Ah dat verklaart het, buiten in de schaduw is t wel lekkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het vochtpercentage is dan veel hoger dat maakt het zo benauwd
Snap ik, je kan je ook ziekmelden als het helemaal niet wilquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ben blij dat ik het nu heb, maar op het werk is het ook niet erg fijn
Oftewel :quote:DTS REGELS
Deze reeks loopt al zo lang , maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit .
o iedereen moet het allemaal niet zoo serieus nemen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt . Neem dat niet van hun af
Veel plezier
Dan geloof ik er niets van. Ik heb dat ding echt keihard nodig gehad om het leefbaar te houden binnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:28 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ja dat wel mare gister niet aangeweest
Hun probleemquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:34 schreef Lovely het volgende:
Die regels zijn wat achterhaald, mensen lezen het ook niet eens enz
er zijn toch helemaal geen problemen hier op dit moment?quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:33 schreef SwJ het volgende:
Teruggelezen ...
Even een reminder uit de OP:
[..]
Oftewel:
Niet schelden als het druk is en je daardoor geen punten krijgt.
Niet een ander expres het spelplezier ontnemen omdat je die user niet mag.
Doe je dit toch? Niet verbaasd zijn als je plots niet meer kunt posten.
Maar bij jouw is sowieso warmer in huis denk ik dan bij Zuchtquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan geloof ik er niets van. Ik heb dat ding echt keihard nodig gehad om het leefbaar te houden binnen.
Iemand zat te zeuren dat het te druk was en werd vervolgens helemaal de moeder gebolkt. Was grappig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Zucht. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er is gebeurd en wie er een ban heeft
Dit weer is funest voor de longen. Was net even wat planten weer terug buiten zetten en de tong hangt op mijn schoenenquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dat verklaart het, buiten in de schaduw is t wel lekker
dat moet dan tussen 23:00 - 07:00 uur gebeurd zijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Zucht. het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat er is gebeurd en wie er een ban heeft
Dan maar even rustig bij komen, is wel vervelendquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit weer is funest voor de longen. Was net even wat planten weer terug buiten zetten en de tong hangt op mijn schoenen
quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was nog wakker, dus voor middernacht. Maar niet ver ervoor
Heeft niks met luchtvochtigheid te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar bij jouw is sowieso warmer in huis denk ik dan bij Zucht
Daar heb ik t ook niet over tochquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft niks met luchtvochtigheid te maken.
ik lees nu dit topic, maar daar is niks aan de handquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was nog wakker, dus voor middernacht. Maar niet ver ervoor
Veel te vroeg wakkerquote:
Dat is na middernachtquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik lees nu dit topic, maar daar is niks aan de hand
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13672] Gefeliciteerd
Enkel gebolkt.quote:
Het zal er niet beter over worden ook zo'n hollandse naam he...quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En weer een onschuldig iemand de dupe van het eerlijke rechtssysteem.![]()
Hoe bestaat het dat deze vrij rond liep.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-ex-tbser~a46aa392/
Die TT is wel echt een meesterwerkquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13671] Kwark: In bytsje bryk
Ahhh dit topic. Toen sliep ik gelukkig al![]()
Ik heb niks te vrezen
Tegenwoordig zijn @:mario390 en ik matties
Daar mogen we dan weer niks over zeggen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:43 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Het zal er niet beter over worden ook zo'n hollandse naam he...
Ik welquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar mogen we dan weer niks over zeggen.
Kwark!quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
geeen idee wat het betekent. Mooi plaatje wel in de op
Omdat het rechtssysteem te mak is, er geen eeuwige opsluiting of doodstraf isquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
En weer een onschuldig iemand de dupe van het eerlijke rechtssysteem.![]()
Hoe bestaat het dat deze vrij rond liep.
https://www.ad.nl/binnenl(...)e-ex-tbser~a46aa392/
Eeuwige opsluiting is er wel in NLquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat het rechtssysteem te mak is, er geen eeuwige opsluiting of doodstraf is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |