SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ik denk dat kapitein @engine en ik het prima aan kunnen. Vroeger had je wel eens 4 mods op ONZquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou.... Dan krijg je weer teveel kapiteinen op een schip...![]()
Laat het beoordelen of jullie het aankunnen maar aan ons over.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat kapitein @:engine en ik het prima aan kunnen. Vroeger had je wel eens 4 mods op ONZHow can I make this topic about me?![]()
https://www.facebook.com/reel/271516368653238
Smakelijk gelachenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
We kunnen niet iedereen te vrede houden, dus helaas.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat het beoordelen of jullie het aankunnen maar aan ons over.![]()
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd naar emmer en roert in gedachten verzonken in zijn kopje koffie.How can I make this topic about me?![]()
Maar goed, het noodweer is voorbij. Het schijnt behoorlijk tekeer te zijn gegaan. Hier in het noorden een beetje regen maar totaal niet interessant.How can I make this topic about me?![]()
@Emmerdeur zou een goede 3de mod in ONZ zijn. Goed opgemerkt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd naar emmer en roert in gedachten verzonken in zijn kopje koffie.![]()
Dat denk ik ook, maar het lijkt mij niet iets wat emmer ambieert.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:emmerdeur zou een goede 3de mod in ONZ zijn. Goed opgemerkt.How can I make this topic about me?![]()
Wel apart, ken je mij nu nog nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verbouwereerd naar emmer en roert in gedachten verzonken in zijn kopje koffie.![]()
![]()
Wie is de 2de dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:emmerdeur zou een goede 3de mod in ONZ zijn. Goed opgemerkt.
F.K.A. SuperwormJim![]()
@engine, ik, en @Emmerdeur, Dan kun jij JAA gaan doen, Schijnt erg rustig en zonder drama te zijnquote:![]()
Of FOT. Daar gebeurt geen ene zak, en allemaal keurige serieuze users.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:49 schreef devzero het volgende:
[..]
@:engine, ik, en @:emmerdeur, Dan kun jij JAA gaan doen, Schijnt erg rustig en zonder drama te zijn
How can I make this topic about me?![]()
Het heeft hier goed doorgeregend gisterenavond, nu weer droog en zonnig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, het noodweer is voorbij. Het schijnt behoorlijk tekeer te zijn gegaan. Hier in het noorden een beetje regen maar totaal niet interessant.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik verwacht dat het tegen eind van de middag wel geregeld is. Ga ik nu even ontbijten
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Kan niet, ik weiger mij te legitimerenquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:46 schreef devzero het volgende:
[..]
@:emmerdeur zou een goede 3de mod in ONZ zijn. Goed opgemerkt.![]()
![]()
KAA is tegenwoordig ook al zo uitgestorvenquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of FOT. Daar gebeurt geen ene zak, en allemaal keurige serieuze users.![]()
![]()
"Beste engine, we zijn superblij met je aanmelding, bij deze heb je volledige rechten over genoemde fora. We wensen je veel succes met je nieuwe uitdaging!"quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:50 schreef engine het volgende:
Ik verwacht dat het tegen eind van de middag wel geregeld is. Ga ik nu even ontbijtenHow can I make this topic about me?![]()
Ow wow dat ging snel!quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Beste engine, we zijn superblij met je aanmelding, bij deze heb je volledige rechten over genoemde fora. We wensen je veel succes met je nieuwe uitdaging!"
Hmmmm ... om de een of andere reden betwijfel ik dit. Ik ga eens een kijkje nemen in JAAAAquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:49 schreef devzero het volgende:
[..]
@:engine, ik, en @:emmerdeur, Dan kun jij JAA gaan doen, Schijnt erg rustig en zonder drama te zijnF.K.A. SuperwormJim![]()
Er komt over 2 maanden (proeftijd) wel een evaluatie, word je beoordeeld op je functioneren.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kan niet, ik weiger mij te legitimerenIk dacht altijd dat jij oversight was
Vandaar dat je zoveel over security weet
Wil je zeggen dat dat niet zo is?
Nah, je bent gewoon incognito
Vanwege deze:![]()
![]()
Ja, dat is voor mij ook een dingetje en reden om geen mod te (willen) worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Kan niet, ik weiger mij te legitimerenHow can I make this topic about me?![]()
Kan het nu weer over belangrijke zaken gaan?
Koffie GVD!Ik heb er één en ik ben er trots op
Heeft ie hem ook gevangen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:57 schreef Mazikeen het volgende:
10 minuten voor de wekker. Mijn kat besloot achter een mug aan te gaanIk heb er één en ik ben er trots op
Hoef je 'm niet te slaan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:57 schreef Mazikeen het volgende:
10 minuten voor de wekker. Mijn kat besloot achter een mug aan te gaan
De wekker![]()
![]()
Rebel belande op mijn hoofd. Want daar hoorde ik de mug.
Geen idee. Ik ben naar het toilet gegaan. Ben opeens aan de dunne.
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagen![]()
![]()
Pepsi gecombineerd met mocromaffia ...quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagen
Gelukkig maar dat je te vroeg wakker werd ...![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef maily het volgende:
[..]
Pepsi gecombineerd met mocromaffia ...
Moet alleen wel even 3 dagen werk overleven![]()
![]()
Je zet ziepoesnetniet maar aan het werk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Moet alleen wel even 3 dagen werk overleven
Lekker bolken op de wc.![]()
Ik ben bang dat ik nachtmerries ga krijgen van Pepsiequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef maily het volgende:
[..]
Pepsi gecombineerd met mocromaffia ...
Pepsie
Cola
Muggen![]()
![]()
O jee, dat is minder. Snel norrit of zo innemen. Beterschap, misschien komt het alleen door de warmte en ben je er zo van afquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die zie ik ook alleen nog maar vandaagquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:03 schreef maily het volgende:
[..]
Je zet ziepoesnetniet maar aan het werk.
Lekker bolken op de wc.daarna is die kut weer vrij
Pepsiquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nachtmerries ga krijgen van Pepsie
Pepsie
Cola
Muggen![]()
![]()
Doeg doegquote:![]()
Ik ook
Goed vooruitzichtquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook alleen nog maar vandaagdaarna is die kut weer vrij
[..]
Pepsi![]()
Dat gaat lukken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Moet alleen wel even 3 dagen werk overleven
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagenquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:00 schreef Mazikeen het volgende:
Heel fijn dit allemaal. 4 Dagen voor de vakantie ziekjes worden. Nou ja beter nu dan over 4 dagenniet best
![]()
Het zat ook wel dwars als 2 dagen dus ben blij dat het er nu uitstroomtquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2023 07:10:38 ]![]()
Succes!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het zat ook wel dwars als 2 dagen dus ben blij dat het er nu uitstroomt![]()
Met of zonder vervelende collega, je had haar nog 1x van de week of niet?quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Moet alleen wel even 3 dagen werk overlevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een zij, met zeer korte rokjes.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:13 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
je bedoelt hij werd nooit je huhu zien??![]()
![]()
okequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:15 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een zij, met zeer korte rokjes.![]()
![]()
Alleen vandaag nog vervelende dag collegaquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met of zonder vervelende collega, je had haar nog 1x van de week of niet?Zij draagt zie poes net niet jurkjes terwijl ze 52 jaar is. Maar ze denkt dat ze nog 20 is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:13 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
je bedoelt hij werd nooit je huhu zien??
Een soort van hotter than my daughter idee![]()
NOg een dag op je tanden bijten dus.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog vervelende dag collega
[..]
Zij draagt zie poes net niet jurkjes terwijl ze 52 jaar is. Maar ze denkt dat ze nog 20 is.
Een soort van hotter than my daughter ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh neeeeeeee ik heb beeldquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alleen vandaag nog vervelende dag collega
[..]
Zij draagt zie poes net niet jurkjes terwijl ze 52 jaar is. Maar ze denkt dat ze nog 20 is.
Een soort van hotter than my daughter idee![]()
![]()
![]()
Hey Paulquote:
Ja. Tijd om te douchen en m'n koffer verder in te pakken. Probleem is dat ik niet precies meer weet wat ik al in m'n grote koffer heb gepropt
O o je bent er ook één hequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:25 schreef DJMO het volgende:
Ja. Tijd om te douchen en m'n koffer verder in te pakken. Probleem is dat ik niet precies meer weet wat ik al in m'n grote koffer heb gepropt
Als je maar genoeg ondergoed en sokken hij hebt, medicatie tandenborstel, etc
Komt vast goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Arme jijquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-06-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Monique___ / 1705 / +27 / +62 / 5221 / 6176
2. Zucht. / 1089 / +109 / +1 / 3627 / 4138
3. Emmerdeur / 886 / +35 / +1 / 1828 / 2258
4. engine / 771 / +75 / +56 / 587 / 923
5. Dotteke / 723 / +18 / +3 / 1095 / 1452
6. devzero / 674 / +52 / +22 / 898 / 1231
7. Mazikeen / 643 / +33 / +1 / 2297 / 2664
8. DerRabbit / 638 / +38 / +4 / 2310 / 2793
9. laforest / 571 / +0 / +0 / 2226 / 2481
10. Harrie / 484 / +25 / +0 / 1309 / 1580
11. Nattekat / 435 / +32 / +0 / 1848 / 2187
12. drakin / 412 / +100 / +6 / 1235 / 1375
13. mario390 / 396 / +22 / +11 / 1064 / 1514
14. HappyCharly / 382 / +4 / +4 / 1282 / 1503
15. DJMO / 378 / +17 / +4 / 711 / 955
16. PLY / 362 / +38 / +12 / 1294 / 1518
17. gebrokenglas / 289 / +16 / +4 / 852 / 1046
18. maily / 279 / +6 / +4 / 1747 / 1953
19. hemarookworst / 260 / +12 / +0 / 1186 / 1374
20. m1st1g / 177 / +23 / +0 / 482 / 565SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey Marioquote:
Ach, als het goed is zit er ook een decathlon of action in Luxemburgquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O o je bent er ook één he
Als je maar genoeg ondergoed en sokken hij hebt, medicatie tandenborstel, etc
Komt vast goed
Gelukkig heb je al je bolk collega's hier die je het een beetje aangenamer makenquote:
Ja winkels zijn overal als je je medicijnen maar meeneemt en je paspoortquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, als het goed is zit er ook een decathlon of action in LuxemburgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen paspoortquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja winkels zijn overal als je je medicijnen maar meeneemt en je paspoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat is zo'n warme douche toch lekkerIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen paspoortOOk goed, dan neem je die maar mee en natuurlijk je bankpas ook niet onbelangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
id-kaart, bankpas, medicijnpaspoort (toch een paspoort bij mequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk goed, dan neem je die maar mee en natuurlijk je bankpas ook niet onbelangrijk) check
Leuk beestjequote:
Ik zei het jequote:Op woensdag 21 juni 2023 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
id-kaart, bankpas, medicijnpaspoort (toch een paspoort bij me) check
Morgen naar Valkenburg, vrijdag door naar Luxemburg.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Morgen naar Valkenburg, vrijdag door naar Luxemburg.
Jammer dat het morgen gaat regenen, dan is Valkeberg niet zo mooi![]()
![]()
Zal wel dom zijn, maar is dat een serie of een film figuurtjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als ik er ben schijnt de zonquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:05 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ah ja
Jammer dat het morgen gaat regenen, dan is Valkeberg niet zo mooi
ken je yoda niet van starwars van vroegerquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel dom zijn, maar is dat een serie of een film figuurtje
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, maar ik snap ook wel waarom, vond starwars niet zo leuk om te kijken heel weinig van gezienquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:08 schreef Paul het volgende:
[..]
ken je yoda niet van starwars van vroeger
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koffer vrijwel klaar. Nu rugzak nog nakijken
en eieren kokenIk heb er één en ik ben er trots op
ik kijk ook nooit starwars, maar kom op die yoda ken je toch wel heequote:Op woensdag 21 juni 2023 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap ook wel waarom, vond starwars niet zo leuk om te kijken heel weinig van gezienWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als je eieren wil koken is het wel handig om de kookplaat aan te zetten
quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:21 schreef DJMO het volgende:
Als je eieren wil koken is het wel handig om de kookplaat aan te zetten![]()
![]()
Mario wanneer ga je normaal Duits of Nederland hier praten hee, ik weet dat je 1 vd talen wel moet kunnenquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mooi. Dus je bent nu ook wat milder in je moderatie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:24 schreef Nattekat het volgende:
Echt, ik heb in weken niet zo goed geslapen als vannacht![]()
Ik vond het juist een klotenacht, wat was het benauwd. Alles open en nul afkoeling.How can I make this topic about me?![]()
Neuh, dat komt door het gebrek aan F1.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi. Dus je bent nu ook wat milder in je moderatie.![]()
Ik vond het juist een klotenacht, wat was het benauwd. Alles open en nul afkoeling.
Ik heb de airco tot 0:00 de hele dag en nacht aan gehad uit voorzorg en vannacht met alles dicht of ventilatiestand geslapen. Werkte tot ik wakker werd van de warmte om 8:00 net.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ga naar kantoor vandaag, veel te benauwd en ik heb genoeg energie verspeeld gisteren
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Benauwd ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga naar kantoor vandaag, veel te benauwd en ik heb genoeg energie verspeeld gisteren
Tis hier heerlijk
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt!quote:
Fris windje
De zon schijnt
We hebben gisteravond dan ook een bak met regen gehadThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dit dus. Nachten ervoor beter geslapenquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi. Dus je bent nu ook wat milder in je moderatie.![]()
Ik vond het juist een klotenacht, wat was het benauwd. Alles open en nul afkoeling.![]()
Nee, hier viel erg weinig regen. Dus het is nog net zo als gisteren. Maar goed, morgen koelt het wel af.quote:Op woensdag 21 juni 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt!
Fris windje
De zon schijnt
We hebben gisteravond dan ook een bak met regen gehadHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, hier viel erg weinig regen. Dus het is nog net zo als gisteren. Maar goed, morgen koelt het wel af.![]()
Hier ging het zo hard dat alle dakgoten over liepenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik krijg net een mail van mijn psychiater waarvan mijn nekharen regelrecht overeind gaan staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de overheid nu helemaal van het padje af ???
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:12 schreef DJMO het volgende:
Ik krijg net een mail van mijn psychiater waarvan mijn nekharen regelrecht overeind gaan staanZo dan wat heftig. ALs die doorgaat dan zal niemand zijn psychiater meer in vertrouwen nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de overheid nu helemaal van het padje af ???Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het bezwaarformulier al ingevuld en teruggemaild. De overheid kan in de stront zakken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het bezwaarformulier al ingevuld en teruggemaild. De overheid kan in de stront zakken.
Alleen niet met de kop van Rutte en Kaag das weer jammer![]()
![]()
https://www.medischcontac(...)-gegevens-niet-nodigquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb het bezwaarformulier al ingevuld en teruggemaild. De overheid kan in de stront zakken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@DJMO
Waarom maak je hier geen FP artikel over ??
Denkt dat heel veel mensen hier niet van op de hoogte zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:12 schreef DJMO het volgende:
Ik krijg net een mail van mijn psychiater waarvan mijn nekharen regelrecht overeind gaan staanWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de overheid nu helemaal van het padje af ???100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Plaknacht gehad, was de eerste nacht.. best raar want je zou verwachten door dat het even heeft geregend en gewaaid dat iets zou afkoelen enz“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja, zat ik al over te denken, misschien morgenochtend. Ik ga zo onderweg naar Rotterdam om mijn verjaardag met mijn zoons te vieren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
@:DJMO
Waarom maak je hier geen FP artikel over ??
Denkt dat heel veel mensen hier niet van op de hoogte zijnIk heb er één en ik ben er trots op
A hopelijk verdwijnt het snel Beterschapquote:
Wees naar blij van niet nu je buikpijn hebt en aan de dunne bentquote:![]()
Kan je beter hebben als je nog thuis bent toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lovelyquote:
Nou vond ik niet, had het nu echt warm in bed, de andere warme dagen geen last van gehad“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Jij ook #teamairco?quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:27 schreef Zucht. het volgende:
Plaknacht? het was gewoon normaal zoals afgelopen weken100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het vochtpercentage is dan veel hoger dat maakt het zo benauwdquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:25 schreef Lovely het volgende:
Plaknacht gehad, was de eerste nacht.. best raar want je zou verwachten door dat het even heeft geregend en gewaaid dat iets zou afkoelen enzWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Have fun!quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, zat ik al over te denken, misschien morgenochtend. Ik ga zo onderweg naar Rotterdam om mijn verjaardag met mijn zoons te vieren.
En zou het zeker doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja ben blij dat ik het nu heb, maar op het werk is het ook niet erg fijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees naar blij van niet nu je buikpijn hebt en aan de dunne bent![]()
Kan je beter hebben als je nog thuis bent toch?![]()
![]()
Ah dat verklaart het, buiten in de schaduw is t wel lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vochtpercentage is dan veel hoger dat maakt het zo benauwd“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Snap ik, je kan je ook ziekmelden als het helemaal niet wilquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ben blij dat ik het nu heb, maar op het werk is het ook niet erg fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Teruggelezen ...
Even een reminder uit de OP :Oftewel :quote:DTS REGELS
Deze reeks loopt al zo lang , maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit .
o iedereen moet het allemaal niet zoo serieus nemen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt . Neem dat niet van hun af
Veel plezier
Niet schelden als het druk is en je daardoor geen punten krijgt .
Niet een ander expres het spelplezier ontnemen omdat je die user niet mag .
Doe je dit toch ? Niet verbaasd zijn als je plots niet meer kunt posten .
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 01-07-2023 07:57:35 ]F.K.A. SuperwormJim![]()
Die regels zijn wat achterhaald, mensen lezen het ook niet eens enz
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dan geloof ik er niets van. Ik heb dat ding echt keihard nodig gehad om het leefbaar te houden binnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat wel mare gister niet aangeweest100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hun probleemquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:34 schreef Lovely het volgende:
Die regels zijn wat achterhaald, mensen lezen het ook niet eens enzF.K.A. SuperwormJim![]()
er zijn toch helemaal geen problemen hier op dit moment?quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:33 schreef SwJ het volgende:
Teruggelezen ...
Even een reminder uit de OP:
[..]
Oftewel:
Niet schelden als het druk is en je daardoor geen punten krijgt.
Niet een ander expres het spelplezier ontnemen omdat je die user niet mag.
Doe je dit toch? Niet verbaasd zijn als je plots niet meer kunt posten.
Of heb ik weer wat gemist vannacht![]()
![]()
Maar bij jouw is sowieso warmer in huis denk ik dan bij Zuchtquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan geloof ik er niets van. Ik heb dat ding echt keihard nodig gehad om het leefbaar te houden binnen.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Iemand zat te zeuren dat het te druk was en werd vervolgens helemaal de moeder gebolkt. Was grappig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Zucht. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er is gebeurd en wie er een ban heeft100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit weer is funest voor de longen. Was net even wat planten weer terug buiten zetten en de tong hangt op mijn schoenenquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het, buiten in de schaduw is t wel lekker
dat moet dan tussen 23:00 - 07:00 uur gebeurd zijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Zucht. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er is gebeurd en wie er een ban heeft![]()
![]()
Dan maar even rustig bij komen, is wel vervelendquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit weer is funest voor de longen. Was net even wat planten weer terug buiten zetten en de tong hangt op mijn schoenen“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was nog wakker, dus voor middernacht. Maar niet ver ervoor![]()
![]()
Heeft niks met luchtvochtigheid te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar bij jouw is sowieso warmer in huis denk ik dan bij Zucht100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daar heb ik t ook niet over tochquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft niks met luchtvochtigheid te maken.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik lees nu dit topic, maar daar is niks aan de handquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was nog wakker, dus voor middernacht. Maar niet ver ervoor
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13672] Gefeliciteerd![]()
Veel te vroeg wakkerquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En weer een onschuldig iemand de dupe van het eerlijke rechtssysteem.![]()
Hoe bestaat het dat deze vrij rond liep.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-ex-tbser~a46aa392/![]()
Dat is na middernachtquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik lees nu dit topic, maar daar is niks aan de hand
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13672] Gefeliciteerd
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Enkel gebolkt.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13671] Kwark: In bytsje bryk
Ahhh dit topic. Toen sliep ik gelukkig al![]()
Ik heb niks te vrezen
Tegenwoordig zijn @mario390 en ik matties![]()
![]()
Het zal er niet beter over worden ook zo'n hollandse naam he...quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die TT is wel echt een meesterwerkquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13671] Kwark: In bytsje bryk
Ahhh dit topic. Toen sliep ik gelukkig al![]()
Ik heb niks te vrezen
Tegenwoordig zijn @:mario390 en ik matties100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daar mogen we dan weer niks over zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:43 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Het zal er niet beter over worden ook zo'n hollandse naam he...![]()
![]()
Ik welquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar mogen we dan weer niks over zeggen.Weet niet wat de verhouding gekken daar is maja
Je hebt ook Hollandse gekken zoals die gast met moord in Den Haag en daarna nog 2 op de Brunssumerheide.
Moet nooit meer vrij komen...![]()
Kwark!quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
geeen idee wat het betekent. Mooi plaatje wel in de op100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Omdat het rechtssysteem te mak is, er geen eeuwige opsluiting of doodstraf isquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-ex-tbser~a46aa392/Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Eeuwige opsluiting is er wel in NLquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat het rechtssysteem te mak is, er geen eeuwige opsluiting of doodstraf is![]()
Schoppen mag nog altijdquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tegenwoordig maakt helemaal niks meer uit.![]()
Waarom komen ze dan toch steeds weer buitenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat zou in veel gevallen wel het beste zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat het rechtssysteem te mak is, er geen eeuwige opsluiting of doodstraf isHad hier ook gemoeten lijkt mij.quote:quote:De rechtbank waarschuwde dat L. nooit meer op vrije voeten mocht komen uit bescherming van de samenleving.![]()
Ja dat wordt niet vaak uitgesproken die gast van Den Haag moord en Brunssumerheide komt nooit meer vrij denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan toch steeds weer buiten![]()
En de schietpartij in Alphen ad Rijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:45 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik welWeet niet wat de verhouding gekken daar is maja
Je hebt ook Hollandse gekken zoals die gast met moord in Den Haag en daarna nog 2 op de Brunssumerheide.
Moet nooit meer vrij komen...Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hey Gizquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het is niet te vatten he
om te janken dit soort dingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb geen idee of dat zo is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:50 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet vaak uitgesproken die gast van Den Haag moord en Brunssumerheide komt nooit meer vrij denk ik.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hai Dot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Giz![]()
Het is niet te vatten he
om te janken dit soort dingen![]()
Ja echt wel.![]()
In Nederland is de wetgeving zo ingericht dat bijna iedereen weer een kans verdient in de maatschappijquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:50 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet vaak uitgesproken die gast van Den Haag moord en Brunssumerheide komt nooit meer vrij denk ik.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)-planmatig~a07f8bfe/quote:
Dwangverpleging, feitelijk nauwelijks kans op terug keer![]()
Hij kan ook weigerenquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-planmatig~a07f8bfe/
Dwangverpleging, feitelijk nauwelijks kans op terug keerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In heel veel gevallen een waardeloze inrichting.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Nederland is de wetgeving zo ingericht dat bijna iedereen weer een kans verdient in de maatschappij![]()
Nauwelijks is toch iets teveelquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-planmatig~a07f8bfe/
Dwangverpleging, feitelijk nauwelijks kans op terug keerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Goedes Morgens Mensjes der Bolk Leeft
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nu heb ik zo' n beeld voor me met zo' n oud wijf wat haar tieten over haar schouders naar achteren slaatquote:
Dat wordt op tijd aan hetvandaag dus
![]()
O no een zuchtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kunnen we het nog eventjes proper houden hier in DTS, mijn ontbijt komt alweer bijna naar boven
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ga douchenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Lang niet gezien, alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ook gelijk boodschappen doen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:02 schreef Zucht. het volgende:
https://archive.ph/z61Xr
Tuurlijk gaan we weer de grens over
Lijkt me heerlijk als je vlak bij de grens woont.![]()
Tanken in België en grote boodschappen in Duitsland doen scheelt hoor geldquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan ook gelijk boodschappen doen.
Lijkt me heerlijk als je vlak bij de grens woont.![]()
![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Tanken in België en grote boodschappen in Duitsland doen scheelt hoor geld
Ik woon in Leeuwarden, dan is het wat minder besparend.![]()
![]()
woop woopquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:02 schreef Zucht. het volgende:
https://archive.ph/z61Xr
Tuurlijk gaan we weer de grens over![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In leeuwarden heb ik nog een tijd mijn vlees gehaald bij mijn Marokaanse vriend op Noordvliet als ik me niet vergisquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik woon in Leeuwarden, dan is het wat minder besparend.Hoef je niet naar Duitsland
![]()
![]()
Ah ik zal een kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
In leeuwarden heb ik nog een tijd mijn vlees gehaald bij mijn Marokaanse vriend op Noordvliet als ik me niet vergisHoef je niet naar Duitsland
Tnx voor de tip.![]()
![]()
Halal Slagerij Atlas was het moest ff opzoeken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ik zal een kijken.
Tnx voor de tip.
Super vriendelijke gast alleen nu ik in Brabant woon beetje ver![]()
![]()
Lol dat is wel een heel eind rijden idd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Halal Slagerij Atlas was het moest ff opzoeken.
Super vriendelijke gast alleen nu ik in Brabant woon beetje ver![]()
![]()
Dat lucht ook opDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Laat mij het maar doen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor dat @:engine en ik mod worden op ONZ. Dan kan @:swj het wat rustiger aan doen. Mee eens @:murp?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: