abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209757852
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:19 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ja het boosten is zo gedaan, maar die storymode is gewoon kut om nog een keer te moeten doen :')
Is ook.

Zou je met Seasons ook weer de story moeten doorlopen of kan je dan ook kiezen om 'gewoon' te beginnen?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:39:49 #102
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_209757869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Is ook.

Zou je met Seasons ook weer de story moeten doorlopen of kan je dan ook kiezen om 'gewoon' te beginnen?
Enige wat blijft zijn de ontdekte gebieden en Altars...dus de renown hou je.
De rest is weer opnieuw doen
Vici, Vidi, Veni!
pi_209757897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister mijn build maar eens omgegooid naar een nieuwe Ice Shard variant :P
Loopt op zich wel lekker. Mis nog wel wat gear waardoor ik mijn mana nog niet compleet onder controle heb, maar het lukt wel al een heel stuk beter.
Gebruik nu 2 uniques in de build, Frostburn gloves en iceheart brais pants. Mis alleen nog Raimant of the Infinite.

Als ik nu shards op monsters schiet is er grote kans dat ze de effecten door geven aan de andere monsters, daarnaast exploderen ze als ze doodgaan en de iceshards hebben ricochet waardoor ze tussen de monsters blijven gaan. Regelmatig dat ik van grote afstand hele mob kill met 1 of 2x ice shards. Merk alleen dat mijn build iets meer mana nodig heeft (mijn Max is nu 109 en wil naar 150 op z'n minst) en mis nog wat damage. Sowieso is nog niet al mijn gear ancestral dus mis hier en daar wat.

E gbruik nu andere Glyphs....dus moet alles weer levellen haha
Ik krijg die chest maar ook niet te pakken. Iceheart brais droppen om de haverklap maar die chest wil maar niet. Terwijl ik eigenlijk alleen die chest chests open, chests koop bij die dealer en toch pak ik alleen maar unique legs.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_209757920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Maar de story kan je volgens mij wel overslaan dan? Als ik het me goed kan herinneren bij D3 hoefde je die niet weer te doorlopen.
pi_209758018
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Maar de story kan je volgens mij wel overslaan dan? Als ik het me goed kan herinneren bij D3 hoefde je die niet weer te doorlopen.
Klopt, wordt netjes gevraagd bij het aanmaken van je nieuwe karakter.
pi_209758055
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:42 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Klopt, maar Jimbo heeft een tweede account, dus die moet op dat account er nog eens doorheen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:24:42 #107
i dont have one!
pi_209758509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:47 schreef Managarm het volgende:

[..]
Klopt, wordt netjes gevraagd bij het aanmaken van je nieuwe karakter.
Ooh fijn....dat had ik nog niet begrepen....dat scheelt wel ontzettend veel!
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:29:04 #108
i dont have one!
pi_209758567
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:41 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Ik krijg die chest maar ook niet te pakken. Iceheart brais droppen om de haverklap maar die chest wil maar niet. Terwijl ik eigenlijk alleen die chest chests open, chests koop bij die dealer en toch pak ik alleen maar unique legs.
Hoorde van anderen dat het niet via de Obols kon, een unique.

Ik zag op youtube dat bepaalde monsters, meer kans hebben op het droppen van een chest armor...en dat je daarom bepaalde dungeons het bese kan farmen....icm met NM omdat die de kans op leg/unique verhogen
Vici, Vidi, Veni!
pi_209758702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:29 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Hoorde van anderen dat het niet via de Obols kon, een unique.

Ik zag op youtube dat bepaalde monsters, meer kans hebben op het droppen van een chest armor...en dat je daarom bepaalde dungeons het bese kan farmen....icm met NM omdat die de kans op leg/unique verhogen
Oh, wat voor nut hebben die Obols dan nog op een gegeven moment?

Ja, ik heb een lijstje van welke type mob bepaalde items droppen. Maar zeker met NM dungeons vind ik het een ge-etter om de juiste dungeon te krijgen MET niet al te idiote affixes.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:49:00 #110
i dont have one!
pi_209758795
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:41 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Oh, wat voor nut hebben die Obols dan nog op een gegeven moment?

Ja, ik heb een lijstje van welke type mob bepaalde items droppen. Maar zeker met NM dungeons vind ik het een ge-etter om de juiste dungeon te krijgen MET niet al te idiote affixes.
Dat is zeker waar

Ik gebruik obols voor legendaries te krijgen, in de hoop de perfecte stat te krijgen zodat ik die kan extracten en op iets nuttigs over te zetten :P
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:59:37 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209758927
Obols zijn ook nice als je nog 1 zwak slot hebt in je gear, dan rol je net zo lang zo'n item tot je een goede hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 19:35:10 #112
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_209762330
Tijd voor de bone spear nerf.
What can change the nature of a man?
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 19:46:46 #113
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209762495
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Gister mijn build maar eens omgegooid naar een nieuwe Ice Shard variant :P
Loopt op zich wel lekker. Mis nog wel wat gear waardoor ik mijn mana nog niet compleet onder controle heb, maar het lukt wel al een heel stuk beter.
Gebruik nu 2 uniques in de build, Frostburn gloves en iceheart brais pants. Mis alleen nog Raimant of the Infinite.

Als ik nu shards op monsters schiet is er grote kans dat ze de effecten door geven aan de andere monsters, daarnaast exploderen ze als ze doodgaan en de iceshards hebben ricochet waardoor ze tussen de monsters blijven gaan. Regelmatig dat ik van grote afstand hele mob kill met 1 of 2x ice shards. Merk alleen dat mijn build iets meer mana nodig heeft (mijn Max is nu 109 en wil naar 150 op z'n minst) en mis nog wat damage. Sowieso is nog niet al mijn gear ancestral dus mis hier en daar wat.

E gbruik nu andere Glyphs....dus moet alles weer levellen haha
Ah glyphs levelen gaan goed snel nu dat je niet meer naar de dungeons hoeft :Y
Heb er nu 6 op lvl 21 zitten, gaat echt een stuk sneller dan je zou verwachten (gewoon pakken wat je snel runt, beter iets met 2x 50xp wat snel gaat dan lopen kutten voor 1x 60xp)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 19:47:35 #114
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209762501
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Is ook.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Met seasons kan je gelijk door in 'adventure' mode, story hoef je niet opnieuw te doen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:49 schreef Pheno het volgende:

[..]
Klopt, maar Jimbo heeft een tweede account, dus die moet op dat account er nog eens doorheen
Klopt, helaas.
Gaat wel extreem snel als je op console speelt met beide. De 'boostee' warpt overal automatisch heen en je kan als ie dood is gewoon net zo lang de Q doen tot er staat dat je 2players nodig hebt. Dan even TP naar de stad en gelijk terug. Zo is player 2 weer levend en kan je verder.

Gezien je nu wél een paard hebt (op je main) en alles oneshot / vorbij loopt ga je overal veel sneller doorheen.
Heb Act 3 nu in een uurtje gedaan (in de hoop dat ik gelijk naar A4 kon en 1/2 kon skippen ;( ).
Qua lvl boosten zal het allemaal nog wel ff duren. Gewoon idioot eigenlijk dat al je gear op het lvl is dat het dropt. Je kan nu nooit even iets doorspelen naar een alt om te gebruiken tijdens het levelen, terwijl een lvl 100 items écht niet beter is dan een lvl 60 asteral.

Eigenlijk wel van mening dat als ze dan toch lvl cappen ze alles op 20/40/60 zouden moeten houden. Dan is het 't ook nog eens waard een alt te maken om gear op te gebruiken (sowieso dat ik dan nu al een tornado druid erbij gehad had.)

[ Bericht 41% gewijzigd door Jimbo op 04-07-2023 19:53:42 ]
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 23:19:44 #115
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209765340
Bluh, uurtje of 2 nu weer in campain zitten. halverwege act 5. Blij als dit nooit meer hoeft :')

--
3 uurtjes, kan je story mode uitspelen als je rusht... moet sneller kunnen zou je zeggen (denk ook wel iets sneller, mijn totale gametime is nu 02u44m. Heb ook nog met een necro lopen kloten voor ~30 min. dus je zou in theorie de stort dus rond de 2u15m / 2u30m kunnen uistpelen als je iemand door de story rusht.)

[ Bericht 24% gewijzigd door Jimbo op 05-07-2023 00:58:20 ]
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:28:21 #116
i dont have one!
pi_209767023
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 19:46 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Ah glyphs levelen gaan goed snel nu dat je niet meer naar de dungeons hoeft :Y
Heb er nu 6 op lvl 21 zitten, gaat echt een stuk sneller dan je zou verwachten (gewoon pakken wat je snel runt, beter iets met 2x 50xp wat snel gaat dan lopen kutten voor 1x 60xp)
Ja die glyphs gaan langzaam bij me. had sowieso andere van een andere build, dus nu weer terug naar start. Heb er 1 op lvl 15 en de ander op lvl 10 nu.

Wellicht gaat het heel snel bij jou, maar merk dat een sorc echt squishy is, dus speel voorzichtig. Ik snap dat de dungeons verschillen en heb ook de lijst met S tier en A tier. Dat zijn de enige die ik doe. Maar ik speel sowieso niet gehaast. Heerlijk om gewoon rustig er door heen te gaan. Merk dat ik van deze build ook geniet. Schiet 1x ice shards en zit dan rustig te kijken hoe dat ene schot door de hele groep heen gaat :P Helpt niet bij de snelheid haha
Vici, Vidi, Veni!
pi_209767076
ice shards is leuk, maar de build guides hebben het allemaal over unlimited mana. Dat heb ik niet, dus ik schiet twee keer en kan weer een minuut of wat rondrennen en cooldowns activeren om die tijd te overleven ::D

Zal binnenkort eens een capstone hulp vragen zodat ik ook eens betere gear kan vinden, was nu bezig met een necro (nu lvl 42).
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:39:48 #118
i dont have one!
pi_209767137
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:34 schreef Pheno het volgende:
ice shards is leuk, maar de build guides hebben het allemaal over unlimited mana. Dat heb ik niet, dus ik schiet twee keer en kan weer een minuut of wat rondrennen en cooldowns activeren om die tijd te overleven ::D

Zal binnenkort eens een capstone hulp vragen zodat ik ook eens betere gear kan vinden, was nu bezig met een necro (nu lvl 42).
Met de nieuwe die ik gebruik, lukt het mij aardig moet ik zeggen. Zeker nu ik Luck hit: 10% schance to restore primary resource op mijn offhand heb. Je moet wel idd op letten op je gear. Mana cost Reduction, Cooldown cost reduction, Primary resoucre regeneration, max mana dat soort dingen. Als je de build volgt, werkt het echt.

Heel af en toe in echte chaos situaties dat ik te weinig heb (of bij boss), maar het is snel weer opgeladen. Daarbij hoef ik in een groep maar 1 of 2x te schieten en dan is de groep kapot
Vici, Vidi, Veni!
pi_209767147
Ik gamble me al kapot voor die modifiers, maar ook daar willen ze niet :D
Obols genoeg gelukkig, events spawnen weer zo snel dat je e rop kunt wachten.
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:43:38 #120
i dont have one!
pi_209767166
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:40 schreef Pheno het volgende:
Ik gamble me al kapot voor die modifiers, maar ook daar willen ze niet :D
Obols genoeg gelukkig, events spawnen weer zo snel dat je e rop kunt wachten.
Gamble weinig...ja soms om de juiste er bij de krijgen...maar over algemeen ishet gewoon alle gele oppakken en goed bekijken. Begin nu ook betere keuzes te maken, door de build te gebruiken. Gister wat Crit DMG opgegeven om die primary resource te gebruiken. Geswitched van offhand...normaal dacht ik ooh crit dmg!! Dat is fijn. Maar ja als je niet kan schieten, kan je geen dmg doen....dus kunnen schieten is wel wat belangrijker :P
Vici, Vidi, Veni!
pi_209767206
Oh, ik bekijk alles, maar er dropt gewoon crap. Zal ook wel te maken hebben dat ik niet zulke hoge nm dungeons kan doen en ik nog op tier 3 zit. En ik geen 20 runs op een avond doe, zo'n nm dungeon kost tijd omdat ik dus steeds op mijn mana moet wachten :D Ik wissel dan weer af met een helltide, maar legendaries zijn eigenlijk best slecht, zeker omdat met het oog op imprints die je er niet op kunt toepassen. Dus twijfel of ik dat nog steeds moet doen.
  woensdag 5 juli 2023 @ 08:54:25 #122
i dont have one!
pi_209767277
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:47 schreef Pheno het volgende:
Oh, ik bekijk alles, maar er dropt gewoon crap. Zal ook wel te maken hebben dat ik niet zulke hoge nm dungeons kan doen en ik nog op tier 3 zit. En ik geen 20 runs op een avond doe, zo'n nm dungeon kost tijd omdat ik dus steeds op mijn mana moet wachten :D Ik wissel dan weer af met een helltide, maar legendaries zijn eigenlijk best slecht, zeker omdat met het oog op imprints die je er niet op kunt toepassen. Dus twijfel of ik dat nog steeds moet doen.
Helltides deed ik alleen om soms de goede imprint te krijgen,echter loop ik nu alleen maar NM dungeons. Doe het ook maar 10 op een avond hoor. Vlieg er niet doorheen en na 10 ben ik het wel zat. Gister toch 2 upgrades gehad. En ja....jij moet gewoon even stukje meelopen op T4 :P Ancestral maakt een hoop uit. Je weet van de breakpoints van gear? 625, 725 enz? Dat als je boven 725 komt, je de hoogst mogelijke % kan krijgen voor affixes? Vaak is dat met ancestrals te halen, die 725. Scheelt al enorm
Vici, Vidi, Veni!
pi_209767307
Geen idee over breakpoints, ik merk dat ik er niet zo diep meer in zit als D2 vroegah. Daar wist ik alles van, maar nu gewoon geen tijd/zin in om alles te lezen. Zeker als Bliz steeds weer dingen verandert/nerft
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 10:28:31 #124
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209768605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:28 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja die glyphs gaan langzaam bij me. had sowieso andere van een andere build, dus nu weer terug naar start. Heb er 1 op lvl 15 en de ander op lvl 10 nu.

Wellicht gaat het heel snel bij jou, maar merk dat een sorc echt squishy is, dus speel voorzichtig. Ik snap dat de dungeons verschillen en heb ook de lijst met S tier en A tier. Dat zijn de enige die ik doe. Maar ik speel sowieso niet gehaast. Heerlijk om gewoon rustig er door heen te gaan. Merk dat ik van deze build ook geniet. Schiet 1x ice shards en zit dan rustig te kijken hoe dat ene schot door de hele groep heen gaat :P Helpt niet bij de snelheid haha
Sorc is nu over het algemeen toch 'Bliz casten op groep, TP erin, frost nova, ice shards, volgende groep?
  Moderator woensdag 5 juli 2023 @ 10:29:49 #125
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209768621
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2023 08:34 schreef Pheno het volgende:

Komt omdat je niet genoeg tijd erin stopt om de juiste aspects te halen.
Er zijn er wel flink wat die écht een verschil maken (denk aan primary resource op crowd control, ice shards die door enemy's gaan e.d.)

Helemaal unlimited ben ik ook nooit gekomen maar op lvl 65 ofzo kon ik wel al flink meekomen met de meta door goed veel mana over te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')