Nah, achievement binnen, de groeten.quote:Op zondag 16 juli 2023 20:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
donderdag opnieuw met S1
dinsdag wel al de balans patch, benieuwd naar de notes.
Als jullie het dan allemaal voor mij uitzoeken...dan kan ik als ik terug in NL ben gewoon gelijk spelen hahaquote:Op dinsdag 18 juli 2023 16:57 schreef Jimbo het volgende:
Vandaag de patch, las net iets over patch rond 1900u onze tijd.
Hopelijk dan ook de patch notes, weten we gelijk hoe fucked we zijn
nee!quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Als jullie het dan allemaal voor mij uitzoeken...dan kan ik als ik terug in NL ben gewoon gelijk spelen haha
nu is WW Barb helemaal dood en begravenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:28 schreef Jimbo het volgende:
lange lap text, vurn en crit nerf...rip pulv druid
had nog steeds hoop dat sorc eens van ver af konden killen..
Sorc is compleet de grond in generfed,quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:29 schreef Perrin het volgende:
Geen nieuwe content behalve een paar flut-uniques die toch nooit droppen. Zeer matig allemaal. Nog even kijken wat ze van die season bakken maar ik heb er niet zo veel vertrouwen in.
Ook 0 QoL features in de patch, bijv zoeken/filteren van aspects of gear in je stash.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Sorc is compleet de grond in generfed,![]()
Helltides zijn niet meer waard om te doen![]()
clownfiesta
of iets simpels als een rode lijn op mijn scherm zonder dat ik naar mijn mini map moet starenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook 0 QoL features in de patch, bijv zoeken/filteren van aspects of gear in je stash.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |