Ah dat verklaart het, buiten in de schaduw is t wel lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vochtpercentage is dan veel hoger dat maakt het zo benauwd

Snap ik, je kan je ook ziekmelden als het helemaal niet wilquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ben blij dat ik het nu heb, maar op het werk is het ook niet erg fijn

Oftewel :quote:DTS REGELS
Deze reeks loopt al zo lang , maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit .
o iedereen moet het allemaal niet zoo serieus nemen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt . Neem dat niet van hun af
Veel plezier

Dan geloof ik er niets van. Ik heb dat ding echt keihard nodig gehad om het leefbaar te houden binnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat wel mare gister niet aangeweest

Hun probleemquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:34 schreef Lovely het volgende:
Die regels zijn wat achterhaald, mensen lezen het ook niet eens enz

er zijn toch helemaal geen problemen hier op dit moment?quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:33 schreef SwJ het volgende:
Teruggelezen ...
Even een reminder uit de OP:
[..]
Oftewel:
Niet schelden als het druk is en je daardoor geen punten krijgt.
Niet een ander expres het spelplezier ontnemen omdat je die user niet mag.
Doe je dit toch? Niet verbaasd zijn als je plots niet meer kunt posten.

Maar bij jouw is sowieso warmer in huis denk ik dan bij Zuchtquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan geloof ik er niets van. Ik heb dat ding echt keihard nodig gehad om het leefbaar te houden binnen.

Iemand zat te zeuren dat het te druk was en werd vervolgens helemaal de moeder gebolkt. Was grappig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Zucht. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er is gebeurd en wie er een ban heeft

Dit weer is funest voor de longen. Was net even wat planten weer terug buiten zetten en de tong hangt op mijn schoenenquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het, buiten in de schaduw is t wel lekker

dat moet dan tussen 23:00 - 07:00 uur gebeurd zijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Zucht. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er is gebeurd en wie er een ban heeft

Dan maar even rustig bij komen, is wel vervelendquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit weer is funest voor de longen. Was net even wat planten weer terug buiten zetten en de tong hangt op mijn schoenen

quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was nog wakker, dus voor middernacht. Maar niet ver ervoor

Heeft niks met luchtvochtigheid te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar bij jouw is sowieso warmer in huis denk ik dan bij Zucht

Daar heb ik t ook niet over tochquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft niks met luchtvochtigheid te maken.

ik lees nu dit topic, maar daar is niks aan de handquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was nog wakker, dus voor middernacht. Maar niet ver ervoor

Veel te vroeg wakkerquote:

Dat is na middernachtquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik lees nu dit topic, maar daar is niks aan de hand
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13672] Gefeliciteerd

Enkel gebolkt.quote:

Het zal er niet beter over worden ook zo'n hollandse naam he...quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En weer een onschuldig iemand de dupe van het eerlijke rechtssysteem.![]()
Hoe bestaat het dat deze vrij rond liep.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-ex-tbser~a46aa392/

Die TT is wel echt een meesterwerkquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13671] Kwark: In bytsje bryk
Ahhh dit topic. Toen sliep ik gelukkig al![]()
Ik heb niks te vrezen
Tegenwoordig zijn @:mario390 en ik matties

Daar mogen we dan weer niks over zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:43 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Het zal er niet beter over worden ook zo'n hollandse naam he...

Ik welquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar mogen we dan weer niks over zeggen.

Kwark!quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
geeen idee wat het betekent. Mooi plaatje wel in de op

Omdat het rechtssysteem te mak is, er geen eeuwige opsluiting of doodstraf isquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:

Eeuwige opsluiting is er wel in NLquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat het rechtssysteem te mak is, er geen eeuwige opsluiting of doodstraf is

Schoppen mag nog altijdquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tegenwoordig maakt helemaal niks meer uit.

Waarom komen ze dan toch steeds weer buitenquote:

Dat zou in veel gevallen wel het beste zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat het rechtssysteem te mak is, er geen eeuwige opsluiting of doodstraf is
Had hier ook gemoeten lijkt mij.quote:
quote:De rechtbank waarschuwde dat L. nooit meer op vrije voeten mocht komen uit bescherming van de samenleving.

Ja dat wordt niet vaak uitgesproken die gast van Den Haag moord en Brunssumerheide komt nooit meer vrij denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom komen ze dan toch steeds weer buiten

En de schietpartij in Alphen ad Rijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:45 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ik welWeet niet wat de verhouding gekken daar is maja
Je hebt ook Hollandse gekken zoals die gast met moord in Den Haag en daarna nog 2 op de Brunssumerheide.
Moet nooit meer vrij komen...

Hey Gizquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:

Ik heb geen idee of dat zo is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:50 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet vaak uitgesproken die gast van Den Haag moord en Brunssumerheide komt nooit meer vrij denk ik.

Hai Dot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Giz![]()
Het is niet te vatten he
om te janken dit soort dingen

In Nederland is de wetgeving zo ingericht dat bijna iedereen weer een kans verdient in de maatschappijquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:50 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat wordt niet vaak uitgesproken die gast van Den Haag moord en Brunssumerheide komt nooit meer vrij denk ik.

https://www.ad.nl/binnenl(...)-planmatig~a07f8bfe/quote:

Hij kan ook weigerenquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-planmatig~a07f8bfe/
Dwangverpleging, feitelijk nauwelijks kans op terug keer

In heel veel gevallen een waardeloze inrichting.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Nederland is de wetgeving zo ingericht dat bijna iedereen weer een kans verdient in de maatschappij

Nauwelijks is toch iets teveelquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-planmatig~a07f8bfe/
Dwangverpleging, feitelijk nauwelijks kans op terug keer

Nu heb ik zo' n beeld voor me met zo' n oud wijf wat haar tieten over haar schouders naar achteren slaatquote:

Lang niet gezien, alles goed?quote:

Dan ook gelijk boodschappen doen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:02 schreef Zucht. het volgende:
https://archive.ph/z61Xr
Tuurlijk gaan we weer de grens over

Tanken in België en grote boodschappen in Duitsland doen scheelt hoor geldquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dan ook gelijk boodschappen doen.
Lijkt me heerlijk als je vlak bij de grens woont.

Zeker weten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:04 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Tanken in België en grote boodschappen in Duitsland doen scheelt hoor geld

woop woopquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:02 schreef Zucht. het volgende:
https://archive.ph/z61Xr
Tuurlijk gaan we weer de grens over

In leeuwarden heb ik nog een tijd mijn vlees gehaald bij mijn Marokaanse vriend op Noordvliet als ik me niet vergisquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik woon in Leeuwarden, dan is het wat minder besparend.

Ah ik zal een kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
In leeuwarden heb ik nog een tijd mijn vlees gehaald bij mijn Marokaanse vriend op Noordvliet als ik me niet vergisHoef je niet naar Duitsland

Halal Slagerij Atlas was het moest ff opzoeken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah ik zal een kijken.
Tnx voor de tip.

Lol dat is wel een heel eind rijden idd.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
Halal Slagerij Atlas was het moest ff opzoeken.
Super vriendelijke gast alleen nu ik in Brabant woon beetje ver

Laat mij het maar doen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor dat @:engine en ik mod worden op ONZ. Dan kan @:swj het wat rustiger aan doen. Mee eens @:murp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |