avalanche passive, +mana bij gebruik cooldown aspect. Heel veel +skills op je cooldowns als teleport / ice / flame armor / frost nova, CDR, lucky hit met de juiste dingen enz...unlimited is het zeker niet, maar je komt wel een aardig eindje.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komt omdat je niet genoeg tijd erin stopt om de juiste aspects te halen.
Er zijn er wel flink wat die écht een verschil maken (denk aan primary resource op crowd control, ice shards die door enemy's gaan e.d.)
Helemaal unlimited ben ik ook nooit gekomen maar op lvl 65 ofzo kon ik wel al flink meekomen met de meta door goed veel mana over te houden.
Neuh,...ik schiet ice shards en dan worden alle effeten doorgegeven en exploderen ze allemaal...wat weer effecten doorgeeft enz... soms TP ik er in om Nova te doen...maar niet altijd meer...ik speel met Shatter en niet met Avalanche... Blizz gebruik ik helemaal niet. Kijk maar eens naarquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sorc is nu over het algemeen toch 'Bliz casten op groep, TP erin, frost nova, ice shards, volgende groep?
Mja, ik heb geen problemen met groepjes, meest zinvolle DPS + mana boost is tegen bosses / single target.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Neuh,...ik schiet ice shards en dan worden alle effeten doorgegeven en exploderen ze allemaal...wat weer effecten doorgeeft enz... soms TP ik er in om Nova te doen...maar niet altijd meer...ik speel met Shatter en niet met Avalanche... Blizz gebruik ik helemaal niet. Kijk maar eens naar
Speelt heerlijk
Ik heb die piercing in zijn beste vorm iig, voor de rest weet ik het niet uit mijn hoofd. Die uit dungeons zijn de matigste versie van een aspect iigquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komt omdat je niet genoeg tijd erin stopt om de juiste aspects te halen.
Er zijn er wel flink wat die écht een verschil maken (denk aan primary resource op crowd control, ice shards die door enemy's gaan e.d.)
Helemaal unlimited ben ik ook nooit gekomen maar op lvl 65 ofzo kon ik wel al flink meekomen met de meta door goed veel mana over te houden.
Ja daarom, doorspelen, meer/betere aspects halen en meer ownenquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die piercing in zijn beste vorm iig, voor de rest weet ik het niet uit mijn hoofd. Die uit dungeons zijn de matigste versie van een aspect iig
quote:
kon m ook niet vinden, maar je kan er wel voor uitgenodigd wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:20 schreef Pheno het volgende:
Zijn clans niet crossplatform? Ik zie deze niet:
[..]
scharrel of FrozAss dacht ikquote:
Frozen en ik heb het idee dat hij op vakantie is. Ik zit wel in de clanquote:
Die ik bij de limited edition kreeg. Een rode met blaadjes die eraf vallen. Ik heb nog geen andere mount geloot. (En ook nooit de butcher solo tegengekomen. )quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:41 schreef Leatherneck het volgende:
Na een periode geen luck, vandaag dubbel lucky geweest. Zowel Striped Steppe Steed (Dry Steppes Helltide chests) als de Marsh Roan Steed (Hawezar Helltide chests) geloot.
Welke mount rijden jullie op?
wie is de clan leader dan? ik dacht jij of frozen..quote:Op woensdag 5 juli 2023 20:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Frozen en ik heb het idee dat hij op vakantie is. Ik zit wel in de clan
Voeg mij anders maar toe als je mij nog niet hebt
ReMARKable#21914
Ben nog wel anderhalf uur online denk ik...beetje NM dungeons renne. Heb nu beter wapen en betere ring gevonden...maar helaas niet meer de goede legendary affixes beschikbaar
Frozen ja...maar ik ben gewoon recruit zonder extra optiesquote:Op woensdag 5 juli 2023 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wie is de clan leader dan? ik dacht jij of frozen..
Ik lag alweer te pittenquote:Op woensdag 5 juli 2023 20:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Frozen en ik heb het idee dat hij op vakantie is. Ik zit wel in de clan
Voeg mij anders maar toe als je mij nog niet hebt
ReMARKable#21914
Ben nog wel anderhalf uur online denk ik...beetje NM dungeons renne. Heb nu beter wapen en betere ring gevonden...maar helaas niet meer de goede legendary affixes beschikbaar
Ja ik speel vanavond nog even...morgen avond en dan even tijdje nietquote:Op donderdag 6 juli 2023 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lag alweer te pittenMaar zal je toevoegen, komt vast ooit goed
Dacht nog, ik kijk even of dit lukt. Wil ook wel eens iets goeds vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:51 schreef Monolith het volgende:
Deze was even door het QA proces van blizzard heen geslopen. Wel gehotfixed inmiddels helaas (al ben ik nog niet hoog genoeg voor shako drops dacht ik):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |