Ja hoor, pulverize bear en trampleslide druid werken allebei prima.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef Pheno het volgende:
Eens op hardcore begonnen. Opeens zit je met samengeknepen billen malnok te doen op lvl 19.
Ik zie overal die tempest roar build, maar is er een andere toffe druid build die nog werkt?
Tornado wolf is best saai ja. Alleen erg sterk.quote:Op zaterdag 1 juli 2023 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Its here !!
Maar weet niet of ik wolf build wil, vind pulverize best chill spelen en vond die tornado wolf op hoge nm tiers er eigenlijk niet zo boeiend uitzien
Wil gewoon eigenlijk een tering snelle build hebben die door alles gaat als warm mes door boterquote:Op zaterdag 1 juli 2023 23:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tornado wolf is best saai ja. Alleen erg sterk.
ik had m voor renown op t1 gezet en met mn sorc gedaan. overal heel snel doorheen en snel klaarquote:Op zondag 2 juli 2023 12:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Pff heb nu van 3 van de 5 regio's max renown....nu nog de andere twee..best wat werk....doe expres T3...kan ik gewoon overal heel makkelijk doorheen
Burrows is heerlijk idd.quote:Op zondag 2 juli 2023 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
chest event in burrows.. fuckers bleven maar komen
Rogue denk ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:20 schreef Marsenal het volgende:
Geen monk class![]()
Welke raden jullie dan aan, als ik eigenlijk een monk wilde doen?
wat voor soort monk speelde je ?quote:Op zondag 2 juli 2023 14:20 schreef Marsenal het volgende:
Geen monk class![]()
Welke raden jullie dan aan, als ik eigenlijk een monk wilde doen?
Up closequote:Op zondag 2 juli 2023 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat voor soort monk speelde je ?
cast of up close
druid is wel leuk up close maar stuk langzamer dan monk was. rogue is wel een leuk alternatief dan, maar speelt wel weer heel anders dan monkquote:Op zondag 2 juli 2023 19:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Up close
Ik ga vanavond beginnen, erg veel zin in
Ik heb een beetje weerstand tegen de rogue gekregen omdat je in heel veel actie-RPGs automatisch naar zo'n class toe kan groeien, ik denk dat ik begin met een druid.quote:Op zondag 2 juli 2023 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
druid is wel leuk up close maar stuk langzamer dan monk was. rogue is wel een leuk alternatief dan, maar speelt wel weer heel anders dan monk
Levelen met een druid is na de campaign wel een beetje een sleur tot je in t4 bent en echt voor goede gear gaat. Dan wordt classe steeds leuker imhoquote:Op zondag 2 juli 2023 21:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb een beetje weerstand tegen de rogue gekregen omdat je in heel veel actie-RPGs automatisch naar zo'n class toe kan groeien, ik denk dat ik begin met een druid.
die is er gewoon hoor?quote:Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
https://diablo4.gg/ice-shards-sorcerer-endgame-build-guide/
kwam net deze tegen, mss heb je er wat aan.
Ik hoop ooit weer een diablo te hebben waar een ice orb sorc viable is. Ik is de d2 gameplay style
Dat heb ik ook wel. Vooral het paragon board mist een reset all knop.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:47 schreef Jimbo het volgende:
Vind het jammer dat je niet meerdere builds kan doen, zou graag tornado uitproberen maar geen zin alles opnieuw te respeccen en al die boards weer te doen
Dat zou wel fijn zijn. En een save knop zodat je 'even' wat kunt uitproberen en daarna kunt terugzetten zonder daarna nogmaals RSI te krijgenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:23 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel. Vooral het paragon board mist een reset all knop.
argh. Ja HC blijft een Russische roulette.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef Pheno het volgende:
Gisteren ging mijn eerste HC char dood door lag. Het was drie seconde stil in Tul Dorha (or whatever, die stronghold die je moet bevrijden om je druid boons te kunnen krijgen). Helaas was het de boss daar die me net een bbq aan het aansteken was met zijn infernoRIP
daarom zal ik nooit een HC karakter aanmakenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef Pheno het volgende:
Gisteren ging mijn eerste HC char dood door lag. Het was drie seconde stil in Tul Dorha (or whatever, die stronghold die je moet bevrijden om je druid boons te kunnen krijgen). Helaas was het de boss daar die me net een bbq aan het aansteken was met zijn infernoRIP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |