SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mooi, heeft de rest van Nederland tenminste iets gemeen met julliequote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:49 schreef drakin het volgende:
Friezen hebben Nederlands nooit erkend als 2e taal![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had "In bytsje bryk is in minske lyk" als TTDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geregeld.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:51 schreef drakin het volgende:
Ik had "In bytsje bryk is in minske lyk" als TT100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nederland heeft Nederlands nooit als taal erkend?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mooi, heeft de rest van Nederland tenminste iets gemeen met jullie![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Op de bezemThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Neem nog een
![]()
![]()
In bytsje bryk is in minske lyk.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Krijg jij geheime informatie binnenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, ik moet nog even blijven hoor ik net.
droktemakers weer hier, hilarisch dit
Het zorgt er alleen maar voor dat ik harder m'n best ga doenquote:
Het spel boeit me geen zak, maar op deze manier wel.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oe word jij dan ook getriggerd om juist te gaan bolken dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd gequote. En daarna werd ik sukkel genoemd.
Daar hou je toch juist van?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja. Maar ik wil slapenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Oe word jij dan ook getriggerd om juist te gaan bolken dan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ach kan best even zonder slaapquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ken het gevoel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach kan best even zonder slaapNee, ik vertrouw erop dat je dit vol kan houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw erop dat je dit vol kan houden.
Vind het ook wel triest als het waar is @Nattekat expres Mario dwars zitten en dan Drakin wel punten laten pakken om zo de score negatief voor Mario te beïnvloeden.
Zogenaamd boeit het je niet maar mensen die wel serieus spelen gun je het op deze manier ook niet.
Flikker heel dts dan maar dicht als het zo moet dan wordt het meer een populariteitswedstrijd dan wat anders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
One, two, Drakin's coming for youDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vind het ook wel triest als het waar is @:Nattekat expres Mario dwars zitten en dan Drakin wel punten laten pakken om zo de score negatief voor Mario te beïnvloeden.
Zogenaamd boeit het je niet maar mensen die wel serieus spelen gun je het op deze manier ook niet.
Flikker heel dts dan maar dicht als het zo moet dan wordt het meer een populariteitswedstrijd dan wat anders.![]()
![]()
Er is een reden dat ik dit doe, en een bepaald iemand heeft het helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vind het ook wel triest als het waar is @:Nattekat expres Mario dwars zitten en dan Drakin wel punten laten pakken om zo de score negatief voor Mario te beïnvloeden.
Flikker heel dts dan maar dicht als het zo moet dan wordt het meer een populariteitswedstrijd dan wat anders.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nou fantastisch.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Three, four, better lock your doorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Five, six, grab your mental healthDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Seven, eight, gonna stay up lateDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik gun schijnbaar punten ofzo. Zal wel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:08 schreef Shii het volgende:
Is dit het mimimi, jullie gunnen elkaar puntjes en mij niet, ik wil puntjes topic?![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die jongen probeert gewoon punten te pakken hij vind dat leuk ik ook laat hem lekker expres andere users over hem heen helpen is toch niet leuk we zijn al de zwakkere broeders hier hij en ik gaat er ook nog zo gespeeld worden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik dit doe, en een bepaald iemand heeft het helemaal aan zichzelf te danken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nine, ten, never sleep againDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij zit alleen maar te janken, en daar ga ik heel slecht op. Ik gun niemand punten hier, maar ik gun hem helemaal niets nu.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die jongen probeert gewoon punten te pakken hij vind dat leuk ik ook laat hem lekker expres andere users over hem heen helpen is toch niet leuk we zijn al de zwakkere broeders hier hij en ik gaat er ook nog zo gespeeld worden.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is niet eerlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gun schijnbaar punten ofzo. Zal wel.![]()
![]()
![]()
Punten zijn het enige wat ik nog heb in mijn kleven gejankquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zit alleen maar te janken, en daar ga ik heel slecht op. Ik gun niemand punten hier, maar ik gun hem helemaal niets nu.
Dat is belangrijker dan punten idd, slaap lekkerquote:
Hou anders gewoon je bek ofzo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:08 schreef Shii het volgende:
Is dit het mimimi, jullie gunnen elkaar puntjes en mij niet, ik wil puntjes topic?
Vroeger was dit een leuk spel waar iedereen voor zichzelf ging om punten te pakken.
Niet een populariteitswedstrijd van ik gun die user wel en die user niet dat is feitelijk gewoon mensen pesten en buitensluiten omdat ze minder makkelijk aansluiten dat kan en mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
spel fair dann gevt het niks te zeggenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Punten zijn het enige wat ik nog heb in mijn kleven gejank![]()
Praat NL of praat nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Doe jij maar gewoon ff normaal met hou je bek.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou anders gewoon je bek ofzo.
Vroeger was dit een leuk spel waar iedereen voor zichzelf ging om punten te pakken.
Niet een populariteitswedstrijd van ik gun die user wel en die user niet dat is feitelijk gewoon mensen pesten en buitensluiten omdat ze minder makkelijk aansluiten dat kan en mag natuurlijk nooit de bedoeling zijn.![]()
![]()
En doe helemaal normaal tegen Shii, wat is dit weer voor achterlijk gescheld?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
![]()
thee hoort te trekken, niet na 3 keer aan het touwtje trekken eruit te donderen.quote:
* drakin is een heuse theeleut aan het wordenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee jouw reactie is niet zuur verder.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Doe jij maar gewoon ff normaal met hou je bek.
allemaal overdag levenloze zielige bril bertha’s hier die elkaar in de kont kruipen met een paar white knights er tussen die ook ergens vrouwelijke aandacht vandaan moeten halen dus dan maar hier en dan maar lachen als anderen wel om punten willen spelen want oh wat zijn we leuk en gezellig samen hier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh god. Is het weer zover?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik kan niet lezen wat hier staat, maar je zou ook wel eens kunnen stoppen met anderen uitscheldenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee jouw reactie is niet zuur verder.
allemaal overdag levenloze zielige bril bertha’s hier die elkaar in de kont kruipen met een paar white knights er tussen die ook ergens vrouwelijke aandacht vandaan moeten halen dus dan maar hier en dan maar lachen als anderen wel om punten willen spelen want oh wat zijn we leuk en gezellig samen hier.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jup, en nu heeft hij versterking gehaaldquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
heb het wel wat langer laten trekken omdat ik ijsthee maak, maar dit is wel heel lang, het is gewoon heel donker geworden en het zakje ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
thee hoort te trekken, niet na 3 keer aan het touwtje trekken eruit te donderen.
* drakin is een heuse theeleut aan het wordenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als je niet tegen bolken kan ben je gewoon op de verkeerde plek hier.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Moet je maar je bril opzetten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat hier staat, maar je zou ook wel eens kunnen stoppen met anderen uitscheldenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
had je zwarte thee? Oei dan kun je beter koffie zetten de volgende keerquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb het wel wat langer laten trekken omdat ik ijsthee maak, maar dit is wel heel lang, het is gewoon heel donker geworden en het zakje ookDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik was sarcastisch ja. Jij bent gewoon grof.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee jouw reactie is niet zuur verder.
allemaal overdag levenloze zielige bril bertha’s hier die elkaar in de kont kruipen met een paar white knights er tussen die ook ergens vrouwelijke aandacht vandaan moeten halen dus dan maar hier en dan maar lachen als anderen wel om punten willen spelen want oh wat zijn we leuk en gezellig samen hier.![]()
Misschien kun je beter weer een spuit erin zetten, dat siert je beterquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja zwarte thee idd, dus helemaal bitter gewordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:18 schreef drakin het volgende:
[..]
had je zwarte thee? Oei dan kun je beter koffie zetten de volgende keerMaar koud en met honing proef je dat minder gelukkig
Uw ADH vitamine Worst
Het is ook elke keer weer dezelfde persoon die het spel probeert te sturenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Jup, en nu heeft hij versterking gehaald
Ik heb er één en ik ben er trots op
je bent vervelend elke keer zet jequote:Op woensdag 21 juni 2023 00:17 schreef drakin het volgende:
Als je niet tegen bolken kan ben je gewoon op de verkeerde plek hier.
en post en dann wacht nattekat dat is
en kutspel![]()
Ik denk ook zo man allemaal figuren die niks voorstellen, Die maar lachen van oh je speelt toch niet om punten want dan ben je een sukkeltje en ondertussen staan ze zelf allemaal in de top 10.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:14 schreef mario390 het volgende:
als het gedoe nu niet stopt hebben
we de laatste keer gespelt
En allemaal maar niet boeiende levensverhalen delen.
Eentje heeft hier wel drie exen mee posten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb niemand gehaaldquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is ook elke keer weer dezelfde persoon die het spel probeert te sturen![]()
Koud laten worden een optie dusquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zwarte thee idd, dus helemaal bitter gewordenMaar koud en met honing proef je dat minder gelukkig
Ik heb het niet over jou.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zei net nog, als je niet tegen bolken kan is dit je plek niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is ook elke keer weer dezelfde persoon die het spel probeert te sturen
Simpeler kan je het niet uitleggen denk ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jullie erkennen de Nederlandse taal niet, wij erkennen jullie niet als landquote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Nederland heeft Nederlands nooit als taal erkend?
Drink je ook wel eens koffie of enkel thee?quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik word er morgen goed wakker mee iig
In deze thee zit meer caffeine dan een gemiddeld bakje koffie
Vroeger was het nog kunnen om met zo min mogelijk posts zoveel mogelijk punten te halen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vroeger is geweestDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Tegenwoordig is het een bolk spel geworden en voor de rest gewoon als SC gebruiken als je niet op alle spammerts let.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger was het nog kunnen om met zo min mogelijk posts zoveel mogelijk punten te halen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
bolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
vooral koffie en soms theequote:Op woensdag 21 juni 2023 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Drink je ook wel eens koffie of enkel thee?
In deze thee zit meer caffeine dan een gemiddeld bakje koffieUw ADH vitamine Worst
Ik wilde een heel verhaal ophangen, maar toch maar niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zei net nog, als je niet tegen bolken kan is dit je plek niet.
Simpeler kan je het niet uitleggen denk ikIk heb er één en ik ben er trots op
Mishu Mishea of hoe je het ook schrijft?quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Drink je ook wel eens koffie of enkel thee?
In deze thee zit meer caffeine dan een gemiddeld bakje koffieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heel fok! Is al een sc.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een bolk spel geworden en voor de rest gewoon als SC gebruiken als je niet op alle spammerts let.
En bolk spel prima maar niet oh user 1 mag punten want die is lief en user 2 niet want die is anders.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ja bertaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je gaat er iets te serieus op in met wat de intentie van DTS überhaupt was in het beginquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel fok! Is al een sc.
En bolk spel prima maar niet oh user 1 mag punten want die is lief en user 2 niet want die is anders.
BolkspelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het lijkt hier wel de huishoudsbeurs tegenwoordig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je gaat er iets te serieus op in met wat de intentie van DTS überhaupt was in het beginThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O sorry Shii, ik bolkte nu jou perongelukquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Dat mag je vinden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel de huishoudsbeurs tegenwoordig.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Vooral die Moniquequote:Op woensdag 21 juni 2023 00:30 schreef Shii het volgende:
Ik zie toch meer mannelijke users in de top 10
Mannen gunnen elkaar de punten, het zijn de vrouwen die elkaar helemaal kapot bolkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:30 schreef Shii het volgende:
Ik zie toch meer mannelijke users in de top 10
En elkaar maar zo leuk vinden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:32 schreef Shii het volgende:
Allemaal werkloze Johnnies die niets anders te doen hebben dan hun levensverhalen hier vertellen..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou Shii niet durven bolkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mannen gunnen elkaar de punten, het zijn de vrouwen die elkaar helemaal kapot bolken
Maar Shii is dan ook heel speciaalquote:![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar Shii is dan ook heel speciaal![]()
![]()
![]()
Pas bolken aan de hand van wie er voor je heeft gepost is behoorlijk zielig zegt veel als je daar je het plezier in je leven uit moet halen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Monique ookquote:
oo durf jij shii te bolkenquote:
Probeer het eens met een korreltje zout te nemen, scheelt een hoop ergernis.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pas bolken aan de hand van wie er voor je heeft gepost is behoorlijk zielig zegt veel als je daar je het plezier in je leven uit moet halen.![]()
Dat word monique helemaal kapot bolkenquote:![]()
Je over zulke dingen druk maken maakt je niet perse beterquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pas bolken aan de hand van wie er voor je heeft gepost is behoorlijk zielig zegt veel als je daar je het plezier in je leven uit moet halen.
Laatst vertelde je over je film @Dr.Mikey, dat vond je toch ook leuk om te delen? Is die binnenkort ergens te zien?![]()
Mij hoef je niet te bolken hooor, ik maak geen schijn vam kans tegen de top 10.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik bedoelde die andere Moniquequote:Op woensdag 21 juni 2023 00:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te bolken hooor, ik maak geen schijn vam kans tegen de top 10.
Spel dan de username correctquote:
Feitelijk is het gewoon pest gedrag.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Probeer het eens met een korreltje zout te nemen, scheelt een hoop ergernis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vliegen op de bezemsteel helmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is een spel en sommige users worden getriggerd door het zeuren om punten en gaan daardoor meer bolken. Ik vergelijk dit spel met 'Mens erger je niet'. Het kan een irritant spel zijn als je echt meedoet om de punten en daar moet je tegen kunnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Feitelijk is het gewoon pest gedrag.![]()
Daar zou ik voor tekenen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
hoe tof zou het zijn als je prima op 3 uur slaap kon leven?![]()
Ik zou er direct voor tekenenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:46 schreef HappyCharly het volgende:
hoe tof zou het zijn als je prima op 3 uur slaap kon leven?
hahaha
2 mensen die ervoor zouden tekenen
naja, als iedereen dat kan zou de hele maatschappij anders ingericht zijn en dus heeft het geen zin meer
dus ik stel voor dat alleen HC en Shii en Derrabbit dit voordeel krijgen
Trust nobody![]()
Die draak en nattekat net ook zegt ie bolken expres bepaalde mensen wel en anderen niet dan is het niet ieder voor zich maar een populariteitswedstrijd dat maakt het voor mensen die buiten de boot vallen niet leuk om te spelen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is een spel en sommige users worden getriggerd door het zeuren om punten en gaan daardoor meer bolken. Ik vergelijk dit spel met 'Mens erger je niet'. Het kan een irritant spel zijn als je echt meedoet om de punten en daar moet je tegen kunnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Met de ventilator aan is het heerlijk uit te houden hierbinnen. Buiten vond ik het gewoon koud in m'n nakie
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:48 schreef HappyCharly het volgende:
hahaha
2 mensen die ervoor zouden tekenen
naja, als iedereen dat kan zou de hele maatschappij anders ingericht zijn en dus heeft het geen zin meer
dus ik stel voor dat alleen HC en Shii en Derrabbit dit voordeel krijgenIk ga het mijn Konijnlijke biologen meteen laten regelen
Wacht wat, je hebt in je nakie buiten gestaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:50 schreef DJMO het volgende:
Met de ventilator aan is het heerlijk uit te houden hierbinnen. Buiten vond ik het gewoon koud in m'n nakie![]()
Steeds gekker.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heozo stond je buiten in je nakie?quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:50 schreef DJMO het volgende:
Met de ventilator aan is het heerlijk uit te houden hierbinnen. Buiten vond ik het gewoon koud in m'n nakieTrust nobody![]()
how to talk to stupid peopleDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Doe jij dat nooit dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat, je hebt in je nakie buiten gestaan![]()
![]()
![]()
Ik heb altijd mijn konijnlijke vacht mantel aanquote:
aww met een fluffy staartjequote:Op woensdag 21 juni 2023 00:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb altijd mijn konijnlijke vacht mantel aan
Trust nobody![]()
If you can't stand the heat, stay out the kitchen. Als je geen kans (meer) maakt op de eerste plaats, is het volkomen normaal dat je mensen die je wel mag wil helpen en mensen die je niet mag zoveel mogelijk tegenwerkt. Ik heb je gejank maar bij @yvonne gerapporteerd, want wéér ben jij degene die DTS kapot wil maken omdat je niet kan winnen. En nu ga je weer op blockquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die draak en nattekat net ook zegt ie bolken expres bepaalde mensen wel en anderen niet dan is het niet ieder voor zich maar een populariteitswedstrijd dat maakt het voor mensen die buiten de boot vallen niet leuk om te spelen.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wacht wat, je hebt in je nakie buiten gestaan
Even afkoelenquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
heozo stond je buiten in je nakie?Gewoon op het balkon
Dat is ook behoorlijk overdreven dat je het bij yvonne gerapporteerd hebt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out the kitchen. Als je geen kans (meer) maakt op de eerste plaats, is het volkomen normaal dat je mensen die je wel mag wil helpen en mensen die je niet mag zoveel mogelijk tegenwerkt. Ik heb je gejank maar bij @:yvonne gerapporteerd, want wéér ben jij degene die DTS kapot wil maken omdat je niet kan winnen. En nu ga je weer op block![]()
Die slapenquote:
Ja, ga ik wel vanuit.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ga denk ik nog even een blokje om lopen om ook af te koelen. Huis wil niet verder afkoelen sinds niet alles meer tegen elkaar open staat.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Misschien keken ze wel mee vanuit bed via een verdekt opgestelde cameraquote:
Dat is helemaal niet normaal iedereen moet voor zichzelf spelen dat maakt het veel leuker.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out the kitchen. Als je geen kans (meer) maakt op de eerste plaats, is het volkomen normaal dat je mensen die je wel mag wil helpen en mensen die je niet mag zoveel mogelijk tegenwerkt. Ik heb je gejank maar bij @:yvonne gerapporteerd, want wéér ben jij degene die DTS kapot wil maken omdat je niet kan winnen. En nu ga je weer op block
En jij hebt makkelijk praten ik hoef ook niet eens te winnen. Het moet voor iedereen leuk zijn ook voor die eenling die voor punten speelt en niet zo geïnteresseerd is in contact of andermans levens.
Het gaat erom dat je op juiste momenten post een populariteitswedstrijd moet het helemaal niet zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan dat je het er niet mee eens bent, ik vind het geen probleem. Iedereen mag ook weleens ff klagen hier. Vind je reactie dan ook overtrokken. En dan ook nog bij Yvonne, dan zet je toch een tr?quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out the kitchen. Als je geen kans (meer) maakt op de eerste plaats, is het volkomen normaal dat je mensen die je wel mag wil helpen en mensen die je niet mag zoveel mogelijk tegenwerkt. Ik heb je gejank maar bij @:yvonne gerapporteerd, want wéér ben jij degene die DTS kapot wil maken omdat je niet kan winnen. En nu ga je weer op blockTrust nobody![]()
die staan al weken met verdekt opgestelde camera's en drones te wachten op dit momentquote:
Trust nobody![]()
hahahahahaquote:Op woensdag 21 juni 2023 00:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien keken ze wel mee vanuit bed via een verdekt opgestelde camera
ik typ letterlijk over verdekt opgestelde camera's
Trust nobody![]()
Djmo is sowieso koekoek loopt overal rond in een veiligheidsvest. En maar jammeren als mensen daarop reageren en ook als geboren Rotterdamse overal maar roepen hoe kut Rotterdam is en hoe geweldig Ajax en Amsterdam wel niet is en heeft in een paar jaar dts helemaal naar der hand gezet kapot gemaakt en doet alsof ze hier de queen is en nu tegen mij gaan uitleggen hoe dts werkt terwijl ik al veel langer in deze reeks post.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is ook behoorlijk overdreven dat je het bij yvonne gerapporteerd hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn camera's zijn heulemaal niet verdektDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nogmaals even reageren op deze post, want met dat rapporteren zorg jij er straks voor dat DTS dichtgaat. Zet inderdaad een TR als jij je ergens aan stoort en laat een ander dat voor zichzelf bepalen of die een TR zet. Waarom yvonne? Ik vond ook niet alle posts leuk net van Mikey, maar heb geen TR gezet, omdat ik er gewoon op reageer zonder er meteen weer een mod of FA of iemand anders bij te roepen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out the kitchen. Als je geen kans (meer) maakt op de eerste plaats, is het volkomen normaal dat je mensen die je wel mag wil helpen en mensen die je niet mag zoveel mogelijk tegenwerkt. Ik heb je gejank maar bij @:yvonne gerapporteerd, want wéér ben jij degene die DTS kapot wil maken omdat je niet kan winnen. En nu ga je weer op block![]()
ik zie dat je geïrriteerd bent.. misschien toch beter morgen verder kletsen en eerst ff gaan slapen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Djmo is sowieso koekoek loopt overal rond in een veiligheidsvest. En maar jammeren als mensen daarop reageren en ook als geboren Rotterdamse overal maar roepen hoe kut Rotterdam is en hoe geweldig Ajax en Amsterdam wel niet is en heeft in een paar jaar dts helemaal naar der hand gezet kapot gemaakt en doet alsof ze hier de queen is en nu tegen mij gaan uitleggen hoe dts werkt terwijl ik al veel langer in deze reeks post.Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:06 schreef drakin het volgende:
Mijn camera's zijn heulemaal niet verdekt
Trust nobody![]()
![]()
![]()
Vroeger was dit een leuk spel waar een ieder voir zichzelf speelde maar zwakke figuren zoals haar hebben er een populariteitswedstrijd van gemaakt terwijl ze buiten niet eens de straat op durven schiet mij maar lek.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zie dat je geïrriteerd bent.. misschien toch beter morgen verder kletsen en eerst ff gaan slapen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Doe nou gewoon eens niet, oké?quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Djmo is sowieso koekoek loopt overal rond in een veiligheidsvest. En maar jammeren als mensen daarop reageren en ook als geboren Rotterdamse overal maar roepen hoe kut Rotterdam is en hoe geweldig Ajax en Amsterdam wel niet is en heeft in een paar jaar dts helemaal naar der hand gezet kapot gemaakt en doet alsof ze hier de queen is en nu tegen mij gaan uitleggen hoe dts werkt terwijl ik al veel langer in deze reeks post.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Jij ziet het als populariteitswedstrijd maar dat is niet zo. Als je nou minder zou zeuren om punten, word je misschien ook minder gebolkt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was dit een leuk spel waar een ieder voir zichzelf speelde maar zwakke figuren zoals haar hebben er een populariteitswedstrijd van gemaakt terwijl ze buiten niet eens de straat op durven schiet mij maar lek.![]()
Ook een goedequote:Op woensdag 21 juni 2023 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Nogmaals even reageren op deze post, want met dat rapporteren zorg jij er straks voor dat DTS dichtgaat. Zet inderdaad een TR als jij je ergens aan stoort en laat een ander dat voor zichzelf bepalen of die een TR zet. Waarom yvonne? Ik vond ook niet alle posts leuk net van Mikey, maar heb geen TR gezet, omdat ik er gewoon op reageer zonder er meteen weer een mod of FA of iemand anders bij te roepen.
Gewoon niet valsig naar elkaar, lijkt me een mooi streven.
Slaap wel allemaal.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Bolk!Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Nog steeds geeeeeeeeen idee hoe het werkt
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Welterusten yvonnequote:Op woensdag 21 juni 2023 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook een goede
Slaap wel allemaal.![]()
![]()
Precies @Shii en @yvonne, dat zei ik ook alquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook een goede
Slaap wel allemaal.
Het heeft geregend, alles en iedereen koelt vannacht vast lekker af![]()
Sleep tight!
Trust nobody![]()
![]()
![]()
Moet je vaker komen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:11 schreef yvonne het volgende:
Nog steeds geeeeeeeeen idee hoe het werkt![]()
![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:11 schreef yvonne het volgende:
Nog steeds geeeeeeeeen idee hoe het werktDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik stuur je nu ook dm wat zij kan doe ik terug.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
slaap lekker mopquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:11 schreef yvonne het volgende:
Nog steeds geeeeeeeeen idee hoe het werktIk heb er één en ik ben er trots op
Wat een sukkel ook die devzero, hij heeft dat gewoon verdiend!quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Groot gelijk, @:devzero krijgt er ook altijd van langs.![]()
[ afbeelding ]
oh wacht![]()
![]()
@yvonne kijk !quote:Op woensdag 21 juni 2023 00:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
If you can't stand the heat, stay out the kitchen. Als je geen kans (meer) maakt op de eerste plaats, is het volkomen normaal dat je mensen die je wel mag wil helpen en mensen die je niet mag zoveel mogelijk tegenwerkt. Ik heb je gejank maar bij @:yvonne gerapporteerd, want wéér ben jij degene die DTS kapot wil maken omdat je niet kan winnen. En nu ga je weer op block
Terwijl zo hoort dts van vroeger uit helemaal niet gespeeld te worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bolk ze, ik ging netquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een sukkel ook die devzero, hij heeft dat gewoon verdiend!
oh wacht
Trust nobody![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat een sukkel ook die devzero, hij heeft dat gewoon verdiend!
oh wacht![]()
![]()
MoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je even om terug te lezen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kwam even kijken of dit forum nog bestond![]()
![]()
TestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was al even bezig met een hele spel opbouw om tot die grap te kunnen komenquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hahahahaha
ik typ letterlijk over verdekt opgestelde camera's![]()
en ík schud dat gewoon zo uit mijn mouw, zo ben ikquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was al even bezig met een hele spel opbouw om tot die grap te kunnen komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
Met dit soort harde kritiek maak je de situatie er niet beter op. Toegegeven, de manier waarop DJMO het speelt is ook geen zuivere koffie. Maar in mijn mening mogen jullie beiden even dimmen over dit 'spel'.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was dit een leuk spel waar een ieder voir zichzelf speelde maar zwakke figuren zoals haar hebben er een populariteitswedstrijd van gemaakt terwijl ze buiten niet eens de straat op durven schiet mij maar lek.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
GC FB heeft ook nog wat leesvoer mocht je hier uitgelezen zijnquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GC FB heeft ook nog wat leesvoer mocht je hier uitgelezen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gezel![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en ík schud dat gewoon zo uit mijn mouw, zo ben ik
Ja, ik heb dat ultieme niveau nog niet bereikt. Ik zit nog in de jeugd opleidingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die ook inderdaad.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Ja. En ik ben ook nog eens aan het eten. Zal ik alvast maar een cocktail maken, of kan ik dit topic nuchter doorlezen?quote:![]()
Net nog gedaan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Jij kan wel tegen een beetje drank zonder helemaal uit te flippen dus ik zou zeggen: maak een cocktail en geniet ervanquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. En ik ben ook nog eens aan het eten. Zal ik alvast maar een cocktail maken, of kan ik dit topic nuchter doorlezen?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. En ik ben ook nog eens aan het eten. Zal ik alvast maar een cocktail maken, of kan ik dit topic nuchter doorlezen?Dubbele cocktail.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Slapen fijne nacht nog mensen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou een dubbele maken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. En ik ben ook nog eens aan het eten. Zal ik alvast maar een cocktail maken, of kan ik dit topic nuchter doorlezen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ga ik misschien zo ook nog even doen. Wilde het eigenlijk bewaren voor morgen in de trein, maar dan kunnen mensen irl misschien zien dat ik een FOK!ker benquote:
voor schut jonguhquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga ik misschien zo ook nog even doen. Wilde het eigenlijk bewaren voor morgen in de trein, maar dan kunnen mensen irl misschien zien dat ik een FOK!ker ben![]()
Wat ben je toch zuur geworden. Vroeger liep je ook altijd te janken om de punten en je doet het nog steeds. Hoe eens op en post gewoon gezellig meequote:Op woensdag 21 juni 2023 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vroeger was dit een leuk spel waar een ieder voir zichzelf speelde maar zwakke figuren zoals haar hebben er een populariteitswedstrijd van gemaakt terwijl ze buiten niet eens de straat op durven schiet mij maar lek.![]()
Dat heb ik ook dat ik soms om me heen kijk of anderen meekijken op m'n telefoon en dan denken, hé dat is Shii.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ga ik misschien zo ook nog even doen. Wilde het eigenlijk bewaren voor morgen in de trein, maar dan kunnen mensen irl misschien zien dat ik een FOK!ker ben![]()
![]()
Wil ik ook maar wel eerlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat ben je toch zuur geworden. Vroeger liep je ook altijd te janken om de punten en je doet het nog steeds. Hoe eens op en post gewoon gezellig meeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FOK!kers blijven FOK!kersquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat heb ik ook dat ik soms om me heen kijk of anderen meekijken op m'n telefoon en dan denken, hé dat is Shii.
Ik begrijp je wel hoor. Er zijn rare dingen gebeurd, maar gemiddeld genomen werkt leuk mee doen toch beter met punten pakken.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het nou nog niet overDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb gelijk hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ga je dit nu nog de hele maand doen dit gejank?
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Die viking ringen zijn wel mooi.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
Nu wel weg al wakker sinds 07:00
R.I.P DTS.![]()
Volgens mij snap je na al die jaren nog niet wat de intentie van DTS was in het beginquote:![]()
Was jij er vanaf het begin al bij?quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij snap je na al die jaren nog niet wat de intentie van DTS was in het begin![]()
Ik ben ergens aan het einde van het 1e of begin van 2e seizoen (lees: maand) bij gekomen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Punten pakken als er niemand reageerde na jezelf.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij snap je na al die jaren nog niet wat de intentie van DTS was in het begin![]()
Ontregelen toen er meer mocht was ik wel goed in.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lees even de OP van dit deel terug (spoiler: het was de allereerste post waarmee deze reeks ooit is begonnen.)quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Punten pakken als er niemand reageerde na jezelf.
Ontregelen toen er meer mocht was ik wel goed in.
Misschien dat je dan beter snapt waarom DTS ooit begonnen is
ONZ / Het DodetopicspelOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Toen speelde ieder voor zichzelf niet team huisvrouwen die elkaar leuk vinden tegen de rest.quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lees even de OP van dit deel terug (spoiler: het was de allereerste post waarmee deze reeks ooit is begonnen.)
Misschien dat je dan beter snapt waarom DTS ooit begonnen is
ONZ / Het DodetopicspelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te druk nogquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen speelde ieder voor zichzelf niet team huisvrouwen die elkaar leuk vinden tegen de rest.![]()
ben jou aan het slaapwandelen![]()
![]()
Ik ben heel geen soldaat, ik ben Zijne Konijnlijkheidquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
een goede soldaat staat altijd paraat
valt me tegen nijn![]()
Excuse majesteitquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben heel geen soldaat, ik ben Zijne Konijnlijkheid![]()
![]()
![]()
Eerste zin van eerste post in het aller eerste DTS topic:quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen speelde ieder voor zichzelf niet team huisvrouwen die elkaar leuk vinden tegen de rest.Hieruit maak ik op dat DTS is begonnen om meer mensen naar ONZ te halen en het drukker te maken. Waar ik jou voornamelijk over zie zeuren is dat het 'te druk is om puntjes te pakken'.quote:Aangezien ONZ lekker dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb als eerste ooit haags verslagen toen verwachte ik een huldiging op de coolsingel maar voelde mij vooral leeg nadien.
Dat heeft toen heel wat nachten gekost.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb als eerste ooit haags verslagen toen verwachte ik een huldiging op de coolsingel maar voelde mij vooral leeg nadien.
Dat heeft toen heel wat nachten gekost.![]()
![]()
Maar het was wel een epische strijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft er iemand nog iets leuks te vertellen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zit altijd in lurkstandquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaaaaa haaaaa
zat je in stand lurk?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Onze Engine draait altijd, al is het maar stationairquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: