abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juni 2023 @ 22:55:55 #1
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209698670

Info

Titel: Diablo 4
Platform: Windows, Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation 4, PlayStation 5
Developer: Blizzard Entertainment
Release date: 5 juni 2023

Handige Diablo 4 linkjes
Algemene Diablo 4 site met leaks en nieuws: https://diablo4.gg/
Websites voor cookiecutter builds: https://d4builds.gg/ en https://maxroll.gg/d4
Helltides timer met interactieve map voor de Mystery chest: https://helltides.com/
Event timers ( Worldboss, Helltides en Legion's ) https://d4armory.io/events/

SPOILER: Usernames
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Verhaal

Duizenden jaren voor de gebeurtenissen in het spel creëerden Lilith, de dochter van Mephisto, en de engel Inarius het rijk van Sanctuary om toevlucht te bieden aan diegenen die wilden ontsnappen aan het eeuwige conflict tussen de High Heavens en de Burning Hells. Deze relatie tussen demoon en engel leidde tot de geboorte van de Nephalem. De bewoners in Sanctuary geloofden dat de Nephalem te veel aandacht van de High Heavens en de Burning Hells zouden trekken en als gevolg daarom wilden ze hen vernietigen. Lilith, die niet wilde dat haar kinderen werden vermoord, vernietigde iedereen die haar tegenstond, waardoor Inarius werd gedwongen haar te verbannen.

Diablo IV speelt zich af in de wereld van Sanctuary en vindt plaats 50 jaar na de gebeurtenissen in Diablo III: Reaper of Souls. Een sekte heeft het voor elkaar gekregen Lilith weer op te roepen. Na de gebeurtenissen in eerdere games zijn de krachten van demonen en engelen uitgeput, waardoor Lilith een kans ziet de macht te grijpen in Sanctuary. Ze zegt dat ze Sanctuary wil beschermen, maar waarom wil ze dan toch een poort naar de hel openen?

Classes

• De Barbarian die eerder verscheen in Diablo II en Diablo III, heeft de mogelijkheid om tijdens gevechten tussen wapens te wisselen.
• De Necromancer die eerder actief was in Diablo II en Diablo III, gebruikt duistere magie om skeletten op te roepen en vervloekingen uit te spreken.
• De Sorcerer, die terugkeert uit de eerste game en Diablo II, is een magiër dat vuur-, ijs- en bliksemmagie hanteert.
• De Rogue is terug uit de eerste game en is een snel bewegende strijder die afwisselt tussen melee-gevechten met blades of afstandsgevechten met een boog
• De Druid, die in Diablo II al te spelen was, kan van vorm veranderen tussen menselijke, weerwolf- en weerbeervormen, en bezit aard- en stormmagie.

Gameplay

In tegenstelling tot eerdere Diablo-games kun je de wereld van Sanctuary vrij verkennen. Terwijl je ronddwaalt, kom je vijf zones tegen die totaal van elkaar verschillen: Kehjistan is een woestijngebied, Scosglen is een bosrijk gebied, Fractured Peaks is een besneeuwd gebied, de Dry Steppes is een meer bergachtig gebied en Hawezar is het moerassig deel van deze open wereld. En met een wereld die zo groot is, is het belangrijk om een manier te hebben om je te verplaatsen, dus naast waypoints en townportals zijn er nu ook mounts beschikbaar.

Diablo 4 heeft ook verschillende nieuwe mechanica geīmplementeerd. Als het op het uiterlijk van je personage aankomt, keert Transmogrification terug na te zijn geīntroduceerd in Diablo III's Reaper of Souls-uitbreiding en heeft het een aantal belangrijke verbeteringen ondergaan, waardoor je stukken pantser die je vindt kunt mixen en matchen met aangepaste kleuropties.

Je personage, en elke klasse, heeft ook de mogelijkheid om te Evaden en gezondheidsdrankjes hebben ook enkele veranderingen ondergaan. Nu heb je slechts een bepaalde hoeveelheid en je kunt de kracht ervan vergroten door de juiste middelen te oogsten en te leveren zodat je deze kunt upgraden.

De Codex of Power is een andere belangrijke nieuwe gameplay-functie in Diablo 4. Dit systeem geeft spelers meer controle over hun builds. Met de hulp van een crafter kun je Aspects toepassen, dit zijn legendarische krachten die na voltooiing worden verzameld in missies en dungeons, om skills te veranderen en nieuwe krachten uit te rusten voor een bepaalde klasse. Er is ook het Renown-systeem, dat vergelijkbaar is met XP die je kunt verdienen terwijl je in de wereld speelt, maar het komt ook ten goede aan alle personages die je op een realm maakt, zodat ze bijvoorbeeld meer skillpoints krijgen en potions kunnen dragen.

Maar de nieuwe mechanica richten zich niet alleen op je personage. Het Diablo 4-team heeft ook verbeteringen aangebracht in de multiplayermogelijkheden waarmee je tijdens evenementen andere spelers of wereldbazen kunt tegenkomen. Er is wel een limiet aan het aantal mensen dat je tegelijkertijd kunt zien. Ze willen dat de game nog steeds als een desolate plek is, zodat het niet meteen te druk aanvoelt.

Teamspeak 3 server:
IP: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om FOK! tag bij MrManuel ;)

Teamspeak van ClapClapYourHands
IP kthnxbai.info:9987

-- handige shit --

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 02-07-2023 12:45:46 ]
  Moderator donderdag 29 juni 2023 @ 23:33:22 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209699018
quote:
8s.gif Op donderdag 29 juni 2023 22:49 schreef Pheno het volgende:

[..]
Vanavond even geprobeerd, maar lvl 64 doet niks tegen die baas. Daarna met mijn barb verder gegaan en wel een heel level omhoog: lvl46 :')

Morgen maar weer andere game spelen, erger me de tyfus aan de traagheid
Er is vaak zat aangeboden dat we je kunnen helpen, doe ermee wat je wil uiteraard.

--
vanavond ff met Frozen en hagelslag wat NM dungeons gedaan. Weet niet wat het is maar de difficulty gaat ff omhoog zeg, damn. Lvl 40-50 is gewoon op farm solo. Maar had nu de hele tijd dat ik dingen niet dood kreeg, en soms gewoon 30+ hits op een normale mob moest doen die ik normaal one shot :')

wtf is dit.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 30 juni 2023 @ 08:14:39 #3
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_209700202
Postte je nu door het slotje heen in het oude topic :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_209700328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Er is vaak zat aangeboden dat we je kunnen helpen, doe ermee wat je wil uiteraard.

--
vanavond ff met Frozen en hagelslag wat NM dungeons gedaan. Weet niet wat het is maar de difficulty gaat ff omhoog zeg, damn. Lvl 40-50 is gewoon op farm solo. Maar had nu de hele tijd dat ik dingen niet dood kreeg, en soms gewoon 30+ hits op een normale mob moest doen die ik normaal one shot :')

wtf is dit.
Ja uhm...denk ook dat het wel komt doordat iemand de hele tijd op de grond ging liggen...bij iedere ontploffing, charge of onverwachtse gebeurtenis....Sorry daarvoor :P hahaha

Ik heb een hele erge squishy build voor een sorc. En dan is Sorc normaal al squishy haha. Denk ook niet dat mijn build helemaal juist staat. Ging wel hard overigens met de XP. In 5 minuten 1M XP er bij is voor wat ik normaal doe heel veel.

Denk dat ik eerst maar eens moet gaan voor alle renown, zodat ik ook die 20 extra paragon punten heb. Maar ik vind het door NM dungeons heen rennen met Frozen en gister jij er ook bij, veel leuker dan die stomme renown haha. Zeker nu de XP zo hard gaat en het teleporten kan.

Heerlijk hoe het soms totale chaos op het scherm is. Met de visuals van jullie skills, de mijne en dan de effecten van de monsters zelf tegelijk.
Vici, Vidi, Veni!
pi_209700493
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2023 23:33 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Probleem is dat als ik in tier 4 ben ik natuurlijk compleet dood ga. Anders maken ze die baas van die capstone niet zo debiel sterk. Dus dat wordt grinden tot ik een ons weeg. En gezien ik 150+kg ben gaat dat wel even duren :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_209700593
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 08:48 schreef Pheno het volgende:

[..]
Probleem is dat als ik in tier 4 ben ik natuurlijk compleet dood ga. Anders maken ze die baas van die capstone niet zo debiel sterk. Dus dat wordt grinden tot ik een ons weeg. En gezien ik 150+kg ben gaat dat wel even duren :P
Heb ik ook gehad....en toch kan je wel wat dingen doen op T4 en dropt er loot...en zo kom je echt een stuk verder op de snelste manier. Daarnaast kan je altijd met mij, Frozen en wellicht Jimbo mee lopen en gewoon oppakken wat er dropt. We zijn vaak zat online. Haak gewoon aan in een NM dungeon op Ancestral en je zal zien dat je snel sterker wordt
Vici, Vidi, Veni!
pi_209700597
Zal dit weekend eens loeren. Tussen Final Fantasy door.
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:00:17 #8
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209702176
In t4 krijg je nieuwe gear, gaat t weer harder en kan je meer lvlen. 1 goede drop en t4 is opeens op farm
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:11:40 #9
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209702320

Ook even hier :P
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:16:34 #10
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209702393
Altijd leuk als men online de build aanpast. Net andere skills is geen probleem wel andere paragon boards en glyphs :'(
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:21:48 #11
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209702473
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

Ook even hier :P
Heuj die is bekend
pi_209702747
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd leuk als men online de build aanpast. Net andere skills is geen probleem wel andere paragon boards en glyphs :'(
Paragon boards op zicht ook geen probleem...alleen gold wat je kwijt bent...maar Glyphs is wel naar ja haha
Vici, Vidi, Veni!
  vrijdag 30 juni 2023 @ 11:57:42 #13
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209703059
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Paragon boards op zicht ook geen probleem...alleen gold wat je kwijt bent...maar Glyphs is wel naar ja haha
100 nodes weghalen :(
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 11:59:55 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209703091
glyphs levelen best snel nu ook toch?
Gewoon wat Stiers runnen op lvl 40 (kan je aan zag ik gister) of 35 voor wat extra snelheid.
pi_209703599
Tvp
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  vrijdag 30 juni 2023 @ 12:48:30 #16
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_209703728
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 11:59 schreef Jimbo het volgende:
glyphs levelen best snel nu ook toch?
Gewoon wat Stiers runnen op lvl 40 (kan je aan zag ik gister) of 35 voor wat extra snelheid.
Ja gaat wel lukken maar gewoon lullig want gisteren levelde ik een glyph naar level 14. En juist die ene heb ik niet meer nodig.
pi_209703763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ja gaat wel lukken maar gewoon lullig want gisteren levelde ik een glyph naar level 14. En juist die ene heb ik niet meer nodig.
Klinkt als ik heb gister iets gekocht en vandaag is het in de aanbieding....ja dat is zeker kut
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 13:02:43 #18
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209703942
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Haha zal je altijd zien :D

Moet binnenkort ook maar eens een goeie buildguide volgen maar zelfs daar zie ik de bomen door t bos niet meer bij :')

D4builds.gg, mobylitics,icey veins,maxxroll, geen idee wat de beste is
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 13:03:04 #19
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209703949
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 12:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Klinkt als ik heb gister iets gekocht en vandaag is het in de aanbieding....ja dat is zeker kut
14 dagen respijt periode :D
pi_209704108
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Haha zal je altijd zien :D

Moet binnenkort ook maar eens een goeie buildguide volgen maar zelfs daar zie ik de bomen door t bos niet meer bij :')

D4builds.gg, mobylitics,icey veins,maxxroll, geen idee wat de beste is
Dat heb ik dus ook. Als ik kijk naar Ice Shard builds...de 1 zegt dit, de ander zegt dat, een derde zegt: nee dit is toch echt beter. Hoe moet ik nou weten wat nou echt best is (waarschijnlijk werken ze alledrie goed). Ik ben ook een te grote noob om m zelf te tweaken zeg maar.

Vaak valt of staat een build met je gear en met de manier van spelen. Vind het allemaal maar lastig. Dat is bij D2 wel een stuk minder ingewikkeld haha. Blizzard sorc is gewoon die en die skills en eventueel kan je meteor toevoegen en dat geldt ook voor de andere builds (wat uiteraard wel minder vrijheid geeft)
Vici, Vidi, Veni!
pi_209704224
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Dat heb ik dus ook. Als ik kijk naar Ice Shard builds...de 1 zegt dit, de ander zegt dat, een derde zegt: nee dit is toch echt beter. Hoe moet ik nou weten wat nou echt best is (waarschijnlijk werken ze alledrie goed). Ik ben ook een te grote noob om m zelf te tweaken zeg maar.

Vaak valt of staat een build met je gear en met de manier van spelen. Vind het allemaal maar lastig. Dat is bij D2 wel een stuk minder ingewikkeld haha. Blizzard sorc is gewoon die en die skills en eventueel kan je meteor toevoegen en dat geldt ook voor de andere builds (wat uiteraard wel minder vrijheid geeft)
Nou, dat gevoel had ik in het begin wel. Maar op een gegeven moment weet je wel waar je naar moet kijken en wat voor jouw van toepassing is en er is niet 1 waarheid. Soms tweak je wat ivm gear en soms gear je wat ivm een tweak :D

RageGamingVideos hebben leuke duidelijke build video's. Vaak ook uitgeschreven in de comments eronder.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_209704664
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Nou, dat gevoel had ik in het begin wel. Maar op een gegeven moment weet je wel waar je naar moet kijken en wat voor jouw van toepassing is en er is niet 1 waarheid. Soms tweak je wat ivm gear en soms gear je wat ivm een tweak :D

RageGamingVideos hebben leuke duidelijke build video's. Vaak ook uitgeschreven in de comments eronder.
Heb nu die van Maxroll.gg en ga misschien over naar die van Kripperian..
Vici, Vidi, Veni!
pi_209706159
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:55 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Heb nu die van Maxroll.gg en ga misschien over naar die van Kripperian..
geloof nooit dat ze heel veel zullen verschillen. Behalve als je van ice naar fire gaat :)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 18:21:48 #24
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209708458
Net d4 ook maar op de xbox gekocht :@
Dan kan ik ook chill op de bank spelen...

--
had d4 al met controller gespeeld ne je kon echt wel merken dat de game gemaakt is met consoles in het achterhoofd (waardoor ik ook bang ben dat er veel functies enzo versimpeld / verkracht zijn helaas).. Maar d4 speel op xbox gewoon ook echt heerlijk. sure M+K speet fijner, maar zo achterover gezakt op de bank op een groot scherm diablo spelen heeft ook wel wat hoor.

Alleen snap ik niet waarom je je inventory niet zelf kan indelen, of ik snap het nog niet.

[ Bericht 46% gewijzigd door Jimbo op 30-06-2023 20:24:51 ]
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 20:52:08 #25
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209710064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 13:16 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

https://diablo4.gg/ice-shards-sorcerer-endgame-build-guide/
kwam net deze tegen, mss heb je er wat aan.

Ik hoop ooit weer een diablo te hebben waar een ice orb sorc viable is. Ik is de d2 gameplay style _O_
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 20:59:10 #26
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209710129
Jammer dat jullie builds copy pasten online.
(voor mensen nieuw in het genre kan ik mij er wel iets bij voorstellen)

Het leukste is juist dit zelf ontdekken en bouwen. Ik heb nog naar geen enkele guide gekeken qua builds.
What can change the nature of a man?
pi_209710734
Gekocht, ben benieuwd.
-nee-
  Moderator vrijdag 30 juni 2023 @ 21:48:57 #28
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209710808
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 20:59 schreef Coco het volgende:

Het leukste is juist dit zelf ontdekken en bouwen. Ik heb nog naar geen enkele guide gekeken qua builds.
Mja kan je veel van zeggen maar uiteindelijk is er één meta in deze game en die staan online. Zelf kan je wel aankloten maar vaak lack je dan wel met ver komen. Dat had een game als D2 vééél minder.

Ik vind orb sorc super leuk om te spelen, maar met geen mogelijkheid is die momenteel ook maar in de buurt van het niveau van een ice shard sorc of andere meta build.
pi_209713492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 20:59 schreef Coco het volgende:

Er zijn mensen die dat simpelweg niet kunnen of willen....of geen tijd hebben er voor.. ik zelf heb eerlijk gezegd geen zin en neem er geen tijd voor. Bedoel kan het gewoon van internet halen en dan lekker spelen. Voor mij gaat het daarom. Snap dat anderen het juist erg leuk vinden om alles uit te vinden in de skilltree en zo alles te optimaliseren.

Overigens twijfel ik heel erg of ik season ga spelen. Tenzij ze er veel in gaan veranderen...dan wellicht wel. Ik heb erg weinig zin om alles weer opnieuw te moeten doen (op altars en gebieden ontdekken na). Merk dat ik nu in e3n soort sweet spot zit in de game. Kan heerlijk zelf spelen op T4, maar ook superleuk om samen (voornamelijk met Frozen) door NM dungeons heen te rammen ...heb daarnaast nog meer dan genoeg om te doen...
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 1 juli 2023 @ 07:57:07 #30
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_209713575
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Er zijn mensen die dat simpelweg niet kunnen of willen....of geen tijd hebben er voor.. ik zelf heb eerlijk gezegd geen zin en neem er geen tijd voor. Bedoel kan het gewoon van internet halen en dan lekker spelen. Voor mij gaat het daarom. Snap dat anderen het juist erg leuk vinden om alles uit te vinden in de skilltree en zo alles te optimaliseren.

Overigens twijfel ik heel erg of ik season ga spelen. Tenzij ze er veel in gaan veranderen...dan wellicht wel. Ik heb erg weinig zin om alles weer opnieuw te moeten doen (op altars en gebieden ontdekken na). Merk dat ik nu in e3n soort sweet spot zit in de game. Kan heerlijk zelf spelen op T4, maar ook superleuk om samen (voornamelijk met Frozen) door NM dungeons heen te rammen ...heb daarnaast nog meer dan genoeg om te doen...
Ik heb dat juist helemaal andersom. Kan niet wachten om weer opnieuw te beginnen. Ben nu level 72 en mijn necro bone spear corpse tendrils build (zelf bedacht) is af. Ik heb geen zin om 30 levels door te gaan.

Het leukste aan het spel vind ik toch wel het begin. Waar je lekker kunt experimenteren met aspects en gear en waarbij je nieuwe combinaties ontdekt.

Maar ieder zo zijn ding. Als mensen builds van internet halen moeten ze dat zelf weten. Er zijn genoeg valide redenen voor om dat te doen. Ik zelf vind het zelf ontdekken van een build juist het leukste.
pi_209714241
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 07:57 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Ik heb dat juist helemaal andersom. Kan niet wachten om weer opnieuw te beginnen. Ben nu level 72 en mijn necro bone spear corpse tendrils build (zelf bedacht) is af. Ik heb geen zin om 30 levels door te gaan.

Het leukste aan het spel vind ik toch wel het begin. Waar je lekker kunt experimenteren met aspects en gear en waarbij je nieuwe combinaties ontdekt.

Maar ieder zo zijn ding. Als mensen builds van internet halen moeten ze dat zelf weten. Er zijn genoeg valide redenen voor om dat te doen. Ik zelf vind het zelf ontdekken van een build juist het leukste.
Haha prima toch inderdaad... zo speelt en beleefd iedereen het spel anders... wellicht dat het bij mij ook nog komt dat ik zelf er mee ga stoeien... heb tot nu toe sinds release ook alleen sorc gespeeld en die is nu 75. Wellicht dat ik nog een andere class wil gaan spelen...maar nog geen zin in gehad. Het leren van een class en hoe te spelen duurt wat langer bij mij...kost wat meer moeite. Maar wellicht nieuw seizoen nieuwe class....maar voor nu ben ik nog niet uitgekeken op wat ik nu speel
Vici, Vidi, Veni!
  zaterdag 1 juli 2023 @ 09:49:18 #32
38496 Perrin
pi_209714329
Gister 100 gedinged met mijn tornado wolf, denk dat ik nu een HC blood necro ga proberen
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 10:07:05 #33
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209714515
heuj...een update....

quote:
11s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 09:49 schreef Perrin het volgende:
Gister 100 gedinged met mijn tornado wolf, denk dat ik nu een HC blood necro ga proberen
Congrats! Eerste 100 van FOK hier denk ik?

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 07:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Season moet je gewoon eigenlijk een classe spelen die je anders niet pakt.

Ik denk dat ik voor season een barb of rogue doe. Moet nu ook opnieuw beginnen als ik die classe zou rollen dus waarom dan niet gelijk seasonal. Heb ik tenminste ook een stash die niet tot de rand vol zit voor nieuwe gear :')
pi_209714671
Ik gebruik juist nu om te kijken welke class ik wil spelen in het seizoen. Zeer waarschijnlijk Druid. M’n build speelt heel leuk, vind ik zelf. Alleen necro nog niet geprobeerd. 62 Druid 55 sorc 24 Barb en 16 rogue.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 11:38:00 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209715460
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 10:27 schreef Document1 het volgende:
Ik gebruik juist nu om te kijken welke class ik wil spelen in het seizoen. Zeer waarschijnlijk Druid. M’n build speelt heel leuk, vind ik zelf. Alleen necro nog niet geprobeerd. 62 Druid 55 sorc 24 Barb en 16 rogue.
Zo kan je het ook doen idd, moet er alleen niet aan denken om over 2-3 weken alweer een nieuwe druid te levelen....

Nieuwe staff binnen, benieuwd of ie lekker speelt. Helaas geen lvl 800+ :'( dus mis wel wat % overal. Moet de roll van de aspect ook hoger krijgen maar lijkt erop dat ik die niet meer heb :') nevermind, had nog een 72% liggen

[ Bericht 12% gewijzigd door Jimbo op 01-07-2023 11:43:12 ]
pi_209715601
ik wil respeccen naar tornmado wolf druid, maar heb nog geen tempest roar :(
hardcoholic
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 13:13:26 #37
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209717003
Niemand heeft een tempest roar;(
  zaterdag 1 juli 2023 @ 13:43:32 #38
38496 Perrin
pi_209717396
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:13 schreef Jimbo het volgende:
Niemand heeft een tempest roar;(
Heb er in totaal 3 gevonden op weg naar 100. Lijkt wel iets zeldzamer dan overige Druid uniques ja. Van sommige anderen heb ik er meer dan 5.

Nadeel is wel dat het bij Tempest Roar ook nog veel uitmaakt of je een goede rol hebt :{ Dus als je er een vindt, kan ie ook nog best ruk zijn als het een matige rol is.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:43:42 #39
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718153
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 21:48 schreef Jimbo het volgende:

[..]
Mja kan je veel van zeggen maar uiteindelijk is er één meta in deze game en die staan online. Zelf kan je wel aankloten maar vaak lack je dan wel met ver komen. Dat had een game als D2 vééél minder.

Ik heb dat omgekeerd, in D4 kan je juist makkelijk aankloten en spec veranderen. Met uitzondering van paragon board.
Voor je skill points kan je eindeloos je punten wegklikken, andere aanklikken en even testen.
Bij D2 was het dan game over.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:45:00 #40
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718166
Heb Condemnation (unique dagger) van world boss.
Kijk er al naar uit om daar wat omheen te bouwen.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:45:15 #41
38496 Perrin
pi_209718169
Paragon bord is ook niet zo heel duur om te respeccen hoor, alleen een boel gedoe. Veel mogelijk met al die borden en glyphs, daardoor lastig om met trial en error de optimale layout te vinden.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:46:09 #42
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718178
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:45 schreef Perrin het volgende:
Paragon bord is ook niet zo heel duur om te respeccen hoor, alleen een boel gedoe. Veel mogelijk met al die borden en glyphs, daardoor lastig om met trial en error de optimale layout te vinden.
Met paragon board doel ik inderdaad op dat het een heel gedoe is en je niet volledig bord met 1 knop kan resetten of zo.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:48:25 #43
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718200
Game maatje van mij die kon het niet laten voor necro maar gewoon bone spear te gaan gebruiken. (tot in den treure opgezocht online)
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:50:49 #44
38496 Perrin
pi_209718232
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:46 schreef Coco het volgende:

[..]
Met paragon board doel ik inderdaad op dat het een heel gedoe is en je niet volledig bord met 1 knop kan resetten of zo.
Ik neem aan dat ze dat snel implementeren..
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:52:05 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209718247
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik neem aan dat ze dat snel implementeren..
Ik was verrast door Blizzard dat ze die NM dungeons en quality of life features zoals teleport to dungeon zo snel als patch erin deden.

Normaal zijn ze mokertraag.
  zaterdag 1 juli 2023 @ 14:53:45 #46
38496 Perrin
pi_209718268
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:52 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik was verrast door Blizzard dat ze die NM dungeons en quality of life features zoals teleport to dungeon zo snel als patch erin deden.

Normaal zijn ze mokertraag.
Misschien al sinds de beta-test mee bezig, idd apart dat ze zo rap zijn.
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:58:18 #47
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209718317
Volgens mij vroeg iemand hier (of was het op tweakers) hoe je in vredesnaam je spirit omhoog kon houden als druid.

even een klein antwoord erop: Check of je de aspect hebt met restore x prime resource op crowdcontrol. Die icm earthen might is insane.
Ik had ook constant spirit problemen dus nu 30% crit dmg tegen crowd control opgegeven voor die spirit buff. Kan nu vrijwel onbeperkt spammen met pulverize _O_
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 14:59:53 #48
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209718334
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 13:43 schreef Perrin het volgende:

[..]
Heb er in totaal 3 gevonden op weg naar 100. Lijkt wel iets zeldzamer dan overige Druid uniques ja. Van sommige anderen heb ik er meer dan 5.

Nadeel is wel dat het bij Tempest Roar ook nog veel uitmaakt of je een goede rol hebt :{ Dus als je er een vindt, kan ie ook nog best ruk zijn als het een matige rol is.
Ja dat heb ik met gibbus en die wolf armor. Hoor veel mensen die hem niet kunnen vinden en ik heb er ook 5 ofzo :')
Maarja gief tempest roar ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:45 schreef Perrin het volgende:
iets van 3mln voor alles voor respec toch? en 2.5 ofzo voor alle skillpoints
  zaterdag 1 juli 2023 @ 15:14:31 #49
38496 Perrin
pi_209718511
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 14:58 schreef Jimbo het volgende:
Volgens mij vroeg iemand hier (of was het op tweakers) hoe je in vredesnaam je spirit omhoog kon houden als druid.

even een klein antwoord erop: Check of je de aspect hebt met restore x prime resource op crowdcontrol. Die icm earthen might is insane.
Ik had ook constant spirit problemen dus nu 30% crit dmg tegen crowd control opgegeven voor die spirit buff. Kan nu vrijwel onbeperkt spammen met pulverize _O_
Ja de truuk van veel builds is idd zorgen dat je core skills kunt spammen door slim te speccen voor resource gain.
pi_209723284
Eens op hardcore begonnen. Opeens zit je met samengeknepen billen malnok te doen op lvl 19.

Ik zie overal die tempest roar build, maar is er een andere toffe druid build die nog werkt?
  zaterdag 1 juli 2023 @ 20:08:48 #51
38496 Perrin
pi_209723351
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 20:04 schreef Pheno het volgende:
Eens op hardcore begonnen. Opeens zit je met samengeknepen billen malnok te doen op lvl 19.

Ik zie overal die tempest roar build, maar is er een andere toffe druid build die nog werkt?
Ja hoor, pulverize bear en trampleslide druid werken allebei prima.
pi_209724012
Ga toch voor iig level 50 hardcore voor de achievement (lekker achievement whoren voordat het nieuwe seizoen begint)
  Moderator zaterdag 1 juli 2023 @ 22:22:18 #53
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209725744

Its here !! _O_

Maar weet niet of ik wolf build wil, vind pulverize best chill spelen en vond die tornado wolf op hoge nm tiers er eigenlijk niet zo boeiend uitzien :@
  zaterdag 1 juli 2023 @ 23:15:40 #54
38496 Perrin
pi_209726622
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 22:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

Its here !! _O_

Maar weet niet of ik wolf build wil, vind pulverize best chill spelen en vond die tornado wolf op hoge nm tiers er eigenlijk niet zo boeiend uitzien :@
Tornado wolf is best saai ja. Alleen erg sterk.
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 00:15:38 #55
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209727331
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2023 23:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Tornado wolf is best saai ja. Alleen erg sterk.
Wil gewoon eigenlijk een tering snelle build hebben die door alles gaat als warm mes door boter :D
  zondag 2 juli 2023 @ 12:05:40 #56
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_209730699
Pff heb nu van 3 van de 5 regio's max renown....nu nog de andere twee..best wat werk....doe expres T3...kan ik gewoon overal heel makkelijk doorheen
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 12:23:12 #57
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209730894
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 12:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Pff heb nu van 3 van de 5 regio's max renown....nu nog de andere twee..best wat werk....doe expres T3...kan ik gewoon overal heel makkelijk doorheen
ik had m voor renown op t1 gezet en met mn sorc gedaan. overal heel snel doorheen en snel klaar
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 13:40:12 #58
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209731637

chest event in burrows.. fuckers bleven maar komen _O-
  zondag 2 juli 2023 @ 13:54:52 #59
38496 Perrin
pi_209731784
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]

chest event in burrows.. fuckers bleven maar komen _O-
Burrows is heerlijk idd.
pi_209731966
Hmm, ondertussen ben ik level 61 met m'n barb en speel alles op T3 maar ik moet zeggen dat de curve van t2 naar t3 een stuk lager ligt dan dat ik had verwacht. Ik smelt alles door er boos naar te kijken en heb niet echt het gevoel dat er momenteel een uitdaging is. De bijkomstigheid van unique items is leuk maar omdat alles zo makkelijk gaat is er niet echt een reden om uberhaupt van gear te veranderen.

Dus nu moet ik een beetje saai doorgrinden naar 70 voordat ik T4 kan doen :P
Conscience do cost.
pi_209732042
Geen monk class :o

Welke raden jullie dan aan, als ik eigenlijk een monk wilde doen?
-nee-
  zondag 2 juli 2023 @ 14:29:49 #62
38496 Perrin
pi_209732139
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:20 schreef Marsenal het volgende:

Rogue denk ik.
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 19:36:02 #63
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209737333
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:20 schreef Marsenal het volgende:

wat voor soort monk speelde je ?
cast of up close
pi_209737436
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:36 schreef Jimbo het volgende:

[..]
wat voor soort monk speelde je ?
cast of up close
Up close

Ik ga vanavond beginnen, erg veel zin in :)
-nee-
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 20:01:39 #65
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209737688
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 19:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Up close

Ik ga vanavond beginnen, erg veel zin in :)
druid is wel leuk up close maar stuk langzamer dan monk was. rogue is wel een leuk alternatief dan, maar speelt wel weer heel anders dan monk
pi_209738760
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 20:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]
druid is wel leuk up close maar stuk langzamer dan monk was. rogue is wel een leuk alternatief dan, maar speelt wel weer heel anders dan monk
Ik heb een beetje weerstand tegen de rogue gekregen omdat je in heel veel actie-RPGs automatisch naar zo'n class toe kan groeien, ik denk dat ik begin met een druid. :)
-nee-
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 21:48:18 #67
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209739515
quote:
14s.gif Op zondag 2 juli 2023 21:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb een beetje weerstand tegen de rogue gekregen omdat je in heel veel actie-RPGs automatisch naar zo'n class toe kan groeien, ik denk dat ik begin met een druid. :)
Levelen met een druid is na de campaign wel een beetje een sleur tot je in t4 bent en echt voor goede gear gaat. Dan wordt classe steeds leuker imho
  zondag 2 juli 2023 @ 22:13:50 #68
i dont have one!
pi_209740006
Zo.... nog 135 kunnen nodig in Dru stepps... dan heb ik alle renown! Wel weinig side dungeons in die area zeg...beetje gedwongen side quests te doen dus

Daarna maar eens verder met NM dungeons en zien of ik sterker ben geworden door die 20 paragon punten
Vici, Vidi, Veni!
  Moderator zondag 2 juli 2023 @ 23:47:00 #69
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209741006
Vind het jammer dat je niet meerdere builds kan doen, zou graag tornado uitproberen maar geen zin alles opnieuw te respeccen en al die boards weer te doen :')
pi_209741788
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2023 20:52 schreef Jimbo het volgende:

[..]
https://diablo4.gg/ice-shards-sorcerer-endgame-build-guide/
kwam net deze tegen, mss heb je er wat aan.

Ik hoop ooit weer een diablo te hebben waar een ice orb sorc viable is. Ik is de d2 gameplay style _O_
die is er gewoon hoor?

[ Bericht 25% gewijzigd door Tim_G op 03-07-2023 07:33:18 ]
pi_209742068
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 23:47 schreef Jimbo het volgende:
Vind het jammer dat je niet meerdere builds kan doen, zou graag tornado uitproberen maar geen zin alles opnieuw te respeccen en al die boards weer te doen :')
Dat heb ik ook wel. Vooral het paragon board mist een reset all knop.
pi_209742390
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 08:23 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Dat heb ik ook wel. Vooral het paragon board mist een reset all knop.
Dat zou wel fijn zijn. En een save knop zodat je 'even' wat kunt uitproberen en daarna kunt terugzetten zonder daarna nogmaals RSI te krijgen :D
pi_209742407
Gisteren ging mijn eerste HC char dood door lag. Het was drie seconde stil in Tul Dorha (or whatever, die stronghold die je moet bevrijden om je druid boons te kunnen krijgen). Helaas was het de boss daar die me net een bbq aan het aansteken was met zijn inferno :') RIP
  maandag 3 juli 2023 @ 09:22:45 #74
38496 Perrin
pi_209742577
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef Pheno het volgende:
Gisteren ging mijn eerste HC char dood door lag. Het was drie seconde stil in Tul Dorha (or whatever, die stronghold die je moet bevrijden om je druid boons te kunnen krijgen). Helaas was het de boss daar die me net een bbq aan het aansteken was met zijn inferno :') RIP
argh. Ja HC blijft een Russische roulette.
pi_209742586
quote:
7s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:04 schreef Pheno het volgende:
daarom zal ik nooit een HC karakter aanmaken :D
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 09:26:42 #76
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209742607
quote:
Klopt, maar die pusht geen lvl 50/60+ dungeons meer :+
pi_209742948
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 09:23 schreef Tim_G het volgende:

[..]
daarom zal ik nooit een HC karakter aanmaken :D
Als je tijd zat hebt: geen probleem. Met D2LOD had ik twee keys, dus een BoBarb altijd in town om weer ubertrist in te rennen als je er dood lag met een andere build :7

Tegenwoordig heb ik een stuk minder tijd, dus over het algemeen zal ik softcore doen. Gelukkig was ik maar level 25 of zo, dat kost niet zoveel tijd met tier 2. Alleen zit je wel met samengeknepen billen, zeker bij een boss als die van Malnok, op een gegeven moment dacht ik van "kut, hij gaat niet snel dood en ik zit op tier 2, waarom heb ik het niet even terug gedraaid" :D
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 13:05:39 #78
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209745879
Nu ook aan zitten denken, gewoon een char in elke NM dungeon te flikkeren voor de +xp boost en dan lvl ik die secondair zodat ik niet heel dat pleuris stuk van 0-90 weer hoef te levelen. Kan ik op die manier toch een 2e druid maken voor tornado build.

Maar hier komt het fout in mn plan, die tweede kan ik de unique helm niet geven :') dus nutteloos
pi_209746606
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 13:05 schreef Jimbo het volgende:
Nu ook aan zitten denken, gewoon een char in elke NM dungeon te flikkeren voor de +xp boost en dan lvl ik die secondair zodat ik niet heel dat pleuris stuk van 0-90 weer hoef te levelen. Kan ik op die manier toch een 2e druid maken voor tornado build.

Maar hier komt het fout in mn plan, die tweede kan ik de unique helm niet geven :') dus nutteloos
dan maak je die 2e gelijk aan je huidige build en dan bouw je je huidige build over.

Maar is er al een boost mogelijk? Hoe werkt dat dan?
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 14:17:40 #80
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209746733
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:04 schreef Tim_G het volgende:

[..]
dan maak je die 2e gelijk aan je huidige build en dan bouw je je huidige build over.

Maar is er al een boost mogelijk? Hoe werkt dat dan?
nja niet helemaal want je houd dus dat je gear niet over te zetten is / te traden is met een ander acc (goeie gear / must have unique's dan)

en ja boosten kan in een vorm.
Cap stone dungeon 1 doen
cap stone dungeon 2 doen
dan T4, capstone dungeons doen en degene die boost gewoon lekker op een flinke afstand laten staan
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 17:59:59 #81
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hč
pi_209749355
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2023 23:47 schreef Jimbo het volgende:
Dit, ik mis echt loadouts.
  Moderator maandag 3 juli 2023 @ 22:44:16 #82
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209753273
Vanavond ook de staff gevonden die ideaal is voor die WW druids (of was het nou lightning, ik weet t niet meer).
Hoe dan ook heb ik alles voor meerdere OP builds, fully geared als ik wil. Zou nu echt heel graag die loadouts willen ;( Meerdere builds helemaal klaar staan maar die 9+8 mil betalen voor een volle reroll meerdere keren lukt me gewoon niet. Niet alleen qua tijd maar heb ook de coins niet ;(
  dinsdag 4 juli 2023 @ 00:14:14 #83
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_209753804
Zullen zo ooit die uniques gaan veranderen ?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_209754121
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 00:14 schreef cherrycoke het volgende:
Zullen zo ooit die uniques gaan veranderen ?
Waarin?
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 06:21:33 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209754129
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:15 schreef Pheno het volgende:

[..]
Waarin?
pandaberen
pi_209754136
Cool!
pi_209754137
Enige unique die ik heb is mothers embrace, kortom, die ligt in mijn stash stof te happen
pi_209754144
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2023 14:17 schreef Jimbo het volgende:

[..]
nja niet helemaal want je houd dus dat je gear niet over te zetten is / te traden is met een ander acc (goeie gear / must have unique's dan)

en ja boosten kan in een vorm.
Cap stone dungeon 1 doen
cap stone dungeon 2 doen
dan T4, capstone dungeons doen en degene die boost gewoon lekker op een flinke afstand laten staan
Dus eigenlijk zoals boosten voorheen ook ging. Iemand joinen die hogere dungeons doet en zelf bij de ingang blijven staan. Sta je superveilig ook want duurt soms wel ff voordat je de 1e MOB’s tegen komt.

Maar ik snap jouw probleem nu, je hebt 2 x Diablo op verschillende platformen. Was al benieuwd hoe dat zou werken, heb je wel hetzelfde account of gebruik je een ander battleID?
pi_209754275
quote:
8s.gif Op zondag 2 juli 2023 14:13 schreef ems. het volgende:
Hmm, ondertussen ben ik level 61 met m'n barb en speel alles op T3 maar ik moet zeggen dat de curve van t2 naar t3 een stuk lager ligt dan dat ik had verwacht. Ik smelt alles door er boos naar te kijken en heb niet echt het gevoel dat er momenteel een uitdaging is. De bijkomstigheid van unique items is leuk maar omdat alles zo makkelijk gaat is er niet echt een reden om uberhaupt van gear te veranderen.

Dus nu moet ik een beetje saai doorgrinden naar 70 voordat ik T4 kan doen :P
je kan eerder t4 doen, zolang je de capstone maar haalt.
pi_209754330
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:28 schreef Pheno het volgende:
Enige unique die ik heb is mothers embrace, kortom, die ligt in mijn stash stof te happen
Die heb ik drie keer. Gloves met corpse explosion ding erop en twee keer frostburn. Oh ja, en een of ander armor twee keer (kan niets gebruiken op mijn necro).
pi_209754642
Ben nu bezig met een ondertussen level 38 bonespear necro, die is wel funny. Soms wat tricky bij bosses, maar dat komt omdat ik natuurlijk kutgear heb. Roeien met de riemen die ik heb :')
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 11:13:47 #92
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209756234
Bone necro _O_

die gaat zo hard generft worden he :')
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 11:17:03 #93
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209756254
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 06:37 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zoals boosten voorheen ook ging. Iemand joinen die hogere dungeons doet en zelf bij de ingang blijven staan. Sta je superveilig ook want duurt soms wel ff voordat je de 1e MOB’s tegen komt.

Maar ik snap jouw probleem nu, je hebt 2 x Diablo op verschillende platformen. Was al benieuwd hoe dat zou werken, heb je wel hetzelfde account of gebruik je een ander battleID?
Yes (2x pc kan ook hoor, maar ik zit idd Xbox en PC).
Mijn Xbox account staat gelinkt aan mijn Battle account, dus als ik de pc uit zet en de xbox aan kan ik gewoon in 1 hap doorspelen. Werkt echt heel goed. De game heeft me zeer goed verrast op de console. Enige grote nadeel is alleen dat je niet je inventory zelf kan indelen. Dus ik leeg hem vaak op de PC en dan speel ik op de xbox verder tot er alleen maar leggy's in zitten.

Zou ik een tweede speler in de game willen dan log ik in op een ander account op mn xbox. Dan kan je daarmee de speler op de PC joinen. Dan heb je de group bonus XP en als het goed is levelt degene aan het begin van de dungeon ook. Ik weet niet hoe ver je max van elkaar af mag/moet staan.
Kan dit wel eens proberen....
pi_209756269
Je kan hem gewoon aan het begin laten staan volgens mij.
pi_209756527
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:13 schreef Jimbo het volgende:
Bone necro _O_

die gaat zo hard generft worden he :')
Idd.

Snel proberen om Echo of Lilith mee te pakken alvorens dat gebeurt. :P
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_209756554
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:49 schreef Leatherneck het volgende:

[..]
Idd.

Snel proberen om Echo of Lilith mee te pakken alvorens dat gebeurt. :P
Ik ben alleen niet snel lvl 100 :')
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 12:07:06 #97
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209756730
Jammer, net geprobeerd met een nieuwe necro in de game te gaan van mn druid. daar naar T3 te gaan (dus de capstone te doen) maar de capstone telt dan niet voor de necro. Andersom is niet mogelijk want de capstone unlocked pas ná de story mode. En precies de story heb ik geen zin in om een 2e keer te doen :')

Voor nu laat ik het even liggen dat 2e account. Speel wel gewoon op de xbox en pc op mn main.
pi_209756936
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:07 schreef Jimbo het volgende:
Jammer, net geprobeerd met een nieuwe necro in de game te gaan van mn druid. daar naar T3 te gaan (dus de capstone te doen) maar de capstone telt dan niet voor de necro. Andersom is niet mogelijk want de capstone unlocked pas ná de story mode. En precies de story heb ik geen zin in om een 2e keer te doen :')

Voor nu laat ik het even liggen dat 2e account. Speel wel gewoon op de xbox en pc op mn main.
Ook prima. Dan toch iemand zoeken om je te boosten :D Benieuwd hoe lang dat nu duurt.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 13:19:09 #99
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_209757577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:24 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Ook prima. Dan toch iemand zoeken om je te boosten :D Benieuwd hoe lang dat nu duurt.
Ja het boosten is zo gedaan, maar die storymode is gewoon kut om nog een keer te moeten doen :')
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:38:40 #100
i dont have one!
pi_209757846
Gister mijn build maar eens omgegooid naar een nieuwe Ice Shard variant :P
Loopt op zich wel lekker. Mis nog wel wat gear waardoor ik mijn mana nog niet compleet onder controle heb, maar het lukt wel al een heel stuk beter.
Gebruik nu 2 uniques in de build, Frostburn gloves en iceheart brais pants. Mis alleen nog Raimant of the Infinite.

Als ik nu shards op monsters schiet is er grote kans dat ze de effecten door geven aan de andere monsters, daarnaast exploderen ze als ze doodgaan en de iceshards hebben ricochet waardoor ze tussen de monsters blijven gaan. Regelmatig dat ik van grote afstand hele mob kill met 1 of 2x ice shards. Merk alleen dat mijn build iets meer mana nodig heeft (mijn Max is nu 109 en wil naar 150 op z'n minst) en mis nog wat damage. Sowieso is nog niet al mijn gear ancestral dus mis hier en daar wat.

E gbruik nu andere Glyphs....dus moet alles weer levellen haha
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')