Ja genoeg andere leuke games, er komt ooit vast nog wel een equivalent van Lord of Destruction patch.quote:
Als ik de patch notes nog een keer lees vind ik het vrij zonde dat ik zoveel geld aan het spel heb uitgegeven.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja genoeg andere leuke games, er komt ooit vast nog wel een equivalent van Lord of Destruction patch.
En zo kan ik er nog wel 100 bedenken als je me ff de tijd geeft.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook 0 QoL features in de patch, bijv zoeken/filteren van aspects of gear in je stash.
Zeker nadat de patch zo uitgebreid aangekondigd is als een forse patch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zo kan ik er nog wel 100 bedenken als je me ff de tijd geeft.![]()
Had eigenlijk ook wel íéts op dat gebied verwacht.
Te druk met stagiaires in de bezemkast denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker nadat de patch zo uitgebreid aangekondigd is als een forse patch.
Dat je er dan nauwelijks tot niks in doet wat betreft aantrekkelijke nieuwe features is echt een prestatie.
Er is altijd wel wat te mekkeren natuurlijk en sommige mensen zijn beroepsmekkeraar maar dit is gewoon een hele matige patch.quote:Op woensdag 19 juli 2023 00:45 schreef Document1 het volgende:
Diablo is toch altijd kut roepen, aanpassen en weer door?
Patch notes:quote:Op woensdag 19 juli 2023 09:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Jezus, die Helltides zijn nu echt teringtraag.
Wie houdt er nu niet van wachten op cooldowns?quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:20 schreef Pheno het volgende:
“We hebben een uberboss, maar we willen niet dat je haar verslaat, dus nerfen we hoe snel je 100 kan worden en we nerfen de damage die je kunt doen”.
Bedankt Blizzard, we mogen blijkbaar geen demonen slachten, maar een voor een bevechten en dan weer wachten op een cooldown of mana. Had de game dan turnbased gemaakt
Over een paar dagen gaan de devs in een stream de veranderingen uitleggen, ik kan niet wachten op de chat/comments
quote:Op woensdag 19 juli 2023 10:20 schreef Pheno het volgende:
“We hebben een uberboss, maar we willen niet dat je haar verslaat, dus nerfen we hoe snel je 100 kan worden en we nerfen de damage die je kunt doen”.
Bedankt Blizzard, we mogen blijkbaar geen demonen slachten, maar een voor een bevechten en dan weer wachten op een cooldown of mana. Had de game dan turnbased gemaakt
Over een paar dagen gaan de devs in een stream de veranderingen uitleggen, ik kan niet wachten op de chat/comments
Nou...dat is duidelijk...dat is als ik straks terug ben, weer verder met D2R...zal welnweer even wennen zijn....maar zal.weer ouderwets heerlijknworden....daarnaast wachten op hopelijk wen goede patch...moet wel zeggen dat ik het weg zonde vindt...was net lekker bezig met sorc op lvl 84...en met veel plezier bezig de NM dungeons te doen om paragon board compleet te makenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:24 schreef cherrycoke het volgende:
All classes are nerfed.
No reduction in enchantment costs.
Helltides are slower.
Boosting is nerfed to the absolute ground.
Doing content other than Nightmare dungeons is nerfed.
Experience bonus for killing monsters of higher levels nerfed by around 90%
Crit and vulnerable damage nerfed 17% and 40% respectively, not counting the nerf to the inherent affixes to certain weapons.
It is not like this game was lightning fast to begin with, but now it is a proper slog.
dit dus, vind de patch notes gewoon kut,
Dat met die cinders schijnt een bug te zijn. Gaat een hotfix voor komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |