hij op vakantie is. Ik zit wel in de clan
Voeg mij anders maar toe als je mij nog niet hebt

ReMARKable#21914

Ben nog wel anderhalf uur online denk ik...beetje NM dungeons renne. Heb nu beter wapen en betere ring gevonden...maar helaas niet meer de goede legendary affixes beschikbaar :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_209777426
Ik kan nu iets hogere NM dungeons aan, level 25 is de hoogste die ik gedaan heb. Necromancer is nu level 70 en als ik een nieuwe item vind heb ik meestal de imprint niet om mijn item te vervangen, er is toch iets faliekants fout aan het systeem.

Het speelt wel lekker als ontspanning.
pi_209778827
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 19:41 schreef Leatherneck het volgende:
Na een periode geen luck, vandaag dubbel lucky geweest. Zowel Striped Steppe Steed (Dry Steppes Helltide chests) als de Marsh Roan Steed (Hawezar Helltide chests) geloot.

Welke mount rijden jullie op?
Die ik bij de limited edition kreeg. Een rode met blaadjes die eraf vallen. Ik heb nog geen andere mount geloot. (En ook nooit de butcher solo tegengekomen. )
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 22:32:40 #140
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209779033
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

ReMARKable#21914

Ben nog wel anderhalf uur online denk ik...beetje NM dungeons renne. Heb nu beter wapen en betere ring gevonden...maar helaas niet meer de goede legendary affixes beschikbaar :P
wie is de clan leader dan? ik dacht jij of frozen..
  woensdag 5 juli 2023 @ 22:53:32 #141
i dont have one!
pi_209779253
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 22:32 schreef Jimbo het volgende:

[..]
wie is de clan leader dan? ik dacht jij of frozen..
Frozen ja...maar ik ben gewoon recruit zonder extra opties :P kan dus niemand accepteren of inviten
Vici, Vidi, Veni!
pi_209780662
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 20:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

ReMARKable#21914

Ik lag alweer te pitten :') Maar zal je toevoegen, komt vast ooit goed :P
pi_209781721
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juli 2023 07:56 schreef Pheno het volgende:

[..]
Ik lag alweer te pitten :') Maar zal je toevoegen, komt vast ooit goed :P
Ja ik speel vanavond nog even...morgen avond en dan even tijdje niet :P

gister redelijk wat NM dungeons gedaan tussen T25 en T35. Merk dat ik bij T35 goed moet opletten op wat er aanvalt of explodeert. Het lukte bijna om een T40 te doen, alleen bij laatste ding wat ik moest neerhalen lette ik net even niet op. Anders had ik het gehaald.

Merk dat ik nog maar heel weinig zonder mana zit :P Lijkt nu best onder controle. Ook omdat ik nu lvl 80 ben en met mijn paragon board bij extra mana nodes ben aangekomen. Heb nu in totaal 179 mana uit mijn hoofd gezegd. Tevens kost ice shards maar 21 mana nu bij mij. Omdat je vanwege een skill het best boven 100 mana kan blijven, kan ik dus 3x vuren, voor ik onder die grens kom. Heerlijk!!
Vici, Vidi, Veni!
pi_209791601
20 juli is het aan!
pi_209792734
Inderdaad. Met malignant hearts als season gimmick:
https://news.blizzard.com(...)-season-of-diablo-iv

[ Bericht 26% gewijzigd door Pheno op 07-07-2023 04:23:11 ]
pi_209793219
Deze was even door het QA proces van blizzard heen geslopen. Wel gehotfixed inmiddels helaas (al ben ik nog niet hoog genoeg voor shako drops dacht ik):
  Moderator vrijdag 7 juli 2023 @ 09:43:39 #147
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209794097
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 07:51 schreef Monolith het volgende:
Deze was even door het QA proces van blizzard heen geslopen. Wel gehotfixed inmiddels helaas (al ben ik nog niet hoog genoeg voor shako drops dacht ik):
Dacht nog, ik kijk even of dit lukt. Wil ook wel eens iets goeds vinden

K thnx bai. Leuk wel weer dat mensen in andere tijdzones er weer baat bij hebben, net als met worldbosses, waar wij in europa geen kut mee te maken hebben omdat ze altijd op een slecht tijdstip zijn
  vrijdag 7 juli 2023 @ 10:59:37 #148
i dont have one!
pi_209794959
Gister NM dungeon op lvl 40 gelukt. Mijne 3e glyph is nu bijna op lvl 15. Daarna verder met 4e en dan alles naar 20. Heerlijk van die stukken die complete chaos zijn....zo veel effecten op het scherm....gister ook 2x de juiste legendary stat gevonden...nu beter wapen en betere ring...gaat echt lekker
Vici, Vidi, Veni!
pi_209795609
Ben eigenlijk wel toe aan een Season. Wil ff wat anders dan mijn sorc spelen, maar is zonde om er nu tijd in te steken als je dat dadelijk weer moet doen.
pi_209796133
Ring of Mendeln gevonden, lage roll maar het scheelt enorm. Ik kwam eerst bijna niet door NM 25 heen en nu gaat het redelijk simpel.
  vrijdag 7 juli 2023 @ 15:22:02 #151
i dont have one!
pi_209797740
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef Managarm het volgende:
Ring of Mendeln gevonden, lage roll maar het scheelt enorm. Ik kwam eerst bijna niet door NM 25 heen en nu gaat het redelijk simpel.
Voor welke build is dat
Vici, Vidi, Veni!
pi_209797828
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2023 15:22 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Voor welke build is dat
Minion build heb ik maar kan ook in andere builds gebruikt worden.

Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 00:03:41 #153
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209804897
Pfoe lvl 96, waar ik eerst dacht geen 100 te halen denk ik dat ik nu wel zeker kan stellen dat die lvl 100 wel gaat lukken, misschien zelfs dit weekend, zo niet iig voor Season 1.

Op naar S1 voor een nieuw character :')
  zaterdag 8 juli 2023 @ 07:08:08 #154
i dont have one!
pi_209805672
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 00:03 schreef Jimbo het volgende:
Pfoe lvl 96, waar ik eerst dacht geen 100 te halen denk ik dat ik nu wel zeker kan stellen dat die lvl 100 wel gaat lukken, misschien zelfs dit weekend, zo niet iig voor Season 1.

Op naar S1 voor een nieuw character :')
Netjes... ik bijna 83... wel duidelijk dat het ligt aan het type NM dungeon of ik het makkelijk haal of niet...ik kan goed door een T41 dungeon komen....maar ook een T33 totaal niet halen... ligt echt aan de extra's op een sigil...surpressor is kut...poison is kut... alles wat ontploft is kut
Vici, Vidi, Veni!
pi_209806101
Kom ik aan met mijn hoogste char van 64, de ander is 50 :')
Ik denk dat ik maar Barbie's paardenboerderij ga spelen, ik heb straks een eternal char van 70 als het eerste seizoen is afgelopen :')
pi_209806148
Sodeju, Echo of Lilith is geen grap.

Ik ben bezig om haar te verslaan met deze build:

Alle soortgelijke items + stats vergaard, maar zo makkelijk als het lijkt in deze video verloopt in de realiteit bij m'n pogingen toch wel anders. :')
  zaterdag 8 juli 2023 @ 10:44:23 #157
i dont have one!
pi_209807357
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 08:43 schreef Pheno het volgende:
Kom ik aan met mijn hoogste char van 64, de ander is 50 :')
Ik denk dat ik maar Barbie's paardenboerderij ga spelen, ik heb straks een eternal char van 70 als het eerste seizoen is afgelopen :')
Komt door NM dungeons op T4...dan gaat het stuk harder
Vici, Vidi, Veni!
pi_209808229
Ben met mijn tweede poging hardcore bezig. Dit keer ranged met een poison rogue. Tot nu toe lol op t2. Alleen die strongholds….. echt af en toe zo close call.
pi_209808445
Mijn enige kritiek op deze game is mijn gebrek aan tijd om het goed te spelen, wat een soepele Diablo is dit zeg _O_
-nee-
  zaterdag 8 juli 2023 @ 12:21:51 #160
i dont have one!
pi_209808515
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 12:16 schreef Marsenal het volgende:
Mijn enige kritiek op deze game is mijn gebrek aan tijd om het goed te spelen, wat een soepele Diablo is dit zeg _O_
Dat zeker weten!
Vici, Vidi, Veni!
pi_209809248
Kan ik couch coop doen met iemand met een tweede controller en dan iemand online er bij betrekken?

Ik vraag dit voor een vriend. (2 zelfs)
-nee-
  Moderator zaterdag 8 juli 2023 @ 18:20:03 #162
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209813884
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 juli 2023 13:18 schreef Marsenal het volgende:
Kan ik couch coop doen met iemand met een tweede controller en dan iemand online er bij betrekken?

Ik vraag dit voor een vriend. (2 zelfs)
volgens mij wel

zit je gewoon met 3 in de party
pi_209822873
Diegene bij jou op de bank moet wel een battle.net account hebben.
  Moderator zondag 9 juli 2023 @ 15:07:35 #164
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209824334
Maar dat is gratis en binnen 5 min aangemaakt.
pi_209831944
Ik ga het eerste seizoen missen denk ik: tv stuk :')
  zondag 9 juli 2023 @ 21:38:20 #166
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209832042
vind het nu al allemaal eentonig worden, weinig variatie en een onmogelijke unique farm en kut itemization en ben er snel klaar mee.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_209832350
Ik vermaakte me met hardcore, dat maakt alles net weer wat spannender. Maar eens met eentonigheid qua dungeons en zo. Respect voor de mensen die met oogkleppen op tot 100 grinden, ik trek het niet
pi_209832494
quote:
9s.gif Op zondag 9 juli 2023 21:30 schreef Pheno het volgende:
En die had je nog niet zo lang toch?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator zondag 9 juli 2023 @ 22:25:44 #169
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209832610
quote:
9s.gif Op zondag 9 juli 2023 21:30 schreef Pheno het volgende:
ragequit door je tv?
pi_209832614
Half jaar, krijg wat rode vlakken te zien (toch nog wat diablo stijl) en dan herstart ie weer. Om weer rode vlakken te laten zien en weer te herstarten.

Ik ga wel weer ouderwets in een lemen hut wonen, zonder al die technologische teringzooi die toch maar kapot gaat
pi_209832767
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:26 schreef Pheno het volgende:
Half jaar, krijg wat rode vlakken te zien (toch nog wat diablo stijl) en dan herstart ie weer. Om weer rode vlakken te laten zien en weer te herstarten.

Ik ga wel weer ouderwets in een lemen hut wonen, zonder al die technologische teringzooi die toch maar kapot gaat
Doet de Polestar het nog wel?
A murky, forgotten land.
  zondag 9 juli 2023 @ 22:54:04 #172
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209832924
quote:
7s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:04 schreef Pheno het volgende:
Ik vermaakte me met hardcore, dat maakt alles net weer wat spannender. Maar eens met eentonigheid qua dungeons en zo. Respect voor de mensen die met oogkleppen op tot 100 grinden, ik trek het niet
Ik ook niet, terwijl ik 1miljoenmiljard keer Baal heb neergemaaid
pi_209833959
quote:
14s.gif Op zondag 9 juli 2023 22:54 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Ik ook niet, terwijl ik 1miljoenmiljard keer Baal heb neergemaaid
Op een gegeven moment gaf Baal me zijn loot en ging al zelf weg
pi_209838031
Vanmiddag even een klein *** monitor op mijn werk ophalen en kijken of de xbox daar op wil spelen. Hopelijk wel full hd :')
  Moderator maandag 10 juli 2023 @ 13:30:24 #175
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209838597
quote:
10s.gif Op maandag 10 juli 2023 12:51 schreef Pheno het volgende:
Vanmiddag even een klein *** monitor op mijn werk ophalen en kijken of de xbox daar op wil spelen. Hopelijk wel full hd :')
en @Notorious_Roy even een briefje laten typen voor je retour van de TV :Y
  maandag 10 juli 2023 @ 17:36:15 #176
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_209842276
Ik zit er over te denken om diablo 4 te gaan halen.

Heb nog nooit een diablo gespeeld, ook de beta en server slam niet meegedaan.

Waarom zal ik deze game moeten en halen en waarom niet?

Reviews zien er allemaal goed uit :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_209842494
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 17:36 schreef Dopekoe het volgende:
Ik zit er over te denken om diablo 4 te gaan halen.

Heb nog nooit een diablo gespeeld, ook de beta en server slam niet meegedaan.

Waarom zal ik deze game moeten en halen en waarom niet?

Reviews zien er allemaal goed uit :)
Waarom wel? Het speelt gewoon lekker weg. De main questline is mooi maar wel lang.

Waarom niet? Het begint saai te worden na een tijdje. Zelfs een nieuwe class spelen is niet leuk meer, ze hebben iets faliekant fout gedaan met de herspeelbaarheid van dit spel naar mijn mening.
pi_209843483
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 13:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]
en @:notorious_roy even een briefje laten typen voor je retour van de TV :Y
Nah, al gebeld, die komen langs
  maandag 10 juli 2023 @ 19:17:25 #179
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_209843651
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 17:54 schreef Managarm het volgende:

[..]
Waarom wel? Het speelt gewoon lekker weg. De main questline is mooi maar wel lang.

Waarom niet? Het begint saai te worden na een tijdje. Zelfs een nieuwe class spelen is niet leuk meer, ze hebben iets faliekant fout gedaan met de herspeelbaarheid van dit spel naar mijn mening.
Ik las iets over seizoenen, gaat dat het probleem met de herspeelbaarheid aanpassen?

En vanaf wanneer begint het saai te worden ongeveer?
pi_209843801
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 19:17 schreef Dopekoe het volgende:

[..]
Ik las iets over seizoenen, gaat dat het probleem met de herspeelbaarheid aanpassen?

Seizoenen bieden per seizoen een andere storyline, ik ga het in ieder geval proberen.

Saai worden is persoonlijk, ik heb een Necromancer naar level 70, een andere Necromancer naar level 50 en een druid naar level 50 gekregen. Het biedt waar voor zijn geld qua speeltijd.
pi_209844265
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 19:17 schreef Dopekoe het volgende:

[..]

Het is natuurlijk allemaal persoonlijk heh. Vorige Diablo had ook seizoenen en hoewel daar een heleboel mensen veel plezier van hebben gehad heeft het mij nooit geīnteresseerd. Diablo 1 en 2 heb ik daarentegen helemaal scheel gespeeld.

Uiteindelijk kan je het beste gewoon even wat twitch streams en reviews kijken. Daar heb je vaak wat meer aan dan korte, persoonlijke verhalen op een forum.
Conscience do cost.
  maandag 10 juli 2023 @ 21:23:36 #182
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_209845192
Het is een game gebaseerd op builds die je van je karakter maakt.

Is dat vergelijkbaar met bijv een borderlands skilltree?
pi_209845220
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 21:23 schreef Dopekoe het volgende:

zoiets en dan is er uitrusting in de vorm van loot die dropt als je kills maakt die je skills versterken. Maar dan isometrisch en vooral demonen neermaaien.
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 11:33:02 #184
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209850081
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2023 21:23 schreef Dopekoe het volgende:

als je twijfelt zou ik hem lekker disked kopen zodat als je het kut vind, 'ie weer lekker op marktplaats kan.

Vind je d2/3 tof vind je dit ook wel leuk. Als je slim bent koop je hem rond de 20ste pas als seizoen 1 begint. Dan heb je niet het idee dat je tot die tijd alles voor niets zit te doen en zit je gelijk met alle extra items (wel 7 :') )
Tegen die tijd komt er ook een grote balans patch waardoor de kans groot is dat het char wat je nu bouwt over 9 dagen nutteloos is.

Dus ja, kopen of niet? zou m sowieso rond de 18e bestellen en dan op de 20ste spelen. disked zodat je er ook weer van af kan als het niets is.
Zelf heb ik er nu 300~350 uur in zitten, dus kan hem alleen maar aanraden, maar grinden moet je ding zijn :+
pi_209850293
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:33 schreef Jimbo het volgende:

Zelf heb ik er nu 300~350 uur in zitten, dus kan hem alleen maar aanraden, maar grinden moet je ding zijn :+
En werkschuw zijn als je dat aantal al er in hebt zitten :P
  dinsdag 11 juli 2023 @ 13:20:27 #186
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_209851300
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]
als je twijfelt zou ik hem lekker disked kopen zodat als je het kut vind, 'ie weer lekker op marktplaats kan.

Vind je d2/3 tof vind je dit ook wel leuk. Als je slim bent koop je hem rond de 20ste pas als seizoen 1 begint. Dan heb je niet het idee dat je tot die tijd alles voor niets zit te doen en zit je gelijk met alle extra items (wel 7 :') )
Tegen die tijd komt er ook een grote balans patch waardoor de kans groot is dat het char wat je nu bouwt over 9 dagen nutteloos is.

Dus ja, kopen of niet? zou m sowieso rond de 18e bestellen en dan op de 20ste spelen. disked zodat je er ook weer van af kan als het niets is.
Grinden is niet per definitie mijn ding, maar heb wel jarenlang Fifa gespeeld, das uiteindelijk ook een groot grindfest.

Wat mij vooral aanspreekt is het maken van builds en de vrijheid daarin.
De gameplay geloof ik wel.

Disked kopen doe ik nooit, heb wel de disk versie maar al m'n games zijn digital.
Mocht ik hem halen en niet leuk vinden dan is dat gewoon echt gehad :)

Is het een game die je ook ff een half uurtje op kan pakken en dan weer kan neerleggen?
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 13:21:27 #187
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209851309
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 11:45 schreef Pheno het volgende:

[..]
En werkschuw zijn als je dat aantal al er in hebt zitten :P
werken is voor arbeiders.
Fok mods zijn werkeloos :Y
pi_209851423
Ik moet nu overal nog die laatste renown pagina doen maar ik mis de motivatie een beetje. :')
pi_209851526
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:27 schreef Document1 het volgende:
Ik moet nu overal nog die laatste renown pagina doen maar ik mis de motivatie een beetje. :')
Do it!

Zelf op dat kleine vutschermpje bezig om alle aspects te halen, zodat ik voor het volgende seizoen klaar ben. Hardcore doe ik even niet, het is amper te zien wat ik doe, dus instant death als ik te laat de Butcher zie en dus niet op tijd de escape scroll gebruik :')
  Moderator dinsdag 11 juli 2023 @ 14:32:52 #190
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209852360
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:27 schreef Document1 het volgende:
gewoon doen en over 9 dagen pas weer naar kijken :D
pi_209852494
Ik kan echt niet de motivatie opbrengen om die altars allemaal te verzamelen. Vind ik ook echt een nare manier van extra 'content' maken.
Conscience do cost.
pi_209852683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 13:20 schreef Dopekoe het volgende:

Wat mij vooral aanspreekt is het maken van builds en de vrijheid daarin.
De gameplay geloof ik wel.
Nou, wat dat betreft zit het wel goed. Houd er wel rekening mee dat er altijd topbuilds en klasses zullen zijn en dat jouw eigen favo build wel eens hopeloos underpowered kan zijn (en blijven, ondanks alle balansrondes die een Diablo game altijd doorloopt). Voor de campagne maakt je build dan weer geen reet uit, eigenlijk begint een build maken pas in de endgame.
quote:
Is het een game die je ook ff een half uurtje op kan pakken en dan weer kan neerleggen?
Kan zeker.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_209852795
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 14:44 schreef ems. het volgende:
Ik kan echt niet de motivatie opbrengen om die altars allemaal te verzamelen. Vind ik ook echt een nare manier van extra 'content' maken.
Vind het ook een beetje een missertje hoe ze nu zijn ja. Als je gewoon gaat spelen kom je ze nauwelijks tegen (ik kwam er pas achter dat er méér dan één per region waren nadat ik dat ergens las :') ), het zijn er zķ veel dat je al heel snel naar een map op internet grijpt (wat ik altijd vrij dodelijk vind voor de immersion in een game) en de beloning is per shrine erg beperkt.

Dan had ik liever veel minder shrines gehad met veel hogere rewards en een event of iets erbij, wat dan qua moeilijkheidsgraad in verhouding zou moeten staan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:24:03 #194
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_209853104
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Vind het ook een beetje een missertje hoe ze nu zijn ja. Als je gewoon gaat spelen kom je ze nauwelijks tegen (ik kwam er pas achter dat er méér dan één per region waren nadat ik dat ergens las :') ), het zijn er zķ veel dat je al heel snel naar een map op internet grijpt (wat ik altijd vrij dodelijk vind voor de immersion in een game) en de beloning is per shrine erg beperkt.

Dan had ik liever veel minder shrines gehad met veel hogere rewards en een event of iets erbij, wat dan qua moeilijkheidsgraad in verhouding zou moeten staan.
Dit ben ik met je eens, ik heb het lijstje afgewerkt maar gamen met een kaart, dan verlies ik mijn aandacht heel snel omdat het voelt als een baan ipv gamen dan.
pi_209853445
Ik heb dus die altars gebied voor gebied gedaan, dat heeft echt alle motivatie uit me gezogen. Die renown hoef je toch nooit meer te doen hierna? Nog twee dagen dan heb ik vakantie. :')
pi_209853631
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:48 schreef Document1 het volgende:
Ik heb dus die altars gebied voor gebied gedaan, dat heeft echt alle motivatie uit me gezogen. Die renown hoef je toch nooit meer te doen hierna? Nog twee dagen dan heb ik vakantie. :')
Blizzard:

quote:
Patch notes 1.5:
-Complete rework of renown system. All existing renown rewards will be reset on all existing characters. This is necessary as we are dedicated to improving the game and offering more quality content. Characters with existing renown rewards will be compensated for the time they have put in getting them. We will offer several cosmetic items as compensation.
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:09:09 #197
38496 Perrin
pi_209853672
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Blizzard:
[..]

Dacht je dat even geregeld te hebben voor al je characters :{
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 juli 2023 @ 16:12:51 #198
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_209853709
quote:

[..]
Blizzard:
[..]

Waitwhut??? :o
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_209853716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dacht je dat even geregeld te hebben voor al je characters :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:12 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Waitwhut??? :o
Is een garpje hč :@
  dinsdag 11 juli 2023 @ 16:23:20 #200
38496 Perrin
pi_209853797
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
[..]
Sheesh.
pi_209853831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Precies! Achter een unique dungeon oid.
Conscience do cost.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 juli 2023 @ 16:28:47 #202
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_209853870
Ik kan die patch notes niet vinden?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_209853931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:28 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kan die patch notes niet vinden?
Omdat ze niet bestaan, ik maakte een grapje. Zo ver zullen ze niet gaan bij Blizzard. Al zal het renown system vast de nodige aanpassingen gaan krijgen in de komende jaren.
pi_209854009
Ik trapte er heel even in. _O-
pi_209854084
Ondertussen ben ik dus nu altar runs aan het doen :')
pi_209855045
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
[..]
Hooivorken en fakkels en je wordt nu gecanceld!
pi_209855552
quote:

[..]
Blizzard:
[..]

Sterk :)
-nee-
pi_209856051
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 18:28 schreef Pheno het volgende:

[..]
Hooivorken en fakkels en je wordt nu gecanceld!
Permban. ;(
pi_209857001
Verhaal gaat rond dat diablo 4 op game pass komt

pi_209861935
pi_209861999
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 21:05 schreef streamjohan het volgende:
Verhaal gaat rond dat diablo 4 op game pass komt

Beter _O_
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 11:53:56 #212
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209862794
zou er voorlopig niet op rekenen, tijd terug zeiden ze dat d4 niet op GP zou komen als acti/blizz gekocht wordt. Of iig niet gelijk. Toen hadden ze het over dec ofzo als actiblizz begin 2023 gekocht werd
pi_209863295
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 11:53 schreef Jimbo het volgende:
zou er voorlopig niet op rekenen, tijd terug zeiden ze dat d4 niet op GP zou komen als acti/blizz gekocht wordt. Of iig niet gelijk. Toen hadden ze het over dec ofzo als actiblizz begin 2023 gekocht werd
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 17:14:30 #214
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209866964
lvl 99, begon vandaag op 97 vandaag. nog even pushen tot 100 en dan wel klaar tot S1

lAATSTE KWARTJE NOG, SPANNUHHNNND

[ Bericht 57% gewijzigd door Jimbo op 12-07-2023 18:04:12 ]
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 21:45:56 #215
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209870837
quote:
Mja zijn gok is even goed als die van iedereen (sowieso azmon :r)

Niemand weet het nog, ftc kan ook nog hoger beroep winnen, dan heb je nooit meer iets van acti op gpu :P
pi_209892144
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 17:14 schreef Jimbo het volgende:
lvl 99, begon vandaag op 97 vandaag. nog even pushen tot 100 en dan wel klaar tot S1

[ link | afbeelding ]
lAATSTE KWARTJE NOG, SPANNUHHNNND

Gefeliciteerd, je zal nu wel 100 zijn :D
  Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 15:50:59 #217
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209892272
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 15:41 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, je zal nu wel 100 zijn :D
thnx :D

Ja al een tijdje. Tevens de laatste keer dat ik de game aangeraakt heb :') ik wacht nu wel op S1 om opnieuw te beginnen.
  vrijdag 14 juli 2023 @ 16:31:18 #218
38496 Perrin
pi_209892764
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 15:50 schreef Jimbo het volgende:

[..]
thnx :D

Ja al een tijdje. Tevens de laatste keer dat ik de game aangeraakt heb :') ik wacht nu wel op S1 om opnieuw te beginnen.
Ik was ook wel klaar na level 100 :P Hopen op een leuke patch.
  Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 18:28:20 #219
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209894206
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 16:31 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik was ook wel klaar na level 100 :P Hopen op een leuke patch.
De hoop blijven we altijd houden...
18e komt de S1 patch iig, eens kijken wat dat teweeg gaat brengen. Tot die tijd gok ik niet op hotfixes sof iets.
  zaterdag 15 juli 2023 @ 21:37:45 #220
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209908876
Blood Knight ziet er gaaf uit hopelijk komt dat ook naar 4
pi_209918360
Level 50 hardcore. Zo, nooit meer naar kijken, echt af en toe bilspleetspierpijn omdat de servers lag hadden (tijdens een legion event en zo :') )
  zondag 16 juli 2023 @ 17:45:47 #222
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_209918758
quote:
10s.gif Op zondag 16 juli 2023 17:15 schreef Pheno het volgende:
Level 50 hardcore. Zo, nooit meer naar kijken, echt af en toe bilspleetspierpijn omdat de servers lag hadden (tijdens een legion event en zo :') )
Respect, juist om dat soort dingen begín ik er niet eens aan. :D
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 20:54:26 #223
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209921788
quote:
10s.gif Op zondag 16 juli 2023 17:15 schreef Pheno het volgende:
donderdag opnieuw met S1 :+

dinsdag wel al de balans patch, benieuwd naar de notes.
  zondag 16 juli 2023 @ 21:24:33 #224
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209922329
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 20:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

dat worden natuurlijk nerfs voor bijna alle classes behalve barb
  Moderator zondag 16 juli 2023 @ 21:27:32 #225
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209922386
quote:
14s.gif Op zondag 16 juli 2023 21:24 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
dat worden natuurlijk nerfs voor bijna alle classes behalve barb
hoop vooral op buffs voor de sorc :Y
Sorc blijft tof maar moet echt iets anders dan melee voor dat kreng komen.
pi_209924988
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 20:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Nah, achievement binnen, de groeten.

Ik heb dit pre-seizoenwel op softcore alle dungeons, lilith altars en map compleet, zodat ik eens fatsoenlijk kan beginnen. Nog geen idee wat voor build, maar rogue op hc was iig do-able zonder specifieke gear.
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 16:57:31 #227
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209944000
Vandaag de patch, las net iets over patch rond 1900u onze tijd.
Hopelijk dan ook de patch notes, weten we gelijk hoe fucked we zijn :Y
pi_209944116
  dinsdag 18 juli 2023 @ 17:59:15 #229
i dont have one!
pi_209945236
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 16:57 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag de patch, las net iets over patch rond 1900u onze tijd.
Hopelijk dan ook de patch notes, weten we gelijk hoe fucked we zijn :Y
Als jullie het dan allemaal voor mij uitzoeken...dan kan ik als ik terug in NL ben gewoon gelijk spelen haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_209945249
Wanneer ben je terug, dan kan ik in de fok clan :P
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 18:14:31 #231
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209945451

patchnote bingo!
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 18:14:44 #232
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209945453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 17:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Als jullie het dan allemaal voor mij uitzoeken...dan kan ik als ik terug in NL ben gewoon gelijk spelen haha
nee! :D
pi_209945476
"Horses still janky as hell"

Man man man. Een steentje in de weg: paard weet niet hoe ie moet lopen. Galop? 3 sec, dan is ie al moe, lijkt mij wel.

Maar ben benieuwd hoeveel 'fun' ze weer nerven. Gelukkig hebben we nu een bingo-lijstje
pi_209946940
Core stats en critical dmg nerf. Jottem :')
  dinsdag 18 juli 2023 @ 20:10:38 #235
38496 Perrin
pi_209946962
Vrij matige patch zo op eerste gezicht.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 20:26:36 #236
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209947204
zeer matig allemaal ;(
  Moderator dinsdag 18 juli 2023 @ 20:28:21 #237
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209947226
lange lap text, vurn en crit nerf...rip pulv druid

had nog steeds hoop dat sorc eens van ver af konden killen..
pi_209947533
Over 8 seizoenen
  dinsdag 18 juli 2023 @ 20:54:16 #239
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209947583
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 20:28 schreef Jimbo het volgende:
lange lap text, vurn en crit nerf...rip pulv druid

had nog steeds hoop dat sorc eens van ver af konden killen..
nu is WW Barb helemaal dood en begraven
pi_209947602
Ik ga maar weer traag rogue spelen lees ik al
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:06:20 #241
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209947757

dat word een necro'tje maken ik zie het al
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:14:57 #242
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209947871

dit is zo kut he. -O-
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:17:20 #243
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209947903
en ja Quin maakte een punt er zijn behoorlijk wat skills die niet gebruikt worden omdat ze gewoon kut zijn heel veel affixes op legendaries worden niet gebruikt omdat 90% gewoon ruk is, neee laten we alle mobs meer damage en meer HP hebben omdat het nog tedeuser te maken.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:24:09 #244
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209948016
All classes are nerfed.

No reduction in enchantment costs.

Helltides are slower.

Boosting is nerfed to the absolute ground.

Doing content other than Nightmare dungeons is nerfed.

Experience bonus for killing monsters of higher levels nerfed by around 90%

Crit and vulnerable damage nerfed 17% and 40% respectively, not counting the nerf to the inherent affixes to certain weapons.

It is not like this game was lightning fast to begin with, but now it is a proper slog.

dit dus, vind de patch notes gewoon kut, :'(
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:29:56 #245
38496 Perrin
pi_209948120
Geen nieuwe content behalve een paar flut-uniques die toch nooit droppen. Zeer matig allemaal. Nog even kijken wat ze van die season bakken maar ik heb er niet zo veel vertrouwen in.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:35:42 #246
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209948230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
Geen nieuwe content behalve een paar flut-uniques die toch nooit droppen. Zeer matig allemaal. Nog even kijken wat ze van die season bakken maar ik heb er niet zo veel vertrouwen in.
Sorc is compleet de grond in generfed, _O-

Helltides zijn niet meer waard om te doen _O-

clownfiesta
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:36:40 #247
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209948251

rogues _O- _O- :W
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:44:33 #248
38496 Perrin
pi_209948397
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:35 schreef cherrycoke het volgende:

[..]
Sorc is compleet de grond in generfed, _O-

Helltides zijn niet meer waard om te doen _O-

clownfiesta
Ook 0 QoL features in de patch, bijv zoeken/filteren van aspects of gear in je stash.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:45:07 #249
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209948403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ook 0 QoL features in de patch, bijv zoeken/filteren van aspects of gear in je stash.
of iets simpels als een rode lijn op mijn scherm zonder dat ik naar mijn mini map moet staren
  dinsdag 18 juli 2023 @ 21:55:21 #250
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209948552
baldurs gate 3 dan maar spelen?
  dinsdag 18 juli 2023 @ 22:01:53 #251
38496 Perrin
pi_209948644
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:55 schreef cherrycoke het volgende:
baldurs gate 3 dan maar spelen?
Ja genoeg andere leuke games, er komt ooit vast nog wel een equivalent van Lord of Destruction patch.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 22:05:31 #252
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209948695
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 22:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja genoeg andere leuke games, er komt ooit vast nog wel een equivalent van Lord of Destruction patch.
Als ik de patch notes nog een keer lees vind ik het vrij zonde dat ik zoveel geld aan het spel heb uitgegeven. -O-
pi_209949093
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef Perrin het volgende:

[..]
En zo kan ik er nog wel 100 bedenken als je me ff de tijd geeft. :P

Had eigenlijk ook wel íéts op dat gebied verwacht.
  dinsdag 18 juli 2023 @ 22:46:45 #254
38496 Perrin
pi_209949141
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
En zo kan ik er nog wel 100 bedenken als je me ff de tijd geeft. :P

Had eigenlijk ook wel íéts op dat gebied verwacht.
Zeker nadat de patch zo uitgebreid aangekondigd is als een forse patch.

Dat je er dan nauwelijks tot niks in doet wat betreft aantrekkelijke nieuwe features is echt een prestatie.
pi_209949995
Diablo is toch altijd kut roepen, aanpassen en weer door?
pi_209950410
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 22:46 schreef Perrin het volgende:

[..]
Zeker nadat de patch zo uitgebreid aangekondigd is als een forse patch.

Dat je er dan nauwelijks tot niks in doet wat betreft aantrekkelijke nieuwe features is echt een prestatie.
Te druk met stagiaires in de bezemkast denk ik
  woensdag 19 juli 2023 @ 08:07:35 #257
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_209950708
Damn wat een patch zeg.

Gelukkig ben ik alweer bezig met een leuke game(screeps: world) van 10 jaar terug en vermaak me er prima mee.

Ik ga season 1 dus niet spelen.

Helemaal geen zin om als die overworld quests en reknown en zooi te doen.

Speel het spel over een paar jaar wel, als het wat volwassener is geworden.
pi_209951836
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 00:45 schreef Document1 het volgende:
Diablo is toch altijd kut roepen, aanpassen en weer door?
Er is altijd wel wat te mekkeren natuurlijk en sommige mensen zijn beroepsmekkeraar maar dit is gewoon een hele matige patch.
pi_209951848
Jezus, die Helltides zijn nu echt teringtraag. :'(
pi_209952142
Net even geprobeerd: ja, dit is wel een dikke nerf voor helltides
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:20:37 #261
38496 Perrin
pi_209952183
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 09:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, die Helltides zijn nu echt teringtraag. :'(
Patch notes:
* Fixed an issue where players were having fun.
pi_209952187
“We hebben een uberboss, maar we willen niet dat je haar verslaat, dus nerfen we hoe snel je 100 kan worden en we nerfen de damage die je kunt doen”.

Bedankt Blizzard, we mogen blijkbaar geen demonen slachten, maar een voor een bevechten en dan weer wachten op een cooldown of mana. Had de game dan turnbased gemaakt :D

Over een paar dagen gaan de devs in een stream de veranderingen uitleggen, ik kan niet wachten op de chat/comments :')
  woensdag 19 juli 2023 @ 10:21:24 #263
38496 Perrin
pi_209952194
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:20 schreef Pheno het volgende:
“We hebben een uberboss, maar we willen niet dat je haar verslaat, dus nerfen we hoe snel je 100 kan worden en we nerfen de damage die je kunt doen”.

Bedankt Blizzard, we mogen blijkbaar geen demonen slachten, maar een voor een bevechten en dan weer wachten op een cooldown of mana. Had de game dan turnbased gemaakt :D

Over een paar dagen gaan de devs in een stream de veranderingen uitleggen, ik kan niet wachten op de chat/comments :')
Wie houdt er nu niet van wachten op cooldowns?
pi_209952343
quote:
10s.gif Op woensdag 19 juli 2023 10:20 schreef Pheno het volgende:

_O- Breng ze niet op ideeën!
pi_209953298
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 juli 2023 @ 13:01:53 #266
132619 crew  D_A
Ben jij van die Š ?
pi_209954646
Kan ff duren die cinders verzamelen nu :z
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_209958266
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 juli 2023 21:24 schreef cherrycoke het volgende:
All classes are nerfed.

No reduction in enchantment costs.

Helltides are slower.

Boosting is nerfed to the absolute ground.

Doing content other than Nightmare dungeons is nerfed.

Experience bonus for killing monsters of higher levels nerfed by around 90%

Crit and vulnerable damage nerfed 17% and 40% respectively, not counting the nerf to the inherent affixes to certain weapons.

It is not like this game was lightning fast to begin with, but now it is a proper slog.

dit dus, vind de patch notes gewoon kut, :'(
Nou...dat is duidelijk...dat is als ik straks terug ben, weer verder met D2R...zal welnweer even wennen zijn....maar zal.weer ouderwets heerlijknworden....daarnaast wachten op hopelijk wen goede patch...moet wel zeggen dat ik het weg zonde vindt...was net lekker bezig met sorc op lvl 84...en met veel plezier bezig de NM dungeons te doen om paragon board compleet te maken
Vici, Vidi, Veni!
pi_209960016
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2023 13:01 schreef D_A het volgende:
Kan ff duren die cinders verzamelen nu :z
Dat met die cinders schijnt een bug te zijn. Gaat een hotfix voor komen.

Hoopte ik stiekem al een beetje want kon er in de patchnotes niks over vinden, alleen dat de mystery-chest omhoog ging naar 250 cinders.

Desalniettemin zijn Helltides dus crap tot die hotfix komt.
  Moderator woensdag 19 juli 2023 @ 22:48:27 #269
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209963222
Alles generft, fun is wel uit de game.

Zie t wel in s2 ofzo
pi_209964095
Reviewbombing, eisen voor een delay, de community is weer lekker bezig. Vrijdag is die campfire van blizzard, ben benieuwd of ze met hun stokpaardje komen “we luisteren naar feedback, maar we vinden dat dit zo beter is”. Om in season patch 2 of 3 toch weer terug te krabbelen :')
pi_209967643
Spelen jullie het spel nog? Ben net terug van vakantie...maar als.mijn mijn Vulnerable dmg zo omlaag is...heb ik weinig zin om verder te gaan eigenlijk
Vici, Vidi, Veni!
pi_209967744
Gezien er nu geen enkele reden is om op eternal te spelen: nee. Als het nieuwe seizoen start wil ik even in die tunnels kunnen, maar als dat bv pas bij lvl 70 of hoger kan dan zakken ze er maar in.

Ik ben blij dat ik de HC-achievement al gedaan heb, met die damage reduction nerf en dergelijke
pi_209970783
De Helltides lijken weer gefixed iig. Kon net weer met gemak snel wat cinders rapen voor een paar kistjes (waar vervolgens natuurlijk ook niks, maar dan ook niks nuttigs uit kwam :') )
pi_209971553
Ik ben net weer beetje verzonken geraakt in D2R....

Maar man...hoe vaak ik niet al mijn quests heb geopend met Q om te proberen te healen...ff wennen dat dat weer 1,2,3 of 4 is
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator donderdag 20 juli 2023 @ 19:30:52 #275
9859 crew  Karina
Woman
pi_209972797
Ik dacht ik ga lekker aan de slag met een Druid. Sta ik in een queue. Vorige keer totaal geen last van gehad.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_209973729
Net even geprobeerd: na de queue sta je in nog een queue. Dan kun je een personage aanmaken en word je weer eruit geflikkerd. Dus weer queue. Even een stuk van het nieuwe verhaal gedaan, waypoint naar maincity, never ending load screen.

Never mind, ze hebben het weer goed voor elkaar :')
  Moderator donderdag 20 juli 2023 @ 20:44:35 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_209973891
Ik zat er eindelijk in en was met een campaign quest bezig, helaas is er een onzichtbare muur rond de stad en kan ik niet bij de quest objective komen :')
niet zo tof doen
  donderdag 20 juli 2023 @ 20:45:28 #278
38496 Perrin
pi_209973903
quote:
10s.gif Op donderdag 20 juli 2023 20:31 schreef Pheno het volgende:
Net even geprobeerd: na de queue sta je in nog een queue. Dan kun je een personage aanmaken en word je weer eruit geflikkerd. Dus weer queue. Even een stuk van het nieuwe verhaal gedaan, waypoint naar maincity, never ending load screen.

Never mind, ze hebben het weer goed voor elkaar :')
Als er iets in S1 zat wat het boeiender maakt dan S0 dan zou ik wel een poging wagen, maar ik vind dat malignant gedoe totaal oninteressant tbh.
pi_209974022
quote:
99s.gif Op donderdag 20 juli 2023 20:44 schreef Karina het volgende:
Ik zat er eindelijk in en was met een campaign quest bezig, helaas is er een onzichtbare muur rond de stad en kan ik niet bij de quest objective komen :')
Het gaat sowieso choppy. Ook aanvallen en dergelijke. Te druk, gezien de ranking me niet boeit doe ik het later wel
pi_209974035
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 20:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als er iets in S1 zat wat het boeiender maakt dan S0 dan zou ik wel een poging wagen, maar ik vind dat malignant gedoe totaal oninteressant tbh.
Ik heb geen idee wat het inhoud, en wil iig het verhaal efkes doorlopen.
pi_209974321
Ik sta al weer een kwartier in de rij voor de non-seasonal. Hebben ze weer een ddos? ;(
  donderdag 20 juli 2023 @ 21:16:36 #282
38496 Perrin
pi_209974390
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik sta al weer een kwartier in de rij voor de non-seasonal. Hebben ze weer een ddos? ;(
Nee S1 is uit.
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 06:28:09 #283
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209976757
tering die nerfs zijn legit, heb gewoion moeite met een lvl 50 blinding burrows die eerst met 2 vingers in mn neus te doen was ;(
pi_209976760
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 06:28 schreef Jimbo het volgende:
tering die nerfs zijn legit, heb gewoion moeite met een lvl 50 blinding burrows die eerst met 2 vingers in mn neus te doen was ;(
Gewoon die nieuwe uber unique even vinden met een drop van 0.0000001
pi_209976843
Het nodigt niet uit tot spelen dit soort patches. Gisteren een karakter aangemaakt en na 15 minuten gestopt, ik ben er voorlopig wel klaar mee.

Ik ga wel een paar seizoenen wachten totdat ze het gebeuren weer op de rails hebben.

Voorlopig vind ik het spel een behoorlijke tegenvaller, het speelt best lekker maar helltides en dungeons zijn saai. Ik heb echt een probleem met die generieke layout van deuren openen. Dat vind ik echt een stuk minder en helltides gaan op tijd wat ik helemaal ruk vind, ik heb helemaal niets met evenementen. Ik wil niet hoeven wachten tot ik iets kan doen.

Nu maar wachten tot de grote patch van Path Of Exile.
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 08:14:10 #286
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209977157
Ja snel klaar met spelen ook weer. Moet je voor die seasonal Qline stap 1 en 2 nu completen.
Daar zit in dat je 3 dungeons in fractured peaks moet doen. Prima doen we ff.... jammer alleen dat ie er geen één telt en 't nu vast zit.

Vind het nu al helemaal kut. Jammer wel, want het is en blijft diablo O+
Benieuwd wat ze vandaag tijdens de campfire chat gaan vertellen. Hopelijk dat ze alles flink gaan buffen want dit is gewoon kut spelen. (en wat dacht je van die nieuwe items die OOK nog even in je inventory moeten :') alsof er al plek was :') :') )
pi_209977711
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 08:14 schreef Jimbo het volgende:
Ja snel klaar met spelen ook weer. Moet je voor die seasonal Qline stap 1 en 2 nu completen.
Daar zit in dat je 3 dungeons in fractured peaks moet doen. Prima doen we ff.... jammer alleen dat ie er geen één telt en 't nu vast zit.

Vind het nu al helemaal kut. Jammer wel, want het is en blijft diablo O+
Benieuwd wat ze vandaag tijdens de campfire chat gaan vertellen. Hopelijk dat ze alles flink gaan buffen want dit is gewoon kut spelen. (en wat dacht je van die nieuwe items die OOK nog even in je inventory moeten :') alsof er al plek was :') :') )
Ja, ik had liever een personal en een shared stash gehad. Ik heb alleen Necromancer gespeeld en die tabs zitten vol (in POE had ik er 40, ook vol.. zou het dan toch aan mij liggen).
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 11:57:48 #288
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209979932
Ja stash is veel te klein, al hadden ze maar 10 tabs gedaan waarvan 1 sharted en 9 personal voor t overzetten was het al beter.
niet dat je shit voor andere classes vind ook :')
pi_209980818
Mooi is ook dat je naast je gems ook die harts moet gaan bewaren. Want ja, we hadden al zoveel ruimte :')

Ben nu in de derde questline, ik ga het meemaken allemaal. Rogue voelt nog steeds sterk, maar de damage reduction reduction (jaja) doet wel auw.
  vrijdag 21 juli 2023 @ 14:01:49 #290
194233 Friday12
Originele kloon
pi_209981642
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 06:28 schreef Jimbo het volgende:
Ik zag al die shit en dacht naaah geen zin in.
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 16:01:37 #291
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209983164
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 14:01 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik zag al die shit en dacht naaah geen zin in.
snap ik.
Valt ook goed tegen, ben inmiddels maar weer dino's gaan schieten
  vrijdag 21 juli 2023 @ 17:07:40 #292
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_209984165
Mwoah, ben nu toch in 1 dag op lvl 29 gekomen. Misschien straks nog even wat.

Maar ik was daar al bang voor, dat generf. Zie ook veel minder mensen spelen dan paar weekjes geleden.

Vind dat generf normaliter kut. Omdat meeste mensen juist in het begin alles maxen. En dan heb je casuals zoals ik die er veel langer over doen. Zijn hun lekker flink hoge level met gemak, en mag je zelf ook nog eens met meer moeite alles erdoorheen hakken. Voordeel dat iedereen daar last van heeft in een nieuwe season.

Zelf met een necromancer begonnen. Vroegah toen ik een zeer geil Rickokuntje was had ik toen diablo 2 uitkwam meteen necro gedaan. Nadeel was dat die behoorlijk op de minions was gebouwd. Als je dan een eindbaas tegenkwam was je best fucked want die minions werden meteen weggeknald.
Heb nu bijna vakansje en het weer wordt klote, dus mooi kansje om even te sporten, en daarna met spierpijn lekker te gamen.

Stash gebruik ik nauwelijks, maar dat komt omdat ik niet eens endgame heb meegemaakt :')

Hiernaast speel ik af en toen Dying Light 2. Ik zou wel zin hebben in een Dave the Diver game.
pi_209984314
Verhaaltje alweer uitgespeeld. Je hoeft maar tot quests level 4
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 17:58:04 #294
9859 crew  Karina
Woman
pi_209984783
Dit wist ik dus niet he :') dat je moest inloggen met je 'oude' character. Vond het al vreemd dat mijn map zo 'leeg' was.
twitter
niet zo tof doen
  vrijdag 21 juli 2023 @ 18:42:16 #295
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_209985248
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:58 schreef Karina het volgende:
Dit wist ik dus niet he :') dat je moest inloggen met je 'oude' character. Vond het al vreemd dat mijn map zo 'leeg' was.
[ twitter ]
Oh? Ik dacht dat alle altars niet mee komen met seasonal en je dus alles overnieuw moet doen?

Heb overigens inderdaad niet ingelogged met mn realm char, maar heb vandaag in 1 dag veel meer gedaan dan met eternal realm character.
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 18:43:30 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_209985258
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 18:42 schreef Rickocum het volgende:

[..]
Oh? Ik dacht dat alle altars niet mee komen met seasonal en je dus alles overnieuw moet doen?
Ik wist wel dat het mee zou komen, maar ik zag het niet, dat kwam dus omdat ik niet was ingelogd met mijn 1e char.
niet zo tof doen
  vrijdag 21 juli 2023 @ 18:43:46 #297
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_209985261
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 juli 2023 17:19 schreef Pheno het volgende:
Verhaaltje alweer uitgespeeld. Je hoeft maar tot quests level 4
Act 4?
pi_209986056
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 19:57:30 #299
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209986135
**popcorn pakt**
pi_209986581
Ik speel max 2 uur per keer, en ben nu lvl 40. Merk wel een beetje dat het generfed is, maar ik snap de ergernis niet zo, het was toch ook gewoon te makkelijk? Ik ga bijna nooit dood, en als ik doodga is het omdat ik niet dodge of gewoon te lui sta te tanken. Ik vind het wel lekker spelen allemaal. Nog niet verdiept in wat die season 1 inhoudt, dat komt wel als ik m uit heb en een nieuwe character wil proberen.
-nee-
  Moderator vrijdag 21 juli 2023 @ 20:47:18 #301
9859 crew  Karina
Woman
pi_209986729
Ik vind het 'systeem' wat er nu is wel leuk, dat je voor Chapter 1 en Chapter twee allerlei 'taken' moet verrichten. Ben pas lvl 13 want ik ga niet zo snel :P Druid speelt wel goed eigenlijk, ga niet vaak dood. Vanmorgen zag ik een stream met een Necromancer maar dat is echt niet leuk _O- je hoeft amper wat te doen want je skeletons doen alles. Ga die toch volgend seizoen maar eens uitproberen :P
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')